Tulen aina haluamaan kaiken ja vain kaiken..Hyväksyn itselleni vain vain ja ainoastaan sellaisen elämän,jonka olen asettanut etusijalle...Voih tätä itsekkyyden määrää...,Voih tätä sietämätöntä epävarmuutta.....Ei auta pakko ruoskia itseään pepulle...eteenpäin........:o))
Halit ihan kaikille...moneksi ajaksi eteenpäin...
Quu avaa toteamalla...ettei ikinä luovuta..
44
1114
Vastaukset
vaan....:)))
- quistis
Kuule hyvää selaista...:o))))
- eijarina
sinullekkin Brune! Nyt muistan unenikin:) Olin Ranskalaisessa tanssikoulussa ja osasin Ranskaakin kuin vettä vaan??? Kaikkee mäkin kattelen:)
quistis kirjoitti:
Kuule hyvää selaista...:o))))
herätä kun on hyvä aamu...:))) minnuu taas väsyttäää..... taitaa tää ilma olla syypää.... :))) arska tule esiin sieltä......!!
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
herätä kun on hyvä aamu...:))) minnuu taas väsyttäää..... taitaa tää ilma olla syypää.... :))) arska tule esiin sieltä......!!
on täällä nyt...Ihanan happirikkaan tuntuinen ilma:o))
eijarina kirjoitti:
sinullekkin Brune! Nyt muistan unenikin:) Olin Ranskalaisessa tanssikoulussa ja osasin Ranskaakin kuin vettä vaan??? Kaikkee mäkin kattelen:)
mikä uni.... :)) mie näin unta että ajoin autoa.... moista osaa edes ajaa..... :)))
quistis kirjoitti:
on täällä nyt...Ihanan happirikkaan tuntuinen ilma:o))
se tännekin..... mulla jo ikävä sitä..... pikana kiitos...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
se tännekin..... mulla jo ikävä sitä..... pikana kiitos...:))
voiskos se näyttäytyä nyt kaikille;o)) Lupas yrittää...
quistis kirjoitti:
voiskos se näyttäytyä nyt kaikille;o)) Lupas yrittää...
tulee.... mut toivossa hyvä elää....:))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
mikä uni.... :)) mie näin unta että ajoin autoa.... moista osaa edes ajaa..... :)))
tajuu mistä ihmeestä moinen mun uniin tuli? Ymmärrän tanssikoulun kun oli yhden kaverin kans juttua et se on menossa tanssikurssille mut et RANSKALAINEN???? En osaa sit sanaakaan oikeesti!
eijarina kirjoitti:
tajuu mistä ihmeestä moinen mun uniin tuli? Ymmärrän tanssikoulun kun oli yhden kaverin kans juttua et se on menossa tanssikurssille mut et RANSKALAINEN???? En osaa sit sanaakaan oikeesti!
ne unet on.... niissä ihminen osaa kaiken...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
tulee.... mut toivossa hyvä elää....:))
kova jätkä...niin ja Arska kans;o)))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
ne unet on.... niissä ihminen osaa kaiken...:))
ei kyl tarvis ihan kaikkee osata, ainakaan mitä painajaisiin tulee:( Niit mä en viitti pahemmin kattellakkaan, ihan tyhmiä rainoja:)
quistis kirjoitti:
kova jätkä...niin ja Arska kans;o)))
kovista..... Taidan tästä ulos häippästä.... sorsia syöttämään ja kävelylle.... piristäis kummasti...
eijarina kirjoitti:
ei kyl tarvis ihan kaikkee osata, ainakaan mitä painajaisiin tulee:( Niit mä en viitti pahemmin kattellakkaan, ihan tyhmiä rainoja:)
pahoja... taidan ulos lähteä.... jotenki väsyttää... ulkoilu piristää.... palaillaan taas astialle....:)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
kovista..... Taidan tästä ulos häippästä.... sorsia syöttämään ja kävelylle.... piristäis kummasti...
katselemaan...:o))))
quistis kirjoitti:
katselemaan...:o))))
ne on... mut tuntuu että täältä ei kukaan mun kanssa halua lähteä..... no täytyy tässä houkutella....:)))) heipati hei....:))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
pahoja... taidan ulos lähteä.... jotenki väsyttää... ulkoilu piristää.... palaillaan taas astialle....:)))))
Nähtäillään myöhemmin:) Mukavia ulkoilu hetkiä!
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ne on... mut tuntuu että täältä ei kukaan mun kanssa halua lähteä..... no täytyy tässä houkutella....:)))) heipati hei....:))
Sinulle...pärjäääääää:o))))))))
- eijarina
ei saakkaan! Sitähän sä oot mulle kokoajan toistanut ja nyt se ollaan sit opittu lopultakin molemmat:) Halaa kans kämppistä:)
- quistis
tätä itselleni mantran lailla;o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
tätä itselleni mantran lailla;o)))
sit kimpassa jatkossakin, kyl se tuottaa lopullisen tuloksenkin viel. Eiks niin sanota että kun tarpeeks uskoo niin pääsee läpi vaikka harmaan kiven?
- quistis
eijarina kirjoitti:
sit kimpassa jatkossakin, kyl se tuottaa lopullisen tuloksenkin viel. Eiks niin sanota että kun tarpeeks uskoo niin pääsee läpi vaikka harmaan kiven?
ja voihan sen kiven kiertää tai ylikin mennä;o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
ja voihan sen kiven kiertää tai ylikin mennä;o)))
niin voikin. Siinä just näkee ettei kaikkee pitäs ottaa niin musta valkosena, kulkee laput silmillä, voi vähän vilkuilla välillä sivuilleenkin:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
niin voikin. Siinä just näkee ettei kaikkee pitäs ottaa niin musta valkosena, kulkee laput silmillä, voi vähän vilkuilla välillä sivuilleenkin:)
silloin voi vaik nähdä sen sateenkaarenkin;o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
silloin voi vaik nähdä sen sateenkaarenkin;o)))
löytyykään sen sateenkaaren päästä? :) Ehkä todellakin se oikea "aarre"?
- quistis
eijarina kirjoitti:
löytyykään sen sateenkaaren päästä? :) Ehkä todellakin se oikea "aarre"?
koskaan tiedä....Mut vaik se,jos vain niin haluut!
- eijarina
quistis kirjoitti:
koskaan tiedä....Mut vaik se,jos vain niin haluut!
Isolla A:lla, eiks sekin ole nimi vaiks mun mielestä vähän... No ei kai nimi miestä pahenna j.n.e.
- quistis
eijarina kirjoitti:
Isolla A:lla, eiks sekin ole nimi vaiks mun mielestä vähän... No ei kai nimi miestä pahenna j.n.e.
nimenkö perusteella Sä etsit;o)) Päivää,jos olet Arska..sua en huoli..Ahaa Ykä..en suakaan..
- eijarina
quistis kirjoitti:
nimenkö perusteella Sä etsit;o)) Päivää,jos olet Arska..sua en huoli..Ahaa Ykä..en suakaan..
Kyl mul kelpais vaikka minkä niminen, kylhän sitä aina jonkun mukavan nikin keksii! :)
- quistis
eijarina kirjoitti:
Kyl mul kelpais vaikka minkä niminen, kylhän sitä aina jonkun mukavan nikin keksii! :)
mul kova kahvijano...en eilen uskaltanut yhtään sitä hörpiskellä...
- eijarina
quistis kirjoitti:
mul kova kahvijano...en eilen uskaltanut yhtään sitä hörpiskellä...
kans että pitäs laittaa lisää tippumaan kun oon juonu vast 2 kupillista:) Kahvihammasta kolottaa vielä:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
kans että pitäs laittaa lisää tippumaan kun oon juonu vast 2 kupillista:) Kahvihammasta kolottaa vielä:)
tiputatko mullekkin???
- eijarina
quistis kirjoitti:
tiputatko mullekkin???
olis! Tuu juomaan!!! Totta kai laitan aina sen verran et kämppiksellekkin riittää:) Mikäs ohjelma tänään onkaan menossa? Niin ja muista sit se kuva!
- quistis
eijarina kirjoitti:
olis! Tuu juomaan!!! Totta kai laitan aina sen verran et kämppiksellekkin riittää:) Mikäs ohjelma tänään onkaan menossa? Niin ja muista sit se kuva!
Leipomista ja siivous jatkuu...Käy vieraita...Kiitos kahvista:o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
Leipomista ja siivous jatkuu...Käy vieraita...Kiitos kahvista:o)))
hyvä! Nyt meen lukemaan tota dekkaria partsille kun kerrankin ei sada! Palaillaan myöhemmin:) Hyvää päivän jatkoa sulle:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
hyvä! Nyt meen lukemaan tota dekkaria partsille kun kerrankin ei sada! Palaillaan myöhemmin:) Hyvää päivän jatkoa sulle:)
Mun ihana ylisöpö tulee tänään lomille...Mami onnellinen:o)))))))))))))))
- perskuti
Quu olla tosissaan,..on teksti sen verran painavaa, vai johtuuko vain tämänhetkisestä
olotilasta, esim. Polttanu kielensä kuuman
aamukahvin kanssa?- quistis
sielusta...:o)))))))))))
Hei mä olen aina ihan tosisaan;o))
Kukan ei ole tuonu mulle vielä kahvia...Heh....pakko varmasti mennä kohta itse keittämään...Kumma talo..ei palvelu toimi.. - eijarina
sit tullukkaan eilen saatitlle? :( Huomenta nyt kuitenkin:)
- AMR-52
...Quuu riskeerata sitä kuun taivaalta tavoittelemista??? sieltä saattaa saada mätäkuuun käsiinsä...))) etkös siekin jo oo oppinut....))))
- quistis
taivaalta...Ihan vain hitusen onnellisuutta...niin ja jos joskus jos pillimehua .... Mä olen hyvä oppimaan..Ja mul on norsunmuisti:o))
- välittömästi
juhlien jälkeen??? Tietokone mukaan ja muualle!!
- quistis
jalat kattoon ja lepäämään....Sit...mä rauhassa etenen:o))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671414
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401005Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36626
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563