Oon syöny tänää

Anonyymi-ap

neljä lihapiirakkaa, ruispaloja voilla ja juustolla, paketin nakkeja, taloussuklaalevyn, litran maitua, energiajuomia kaks tölkkiä, perhepitzan.
Pitäis vielä syödä iltapalaa.

15

106

2Äänestä

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sullahan on ollut sitten oikein terveellinen ruokavalio tänään👍😆

• Anonyymi00002

Kiitos! Oon muuttanu elintapoja ja parempaa kohti menossa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kiitos! Oon muuttanu elintapoja ja parempaa kohti menossa.

:D

• Anonyymi00003

🤭

• Aikamoinen setti sulla. Vetäsin just iltapalaksi puuron ja pari ruisleipää. Proteiinit (raejuusto) oli loppunut kaapista.

• Anonyymi00011

Miksi et sanonut, että tuossa on vatavat määrät rasvaa, joka vahingoittaa kehoasi.
        Minulle sanoit kyllä, kun totesin, että söin palan kirsikka suklaa kermakakkua,niin heti moitit, todeten, että etkö ajatele kuinka haitallista se on kehollesi.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi et sanonut, että tuossa on vatavat määrät rasvaa, joka vahingoittaa kehoasi.
        Minulle sanoit kyllä, kun totesin, että söin palan kirsikka suklaa kermakakkua,niin heti moitit, todeten, että etkö ajatele kuinka haitallista se on kehollesi.

Nostahan se aloitus. En ole ollut minä, joka sanoi noin. Muistaakseni sanoin, että saa sitä joskus herkutella. 🤔

• Anonyymi00004

No ihan varmasti :D
      Siinä olisi mun viikon ruuat.

• Anonyymi00005

Mullakin on nyt aktiivisen päivän jälkee vähän "nälkäkiukkua" ei ketään kohtaan mutta tunnen sen eli täytyy syödä vielä vähän ennen nukkumaanmenoa.

• Anonyymi00006

Minä kerroin aikaisemmin syöneeni lihapiirakan chilikastikkeella. Sain siltä guppen hokijalta hirmuisen haukun:
      Uli, uli. Kukaan ei saa syödä kuten haluaa. Vuh, vuh, haukun vain koska en pidä sinusta...

Hittolainen, kaikenlaisia se leipäkin elättää...

>Simiti<

• Anonyymi00007

Senkus syöt mitä hakuat.
        Minä ostin tänään punajuurisinihomejuustogratiinia ja syös sitä kohta. :)

• Anonyymi00010

Juu, minäkin sain hakut ja haukuttiin, että ajattele mitä se vaikuttaa kehooni, kun sanoin syöneeni pakan kermakirsikka täytekakkua, niin palstalla van haukuttiin epäterveelliseksi ja kauheaksi rasvamääräksi.
        Niinkuin täällä jotkut saisi syödä vaikka mitä paljon rasvaisemaa ja vaan kehutaan, eikä sanallakaan todeta, että ajattele mitä tuo kaikki tekee keholles pahaa.

• Anonyymi00008

Oho, sua voisi sitten painon puolesta varmaan käyttää Ukrainan Flamingossa taistelukärkenä ja ampua Venäjälle. Wildberriesin varasto sortuisi osumasta.

• Anonyymi00012

Jätä se iltapala pois, olet jo ylittänyt päivän kalorimäärän!

• Anonyymi00013

Söin illaliseksi vihanneksia ja kalaa klo 17. Seuraavan kerran syön aamulenkin jälkeen kaurapuuron lisukkeilla klo 7.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2351
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      32
      1235
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      973
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      629
      933
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      88
      798
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      676
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe