Mustasydämelle

Anonyymi-ap

Luin sinun kirjoituksesi anteeksipyynnöstä. Olen itse joskus humaloituneena ihmispolona haukkunut kaikki muut ihmispolot.

Toki olen kyllä jälkeenpäin pahoitellut ja selitellyt. Mutta miksi nykyisin tuntuu hyökkäämisen olevan normaalia aloitukseen, kuin aloitukseen?

Ysärillä vielä ihmisreppanat kunnioittivat toisiaan, eivätkä heti hyökänneet etsimään vikoja. Siitä tulikin mieleen hassu juttu ollessani sairaalassa.

Kaveri tuli katsomaan ja kysyin onko tupakkaa? Hänellä toki oli ja lähdin hänen kanssaan rollaattorin avulla tupakoimaan. Hoitsu huusi täysillä, että mihin oot menossa?!

Tuumasin vain, että tupakalle. Palattuani lekuri oli huomattavan iloinen. Tuumasi vain, että nyt siirretään kuntoutusosastolle ja susta tulee vielä ihminen.

Niin se elo heittelee. Koskaan ei kannata luottaa siihen, että elo sujuu hyvin omien valintojen kautta. Minun olisi pitänyt ihan kuolla, mutta tässä sitä kuitenkin kirjoitellaan.

>Simiti<

29

223

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi et vieläkään ole pyytänyt minulta anteeksi sitä, että perusteettomasti suutuit minulle joulukuussa 2025 ketjussa, jossa kyselit ihmisten jouluvalmisteluista?

🦄

• Anonyymi00002
      • Anonyymi00005

Tuossa ei ole mitään anteeksipyydettävää. Sori siitä.

>Simiti<

• Anonyymi00006

Kun en minäkään näe tuossa syytä pahoittaa mieltä.

Ajattelin että kyse on jostain simitin känniaggressiivisuudesta. Mitta tuohan oli oikein fiksua keskustelua.

Olen hämmentynyt!

xLiner

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kun en minäkään näe tuossa syytä pahoittaa mieltä.

Ajattelin että kyse on jostain simitin känniaggressiivisuudesta. Mitta tuohan oli oikein fiksua keskustelua.

Olen hämmentynyt!

xLiner

"miksi nykyisin tuntuu hyökkäämisen olevan normaalia aloitukseen, kuin aloitukseen?"

Se oli juurikin tuota hyökkäämistä, jota >Simiti< itse paheksui aloituksessaan. Siinä yhdistyivät henkilöhyökkäys ja Vilma-tyylinen tapa syyttää minua jostain, jota tekstissäni ei ollut.

Mutta ilmeisesti se on paheksuttavaa vain silloin, kun sen tekee joku muu kuin >Simiti< itse.

🦄

• Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"miksi nykyisin tuntuu hyökkäämisen olevan normaalia aloitukseen, kuin aloitukseen?"

Se oli juurikin tuota hyökkäämistä, jota >Simiti< itse paheksui aloituksessaan. Siinä yhdistyivät henkilöhyökkäys ja Vilma-tyylinen tapa syyttää minua jostain, jota tekstissäni ei ollut.

Mutta ilmeisesti se on paheksuttavaa vain silloin, kun sen tekee joku muu kuin >Simiti< itse.

🦄

Jouluihmisenä olen kerrankin sun puolella.

Pian saa taas hössöttää.

Kehtaako tätä sanoakaan mutta olen katsellut jo joulukalentereita.

Vuoden 2026 kosmetiikkakalenterit ovat jo ilmestyneet.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jouluihmisenä olen kerrankin sun puolella.

Pian saa taas hössöttää.

Kehtaako tätä sanoakaan mutta olen katsellut jo joulukalentereita.

Vuoden 2026 kosmetiikkakalenterit ovat jo ilmestyneet.

Mahtavuutta! 🤩💅🏻💄 Kiitos vinkistä!

Kehtaako tätäkään sanoa, mutta minäkin kävin vähän selaamassa Temun Christmas Countdown -kalentereita... 🤭 En ostanut mitään.

🦄

• Anonyymi00018
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tuossa ei ole mitään anteeksipyydettävää. Sori siitä.

>Simiti<

Mutta olit eri mieltä!!!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mahtavuutta! 🤩💅🏻💄 Kiitos vinkistä!

Kehtaako tätäkään sanoa, mutta minäkin kävin vähän selaamassa Temun Christmas Countdown -kalentereita... 🤭 En ostanut mitään.

🦄

Jep. Mitä niitä ostaa, ku saat "24 PA-rastapäivää" ilmat treeks pelkästään Mopo-korttias päällekkäin ja perässä roikottamalla. Kuulemma. -a

• Anonyymi00003

Vastaus esittämääsi kysymykseen on fe mi ni s m i.

• Anonyymi00004

Mihin kysymykseen? Nyt incel ei taida tietää vastaavansa isolle, entiselle tehdasukolle.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mihin kysymykseen? Nyt incel ei taida tietää vastaavansa isolle, entiselle tehdasukolle.

V ttu m ikä vtn i di oo tti oikein olet??? Jos et kykene lukemaan ja ymmärtämään kirjoitettua tekstiä niin mitä vtun hel vettiä oikein teet keskustelupalstalla sa tnana??? Ole vaikka joku stanan michelin -mies, yksi helvtin hailee, mutta jos et kykene lukemaan tekstiä etkä sisäistämään mikä siinä on kysymys ja mikä ei, niin sinun paikkasi on pysyvästi lai to k s e ss a eikä täällä palstalla.

• Juu. Minäkin kaipailen sellaista määrätynlaista kunnioitusta kanssakirjoittajaa kohtaan. Mielipiteitä on, erilaisiakin. Harmi, kun sitä ei osata nähdä rikkautena.

En nyt varsinaisesti osoittanut aloitusta kenellekään, vaan puhuin yleisesti. Saan inspiraation monesti yleisestä kirjoittelusta palstalta tai tosielämästä.

Olet kyllä elävä esimerkki siitä, miten vaikeasta tilanteesta ihminen voi selvitä ja se varmasti laajentaa omaa katsontakantaa. Ei tavallaan takerru lillukanvarsiin.

• Anonyymi00009

Jep. Sulla riittää, ku Tiputat tupees vaikka animaatio.sta.
        -"Turn The Adobe".

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Jep. Sulla riittää, ku Tiputat tupees vaikka animaatio.sta.
        -"Turn The Adobe".

Voit vainota mua ihan niin paljon kuin sielu sietää, mutta ette murra mua enää koskaan.

• Anonyymi00012
        Mu5tasydän kirjoitti:

Voit vainota mua ihan niin paljon kuin sielu sietää, mutta ette murra mua enää koskaan.

Kyl se vaino on tullu vain ja ainostaan sun puoleltas, Öy-Lätti!
        Rise kyllä hoitaa jatkossa sun murtumiset, niitä ku voi ihan oikeessakin vahingossa "sattua".

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyl se vaino on tullu vain ja ainostaan sun puoleltas, Öy-Lätti!
        Rise kyllä hoitaa jatkossa sun murtumiset, niitä ku voi ihan oikeessakin vahingossa "sattua".

Olet harhainen.

• Anonyymi00021
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olet harhainen.

Kaikki on todistettavissa. Harhainenki ihan omasta diagnoosistas.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Kaikki on todistettavissa. Harhainenki ihan omasta diagnoosistas.

No minä olen monta kertaa pyytänyt todisteita siitä, että minua luullaan mieheksi. Eipä ole näkynyt. Kukaan ei ole missään vaiheessa kyseenalaistanut jonkun idiootin juorua. Kaikki vain väen vangällä vääntää asiasta. Siinäpä väännätte ja haukutte ties miksi. Kyllä mahtaa nolottaa sitten, kun paljastuu, että on haukuttu väärää puuta. Mut ai niin, eihän kaikki tunne häpeää.

• Anonyymi00022
        Mu5tasydän kirjoitti:

No minä olen monta kertaa pyytänyt todisteita siitä, että minua luullaan mieheksi. Eipä ole näkynyt. Kukaan ei ole missään vaiheessa kyseenalaistanut jonkun idiootin juorua. Kaikki vain väen vangällä vääntää asiasta. Siinäpä väännätte ja haukutte ties miksi. Kyllä mahtaa nolottaa sitten, kun paljastuu, että on haukuttu väärää puuta. Mut ai niin, eihän kaikki tunne häpeää.

Laita kuva.

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Laita kuva.

Tuossahan tuo on puolikas naama profiilissa. En sen tunnistettavampaa laita nettiin. Minut tuntevat kyllä tunnistaa jo tuosta.

• Anonyymi00023
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tuossahan tuo on puolikas naama profiilissa. En sen tunnistettavampaa laita nettiin. Minut tuntevat kyllä tunnistaa jo tuosta.

Joopa joo ja niinpä niin taas kerran.

• Anonyymi00024
        Mu5tasydän kirjoitti:

se kuva tarkoittaa sitä että nostat paitaa ja otat tisseistä kuvan, sitten vasta uskotaan että olet nainen. ennen sitä et saa erityiskohtelua.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

se kuva tarkoittaa sitä että nostat paitaa ja otat tisseistä kuvan, sitten vasta uskotaan että olet nainen. ennen sitä et saa erityiskohtelua.

"Erkki odottaa vauvaa". Sitä odotellessa. ;)

• Anonyymi00008

Huomenta

Aurinko nousee ja uusi päivä alkaa uusine haasteineen.

No jos nyt vaikka palattaisiin kultaisiin aikoihin menneisyydessä.
      Ja kirjoitettaisiin vain sellaista tekstiä, mitä tuottaisimme sinkkupöydän ympärillä suullisessa muodossa...

Osa täällä niin tekeekin.

Olisi askel kohteliaisuuteen ja muiden kunnioittamiseen.

Illalla olemme viisaampia.

Mies 65

• Anonyymi00010

mustasydän kuin pokeripelissäkin padan pahnan pohminnaisin arvottomin kortti musta sydän ylösalaisin.. oikeasti korttien maiden arvojärjestys hertta, ruutu, risti, pata.

joku niin pelikin, eikö ole ole riittävästi sitä leikkirahaakin prlay6a leikkirahallakin, jos häviääkin vain 50 miljoonaaaa

• Anonyymi00017

Ketä kiinnostaa?

• Anonyymi00011

,isooleossa niin kun joku naapurin tyttö.. K-pop varmaan jotain hassua musiikkia...

• Anonyymi00013

Huomiona, Simistin "joskus" on "aina".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa

Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham
      Maailman menoa
      86
      1439
    2. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      123
      1171
    3. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      129
      1166
    4. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      88
      1112
    5. 62
      985
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      66
      950
    7. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      136
      871
    8. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      289
      770
    9. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      18
      628
    10. Ihmettelen vieläkin miten pitkäksi aikaa

Loukkaannuit mies. Taidat olla pitkävihainen.🫤
      Ikävä
      69