Mitä tuntuis, jos palstalla olis ruutuja ja palstalaiset olis livenä palstalla live ruutujen kautta ja olis niinku video neuvottelu juttu?
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Minulle sekin kävisi. Olis omat naamat ja nimet.
Mutta veikkaan, että 98% tippuisi määrät kirjoittelijoissa sitten. - Anonyymi00002
Jos joku tuosta tykkää, niin saahan tuollaisen vaihtoehdon heille luoda. Itse sulkisin ne ruudut ja peittäisin oman kamerani. Tai no todennäköisesti en enää käyttäisi tätä, jos tuo tulisi pakolliseksi toiminnoksi.
- Anonyymi00006
En minäkään. Anonyymiys on juuri palstan idea. Sana on vapaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00022
Anonyymi00006 kirjoitti:
Persu incelit kannattaa anonyymiutta uskaltaakseen mölistä.
Ei se mitään muuttas, paitsi olisi videokuva avatar. 😅
Voi olla että vähemmän tulis väärinkäsityksiä, kun puhuen korjaa nopeemmin mitä kirjoittaen.Tökstöksnöö kirjoitti:
Tyyliin kiinan Clarissa Bolivar, joka käyttää filtteriä kasvojen päällä videoissaan.
Kaikilla niillä jokin filtteri päällä pyörii, aasialaisten hitti on näyttää ketun ja animen risteymältä 😄
Ex-Lukka kirjoitti:
Kaikilla niillä jokin filtteri päällä pyörii, aasialaisten hitti on näyttää ketun ja animen risteymältä 😄
Niin pyörii. Sattumalta näin somessa videon Bolivarista ja sitten katsoin useammankin, kun ihmettelin oudon näköistä naamaria. Ja kävelytyyliä kun suolla tarpoisi.
Sitten tuli jo useampia kiina videoita filttereillä eteen.
- Anonyymi00003
Kysy noilta palstan "aineistoa kerääviltä" salakyyliltä, miltä tuntuu kattella veentovieraitaki. -sivu
- Anonyymi00004
Mistä tiedät tällaista tapahtuvan?
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mistä tiedät tällaista tapahtuvan?
Ihan kaikesta. Sisälukutaito 720 pixels/Adobe.
- Anonyymi00005
Muutama kälättäisi täysillä ja loput pyörittelisivät tympääntyneinä silmiään... Ei toimisi.
Tää on hyvä. Ei tarvitse odottaa puheenvuoroa tilan tukkivilta moottoriturvilta 👍
Nöf 🐷- Anonyymi00011
"Puol päätä 122Peikkosesta". -sivu
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Puol päätä 122Peikkosesta". -sivu
Aha edelleen siis.
- Anonyymi00007
Tuliskohan bannit, jos vilauttas meetwurstia palstalla.
- Anonyymi00016
Mätti-Esa heiluttaa vaa fiskarsia. Ja molemmat on naapurista. Kuulemma.
- Anonyymi00008
... ja sitten kaikki voisi antaa toisilleen sähköiskuja!
Toi olisi tosi mahtavaa! Onhan noita elämyspuistoja tarjolla muutoinkin ilman videokuvaakin.
Yksi mulisee, töinen röhkii, joku hirnuu, kotkotustakin mahtuu kiekumisen sekaan määkimisen säestämänä jne :)
Mieluummin näin kuten nyt.- Anonyymi00013
Ja Sirkkaki Sirittää, vaik ei kukkaa kuunteliska. -poratessaparasta
- Anonyymi00012
Minulle kerrottiin juuri tuolla toisessa ketjussa, että on aivan sama, vaikka nainen painaisi 100 kiloa, kunhan hänellä on vyötärö. Noiden kuvien naisilla on kaikilla selvä vyötärö. Eli kaikki hyvin. 👍
Mä olen monesti harkinnut, että olisi Youtubesa live-tilassa ja laittaisin linkin palstalle. Porukka voisi kysyä multa melkein mitä vaan ja mä vastaisin kysymyksiin 😀 En tiedä kiinnostaisiko ketään, mutta näkisi mun kehonkielen, puhetyylin yms. Mä olen ulkoisesti aika lähellä juontaja Peltsiä tai kilpa-autoilija Marco Andrettia ja puhetyyli Ylen Aamun kiharatukkaisen taidekriitikko Oskarin tai Latvalan kaltaista. Kunhan pääsee hyvän yksinpuhelun alkuun niin mitä sitä suotta lopettaa jos on omasta mielestä tärkeitä yksityiskohtia kerrottavana.
- Anonyymi00014
Voithan sinä kokeilla. Ties vaikka olisi isokin rahasampo. En tosin tiedä miten tuo sopii palstan sääntöjen puitteisiin.
Minulle tämä on hyvä näin. En tarvitse visuaalisuutta keskusteluun. Ja nykypäivänä on hyvä pitää kiinni joistakin perinteistä.
Anonyymiteettiys on ihan parasta tässä hommassa. Jos haluaa esitellä ihteään nii sitä varten on facea ja instaa, snäppiä ja ties mitä muuta.. et siitä vaan ken haluaa.- Anonyymi00017
Samaa mieltä.
- Anonyymi00023
Minä olisin ainakin niin mahtava ilmestys, että palsta hiljenisi ja avioerot triplaantuisi.
>Simiti< Anonyymi00023 kirjoitti:
Minä olisin ainakin niin mahtava ilmestys, että palsta hiljenisi ja avioerot triplaantuisi.
>Simiti<Vähintäänkin triplaantuisi..
Sinullahan on niin komea merirosvolappukin ja oiva rollaattori menopelinä. Olet jokaisen naisen unelma. :)
Juu kiitos, mutta ei kiitos.
- Anonyymi00020
Live sopisi siinä tapauksessa että saisi valita käsiteltävät aiheet. Yleistä elämästä, joo. Yleistä töistä, omastaankin salassapito-ohjeet huomioiden. Joo. Uutiset ja ajan tapahtumat. Joo.
Mutta henkilökohtaiset asiat, varsinkin ne jotka koskevat siinä samalla myös läheisiä tai kumppania - Ehdoton ei. - Anonyymi00021
Teams on ryhmäjuttuihin tarkoitettu; kokoukset ja koulutukset.
Ei siellä ole pakko näyttäytyä.
Äänielämyksiä. Pyrsk.
Vilma
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va511539Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831309Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai293988- 52947
- 78928
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200878- 130867
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br234817- 62729
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu12704