https://youtu.be/T57bgF0sGv4?is=2kPS_m81IT2C5Wh3
Onko jollakulla täällä kielten tulkitsemisen armolahjaa? Kohdassa 25.06 on kielilläpuhumista ja minun täytyy saada tietää, mitä Yrjö Säkkinen sanoo tuossa kohdassa.
Auttakaa!
Kielilläpuhumisosuus Tukholman profetian äänitteessä
44
192
Vastaukset 44
- Anonyymi00001
Mie ossaankin puhua munallain .
- Anonyymi00002
Kuis sää mamukieliä kehut ?
- Anonyymi00003
Tämä on hyvin tärkeää, koska kukaan ei ole koskaan vaivautunut aikaisemmin puhumaan tästä vaikka tämä on osa yhdestä tunnetuimmista profetioista🤔
- Anonyymi00004
Kielillä puhuvia ymmärtää vain jumala, joku apostoli sanoikin että kannattaa puhua mieluimmin muutama selkeä sana seurakunnalle. Kuin puhua kielillä jota ei edes kielillä puhuva itse ymmärrä.
- Anonyymi00028
Se apostoli oli järkevä, ymmärsi houreissa ole mitään järkeä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Se apostoli oli järkevä, ymmärsi houreissa ole mitään järkeä.
sinun houreissasi on vain tuli- joka sinut houreissasi polttaa tuhkaksi- iankaikkisesa - iankaikkiseen. ja räkättämisesi on vain tässä ajassa matalaotsaisen säkätystä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
sinun houreissasi on vain tuli- joka sinut houreissasi polttaa tuhkaksi- iankaikkisesa - iankaikkiseen. ja räkättämisesi on vain tässä ajassa matalaotsaisen säkätystä.
Korkeaotsainen uskovainen pääsi vauhtiin, oliko kommentissasi jotain järkeä?
- Anonyymi00005
Se on samanlaista älytöntä höpinää kuin kaikki selväkielinen puhekin tuossa. Ihme, että tätä roskaprofetiaa jaksetaan vatkata eestaas ja uskoa vuosikymmenestä toiseen, varmaan vielä 2100-luvullakin. Heittäkää menemään tällaiset ihmissielun jumalattomat tuotokset ja lukekaa Raamattua, Herran sanaa, sen sijaan!
- Anonyymi00006
Se sanoo, että Paavali on suuri valehtelija ja murhamies.
Sen tarkemmin ei kuitenkaan valaise asiaa mistä niin päättelee ja koskeeko se ennen kääntymystä vai kääntymyksen jälkeen. Sitä ennen kyllä kieltämättä vainosi alkuseurakuntaa sapatin vuoksi, mutta tarina ei kerro olisko henkilökohtaisesti ketään tappanut nyrkiniskulla, eikä profetiakaan sitä asiaa valaise.- Anonyymi00008
Eli ei sano mitään Venäjästä ja Suomesta tai suuresta profeetasta, joka nousee Suomesta...?🤔
- Anonyymi00036
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli ei sano mitään Venäjästä ja Suomesta tai suuresta profeetasta, joka nousee Suomesta...?🤔
Et kai sinä nyt tuota ihan omiaan puhuvaa Paavalin herjaajaa usko?
Tuollaisista on Pietarikin kirjoittanut, että Paavalin kirjeissä "on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia".
- Anonyymi00007
Kyllä nyt siihen nähden kun kielilläpuhujia on niin paljon, niin täytyy olla edes joku joka osaa tulkita????
- Anonyymi00009
Se tulkki olisi pitänyt Raamatun mukaan olla paikan päällä. Muutoin ei olisi edes saanut puhua mitään tuollaista Paavalista eikä siitä miten on valehtelija ja murhamies. Jos kukaan ei ole ollut heti sitä selittämässä, niin ei olisi saanut puhua kielillä, vaan pitää suunsa kiinni. Toisaalta ne ovat niitä sen valehtelijan ja murhamiehen ohjeita kuten homotuomiot, ettei niistä tarvitse välittää, vaan voi sopottaa aivan niin paljon kuin mitä ikinä haluaa.
- Anonyymi00011
Kielillä puhuminen ei ole tässä tärkeässä osassa. Yrjö Säkkinen selittää näkyä suomeksi ja kuuntele vain sitä. Profetia on kasetin kummallakin puolella ja profetiasta on kaksi osaa A- ja B-videot.
- Anonyymi00014
Pystyykö älyohjelman avulla puheesta tekstiksi tulkata? Sehän on hyödyllinen aputyökalu.
- Anonyymi00017
Sinäkö sen päätät mikä on tärkeää? Tuo kielilläpuhumisosuus on osa profetiaa ja tuo suomenkielinen osuus, missä Neuvostoliitto valtaa osan Suomesta sen jälkeen, kun Länsi-Saksan joukot on lyöty maahan polvilleen itkemään, on meille kaikille jo tuttu...
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sinäkö sen päätät mikä on tärkeää? Tuo kielilläpuhumisosuus on osa profetiaa ja tuo suomenkielinen osuus, missä Neuvostoliitto valtaa osan Suomesta sen jälkeen, kun Länsi-Saksan joukot on lyöty maahan polvilleen itkemään, on meille kaikille jo tuttu...
Länsi-Saksaa ei ole enää.
- Anonyymi00033
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pystyykö älyohjelman avulla puheesta tekstiksi tulkata? Sehän on hyödyllinen aputyökalu.
No ei auta älyohjelma siansaksasta ei järkeä löydy, on kielitieteilijät tutkineet kielillä puhuvien "puheita" eivät ole löytäneet muuta järkeä kuin että oman kielensä sanoja toistavat sekavasti. Ei siis mitään jumalallista kieltä eikä sanomaa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00023 kirjoitti:
Länsi-Saksaa ei ole enää.
No shit Sherlock? :O
- Anonyymi00012
LÄÄKKEET ⚠️💊💊💊
- Anonyymi00031
Lääkäri otti pois lääkkeet!
- Anonyymi00013
Paavali
- Anonyymi00015
Suuri on Herra eikä Hän anna yhdenkään Sanansa varista maahan.
- Anonyymi00016
Tuon profetian sanat eivät olekaan Herran sanoja vaan ihmisen harhaisia houreita.
- Anonyymi00018
>>>>>Suuri on Herra eikä Hän anna yhdenkään Sanansa varista maahan.<<<<
-------------
Taidat sotkea asiat keskenään mitä Kirjoituksissa on kirjoitettu?
Samuelin kirjasta voi lukea:
”Ja Samuel kasvoi, ja Herra oli hänen kanssansa eikä antanut yhdenkään sanoistansa varista maahan.”
1. Samuelin kirja 3:19 FB38
---------------
Tulkinta: Hän sanoi kokonaan , kaikki sen mitä Herra ilmoitti hänelle - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
>>>>>Suuri on Herra eikä Hän anna yhdenkään Sanansa varista maahan.<<<<
-------------
Taidat sotkea asiat keskenään mitä Kirjoituksissa on kirjoitettu?
Samuelin kirjasta voi lukea:
”Ja Samuel kasvoi, ja Herra oli hänen kanssansa eikä antanut yhdenkään sanoistansa varista maahan.”
1. Samuelin kirja 3:19 FB38
---------------
Tulkinta: Hän sanoi kokonaan , kaikki sen mitä Herra ilmoitti hänelleNiibn mitä höriset? Tulkintasi ei ole Jumalan Sanaa!
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niibn mitä höriset? Tulkintasi ei ole Jumalan Sanaa!
Profetian kielillä puhuttu osuus on Herran Sanaa:
niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
Vertaa: Herra oli hänen kanssansa eikä (Herra) antanut yhdenkään sanoistansa varista maahan.
- Anonyymi00019
Profetia ei enää toteudu kun meillä on nyt ydinaseet. Ei tosin omasta takaa, mutta tänne sijoitettuna kuten Norjaan, josta siilot sojottanut ja pitkän aikaa kohden Venäjää.
Tai sitten tulee myräkkä, jossa maasta ei jää vallattavaksi. - Anonyymi00021
Tukholman profetia on ihmismielen tuotosta. Ihmisen mielen peloista noussut.
- Anonyymi00024
Niin. Ehkä se ei toteudu koska elämme rauhan aikaa, Saksa on yhtenäinen, Länsi-Saksaa ja Itä-Saksaa ei enää ole olemassa eikä Neuvostoliittoa
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Niin. Ehkä se ei toteudu koska elämme rauhan aikaa, Saksa on yhtenäinen, Länsi-Saksaa ja Itä-Saksaa ei enää ole olemassa eikä Neuvostoliittoa
Emme elä mitään rauhan aikaa, vaan juuri nyt on sotien melskettä.
Yhdysvallat ja Iran uhittelee toisilleen, Israel tappaa minkä ennättää, Venäjä yrittää vallata Ukrainan ja venäläistää sen kansan ja Kiinakin vähän havittelee Taiwania.
Sotahulluuden kulta-aikaa. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Emme elä mitään rauhan aikaa, vaan juuri nyt on sotien melskettä.
Yhdysvallat ja Iran uhittelee toisilleen, Israel tappaa minkä ennättää, Venäjä yrittää vallata Ukrainan ja venäläistää sen kansan ja Kiinakin vähän havittelee Taiwania.
Sotahulluuden kulta-aikaa.Vaikka Tukholman profetia on ihmisen mielestä noussut, se ei tarkoita, etteikö sotaa voisi tulla. Ihminen voi kokemuksillaan ja tiedoillaan saada jonkinlaisen käsityksen tulevaisuudesta.
Lähitulevaisuudessa mahdollisesti käytävä sota on joka tapauksessa erilainen kun profetiassa kuvattu.
- Anonyymi00026
kojdassa 23 länsissksan armeijat on lyöty ja ne ovat polvillaan, ei olel tarkka sanoma.
- Anonyymi00030
kannattaa kysyä Heränneiltä. Siellähän ennen helluntalaisia puhuttiin kielillä.
https://www.piispajarijolkkonen.fi/puheet/puhe-telppasniityn-seuroissa-18-7-2021/- Anonyymi00034
Oi, oi joi, se ei nyt mitään jos soditaan ja tapetaan ihmisiä, mutta jos puhutaan kielillä, niin se kuolemansynti. Sitä ei saa mitenkään anteeksi eikä sitä koskaan unohdeta jos joskus tekee niin.
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Oi, oi joi, se ei nyt mitään jos soditaan ja tapetaan ihmisiä, mutta jos puhutaan kielillä, niin se kuolemansynti. Sitä ei saa mitenkään anteeksi eikä sitä koskaan unohdeta jos joskus tekee niin.
Mikä tämän uhriutumisen tarkoitus on?
>> Onko jollakulla täällä kielten tulkitsemisen armolahjaa?
Kielilläpuhumiseen liittymissä kysymyksissä kannattaa kääntyä maa- ja metsätalousministeriön puoleen. Koulutetut kanan kotkotukseen perehtyneet asiantuntijat osaavat varmasti auttaa.
https://mmm.fi/yhteystiedot-ja-asiointi- Anonyymi00037
Haha, hauska mut oikea neuvo 😁
- Anonyymi00035
Selvästi se siinä sanoi puhuessaan kielillä, että Paavali valehtelee.
Varsinkin homoasiassa. - Anonyymi00040
Kukaan ei ole vastannut tosissaan 😓
- Anonyymi00044
Oisko siksi että kukaan ei osaa tulkita mitään siansaksaa. Ihmettelen miten pihalla uskovat ovat,jos oikeasti luulevat kielilläpuhumisen olevan jotakin oikeita kieliä tai salaista puhetta Jumalalle.
- Anonyymi00041
Ihan varmasti siinä sanotaan, että te höperöt olette uskoneet mitä Paavali, se valehtelija ja murhamies kirjoittelee, että teitä on pahemman kerran vedetty höplästä.
- Anonyymi00042
Vähälyistä ja varomatonta.
Maallisen ruumiin kuolemassa menettäneet vainajahenget, joilla oli vielä kuollessaankin palava halu ottaa osaa maalliseen uskonnolliseen elämään, tulevat rukouksien saattelemana herätyskokouksien läheisyyteen ja hurmokseen lietsottujen ihmisten yhteyteen.
Ja ne ovat sitten näitä vainajahenkiä, jotka lörpöttelevät varomattomien huulien kautta.
Henkimaailmassa on vaikka minkämaalaisia vainajahenkiä ja nämä henget saavat ja imevät demonistisella tavalla energiaa ihmisestä, joka antautuu niiden välikappaleeksi tässä "kielilläpuhumis- tapahtumassa"
Tähän on turha tuoda Paavalin juttuja kielilläpuhumisesta.
Paavali oli teurgi, eikä uskovaisilla, eikä edes yhdelläkään nykypäivän teologilla ole avaimia teurgin jargonismin ymmärtämiseen, eikä siihen mihin tai keille hänen opetuksensa oli tuohon aikaan suunnattu?
Sen aikuisilla "seurakunnilla" joille Paavali tuolloin kirjoitti ja puhui, ei ole enään mitään tekemistä nykyseurakuntien kanssa.
Te ette edes tiedä missä ovat Paavalin mainitsevat "taivaan avaruudet", joiden voimista ja valloista Paavali varoitti.
Nämä voimat ja vallat ovat nykyisin kiinteä osa hurmosuskovaisen elämää.
Sieltä niitä "profetioitakin" tulee....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Teurgia - Anonyymi00043
Selvää kuin pässinliha, että tuo kielilläpuhuja sanoo että älkää hyvät ihmiset uskoko mitä se Paavali on mennyt kirjoittamaan, se oli valehtelija ja murhamies. Ei siinä mitkään henget myllerrä siinä mitä sanoo, mutta Paavalissa ne oli kun itse tunnusti että niin on saatanan hallussa ettei ikinä pääse pois.
Selkeä totuus mitä turha vongerrella muuksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25848Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää68845- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38602- 22602
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12475- 39475
- 57465
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111465- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437