TIedotus

eijarina

vaan ettei onjarina ole mikään mun varanikki! Oon jo saanut selitellä sitä! Hänellä nyt sattuu olemaan tollanen nikki! Mulla on käytössä ainoastaan tää mikä on alusta asti ollutkin!

35

1366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

nyt vasta huomasin...:o))))

• eijarina

vast äsken. Mua sapettaa selitellä ja kuinka moni sit uskoo, on eri asia:( Arvasin et ongelmia tulee:(

• quistis
        eijarina kirjoitti:

vast äsken. Mua sapettaa selitellä ja kuinka moni sit uskoo, on eri asia:( Arvasin et ongelmia tulee:(

..keksi uusi...Vai tuntuuko surkealle???

• eijarina
        quistis kirjoitti:

..keksi uusi...Vai tuntuuko surkealle???

surkeelle:( Sit saa taas kaikille laittaa postarin uusiks kun en viitti sitä julkisesti tonne enää laittaa:( Harmittaa!!!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

surkeelle:( Sit saa taas kaikille laittaa postarin uusiks kun en viitti sitä julkisesti tonne enää laittaa:( Harmittaa!!!

Voihan nikkiin laittaa vaik vain jonkun pienen muutoksen...:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Voihan nikkiin laittaa vaik vain jonkun pienen muutoksen...:o))

yritän keksii jotain ja sit kun viel osaisin tehdä sen niin hyvä ois mut kun oon tumpula niin oon tumpula:(

• quistis
        eijarina kirjoitti:

yritän keksii jotain ja sit kun viel osaisin tehdä sen niin hyvä ois mut kun oon tumpula niin oon tumpula:(

ehdotuksia huuhaalaisilta;o))

• onjarina

tuo ole kaikille jo selvinnyt. Jotkut nyt vaan on jarina pienestä pitäen. Pitäiskö mun hävitä täältä pyörimästä, vai mitä meinaat, kun olet tuota jo useampaan kertaan toitottanu.

• eijarina

sun nyt tarvi mihkään häipyä! En mä sitä tarkottanut! Pitäs vaan keksii uus nikki kun kaverit luulee et oot joku mun varanikki. Keksi sä mulle sit uus nikki:)

• onjarina
        eijarina kirjoitti:

sun nyt tarvi mihkään häipyä! En mä sitä tarkottanut! Pitäs vaan keksii uus nikki kun kaverit luulee et oot joku mun varanikki. Keksi sä mulle sit uus nikki:)

mun nikkini kelpaa joillekin muille sivuille. Voitte löpistä rauhassa, ettei mun sanomiset mene sun piikkiin. Lupaan pysyä pois Suomi24:n palstoilta.

• quistis
        onjarina kirjoitti:

mun nikkini kelpaa joillekin muille sivuille. Voitte löpistä rauhassa, ettei mun sanomiset mene sun piikkiin. Lupaan pysyä pois Suomi24:n palstoilta.

toi ei kivaa...Täällä on tilaa kaikille:o))

• eijarina
        onjarina kirjoitti:

loukkaannu!!! Mä voin vaihtaa nikkini ihan hyvin kunhan keksin jonku mikä ei ole lähellä muiden nikkiä:)

• quistis
        quistis kirjoitti:

toi ei kivaa...Täällä on tilaa kaikille:o))

Mun aamupahoinvointiini liittyi kuin liittyikin onnellinen perhetapahtuma...Huomasimme tyttären kanssa,et kisu odottaa ja pokaset jo potkii..H-hetki varmasti parin viikon kuluttua..:o)))Ja kätilönä taasen toimii poikani Tosi-Rakas:o))

• ex er
        quistis kirjoitti:

Mun aamupahoinvointiini liittyi kuin liittyikin onnellinen perhetapahtuma...Huomasimme tyttären kanssa,et kisu odottaa ja pokaset jo potkii..H-hetki varmasti parin viikon kuluttua..:o)))Ja kätilönä taasen toimii poikani Tosi-Rakas:o))

Sain nyt sit tietoni poistettua enkä pääse enää postiin enkä sit mihkään muuallekkaan:(

• quistis
        ex er kirjoitti:

Sain nyt sit tietoni poistettua enkä pääse enää postiin enkä sit mihkään muuallekkaan:(

Nyt piristyt Kämppis...Hei rekkaa vaik toi...:o))

• Abuela

Musta se on hauska sanaleikki.voisitte jutella keskenänne ja tulla vaiks kavereiks.

• eijarina

toisaalta ihan oikeessa:) Kaippa me tänne mahdutaan molemmat:)

• eijarina kirjoitti:

toisaalta ihan oikeessa:) Kaippa me tänne mahdutaan molemmat:)

>Kaippa me tänne mahdutaan molemmat:)<

Aivan varmasti mahdutte - onhan asia tällä sovittu, onhan? Kyllä tällä palstalla sopu aina löydetään, jos joku tällainen tilanne tulee.

Terveisin, MM.

• Ex-Er
        Man-of-Mystery kirjoitti:

Aivan varmasti mahdutte - onhan asia tällä sovittu, onhan? Kyllä tällä palstalla sopu aina löydetään, jos joku tällainen tilanne tulee.

Terveisin, MM.

vaan en saa uutta nikkiä laitettua kun rekisteröinti urputtaa koko ajan:(

• Aki 43
        Man-of-Mystery kirjoitti:

Terveisin, MM.

Ex-Er kyselee kauanko kestää että hän voi ottaa täsmälleen saman osoitteensa käyttöön jonka poisti päivällä tänään? On yrittäny sitä nyt koko iltapäivän. Hänelle voi vastata. Selitin hänelle että jonkin aikaa se on karanteenissa, onko sitten yön päivityksen jälkeen vaikka aamulla käytettävissä?

• Aki 43 kirjoitti:

Ex-Er kyselee kauanko kestää että hän voi ottaa täsmälleen saman osoitteensa käyttöön jonka poisti päivällä tänään? On yrittäny sitä nyt koko iltapäivän. Hänelle voi vastata. Selitin hänelle että jonkin aikaa se on karanteenissa, onko sitten yön päivityksen jälkeen vaikka aamulla käytettävissä?

En tiedä - en todellakaan, ylläpito on ehdottomasti paras/asiantuntevin tietolähde tuollaisissa asioissa.

Tästä vaan palautetta heille:

- http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml

Terveisin, MM.

• rahtari1

tänään. kerrankin ekaa kertaa kotona tällä viikolla. mikäs rähinä tääl nyt on menossa. heti ku tulee kylään niin heti jo rähistään eihän tää oo huuhaa mikä tää oikein on

• Ex-Er

mikään! Mun moka! Nyt mul ei ole nikkiä eikä sähköpostii tänne enää:(

• rahtari1
        Ex-Er kirjoitti:

mikään! Mun moka! Nyt mul ei ole nikkiä eikä sähköpostii tänne enää:(

sano et nahkatakkinen tyttö perskuli

• Ex-Er
        rahtari1 kirjoitti:

sano et nahkatakkinen tyttö perskuli

jotain keksi eijarinan tilalle kunhan osaan taas laittaa sen takas mut kun toi rekistöröinti nipottaa mulle koko ajan:( Voi, kultaseni arvaa harmittaako:(

• rahtari1
        Ex-Er kirjoitti:

jotain keksi eijarinan tilalle kunhan osaan taas laittaa sen takas mut kun toi rekistöröinti nipottaa mulle koko ajan:( Voi, kultaseni arvaa harmittaako:(

helvetti sentään ei kai tänne oo tullu toista eijarinaa ja varmaan pääkopassa sapettaa uskoa hän haluaa

• Ex-Er
        rahtari1 kirjoitti:

helvetti sentään ei kai tänne oo tullu toista eijarinaa ja varmaan pääkopassa sapettaa uskoa hän haluaa

ihan mut onjarina ja oon sit selitelly ettei ole mun alanikki mut siit tuli niinkauhee haloo etten viitti puhuu enää koko asiasta. Poistin kuitenkin omani ja nyt käytän sit sähkärinä hotmail osotetta ja oon kavereille sitä tossa ollu laittelemassa ettei suotta tänne enää laita postia kun ei toimi:

• rahtari1
        Ex-Er kirjoitti:

ihan mut onjarina ja oon sit selitelly ettei ole mun alanikki mut siit tuli niinkauhee haloo etten viitti puhuu enää koko asiasta. Poistin kuitenkin omani ja nyt käytän sit sähkärinä hotmail osotetta ja oon kavereille sitä tossa ollu laittelemassa ettei suotta tänne enää laita postia kun ei toimi:

onjarina eihän täs koht koppa enää pysy mukana ku kaikki on kohta jotain riinoja pistä se vanha nikkis takas ja vähä äkkiä kans

• Ex-Er
        rahtari1 kirjoitti:

onjarina eihän täs koht koppa enää pysy mukana ku kaikki on kohta jotain riinoja pistä se vanha nikkis takas ja vähä äkkiä kans

mä saa sitä takas kun rekkari tökkii. Mun pitää lähtee yhdelle mummolle kohta käymään kaupassa mut tuun kyl takas ja yritän sit taas uudelleen jos onnistuisin:(

• rahtari1
        Ex-Er kirjoitti:

mä saa sitä takas kun rekkari tökkii. Mun pitää lähtee yhdelle mummolle kohta käymään kaupassa mut tuun kyl takas ja yritän sit taas uudelleen jos onnistuisin:(

selväks ku pläkki odottelen

• toinen on onjarina.... terveisiä sorsilta.... kyllä niillä nälkä oli ku leipiä vanhoja niille syötettiin...:)))))

• Ex-Er

mut kun piti vaihtaa nikkiä ja meni kaikki sekasin enkä saa mitään tehtyä kun en osaa:(

• Ex-Er kirjoitti:

mut kun piti vaihtaa nikkiä ja meni kaikki sekasin enkä saa mitään tehtyä kun en osaa:(

yritä.... itekkään en muuten omaa.... puoskari auttoi.....:))

• Ex-Er
        BBrunetti kirjoitti:

yritä.... itekkään en muuten omaa.... puoskari auttoi.....:))

myöhemmin vielä kun koht täytyy lähtee!

• Ex-Er kirjoitti:

myöhemmin vielä kun koht täytyy lähtee!

kyl sä osaat....:)))) heips vaan.....:))

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2336
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      119
      1895
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      90
      1493
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1449
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1131
    8. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1130
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1097
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe