Oli kyllä HYVÄ KAUPPA REISSU.

Anonyymi-ap

Oli siellä sentään YKSI tuttu joka tuntee minut, mutta TOKMANNILLA oli FB KUNNIALLINEN MIEHENSÄ KANSSA NIIN TÄRKEÄNÄ PELAAMASSA PELIKONETTA!

En viittiny sanoa, että : Tämäkö se oli SYY MIKSI KUNNIAA OIKEIN PITI FB: STÄ HAKEMALLA HAKEA TODISTEITA KUNNIAN LOUKKAUKSESTA, ETTÄ SAAT KAUPPOJEN AULOISSA EDUSTAA KEHITYSVAMMAISIA PELI/NETTIRIIPPUVAISENA!

Sanoin, kun puhelin alko soimaan kaupassa ja sano, että kuka soittaa niin minä kunniaton Holo sanoin, että : KEHTAAKI VIELÄ SOITTAA JA HÄIRIKÖIDÄ, KUN MEILLÄ TÄRKEITÄ EDUSTUS TEHTÄVIÄ NYT!

Minä sanoin, että : Ei niistä hienoista sukulaista kannata välittää, koska minä olen sentään Suomi 100vuotta vanhempi panostaja ja IVALOLAINEN joten syyttäkööt LEUHKA SUKUS VAIN ITSEÄÄN!

Oli kyllä harmi, kun mieheni Justus ei saanut vieläkään OMAN VAIMONSA JA HÄNEN OMIEN HIENOJEN SUKULAISTEN KANSSA KÄYDÄ KAUPASSA!

Minä kunniaton Holo sentään PUHUIN VIELÄ RUOTSIAKIN ja sanoin vielä kaupan pihalla, että : NY KAN DU TA FRUGAN DIN!
Minä autoin hänet pyörätuoliin istumaan, koska satuin seisomaan pyörätuolin takana joten ajattelin, että sama kai tuo on vaikka minä kunniaton ja huono tapainen Holo autan tuoliin istumaan vaikka FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ OLIS POTKASTA NURIN!

Kävin viemässä kauppa tavarat heille vaunuun niin ovella seisoi vastassa ISO KISSA joka vaatii, että hänen kanssa pitää pussata niin, kuin ESKIMOT PUSSAA ELI HIEROA NENIÄ VASTAKKAIN.

Siinä me hellusteltiin ja minä sanoin, että : Tulen jonku ajan päästä takaisin!

Loukkaan Justuksen kunniaa vaan, kun käyn ruotsalaista kissa pitämässä sylissä ja halaamassa!

8

81

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Unohdin mainita, että ME OLTIIN DIPLOMAATTEINA KAUPASSA.

Minä kunniaton Holo sekä minun oma serkkuni ollaan molemmat synnytty Inarin kunnassa ja meidän ÄIDIT OVAT SISARUKSIA ja heidän suku oli DIPLOMAATTI SUKUJA TSAARIN AIKAAN PETSAMOSSA!

Minun kunniattoman Holon oma serkku on isänsä puolelta Inarin saamelainen ja äitinsä puolelta suomalainen turjake!

• Anonyymi00003

Kyllähän suomalaiset MIEHET saa vapaasti venäläisten VAIMOJENSA KANSSA VAPAASTI KALTOINKOHDELLA ITSEÄÄN, mutta EI HEILLÄ OLE OIKEUTTA SYRJIÄ, KALTOIN KOHDELLA JA NÖYRRYYTTÄ MINUA!

Minä ostin 2 askia tupakkaa, kun minusta tehtiin 2 VARAS HÄLYTYSTÄ KAUPAN KASSALLA!

Eilen ostin VAIN RUISLEIPÄ PUSSIN ja edellä oleva ASIAKAS UUSI VEIKKAUKSEN PELIN JA MINUN TAKANA OLEVA ASIAKAS OSTI ALKOHOLIA JA MINÄ OLIN HEIDÄN OPPAANA KAUPASSA, KOSKA HE PYYSIVÄT MINUA HEIDÄN AVUKSI KAUPPAAN!

Olin tietenkin rehellisenä kertonut heille, että olen loukannut kunnioita ja olin kertonut myös sen, että kävin kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa ja hullu POLIISI karju toiselle mies poliisille, että minä olen hänen vaimonsa!
        Sanoin, että : ME EI SAADA OLLA MIEHENI KANSSA TEKEMISISSÄ, KOSKA MEIDÄN SUHDE LOUKKAA FB KUNNIALLISIA JOTKA VAATII KUNNIOITTAMAAN RIKOLLISIA JA ALKOHOLISTEJA!

Alkoholi on ALKOHOLISTI JUOMAA JA ALKOHOLIN MYYNTI ALKOHOLISTEILLE ON ALKOHOLILAIN MUKAAN KIELLETTYÄ, koska sehän on todettu jo ONGELMA KÄYTÖKSI!

Ei se sitä tarkoita, että vaikka minä tiesin, että he eivät ole alkoholisteja, että VENÄLÄINEN TIESI TUON JOKA ALKOHOLIA SAIRAALLE IHMISELLE MÖI JONKA SAIRAUKSIA EI VOINUT OLLA NÄKEMÄTTÄ!

Kyllä minulla kunniattomalla Hololla on oikeus hakea TODISTEITA SAMALLA TAVALLA IVALON KYLÄLTÄ, KUIN FB KUNNIALLISILLA FB:STÄ JA VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN PASKONUT KOKO IVALON KYLÄN JA INARIN KUNNAN MAINEET!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kyllähän suomalaiset MIEHET saa vapaasti venäläisten VAIMOJENSA KANSSA VAPAASTI KALTOINKOHDELLA ITSEÄÄN, mutta EI HEILLÄ OLE OIKEUTTA SYRJIÄ, KALTOIN KOHDELLA JA NÖYRRYYTTÄ MINUA!

Minä ostin 2 askia tupakkaa, kun minusta tehtiin 2 VARAS HÄLYTYSTÄ KAUPAN KASSALLA!

Eilen ostin VAIN RUISLEIPÄ PUSSIN ja edellä oleva ASIAKAS UUSI VEIKKAUKSEN PELIN JA MINUN TAKANA OLEVA ASIAKAS OSTI ALKOHOLIA JA MINÄ OLIN HEIDÄN OPPAANA KAUPASSA, KOSKA HE PYYSIVÄT MINUA HEIDÄN AVUKSI KAUPPAAN!

Olin tietenkin rehellisenä kertonut heille, että olen loukannut kunnioita ja olin kertonut myös sen, että kävin kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa ja hullu POLIISI karju toiselle mies poliisille, että minä olen hänen vaimonsa!
        Sanoin, että : ME EI SAADA OLLA MIEHENI KANSSA TEKEMISISSÄ, KOSKA MEIDÄN SUHDE LOUKKAA FB KUNNIALLISIA JOTKA VAATII KUNNIOITTAMAAN RIKOLLISIA JA ALKOHOLISTEJA!

Alkoholi on ALKOHOLISTI JUOMAA JA ALKOHOLIN MYYNTI ALKOHOLISTEILLE ON ALKOHOLILAIN MUKAAN KIELLETTYÄ, koska sehän on todettu jo ONGELMA KÄYTÖKSI!

Ei se sitä tarkoita, että vaikka minä tiesin, että he eivät ole alkoholisteja, että VENÄLÄINEN TIESI TUON JOKA ALKOHOLIA SAIRAALLE IHMISELLE MÖI JONKA SAIRAUKSIA EI VOINUT OLLA NÄKEMÄTTÄ!

Kyllä minulla kunniattomalla Hololla on oikeus hakea TODISTEITA SAMALLA TAVALLA IVALON KYLÄLTÄ, KUIN FB KUNNIALLISILLA FB:STÄ JA VÄITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN PASKONUT KOKO IVALON KYLÄN JA INARIN KUNNAN MAINEET!

Kyllä sen huomas, että kyseesä on FB KUNNIALLISTEN KAUPPA JOSSA TUETAAN PÄIHDE- SEKÄ PELIRIIPPUVAISIA, MUTTA TUOMITAAN ASIAKAS JOKA JÄTTÄÄ ALKOHOLIT SEKÄ PELIT KAUPAN KASSALLA VÄLIIN!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllä sen huomas, että kyseesä on FB KUNNIALLISTEN KAUPPA JOSSA TUETAAN PÄIHDE- SEKÄ PELIRIIPPUVAISIA, MUTTA TUOMITAAN ASIAKAS JOKA JÄTTÄÄ ALKOHOLIT SEKÄ PELIT KAUPAN KASSALLA VÄLIIN!

Syytön minä kunniaton Holo siihen olen jos MINUN OMA SERKKUNI ON SYNTYNYT INARIN KUNNASSA JA HÄN ASUU RUOTSISSA JA RUOTSI HOITAA HÄNTÄ!

Minä olen yhdenvertainen yhdenvertaisuuslain mukaan, koska minä olen syntynyt myös Inarin kunnassa ja asunut Ruotsissa!
        Suomessa KALTOIN KOHDELLAAN, SYRJITÄÄN SEKÄ NÖYRRYTÄÄN MINUA, KOSKA MINÄ OLEN PALUU MUUTAJANA PALANNUT RUOTSISTA, NORJASTA SEKÄ USEILTA MUILTA PAIKKAKUNNILTA IVALOON JOKA ON MINUN KUNNIATTOMAN HOLON SYNTYMÄ- SEKÄ KOTIKYLÄ JOSSA MINUN OMAT VANHEMMAT ASUVAT EDELLEEN!

Inarin kunta on minun kunniattoman Holon omien vanhempien SYNTYMÄ- SEKÄ KOTIKUNTA!

• Anonyymi00006

Alkossako kävit

• Anonyymi00007

En käynyt vain K super marketissa, mutta joku oli käyny nakkaamassa tuohon meidän pihalle Ivalon taksipalvelu SAARISELÄN käyntikortin jonka toisella puolella lukee ” Jäit velkaa 80€ ” ja siinä lukee hänen puhelinnumero joka oli jäänyt velkaa!

Sippi-taksilla ajelua FB kunnialliset vaativat kunnioittamaan, koska mitäpä se haittaa jos TAKSI KYYDIT JÄÄ MAKSAMATTA, koska kyseessä on FB KUNNIALLISET ALKOHOLISTI JUOMAA NAUTTINEET ASIAKKAAT JOTKA JOIVAT RAHANSA MIELUMMIN, KUIN MAKSOIVAT KYYDIN JOLLA PÄÄSIVÄT TURVALLISESTI ALKOHOLISTEINA KOTIA!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En käynyt vain K super marketissa, mutta joku oli käyny nakkaamassa tuohon meidän pihalle Ivalon taksipalvelu SAARISELÄN käyntikortin jonka toisella puolella lukee ” Jäit velkaa 80€ ” ja siinä lukee hänen puhelinnumero joka oli jäänyt velkaa!

Sippi-taksilla ajelua FB kunnialliset vaativat kunnioittamaan, koska mitäpä se haittaa jos TAKSI KYYDIT JÄÄ MAKSAMATTA, koska kyseessä on FB KUNNIALLISET ALKOHOLISTI JUOMAA NAUTTINEET ASIAKKAAT JOTKA JOIVAT RAHANSA MIELUMMIN, KUIN MAKSOIVAT KYYDIN JOLLA PÄÄSIVÄT TURVALLISESTI ALKOHOLISTEINA KOTIA!

Sitäkin vähän ihmettelin, että miten Jari-Matti Latvala EI OLLUT LOUKANNUT KUNNIOITA VAIKKA HÄN OLI JÄTTÄNYT 3,7 miljoonaa euroa veroja maksamatta SUOMEEN.

Luki näin ” Asianomistajana on Verohallinto, joka katsoo Latvalan vältelleen veroja vuosina 2014–17 ilmoittamalla asuinpaikakseen Monacon, vaikka hän asui varsinaisesti Suomessa. Maksamattomien verojen hyödyksi haastehakemuksessa on arvioitu 3,7 miljoonaa.

Latvala kiistää syyllistyneensä rikokseen.

Rajatusti verovelvollisella henkilöllä ei saa olla kotia Suomessa, eikä hän saa oleskella Suomessa yli kuutta kuukautta vuodessa.”

Hän sentään FB KUNNIALLINEN MYÖS ja hänellä on yli 320tuhatta seuraajaa myös FB:SSÄ!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sitäkin vähän ihmettelin, että miten Jari-Matti Latvala EI OLLUT LOUKANNUT KUNNIOITA VAIKKA HÄN OLI JÄTTÄNYT 3,7 miljoonaa euroa veroja maksamatta SUOMEEN.

Luki näin ” Asianomistajana on Verohallinto, joka katsoo Latvalan vältelleen veroja vuosina 2014–17 ilmoittamalla asuinpaikakseen Monacon, vaikka hän asui varsinaisesti Suomessa. Maksamattomien verojen hyödyksi haastehakemuksessa on arvioitu 3,7 miljoonaa.

Latvala kiistää syyllistyneensä rikokseen.

Rajatusti verovelvollisella henkilöllä ei saa olla kotia Suomessa, eikä hän saa oleskella Suomessa yli kuutta kuukautta vuodessa.”

Hän sentään FB KUNNIALLINEN MYÖS ja hänellä on yli 320tuhatta seuraajaa myös FB:SSÄ!

Latvala EI OLE EDES JOKA ON FB KUNNIALLISENA SYYLLISTYNYT TÖRKEÄÄN VEROPETOKSEEN!

Jethro Rostedt on myös FB kunniallinen ja heitä löytyy vaikka kuinka paljon ja HE OVAT KUULUISIA JULKISUUDEN HENKILÖITÄ!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      29
      1216
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      1005
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      933
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      54
      883
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      771
    6. Mitä tapahtuu jos joskus edes kohdataan?

😊
      Ikävä
      65
      748
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      706
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      678
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      672
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      615
    Aihe