Itseäni ei muiden tupakointi haittaa. MUTTA ostin alkoholia ja varulta tupakkaa.
Noh, kävin savuilla eikä kyllä maistunut yhtään. Oikeastaan ällötti.
Kyllä näköjään nikotiinipussit auttavat tupakoinnin lopettamisessa. Sanokoot epäilijät mitä lystäävät.
Harmittaako teitä tupakointi?
39
153
Vastaukset 39
Lähinnä hajuhaitta ärsyttää. Kun sieraimiin kantautuu tupakan haju jostain. Ei muuten.
- Anonyymi00001
Joskus näin entisenä tupakoitsijana toisen polttama tupakka tuoksuu mahtavalta.
Anonyymi00001 kirjoitti:
Joskus näin entisenä tupakoitsijana toisen polttama tupakka tuoksuu mahtavalta.
Olen mäkin polttanut joskus satunnaisesti vuosia sitten, mutten koe tupakanhajua hyvänä. En ikinä ole kokenut.
- Anonyymi00023
No mutta sehän on tosi hieno tuoksu! Tai varmaan riippuu ihan siitä tupakasta, jos joku kommunisti polttaa venäläistä kessua niin tietyst on karmea löyhkä.
Anonyymi00023 kirjoitti:
No mutta sehän on tosi hieno tuoksu! Tai varmaan riippuu ihan siitä tupakasta, jos joku kommunisti polttaa venäläistä kessua niin tietyst on karmea löyhkä.
Ei se ole tuoksu, se on haju. Vanhemmat poltti ketjussa koko sen ajan sisätiloissakin minkä kotona asuin. Helvetin kaamea käry se on. Migreeni. 🤮🤯
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei se ole tuoksu, se on haju. Vanhemmat poltti ketjussa koko sen ajan sisätiloissakin minkä kotona asuin. Helvetin kaamea käry se on. Migreeni. 🤮🤯
Lopettivat tupakanpolton 2007 ja piti rempata koko niitten kotikin jotta sai hajut pois. Nykyään oksentavat itsekin hajua ja totee mitähän ihmettä sitä silloin tupakassa näki ja muka koki. Kaamreta paskaa, toteaa molemmat.
- Anonyymi00002
Ei tupakointi itsessään. Se on jokaisen oma asia. En kuitenkaan pidä siitä hajusta. Ulkona se vielä menee, kun voi pysyä kauempana, mutta sisätiloissa en suostuisi sitä sietämään.
Käry ärsyttää. Sama kun sytyttäisi nuotion toisen ikkunan alla. Olen niin sekopäinen, että olen käynyt huutamassa kaikille jotka yrittävät tupakointia ikkunani alla. Jostain kumman syystä eivät polta enää siinä kohtaa :D
Ja kyllä, olen entinen tupakoitsija. Jonkun mielestä voi siis olla tekopyhää. Mutta mieti asiaa näin. Vetäisin kännit ja sitten työntäisin mulkun postiluukusta ja kusisin eteiseesi.- Anonyymi00003
Nössö! Tosimies paskantaa postiluukusta.
- Anonyymi00006
Aikoinaan mentiin kaverin kanssa viemään pennut laskettelumäkeen. Sytytettiin aluksi huomattavasti savuttanut nuotio grillauspaikalle.
Kun savu hälveni, niin johan rupesi sinne tulemaan ihmisiä käristämään makkaraa. Leuhkasti tarjottiin vielä lämmintä kaakaota termarista lapsille.
Yhdellä ökyllä oli konjakkisinappia, mutta mun mielestä se oli pahaa.
Nuotiolla ihan perus kärkkäri on parasta.
- Anonyymi00004
Kaikki ovat nykyaikana siirtyneet nikotiinipusseihin paitsi 60+ vuotiaat naiset. Itse en polta, mutta töissä kaikki tuntuu käyttävän nikotiinipusseja. Taloyhtiön tupakkapaikalla ei koskaan näy miehiä, mutta vanhat naiset ravaa tupakalla.
- Anonyymi00005
Sinun asuttama taloyhtiö ei ole koko Suomi ja kaikki ihmiset.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tupakointi on nyt vanhojen mummojen juttu. Miltä tuntuu olla mummo?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Milloin incel 49 vuotiaita miehiä on ryhdytty kutsumaan mummoiksi?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sivusta totean, että nykyään tosi harvoin näkee ketään tupakoimassa. Kaupassa kuitenkin näen vain sellasten +40 ikästen miesten ostavan tupakkaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Milloin incel 49 vuotiaita miehiä on ryhdytty kutsumaan mummoiksi?
Jos 49-vuotias mies harrastaa samoja asioita mummojen kanssa, sitä kutsutaan SYRJÄYTYNEEKSI.
Eli toki tuo vain vahvistaa asian, että vain mummot ja syrjäytyneet vielä polttavat, kun eivät muusta tiedä. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sivusta totean, että nykyään tosi harvoin näkee ketään tupakoimassa. Kaupassa kuitenkin näen vain sellasten 40 ikästen miesten ostavan tupakkaa.
Ehkä ne sitten asuu äitinsä kanssa ja ostaa tupakat molemmille.
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Taloyhtiössäni ei myöskään asu syrjätyneitä, miksi vain vanhat naiset juoksevat tupakalla. Tämä on tosiasia, tupakoinnista on tullut vanhojen naisten ja syrjäytyneiden miesten harrastus.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Taloyhtiössäni ei myöskään asu syrjätyneitä, miksi vain vanhat naiset juoksevat tupakalla. Tämä on tosiasia, tupakoinnista on tullut vanhojen naisten ja syrjäytyneiden miesten harrastus.
Taloyhtiössäsi ilmeisesti asuu sitten paljon vanhoja naisia. Jos heitä ravaa useita eri henkilöitä tupakalla, niin sitten heitä on paljon. En tietenkään tiedä mikä sinulle on "mummo", mutta eläkeikäisistä naisista alle 7%:a tupakoi, miehistä hieman usempi. Tietysti jo muutamakin ketjupolttaja vääristää kuvan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos 49-vuotias mies harrastaa samoja asioita mummojen kanssa, sitä kutsutaan SYRJÄYTYNEEKSI.
Eli toki tuo vain vahvistaa asian, että vain mummot ja syrjäytyneet vielä polttavat, kun eivät muusta tiedä.20-64-vuotiaista miehistä n. 11% tupakoi. 20-64-vuotiaista naisista n. 9% tupakoi. Melko tasoissa siis ovat.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tämä syrjäytynyt kuitenkin saa eläkettä käteen 2370€. Paljonko sun korvaukset on?
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tämä syrjäytynyt kuitenkin saa eläkettä käteen 2370€. Paljonko sun korvaukset on?
Minä olen työelämässä, ja keskituloinen. Mutta hauskaa miten arkapaikka tupakoitsijoille tuo coolina olo on. Pitää uskotella itselle, että olenhan minä vielä cool, ja kysellä AI:lta, vaikka se on muinaisjäänne 90-luvulta, ja joku Jone Nikula ei koskaan mikään Äijä edes ollut :D. Vanhojen naisten ja syrjätyneiden miesten yhteinen harrastus.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä olen työelämässä, ja keskituloinen. Mutta hauskaa miten arkapaikka tupakoitsijoille tuo coolina olo on. Pitää uskotella itselle, että olenhan minä vielä cool, ja kysellä AI:lta, vaikka se on muinaisjäänne 90-luvulta, ja joku Jone Nikula ei koskaan mikään Äijä edes ollut :D. Vanhojen naisten ja syrjätyneiden miesten yhteinen harrastus.
Sä oot pelle. Usko jo, että edes sun mummo ei rakasta sua incelpaska.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tämä ukko on kuitenkin sen aikaa elänyt, että on maksanut sun päivähoidon, koulutuksen, neuvolassa ja lääkärissä käynnit, kulkemasi tiet ja lukuisat muut asiat, mistä olet hyötynyt.
On idioottimaista luulla, että heti kun on päivän ollut töissä on nettomaksaja. Et ole vielä vuosikymmeniin. Minä hyväpalkkaisena ja nykyään hyvällä eläkkeellä olevana olen nykyisin nettomaksaja. Sinä et ole. - Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä, joka nuo prosenttiluvut tarkistin, en muuten óle koskaan elämässäni yhtään henkostakaan tupekasta vetänyt. Pieleen meni siis taas oletukset. Kuten tämän palstan arvailijoilla aina. 😂
- Anonyymi00016
Ärsyttää niin pkeleesti kun muut kärtsää. Oma kärtääminen ei yhtään.😄 Olen joskus tupakoinut vuos kaudet ja lopettanut aivan täysin. Nykyään kärtsään kaveriseurassa viihteellä. Muuten voin olla ihan hyvin polttamatta.🤷♀️
- Anonyymi00017
Ei ollenkaan huono. Tämähän oli pointtini, että joskus voi erehtyä savuilemaan, eikä siitä tule yksisilmäisesti tuomita ja haukkua.
En minäkään tuomitse satuolentoihin ja arabien tarinoihin uskovia kristittyjä.
Kyllä ne vaan auttaa.
Tupakansavu aiheuttaa itselleni migreeniä
Joskus muinoin kun olin kuskina, niin muut käyttivät alkoholia ja minulle tuli pää kipeäksi (saattoi olla niillä muillakin, mutta ne eivät kertoneet).- Anonyymi00024
Tottahan tuo joidenkin kohdalla. Mutta onko sun hiekkapillu homo incel pakko mennä siihen tupakansavuun? Ilmeisesti haluat, että kaikki ryhtyy polttamaan kämppänsä sisällä, ettei häiritse sun elämää?
Itse pössyttelen sikaria ihan missä haluan. Oli sitten kyseessä kabinetti, tai roskasakin tupakasta vinkuva lähiö/velkatalo.
>Simiti< Anonyymi00024 kirjoitti:
Tottahan tuo joidenkin kohdalla. Mutta onko sun hiekkapillu homo incel pakko mennä siihen tupakansavuun? Ilmeisesti haluat, että kaikki ryhtyy polttamaan kämppänsä sisällä, ettei häiritse sun elämää?
Itse pössyttelen sikaria ihan missä haluan. Oli sitten kyseessä kabinetti, tai roskasakin tupakasta vinkuva lähiö/velkatalo.
>Simiti<Olen kehittänyt käänteisen kaasunaamarin tupakoitsijoita varten, joka pitää ympäristön ilman puhtaana.
;)
Muiden tupakointi? Ei häiritte yhtään, siinähän kähyyttelevät. Jos itte polttaisin, niin se kyllä ketuttais ja pirruusti. Kun tuota tuli kuitenkin jonkun 35 vuotta savuteltua, niin nyt muutaman vuoden savuttomuuden jälkeen ottais vietävästi pannuun huomata yhtäkkiä imevänsä taas syöpäkäärylettä.
- Anonyymi00025
No tuliko se syöpä montakin kertaan sen 35 vuoden aikana?
Anonyymi00025 kirjoitti:
No tuliko se syöpä montakin kertaan sen 35 vuoden aikana?
No eipä tullut laskettua. Mutta pointti olikin se, että muut saavat minun puolestani poltella ihan vapaasti, kulloistenkin lakien yms. mukaisesti, eikä häiritte yhtään, antaa palaa vaan.
- Anonyymi00026
Yhteiskunnallisesti ei ole vielä edes ymmärretty sitä miten paljon tupakointi on vähentynyt, se on jo olemattoman pienen joukon harrastus. Vielä 1980 luvulla aikuisista miehistä tupakkaa poltti 33 %, nyt vuonna 2026 se on laskenut alle 10 % osuuden.
Tupakointi on vähenee vähenemistään, vuosi pari ja vain 5 % polttaa tupakkaa.
Hyvä suuntaus.
AV - Anonyymi00027
kessu on vaan parempaa kun pussi
- Anonyymi00028
haisee mut en ite vaivaannu siit se on ihan fine ja jos jota kuta haittaa niin voievoi
- Anonyymi00029
Valtionvarainministeriötä harmittaa tupakoimattomuus, ei tupakanpoltto.
Savukkeiden, sikareiden ja irtotupakan verotusta korotetaan puolivuosittain. - Anonyymi00030
MIES polttaa sigareita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606