Popsin Knattereita

Anonyymi-ap

kuuntelen musaa ja juon Selzereitä.
Nyt lähtee näitä mun "hirveetä pskaa" -biisejä. Pillerimiestä lainatakseni, vihaajat vihaa.
Onkohan täällä enää ollenkaan normaalia kommunikointia?

31

143

Äänestä

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

Jaa luulin että popsit popsin iso viitos nakkeja

• Anonyymi00005

Knatterit on niitä naperoita. Ihan törkeen hyviä!

• Anonyymi00009

Ps. Nekin on hyviä!

• Anonyymi00004
      • Anonyymi00006

• Anonyymi00013

• Anonyymi00007
      • Anonyymi00014

• Anonyymi00017

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Oot linkannut tuon mulle suoraan! 🤣

No perskeles... mistä mä yietäsin mitä kellekin oon ja milloin linkannut. 😬

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No perskeles... mistä mä yietäsin mitä kellekin oon ja milloin linkannut. 😬

No ei sitä kaikkia voi muistaa. 😄

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No ei sitä kaikkia voi muistaa. 😄

Enköhän tuotakin oo syytänyt sinnetänne. 😁

• Anonyymi00024

• Anonyymi00026

• Anonyymi00008
      • Anonyymi00011

Bushmanin kukkuravttu oli kovaa kamaa!

• Anonyymi00010

Hyviä biisejä kaikilla! Kiitos! Mitäs Disse Disseläiselle kuuluu? Asutko vielä siellä rintamamiestalossa?

• Anonyymi00012

Ei olla Disse äänessä.

• Anonyymi00015

Mihin sitä kottoo lähtis? 😬

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei olla Disse äänessä.

On. Youtubesta näkee nääs lähettäjän. Sitä vaan et kiva ,nähdä, suakin välillä!!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

On. Youtubesta näkee nääs lähettäjän. Sitä vaan et kiva ,nähdä, suakin välillä!!

Niin. Siellä on toivottavasti se Disseläinen linkittelijänä. 😁

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Joo, Disse ehti mukaan keskusteluun myöhemmin. Totta. Sorry, my bad.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No toivottavasti avaat muualla, kuka oot...ruusperi. 😁

• Anonyymi00016
      • Anonyymi00027

• Anonyymi00028

No vattu siinähän vihaat :). Olen näemmä jo kulttimaineeseen noussut ylisupersotajumala 💪🛐. Mä oon oikeesti ihan erilainen ku täällä palstalla. Livesinkkumiitingissä posse varmasti yllättys kuinka virallinen ja hillitty oisin verrattuna tänne skriivailuun 📝. P.S. Tänään voisin esiintyä vaihteeksi naisena 👌😅😂. -💊-.

• Anonyymi00029

En minä sinua vihaa, vaan tarkoitin, että vihaajat vihaa (muakin). Sullahan on hauskoja aloituksia. :D

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En minä sinua vihaa, vaan tarkoitin, että vihaajat vihaa (muakin). Sullahan on hauskoja aloituksia. :D

Se oli mun huumoria ;). Palstalla olis tylsää ilman mua. Anna mä kerron sulle mun huumorinmaisemani. Esim. petoksen biisin loppu lähiöstä lähiöön, se dialogi. "Miten menee? ... Itse-murha-ajatuksia. Ryyppäämistä. Eilen eukko yritti lyödä leipäveitsellä. Poika haudataan viikonloppuna. .. Muuten pyyhkii hyvin 👍." Eli mullon siis jännämiehen huumorintaju ;).

Olemma naisina skriivailevia setämiehiä. Nää jutut ruokkii luulijan luuloja jos se lukee näitä tekstejä. Mistä voin tietää mikä mä oon kun en oo kerran menny xy-testeihin 🙂? Enhän mä voikaan 🤷‍♂️. Miksköhän s-puolista ja s-puoli-identiteeteistä puhutaan siten kuin ne olis synonyymejä 🤔? -💊-.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      196
      1827
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      266
      1242
    3. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      66
      1003
    4. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      187
      941
    5. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      59
      884
    6. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      252
      812
    7. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      61
      808
    8. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      64
      788
    9. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      48
      769
    10. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      174
      746
    11. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      93
      742
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      76
      682
    13. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      676
    14. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      662
    15. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      654
    16. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      643
    17. 31
      598
    18. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      24
      596
    19. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      26
      583
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      558
    Aihe