Opaalimetsästäjät

Anonyymi-ap

Kynis tykkää. Elikkäs kärpäset 🪰. Australiassa niitä riittää kuten tossa ohjelmassa. Tuttuni on käynyt siellä ja sanoi mulle joskus että kärpäset häiritsi sitä siellä.

Ne yritti päästä kuulemma nenään, korvaan, mihin tahansa missä oli reikä. Niitä oli maantieympäristöissä missä oli pusikkoa ja aavikkoa.

Sit se kävi jossain muussa ulkomaassa missä kärpäset hyökkäsi sen kimppuun innokkaammin kuin muiden kimppuun. Voi selittyä hygienian tasosta. -💊-.

14

70

Äänestä

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On sitten sentään yksi asia mihin suomessa voi olla tyytyväinen. Hyvin vähän kärpäsiä.

• Anonyymi00002

Hyttysiä oli tänä kesänä vain vähän 🦟. Voi kieliä ekokatastrofista. Mutta ei sillä niin väliä koska sotiminen näyttää olevan tärkeämpää ongelmien luojille. Metsissä en silti käynyt. Synkkä, kostea kuusimetsä on varmaan täynnä hyttysiä.

Suppupaarmoja oli pilvin pimein kun kävin joskus uimassa salaisessa paikassa. Hiekkapohja, kuiva sää ja ympäristö, mäntykannas. Paarmojen määrä oli järkyttävä. -💊-.

• Olen kertonut herttasoituneeni ainoastaan banskukärpäsistä. Muut kärpäset ovat erittäin haitallisia. Niitä varten meillä on kärpäslätkä.

Opaalinmetsästäjät ovat mielestäni kahedorgia, kuten muutkin jalokiviä harrastavat.

Olen aikaisemmin käyttänyt myös nikkiä Kynis.

• Anonyymi00003

Kynis on kynis :). Jalokivien huuhtominen vie bensaa eli toiminta on useimmiten kannattamatonta. Jokainen avolouhos tuhoaa ympäristön täydellisesti. -💊-.

• Anonyymi00004

Mitä tarkoittaa herttasoitunut?

- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa herttasoitunut?

- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä

Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä eli 00004: "Mitä tarkoittaa herttasoitunut?"

Herttasoitunut tarkoittaa henkilöä, joka tuntee tavallistakin voimakkaampia herttaisia tunteita toista kohtaan, voidaan kuvata myös ilmaisulla 'herttainen hetki'.

Tuntuu olo sekä itsestä erityisherttaiselta että levittää tunnetta myös toiselle. Erittäin ihanoittava tunne.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Kynis on kynis :). Jalokivien huuhtominen vie bensaa eli toiminta on useimmiten kannattamatonta. Jokainen avolouhos tuhoaa ympäristön täydellisesti. -💊-.

Anonyymi00003 eli -💊- : "Kynis on kynis :). Jalokivien huuhtominen vie bensaa eli toiminta on useimmiten kannattamatonta."

En ajattele bensaa enkä muita kustannuksia, vaan minusta arvometallien ja jalokivien arvostus on kahedorguutta. exKynis.mi

• Anonyymi00006

Suomessa on jo niitä pahoja kärpäsiä jotka kaivautuu ihmiseen.Käyttävät sitä. Ne on kuin banana kärpäsiä niillä on vaan pitkä imukärsä. Ovat pitempiä ja hoikempia. Varmaan tulleet perskärpäsinä matkalaukuissa

• Täällä palstallakin on niitä pahoja kärpäsiä, kovasti ne yrittää, mutta kuulen vaan ininää.

• Anonyymi00007

Heh. Näin keväällä yhden ötökkäisen ja juoksin samantien ostamaan raid purkin. Toki huonomminkin voisi käydä.
      ”Miljoonat” kärpäset valtasivat Pirjon kodin Kouvolassa – asiantuntijan mukaan torjuntakeinoa ei ole https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012211328.html

>Simiti<

• Anonyymi00009

Mä näin joskus vuosi sitten jonkin ötökän ulkona maassa enkä pystynyt sanomaan mikä se oli. Vähän kuin ampiaisen ja jättikokoisen muurahaisen sekoitus. Väritys oli melko ruskea.

Vähän aikaa sitten huomasin kuinka mustia siivekkäitä lentomuurahaisia on ilmestynyt teille ja poluille. Etanainvaasio on vielä tulossa. -💊-.

• Anonyymi00008

Ärsyttää tuo ilmoitus poistetuista viesteistä. Mikä viesti on poistettu ja miksi juuri minä en kerinnyt paheksumaan moista.

>Simiti<

• Anonyymi00010

uuai aqlciyryjäår trulee nelosella alkaa muten jännäsrä kieimies; racallisra coi o´rolla piwnrä ipua niin eanrwwsasaa

• Anonyymi00011

Jännä kielimies vai? Kaksimieliset vitsit on mun mieleeni. Pikkukärpäsiä tarttui ulkoa taas iholleni. Se on yleistä tälleen kesällä. Tai ne oli jotain muita kuin kärpäsiä. Onneks sinänsä harmittomia. -💊-.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1598
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      364
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      732
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      612
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      43
      513
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe