Minulla tuli. Olo helpottui, mutta pönttöä vetäesänni pökälettä ei näkynyt missään.
>Simiti<
Onko teillä tullut ikinä kummituskakkaa?
19
114
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Katoppa pöntön taakse, jos se lennähti sinne.
Tai jos se oli paukku, eli ilmaa.
Pyyhitkö? - Anonyymi00002
Mä nyt en muuten kakkajuttuihin haluaisi ottaa kantaa, mutta mä luulen tietäväni selityksen. Joskus se kakka vaan luiskahtaa syvemmälle pönttöön, eli ei näy siinä etuosassa enää vedettäessä.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä - Anonyymi00003
Mä oon just nyt pöntöllä 💨💩. Vatsa on tavallista kovempana mut onneks tavaraa tuli silti ulos. -💊-.
- Anonyymi00004
Siis istut kakalla, ja
kaipasit tukea suoritukseen? - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siis istut kakalla, ja
kaipasit tukea suoritukseen?Suorituspaineita 🤔? Wesi wanhin woitehista 💦. Triggeröi sopivasti. PYYYYYYYYH-KI-MÄÄÄÄÄÄÄÄÄN 🧻🤣!!! -💊-.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Suorituspaineita 🤔? Wesi wanhin woitehista 💦. Triggeröi sopivasti. PYYYYYYYYH-KI-MÄÄÄÄÄÄÄÄÄN 🧻🤣!!! -💊-.
Kumihanskat (räps)
- Anonyymi00007
Luulenpa että olet vain kyvytön havaitsemaan tuottamiasi pökäleitä.
Joulukuussa tuotit yhden tänne palstalle, mutta et pystynyt näkemään sitä. Niinpä et näe syytä anteeksipyynnölle.
🦄- Anonyymi00011
Uli uli. Vuh, vuh. Mitä juntille muuta?
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Uli uli. Vuh, vuh. Mitä juntille muuta?
Naureskelen tekopyyhydellesi.
Teit oikein aloituksen anteeksipyynnön tärkeydestä. Ilmeisesti se aihe ei kuitenkaan koskenut sinun sanomisiasi.
🦄
- Anonyymi00008
Kuka väitti että sinkkuus on tylsää?
Hä,
täällä saa tukea jopa pöntöllä istuessa,
etänä. - Anonyymi00009
Se on ollut sen verran sitkän ja pitkä byython, että toinen pää meni jo hajulukon ohi ja vetäisi viemäriin häntäpäänkin, niin mitäpä sinne pönttöön jää? Samea vesi sukelluksesta.
- Anonyymi00010
Taasko täällä aloitti tuo kyproliittia poteva?
- Anonyymi00012
Ööh,ääh,ulinaa. Ööööö olemmeko molemmat vajakkeja. Öyyyhööötyyys. Vain natsijuttuja ihannoivia persupaskaa saa kirjoittaa ...
- Anonyymi00014
Oletko jo päässyt apukoulusta?
- Anonyymi00015
Ei ole sua ainakaan älynlahjoilla suotu.
- Anonyymi00016
Onko kakara kivaa olla incelätmi?
- Anonyymi00017
Kun paskannan, pytyn reunat on paskaa täynnä. En näe kummituksia.
- Anonyymi00018
Ihanaa kuinka palstalla tarina jatkuu eri ketjujen mukana, kuin seuraisi tv-sarjaa. Onneksi kesäkurpitsa ei jäänyt jumiin, ja nyt se tuli ulos. :)
Se on vauhtikakka. Koostumukseltaan niin kiinteä, että siitä ei jää jälkeäkään, kun se on jo menossa putkessa. Hurjapäät kutsuvat sitä Junker-kakaksi, siinäkin kun on se alkukiihdytys (vuoristorata).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361256Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke581025Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63943- 56904
- 51781
- 65768
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81716Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38688- 82682
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30625