Kunniattoman Holon oma mieskin sanoi kaupassa omalleen, että : HEH HEH!
Justus on aina niin iloinen, kun hän näkee OMAN KUNNIATTOMAN VAIMONSA HOLON JOKA KILTISTI OPETTELEE SUOMESSA IHMISOIKEUKSIA!
Meillä sentään KUNNIOITUS TOISIAMME KOHTAAN TOIMII, KOSKA ME OLLAAN SENTÄÄN SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA JA SUOMALAISET TURJAKKEETHAN EI YMMÄRRÄ MITÄÄN, KOSKA MEITÄ EI OLE KORKEASTI KOULUTETTU NIIN, KUIN FB KUNNIALLISIA!
Se on voi voi, kun KEHITYSVAMMAISILTAKIN LÄHTEE KAIKKI TUET, KOSKA EI FB KUNNIALLISET TARVI MITÄÄN TUKIA! HE OVAT KOKOAJAN METAN SOMESSA TÖISSÄ ELI TUOTTAVAT YHTEISKUNTAA EDISTÄVÄÄ SOME SISÄLTÖÄ!
8 FB KUNNIALLISTA TUSKIN POLIISILLE MENI KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSILLA PASKAA JAUHAMAAN!
He eivät tarvi edes eläkkeitä, koska he tienaa niin hyvin METAN SOMETTAJINA!
Tämä on kyllä niin hyvä juttu, että HEH HEH!
12
96
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Ylävaaran Anterokin oli kuulemma ottanut itselleen uuden perheen.
Hänellä on kuulemma niin paljon rahaa, että hänellä oli vara ottaa AFRIKASTA itselleen toinen vaimo jolla on lapsia.
Antero on sentään BISNES-MIES joka työllistää vaikka koko uuden AFRIKKALAISEN VAIMONSA SUVUN JA HÄNELLÄ ON SENTÄÄN ASUNTOJA SEKÄ AUTOJAKIN HEILLE!
Ei se mikään kunnian loukkaus ole jos MIEHELLÄ ON RAHAA SEKÄ VARAA ELÄTTÄÄ KAUNIS AFRIKKALAINEN VAIMO JA HÄNEN LAPSET!
Ylävaaran Antero hoitaa tyttönsä kanssa IHMISOIKEUKSIA tuomalla Afrikasta vaikka uuden vaimonsa koko suvun sekä kotikylän väen Ivaloon ja Inarin kuntaan niin he saavat IHMISOIKEUKSIA!- Anonyymi00003
Onneksi mieheni Justus sentään tuli JÄRKIINSÄ ja alko vaikka en halunnutkaan minun kunniattoman Holon omaksi PASKAKSI KUNNIATTOMAKSI MIEHEKSI JA HÄN SENTÄÄN VIELÄ PASKA-LAKKI POLIISIKIN!
Iso herra AAPAJÄRVI EI ONNEKSI SUOMEN AINUT TULLI-MIES, mutta onneksi hän on Inarin kunnan FB KUNNIALLISIA TULLIN YLITARKASTAJA VUOSIMALLIA SUOMI 100vuotta!
Minä kunniaton Holo olen VAIN Suomi 100vuotta vanhempi panostaja!
Minä sentään kehtaan tunnustaa, että kyllä minä REILUSTI HÄVIÄN NAISENA AAPAJÄRVELLE IHAN JUOKSU KILPAILUNKIN!
Me jos lähetään Aapajärven kanssa kilpaa juoksemaan niin Aapajärvi ehtii juosta kolme kertaa sen lenkin ja minä seison maalissa ja sanon, että : KYLLÄ IHAN VARMASTI VOIT, KOSKA EN MINÄ PIKKU PULLUKKA VIITTINY EDES YRITTÄÄ! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onneksi mieheni Justus sentään tuli JÄRKIINSÄ ja alko vaikka en halunnutkaan minun kunniattoman Holon omaksi PASKAKSI KUNNIATTOMAKSI MIEHEKSI JA HÄN SENTÄÄN VIELÄ PASKA-LAKKI POLIISIKIN!
Iso herra AAPAJÄRVI EI ONNEKSI SUOMEN AINUT TULLI-MIES, mutta onneksi hän on Inarin kunnan FB KUNNIALLISIA TULLIN YLITARKASTAJA VUOSIMALLIA SUOMI 100vuotta!
Minä kunniaton Holo olen VAIN Suomi 100vuotta vanhempi panostaja!
Minä sentään kehtaan tunnustaa, että kyllä minä REILUSTI HÄVIÄN NAISENA AAPAJÄRVELLE IHAN JUOKSU KILPAILUNKIN!
Me jos lähetään Aapajärven kanssa kilpaa juoksemaan niin Aapajärvi ehtii juosta kolme kertaa sen lenkin ja minä seison maalissa ja sanon, että : KYLLÄ IHAN VARMASTI VOIT, KOSKA EN MINÄ PIKKU PULLUKKA VIITTINY EDES YRITTÄÄ!Minun kunniattoman Holon mummo joka oli Aapajärven anopin täti oli rapa-juoppoja eli kyllähän hän KUNNIAN LOUKKAUS oli Ruotsissa!
Hän joi itsensä hengiltä ja sairastui syöpään!
Aapajärven anopin tätihän oli sentään kunniallinen, mutta minun kunniattoman Holon mummo oli rapajuoppo!
Ei kai kukaan halua muistaa juoppoa mummoa jos voi muistaa myös asioita jotka ei liittyneet niihin hetkiin, kun mummo oli päissään ja minä lapsena sain huolehtia hänestä!
Juoppo-kööristähän mummoni löysi itselleen äitini ikäisen miehen joka otti vaimokseen itselleen Aapajärven anopin sukulaisen! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minun kunniattoman Holon mummo joka oli Aapajärven anopin täti oli rapa-juoppoja eli kyllähän hän KUNNIAN LOUKKAUS oli Ruotsissa!
Hän joi itsensä hengiltä ja sairastui syöpään!
Aapajärven anopin tätihän oli sentään kunniallinen, mutta minun kunniattoman Holon mummo oli rapajuoppo!
Ei kai kukaan halua muistaa juoppoa mummoa jos voi muistaa myös asioita jotka ei liittyneet niihin hetkiin, kun mummo oli päissään ja minä lapsena sain huolehtia hänestä!
Juoppo-kööristähän mummoni löysi itselleen äitini ikäisen miehen joka otti vaimokseen itselleen Aapajärven anopin sukulaisen!Kaikki juopot on Aapajärven anopin sukulaisia jotka Ruotsissa oli meidän kanssa yhtä aikaa!
Aapajärvet voi hoidella itse omat sukunsa häpeät!
Minä kunniaton Holo olen NAISENA OMAN SUKUNI HÄPEÄT JO KERRAN HOITANUT!
Ei mummoni ÄIDIN OLLUT PAKKO SITÄ TOOSAA ANTAA MUMMONI ISÄLLE joka oli naimisissa oman vaimonsa kanssa!
Minä sentään erosin ensin ja menin vasta eron jälkeen uuteen suhteeseen! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaikki juopot on Aapajärven anopin sukulaisia jotka Ruotsissa oli meidän kanssa yhtä aikaa!
Aapajärvet voi hoidella itse omat sukunsa häpeät!
Minä kunniaton Holo olen NAISENA OMAN SUKUNI HÄPEÄT JO KERRAN HOITANUT!
Ei mummoni ÄIDIN OLLUT PAKKO SITÄ TOOSAA ANTAA MUMMONI ISÄLLE joka oli naimisissa oman vaimonsa kanssa!
Minä sentään erosin ensin ja menin vasta eron jälkeen uuteen suhteeseen!Aapajärvestä tulee niin hyvä TULLIN YLITARKASTAJA, kun minä kunniaton Holo alan hakemaan MENETETTYJÄ KUNNIOITA TAKAISIN!
Yhdenvertaisuuslain mukaan AAPAJÄRVI HOITAA KOKO SUOMEN VIINA-RALLIT, koska SUOMEN VALTIO ON MENETTÄNYT VARMAAN MILJARDEJA EUROJA VERORAHOJA, kun TULLIN YLITARKASTAJA EI OLE PUUTTUNUT HALPOJEN ALKOHOLIEN TUONTIIN SUOMEEN!
Kyllä hänelle ja hänen PERHEELLEEN ON VALTION PALKAT KELVANNUT, mutta minun kunniattoman Holon OMA MIES JUSTUS POLIISINA JOUTUU HOITAMAAN AAPAJÄRVEN VIINA-RALLI ASIAKKAITA YMPÄRI SUOMEN!
Nyt ollaan kerrankin SUVUT VASTAKKAIN, koska Inarin kunta on AAPAJÄRVIEN PUOLELLA JA SYRJIVÄT SUORAAN MINUA HOLOA SEKÄ OMAA MIESTÄNI JUSTUSTA!
AAPAJÄRVI tukee ALKOHOLISTEJA, mutta ME EI KYLLÄ TUETA! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aapajärvestä tulee niin hyvä TULLIN YLITARKASTAJA, kun minä kunniaton Holo alan hakemaan MENETETTYJÄ KUNNIOITA TAKAISIN!
Yhdenvertaisuuslain mukaan AAPAJÄRVI HOITAA KOKO SUOMEN VIINA-RALLIT, koska SUOMEN VALTIO ON MENETTÄNYT VARMAAN MILJARDEJA EUROJA VERORAHOJA, kun TULLIN YLITARKASTAJA EI OLE PUUTTUNUT HALPOJEN ALKOHOLIEN TUONTIIN SUOMEEN!
Kyllä hänelle ja hänen PERHEELLEEN ON VALTION PALKAT KELVANNUT, mutta minun kunniattoman Holon OMA MIES JUSTUS POLIISINA JOUTUU HOITAMAAN AAPAJÄRVEN VIINA-RALLI ASIAKKAITA YMPÄRI SUOMEN!
Nyt ollaan kerrankin SUVUT VASTAKKAIN, koska Inarin kunta on AAPAJÄRVIEN PUOLELLA JA SYRJIVÄT SUORAAN MINUA HOLOA SEKÄ OMAA MIESTÄNI JUSTUSTA!
AAPAJÄRVI tukee ALKOHOLISTEJA, mutta ME EI KYLLÄ TUETA!Justus on kyllä niin hyvä mies, kun Aapajärven perheen kanssa aletaan hoitamaan ALKOHOLI ONGELMIA IVALOSSA!
AAPAJÄRVELLÄ on sentään 2 LAPHAN HOITAJAAKIN APUNA JOTKA OVAT OIKEIN OPISKELLEET HOITAJIKSI!
Me ei olla mitään hoitajia! - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Justus on kyllä niin hyvä mies, kun Aapajärven perheen kanssa aletaan hoitamaan ALKOHOLI ONGELMIA IVALOSSA!
AAPAJÄRVELLÄ on sentään 2 LAPHAN HOITAJAAKIN APUNA JOTKA OVAT OIKEIN OPISKELLEET HOITAJIKSI!
Me ei olla mitään hoitajia!Aapajärvet nostelee palkkoja ja FB kunniallisten mielestä minun pitää heidänkin työt tehdä TYÖTTÖMÄNÄ!
Kyllähän minä Kunniaton Holo tietenkin tuohonkin pystyn, mutta minulle kuuluu maksaa 3 ihmisen palkka myös!
Justus hoitas kotia ja kävis auttamassa jos minä tarvin apua, koska hän olis sentään AINUT JOHON VOISIN LUOTTAA!
Siihen tehtävään VAIMO TARVII AINA OMAN MIEHEN! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aapajärvet nostelee palkkoja ja FB kunniallisten mielestä minun pitää heidänkin työt tehdä TYÖTTÖMÄNÄ!
Kyllähän minä Kunniaton Holo tietenkin tuohonkin pystyn, mutta minulle kuuluu maksaa 3 ihmisen palkka myös!
Justus hoitas kotia ja kävis auttamassa jos minä tarvin apua, koska hän olis sentään AINUT JOHON VOISIN LUOTTAA!
Siihen tehtävään VAIMO TARVII AINA OMAN MIEHEN!Aapajärvi on onnellinen mies, koska hän pääsee sentään VANKILAAN!
Minä olin heillä kylässä, kun hänen vaimonsa FIKSUNA kertoi pikku päissään pettäneensä häntä ja meidän molempien tytöt oli paikan päällä. Nämä tytöt osas kyllä kuulla kaikki asiat ja varsinkin semmoset mitä EI TARVINNUT!
Aapajärvi tuli kotia ja minä painelin samasta ovesta ulos, koska eipä minulla ollut hänelle mitään sanottavaa!
En minä ollu ikinä edes koko miestä nähnyt.
Tuon jälkeen oli se pyöräily TALVELLA, kun Aapajärvet oli antaneet luvan ajella jäisellä tiellä pyörällä.
Minä kunniaton Holo satuin äitinä paikalle, kun olin Joulu markkinoille jossa tytöt oli esiintymässä.
Minä katsoin, että pojat leikkii ja pääsin viereen niin olikin tytöt ja minä komensin omani mukaan. Toiset sanovat, että Aapajärvi oli luvannut!
Minä sanoin, että : AAPAJÄRVI EI OLE MIKÄÄN LUPIEN ANTAJA, mutta minun puolesta iskekää kallonne jäätikköön jos Aapajärvi on luvan antanut!
Ei menny kauaa niin Aapajärven tyttö kipitti koululle perässä ja meidän molemmat tytöt oli kiltisti minun kanssa siellä!
Lagerin tyttö oli yks näistä tytöstä ja MINÄ EN VOINUT SIETÄÄ KOKO TYTTÖÄ!
Tuo tyttö ei muuta tehnyt, kun räkytti ja aiheutti riitaa!
En minä sentään Lagerillekaan ollut vaimoksi ollut alkamassa sen enempää mitä Aapajärvellekkään!
Pitäkööt miehensä, koska sekin on totta minä olen mielummin yksin, kuin miehen kanssa josta EI OLE MIEHEKSI!
En edes ymmärrä mikä ongelma se oli, että minä elin sinkkuna ja elin normaalia sinkku naisen elämää joka loukkaa PARISUHTEESSA OLEVIEN KUNNIOITA!
FB:ssä SUHTEESSA OLEVAT NAISET JA MIEHET VAHTII SINKKUJA NIIN, KUIN PIKKU LAPSIA!
Jumalauta tämä minun AVIOERO on helvetti vieläkin näköjään EPÄSELVÄ vaikka olen virallisesti kyllä eronnut keväällä 2010!
Sen muistan, että Kaikkonen oli hän joka kielsi omimasta omaa FB PROFIILIA, kun minä ratkaisin miten pääsee eroon FB TAPPELUSTA!
Ei kelvannut joten pyöritään sitten TYÖTTÖMÄNÄ KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA NIIN KAIKKONEN ON TYYTYVÄINEN FB KUNNIOISTA! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aapajärvi on onnellinen mies, koska hän pääsee sentään VANKILAAN!
Minä olin heillä kylässä, kun hänen vaimonsa FIKSUNA kertoi pikku päissään pettäneensä häntä ja meidän molempien tytöt oli paikan päällä. Nämä tytöt osas kyllä kuulla kaikki asiat ja varsinkin semmoset mitä EI TARVINNUT!
Aapajärvi tuli kotia ja minä painelin samasta ovesta ulos, koska eipä minulla ollut hänelle mitään sanottavaa!
En minä ollu ikinä edes koko miestä nähnyt.
Tuon jälkeen oli se pyöräily TALVELLA, kun Aapajärvet oli antaneet luvan ajella jäisellä tiellä pyörällä.
Minä kunniaton Holo satuin äitinä paikalle, kun olin Joulu markkinoille jossa tytöt oli esiintymässä.
Minä katsoin, että pojat leikkii ja pääsin viereen niin olikin tytöt ja minä komensin omani mukaan. Toiset sanovat, että Aapajärvi oli luvannut!
Minä sanoin, että : AAPAJÄRVI EI OLE MIKÄÄN LUPIEN ANTAJA, mutta minun puolesta iskekää kallonne jäätikköön jos Aapajärvi on luvan antanut!
Ei menny kauaa niin Aapajärven tyttö kipitti koululle perässä ja meidän molemmat tytöt oli kiltisti minun kanssa siellä!
Lagerin tyttö oli yks näistä tytöstä ja MINÄ EN VOINUT SIETÄÄ KOKO TYTTÖÄ!
Tuo tyttö ei muuta tehnyt, kun räkytti ja aiheutti riitaa!
En minä sentään Lagerillekaan ollut vaimoksi ollut alkamassa sen enempää mitä Aapajärvellekkään!
Pitäkööt miehensä, koska sekin on totta minä olen mielummin yksin, kuin miehen kanssa josta EI OLE MIEHEKSI!
En edes ymmärrä mikä ongelma se oli, että minä elin sinkkuna ja elin normaalia sinkku naisen elämää joka loukkaa PARISUHTEESSA OLEVIEN KUNNIOITA!
FB:ssä SUHTEESSA OLEVAT NAISET JA MIEHET VAHTII SINKKUJA NIIN, KUIN PIKKU LAPSIA!
Jumalauta tämä minun AVIOERO on helvetti vieläkin näköjään EPÄSELVÄ vaikka olen virallisesti kyllä eronnut keväällä 2010!
Sen muistan, että Kaikkonen oli hän joka kielsi omimasta omaa FB PROFIILIA, kun minä ratkaisin miten pääsee eroon FB TAPPELUSTA!
Ei kelvannut joten pyöritään sitten TYÖTTÖMÄNÄ KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA NIIN KAIKKONEN ON TYYTYVÄINEN FB KUNNIOISTA!En ole omasta mielestä koskaan edes tavannut Kaikkosta, mutta hänen täytyy olla FB:SSÄ ja vielä kunniallinen!
Youtubessa Kaikkonen oli POLIISINA munia pesemässä ja syömässä nahka PIZZOO notskilla, mutta ei ollu KOKSUA, RANEJA JA HAMPPARIA niin en kai minä osannut heti yhdistää! - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole omasta mielestä koskaan edes tavannut Kaikkosta, mutta hänen täytyy olla FB:SSÄ ja vielä kunniallinen!
Youtubessa Kaikkonen oli POLIISINA munia pesemässä ja syömässä nahka PIZZOO notskilla, mutta ei ollu KOKSUA, RANEJA JA HAMPPARIA niin en kai minä osannut heti yhdistää!Minä kunniaton Holo kyllä tiedän, että tämä EI OLE MITÄÄN MAALITTAMISTA!
Tässä kyse VASTUUN OTTAMISESTA TEOISTAAN!
Muistin, että Aapajärven perheelle voisin antaa Inarin kehitysvammaisten tuki RY:n Pirjo Erolan miehensä sekä perheensä kanssa AVUKSI!
Rouva Erola ainakin kerran väitti minulle kunniattomalle Hololle Herra Erolan kuullen Sokkarilla, että Herra Erola on kehitysvammainen!
Minä sanoin rouvalle, että : Sinulla on kyllä ADHD ja pätkii kyllä aika pahasti!
Herra Erola lähti nokka pystyssä leuhkana kävelemään, koska hän on tietenkin Iso Herra Aapajärven hyvä ystävä!
Ivalolaiset katto, että kylläpä Holo taas onnistui ampumaan suoraan KULTA SUONEEN S-MARKETISSA!
Enhän minä tiennyt Justuksen nimeä joten meidän kunnioiden loukkaukset on roikkuneet!
Justuksella on kuulemma vaimo ja ei hän voi erota siitä vaimostaan, mutta JUSTUS KYLLÄ MIELELLÄÄN TEKEE MINUSTA VAIKKA BILJONÄÄRIN koska he käyvät vaimonsa kanssa töissä eli Justus ei tarvi vaimonsa kanssa rahaa. He ovat kuulemma onnellisia TALO LAINAN MAKSAJIA!
Tuskin mikään ongelma on miestä löytää, kun rahaa vain on eli pystynyt elättämään itseni vaikka miehen kanssa asuis miehen omistamassa talossa!
Asuuhan Rasmus tuossa naapurissakin eli hänen kanssa voidaan kunnioittaa JUSTUSTA ja hänen omaa rakasta vaimoaan Titta Rasmusta joka pysyy uskollisesti Justuksen rinnalla niin myötä,kuin vasta mäessä!
Justus on nykyisin jo minun kunniattoman Holon ex-mies. Kyllä hän oli minun SEX-MIES joka sai aikaan nämä FB kunnian loukkaukset, mutta Titta Rasmus pitäkööt hyvänään! - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä kunniaton Holo kyllä tiedän, että tämä EI OLE MITÄÄN MAALITTAMISTA!
Tässä kyse VASTUUN OTTAMISESTA TEOISTAAN!
Muistin, että Aapajärven perheelle voisin antaa Inarin kehitysvammaisten tuki RY:n Pirjo Erolan miehensä sekä perheensä kanssa AVUKSI!
Rouva Erola ainakin kerran väitti minulle kunniattomalle Hololle Herra Erolan kuullen Sokkarilla, että Herra Erola on kehitysvammainen!
Minä sanoin rouvalle, että : Sinulla on kyllä ADHD ja pätkii kyllä aika pahasti!
Herra Erola lähti nokka pystyssä leuhkana kävelemään, koska hän on tietenkin Iso Herra Aapajärven hyvä ystävä!
Ivalolaiset katto, että kylläpä Holo taas onnistui ampumaan suoraan KULTA SUONEEN S-MARKETISSA!
Enhän minä tiennyt Justuksen nimeä joten meidän kunnioiden loukkaukset on roikkuneet!
Justuksella on kuulemma vaimo ja ei hän voi erota siitä vaimostaan, mutta JUSTUS KYLLÄ MIELELLÄÄN TEKEE MINUSTA VAIKKA BILJONÄÄRIN koska he käyvät vaimonsa kanssa töissä eli Justus ei tarvi vaimonsa kanssa rahaa. He ovat kuulemma onnellisia TALO LAINAN MAKSAJIA!
Tuskin mikään ongelma on miestä löytää, kun rahaa vain on eli pystynyt elättämään itseni vaikka miehen kanssa asuis miehen omistamassa talossa!
Asuuhan Rasmus tuossa naapurissakin eli hänen kanssa voidaan kunnioittaa JUSTUSTA ja hänen omaa rakasta vaimoaan Titta Rasmusta joka pysyy uskollisesti Justuksen rinnalla niin myötä,kuin vasta mäessä!
Justus on nykyisin jo minun kunniattoman Holon ex-mies. Kyllä hän oli minun SEX-MIES joka sai aikaan nämä FB kunnian loukkaukset, mutta Titta Rasmus pitäkööt hyvänään!Onneksi ei koske minua kunniatonta Holoa vaikka ostinkin keltasta KAMELIA ja se onkin kuulemma ruskeaa nykyisin!
Minä tulin kotia ja sanoin, että : Käy ostamassa punaista MARLBOROA!
Nauroin ja sanoin, että : Ei kukaan ostaa edes MARLBOROA vaan he ostaa MALBOROA jota EI OLE IKINÄ EDES MYYTY!
Onneksi KUNNIATTOMANA EI TARVI MIETTIÄ MITÄ OSTAA VAAN KASSAN TYÖNTEKIJÄKIN SAA OLLA HETKEN NORMAALI OMA ITSENSÄ!
FB KUNNIALLISTEN PITÄÄ SANOA SEKÄ KIRJOITTAA KAIKKI OIKEIN, KOSKA KUNNIALLISET OVAT TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ!
Jäin kyllä miettimään, että kukahan taksista tuli ulos ja esitti vielä kehitysvammaista!
Oli tietenkin Justus joka iskeny RUSKEAT PIILOLINSSIT PÄÄHÄN!
Ehdin sentään väistää ennen, kuin HYÖKKÄS KIMPPUUN!
- Anonyymi00014
Heh heh ja kunniaton Holo lähti sisälle, kun tuossa pihalla käytiin keskustelua suvun naisten kesken.
Aapajärven kunniallinen sekä vastuullinen HOITAJA tyttökin oli oikein kaupassa ollut ÄITINÄ LAPSENSA KANSSA!
Minä lähdin sisälle, koska näitä KUNNIALLISIA JA VASTUULLISIA ÄITEJÄ NAURAA JO KOKO KYLÄ! Mummotkin ovat niin vastuullisia ja kunniallisia!
En viittiny kysyä tänään, kun näin erään toisen että : Joko sinusta on tullut FB KUNNIALLINEN MUMMO?
Hän sukelsi autonsa takapenkkiä kaivamaan ja tyttönsä käveli kaupan ovella vastaan ja ei hänkään siltä näyttänyt, että HETI HUOMENNA OLIS ÄIDIKSI TULOSSA!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa601322Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105864Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30853Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25788Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks45745Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27694
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu125685VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.155601Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187501- 55497
- 39495