Miksi ihmiset pilaavat ja myrkyttävät ihonsa? Aivan vastenmielistä!
Vastaukset 199
- Anonyymi00001
Eipä se sulta oo pois jos jollain on kuvia ihossansa
- Anonyymi00059
Se on niin vanha ja väsynyt sanonta tuo että "ei se ole sulta pois"
- Anonyymi00079
Ei ole ei, mutta silti ne ovat yököttäviä, varsinkin liikalihavan persuakan läskipoimuissa.
- Anonyymi00002
Kirjoituksesi myrkyttää foorumia. Tatuointeja otettu iät ja ajat ja on oma valinta. Nyt olet diktaattori joka sanelee mitä saat tehdä ja mitä et huomaatko ollenkaan? Määrään sinut ottamaan tatuoinnin ! Mars mars ! Sinut tatuoidaan ja ellet tottele olet vastenmielinen!
Sama asia.- Anonyymi00003
Säälittävää, kun joku pilaa ihonsa. Onko silloin joku ongelma itsetunnossa vai missä? Luomu ja luonnollinen kauneus kunniaan 👍
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Säälittävää, kun joku pilaa ihonsa. Onko silloin joku ongelma itsetunnossa vai missä? Luomu ja luonnollinen kauneus kunniaan 👍
Mua on kiinnostanut tatuoinnit nuoresta asti, ekan otin parikymppisenä, siitä se nousi innostus. Se on itelleni mm. oman tyylin luomista. Ei ole ongelmia itsetunnossa, mulla on vakityöpaikka. Paikat missä kuvat ovat, ne löytyvät oikeasta kädestä, minkä olen tatuoinut kokonaan, lisää varmasti tulossa. Myös muutama lävistys löytyy. Olen siis nykyään 45v.
Siinä pieni video suomalaiselta tubettajalta https://www.youtube.com/watch?v=mizOWX9TBEg - Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Säälittävää kitinää. Pidä oma ihosi omanasi älä puutu toisen ihoon. Tulet iholle joka on todella vastenmielistä. Ottaako itsetuntoosi kun et itse kykene ottamaan tatuointia? Heikko itsetunto? Et omista toisen ihoa. Koetappa etsiä joku huumeidenkäyttäjä seuraavaksi kohteeksesi sillä se tulee yhteiskunnalle kalliiksi ja aiheuttaa todella paljon pahuutta. Tatuointi on jokaisen oma asia koeta tajuta. Et päätä muiden puolesta kasvata munat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Säälittävää kitinää. Pidä oma ihosi omanasi älä puutu toisen ihoon. Tulet iholle joka on todella vastenmielistä. Ottaako itsetuntoosi kun et itse kykene ottamaan tatuointia? Heikko itsetunto? Et omista toisen ihoa. Koetappa etsiä joku huumeidenkäyttäjä seuraavaksi kohteeksesi sillä se tulee yhteiskunnalle kalliiksi ja aiheuttaa todella paljon pahuutta. Tatuointi on jokaisen oma asia koeta tajuta. Et päätä muiden puolesta kasvata munat.
Linnakundit tatuoi itsensä jossain vankeudessa helpottaakseen oloaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mua on kiinnostanut tatuoinnit nuoresta asti, ekan otin parikymppisenä, siitä se nousi innostus. Se on itelleni mm. oman tyylin luomista. Ei ole ongelmia itsetunnossa, mulla on vakityöpaikka. Paikat missä kuvat ovat, ne löytyvät oikeasta kädestä, minkä olen tatuoinut kokonaan, lisää varmasti tulossa. Myös muutama lävistys löytyy. Olen siis nykyään 45v.
Siinä pieni video suomalaiselta tubettajalta https://www.youtube.com/watch?v=mizOWX9TBEgMiksi joku ottaa lävistyksen? Mikä ongelma silloin on? Pärjäät ilmankin
- Anonyymi00036
Omista valinnoista ei aina seuraa mitään positiivista.
- Anonyymi00080
Ite oot joka paikan myrkky. Kukaan ei sun kanssas tule toimeen.
- Anonyymi00090
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt Seppo se korkki kiinni, taas saa hävetä!
- Anonyymi00111
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siinä pieni video suomalaiselta tubettajalta https://www.youtube.com/watch?v=mizOWX9TBEgLinnankundithan tuota ennen harrastivat.
Ja tuntemistani harvoista tatuoiduista kaikilla on ongelmia itsetuntonsa kanssa.
En ottaisi tatuoitua työhön, jos olisin vielä itse työelämässä mukana. - Anonyymi00190
Ei tässä dikitatuurista tarvitse olla kysymys, vaan yksinkertaisesti terveysriskeistä.
- Anonyymi00004
Tatuoinnit aiheuttavat syöpää
- Anonyymi00009
Tupakka ? Onko pahempi? Laitapa linkki tatuointien syöpäyhteydestä. Tiedätkö mikä on yleinen kuolin syy ihmisellä? Koetappa tutustua aiheeseen.
- Anonyymi00010
Kuten sanonta kuuluu ''Kerran sitä vain eletään''
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tupakka ? Onko pahempi? Laitapa linkki tatuointien syöpäyhteydestä. Tiedätkö mikä on yleinen kuolin syy ihmisellä? Koetappa tutustua aiheeseen.
Aiheuttaa syöpää ja isoja ongelmia. Surullista.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aiheuttaa syöpää ja isoja ongelmia. Surullista.
Kyllä tupakka tappaa yli 10 suomalaista joka päivä ja tatuoinnit nolla.
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tatuoidut ne usein sätkää vetää!!
- Anonyymi00032
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tatuoidutko eivät polttelee tupakkaa? Päinvastoin huomioon mukaan enemmän.
- Anonyymi00062
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuolinsyy on yh dy s ana😂
- Anonyymi00063
Anonyymi00021 kirjoitti:
Paljonko tatuoidut tappaa?
- Anonyymi00089
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tatuoidut ne usein sätkää vetää!!
Omistan tatuointeja, iältäni päälle 30 v , enkä ole polttanut elämäni aikana yhtäkään sätkää !!
- Anonyymi00153
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kuolinsyy on yh dy s ana😂
Hiijo hoi .Seilorit ne taaseen uusiksi ruorikuivoitansa vääntelee...
- Anonyymi00191
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuten sanonta kuuluu ''Kerran sitä vain eletään''
Toivottavasti pidempään.
- Anonyymi00005
Ja mitä vttua se kenellekkään kuuluu jos jollain toisella on tatuointi? Kummallista kun kuva jonkun nahassa on noin suuri ongelma jollekin toiselle.
- Anonyymi00012
Meinaa tulla yrjö kun jollain on jossain pohkeessa paska tatska. Ruokakaupassa alkaa oksettaa ja täytyy lähteä pois toiseen kauppaan
- Anonyymi00035
Mutta miksi julkisella paikalla? Eikö kaikilla voi olla mukavaa? Tatuointi ei tuo muille muuta kuin myötähäpeää.
- Anonyymi00050
Ei se kenellekään kuulu juu mutta se näkyy. Taidat olla vähän yksinkertainen?
- Anonyymi00082
Ei se varsinaisesti kuulu, mutta sitäkin enemmän näkyy.
- Anonyymi00125
Ainakin se näkyy ja on ruman näköistä.
- Anonyymi00154
Anonyymi00012 kirjoitti:
Meinaa tulla yrjö kun jollain on jossain pohkeessa paska tatska. Ruokakaupassa alkaa oksettaa ja täytyy lähteä pois toiseen kauppaan
Katse ylöpäin!-Niin jopa olo helpottuu.
- Anonyymi00155
Anonyymi00125 kirjoitti:
Ainakin se näkyy ja on ruman näköistä.
Hmm.Miks rumuudella kauneutta peitetään?
- Anonyymi00157
Anonyymi00155 kirjoitti:
Hmm.Miks rumuudella kauneutta peitetään?
Värjätään hiukset pride väreillä ja esitellään tatuointia ja loukkaannutaan siitä kun joku ei tykkää tatuoinneista...
- Anonyymi00192
Fiksun pään soisi jokaiselle.
- Anonyymi00007
Linnan kundit tunnistaa tatuoinneista ja miesoletetun korvassa killuva rengas ilmaisee homon.
- Anonyymi00013
Ovatko nämä henkilöt sitä kategoriaa ''Jos minulla ole, ei sinullakaan voi olla'' ? Onko näillä omantunnon kanssa ongelmia, onko se kateellisuutta? Mistä tuo negatiivisuus tulee?
- Anonyymi00015
Kauneus on katsojan silmässä ja tatuoinnit ovat säälittäviä. Ei sen kummempaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä ja tatuoinnit ovat säälittäviä. Ei sen kummempaa.
Se on vain sinun oma mielipiteesi. Oikea vai väärä? Se on yksilön oma asia ei muiden.
- Anonyymi00017
Pakko oli tulla lukemaan. Minulta löytyy myös muutama tatuointi. Ja ei kiinnosta v:n vertaa muiden mielipiteet siitä. Repikää kitisijät siitä!
- Anonyymi00024
Mistä lainkaan osasitkaan tulla? Ihan vaan sattumalta yllättäen ja pyytämättä🤣
- Anonyymi00041
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mistä lainkaan osasitkaan tulla? Ihan vaan sattumalta yllättäen ja pyytämättä🤣
Tämä on foorumi ja kannataa katsoa mikä on sen sanan jo hiostoriallinen sanoma"foorumi" Ei kannata ilkkua omalle typeryydelleen. Tuliko ymmärretyksi?
"Mistä lainkaan osasitkaan tulla? Ihan vaan sattumalta yllättäen ja pyytämättä🤣" - Anonyymi00083
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tämä on foorumi ja kannataa katsoa mikä on sen sanan jo hiostoriallinen sanoma"foorumi" Ei kannata ilkkua omalle typeryydelleen. Tuliko ymmärretyksi?
"Mistä lainkaan osasitkaan tulla? Ihan vaan sattumalta yllättäen ja pyytämättä🤣"Ota hyvä ihminen pikimmiten yhteyttä ala-asteen äidinkielenopettajaan!
- Anonyymi00018
Duudsoneiden HP ->
https://www.youtube.com/watch?v=tdSx43CXHRk - Anonyymi00025
Tatuoinneista löytyi syöpäyhteys.Tatuointien väriaineet saattavat lisätä melanoomavaaraa.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/76654131-5104-4852-aa6c-52a148d3292b- Anonyymi00027
Eipä aukea linkki,maksumuuri. Saattaa vähentää lopulta? Paljonko voi lisätä? Paljonko voi lisätä iloa ja hyvinvointia ihmisellä joka ottaa tatuoinnin? Positiivinen mieli on hyvä lääke. Paljonko saat syöpää kun käytät näitä älylaiteita? silmänpohja rappeumaa? Sinivaloa kuyn yömyöhään katselet ruutuja ja väittlet tyhmiä? Mietippä suhteessa tatuointiin?
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eipä aukea linkki,maksumuuri. Saattaa vähentää lopulta? Paljonko voi lisätä? Paljonko voi lisätä iloa ja hyvinvointia ihmisellä joka ottaa tatuoinnin? Positiivinen mieli on hyvä lääke. Paljonko saat syöpää kun käytät näitä älylaiteita? silmänpohja rappeumaa? Sinivaloa kuyn yömyöhään katselet ruutuja ja väittlet tyhmiä? Mietippä suhteessa tatuointiin?
Tatuoidutko eivät käytä älylaitteita????
- Anonyymi00038
Ruotsalaistutkimuksen mukaan tatuointeja ottaneet saattavat sairastua melanoomaan muita todennäköisemmin.
Tutkimuksessa tarkasteltiin 2 900 ruotsalaista, jotka olivat sairastuneet melanoomaan 20–60-vuotiaana. Jokaista potilasta kohden valittiin väestörekisteristä satunnaisesti kolme samanikäistä verrokkia. Kummassakin ryhmässä noin viidenneksellä oli tatuointeja.
Tulosten mukaan tatuoidut osallistujat olivat sairastuneet melanoomaan noin kolmanneksen todennäköisemmin kuin tatuoimattomat. Tämä havaittiin riippumatta tatuointien sijainnista tai koosta - Anonyymi00042
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tatuoidutko eivät käytä älylaitteita????
Oudosti väännät lukemaasi sanomaa kieroihin vääristyneisiin valheellisiin muotoihin ja uskot niitä kysymys merkistä huolimatta? Missä on noin kirjoitettu tarkoituksena mitä nyt pilkkaat?
"Tatuoidutko eivät käytä älylaitteita????"
- Anonyymi00026
On se kumma kun toiden ihmisten tekemisistä pitää niin pahoittaa mielensä, etä tänne pitää tulla itkemään. Ei ole itsellä tatuointeja mutta muiden tatuoinnit eivät voisi vähempää liikuttaa.
- Anonyymi00039
Mikä on toiden????
- Anonyymi00028
Kyseistä kitinää ja huomauttelua on ollut / tapahtunut iät ja ajat. Oon itekin kohdannut sitä, mutta päästänyt toisesta korvasta ulos, en oo antanut pilata päivääni. Oon vain ajatellut ''Ei oo hänen asiansa, minkänäköinen olen''. Ajattelisin että sisäistä kateellisuutta. Kenties nuoruuden kotikasvatus, jolloin ei sallittu lävistyksiä ja tatuointeja?
- Anonyymi00037
Onhan kaikki siellä hyvin?
- Anonyymi00043
Anonyymi00037 kirjoitti:
Onhan kaikki siellä hyvin?
Et oikein osaa sanojen merkitystä koska kysyt outoja kysymyksiä kirjoituksista missä ei viitata kysymykseesi.
"Onhan kaikki siellä hyvin?"
- Anonyymi00029
Mikä myrkyttyy? ihoko ihan oikeasti? Jaa miten on nuo kauneus tuotteet joita sivellään menen tullen ihoille? Deodorentti parfyymity iholla ja keuhkoissa? Tatuointi kammoisen kannattaa pesytyä vain sadevedellä ei mulla muuta.
- Anonyymi00033
Tatuoidutko eivät käytä deodoranttia? Sitäkö yrität sanoa?
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tatuoidutko eivät käytä deodoranttia? Sitäkö yrität sanoa?
Et siis ymmärrä kirjoitettuja sanoja tuli selväksi. Koeta lukea uudelleen ja pohtia sinä tauoimaton.
"Tatuointi kammoisen kannattaa pesytyä vain sadevedellä ei mulla muuta." - Anonyymi00049
Anonyymi00040 kirjoitti:
Et siis ymmärrä kirjoitettuja sanoja tuli selväksi. Koeta lukea uudelleen ja pohtia sinä tauoimaton.
"Tatuointi kammoisen kannattaa pesytyä vain sadevedellä ei mulla muuta."Mikä on tauoimaton? Rauhoitu ja muista hengittää välillä!
- Anonyymi00057
Anonyymi00049 kirjoitti:
Mikä on tauoimaton? Rauhoitu ja muista hengittää välillä!
Et ymmärrä kuitenkaan.
- Anonyymi00034
Jep, ei kestä. Lasku alkaa heti noustessa. Eikun lukiessa
- Anonyymi00044
Katu-uskottavuus kasvaa kun ottaa tatskan.
- Anonyymi00045
Tuskin se on sen tarkoitus suurimmalla osalla mutta joku voi niin tehdä ja sehän on hänen oma valinta. Yksilöllä on vastuunsa ja oikeutensa.
- Anonyymi00056
Osmo nyt rauhassa.
- Anonyymi00046
Kaikki tupakoitsijat eivät ole tatuoituja mutta kaikki tatuoijat ovat tupakoitsijoita
- Anonyymi00055
Osmo!
- Anonyymi00058
Jos on elämänkoululainen niin syöpää aiheuttava tatuointi on pakollinen
- Anonyymi00065
Heikki olepa nyt rauhassa!
- Anonyymi00069
Anonyymi00065 kirjoitti:
Heikki olepa nyt rauhassa!
Eläs nyt elämämkoululainen alota
- Anonyymi00086
Luulen että jokainen ihminen käy elämänkoulua
- Anonyymi00183
Anonyymi00086 kirjoitti:
Luulen että jokainen ihminen käy elämänkoulua
Meidän paikkakunnalta sekin on lopetettu muiden koulujen mukana.
- Anonyymi00066
Jeesuskaan ei tahrinut ihoa tatuoinneilla ;-)
- Anonyymi00067
Etelä-Pohjanmaalla sijaitsevassa Alajärvessä ja sen lähikunnissa näkyy vahva uskonnollinen perintö.
Alajärvi sijaitsee ns. raamattuvyöhykkeellä, tällä vyöhykkeellä tarkoitetaan Suomessa Etelä-, Keski- ja Pohjois-Pohjanmaan maakuntia joissa uskonnollisuus, kirkkoon kuuluminen ja erilaisten herätysliikkeiden vaikutus ovat huomattavasti vahvempia kuin maassamme keskimäärin. - Anonyymi00070
Jeesuksellakin oli tatuointeja! Väitän !
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Jeesuksellakin oli tatuointeja! Väitän !
Jos puhutaan siitä 2000 vuotta sitten Israelissa (tuolloin paikan nimenä Juudea) vaikuttaneesta Jeesuksesta, niin eipähän siellä silloin kellään tatskoja ollut.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos puhutaan siitä 2000 vuotta sitten Israelissa (tuolloin paikan nimenä Juudea) vaikuttaneesta Jeesuksesta, niin eipähän siellä silloin kellään tatskoja ollut.
Oli niitä. Ei kaikilla mutta joillain oli.
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Oli niitä. Ei kaikilla mutta joillain oli.
Rikollisilla :)
- Anonyymi00075
Anonyymi00073 kirjoitti:
Rikollisilla :)
Maailma muuttuu eskoseni. Ennen käytiin ulkohuussissa pakkasessa kakalla ja poltettiin sätkää sisällä tupa sinisenä ja nyt kakataan sisälle ja mennään ulos savukkeelle (kuka niin tyhmä on että enää polttaa)
- Anonyymi00084
No ei, mutta kahdentoista karvaisen jätkän kanssa yökaudet oliivipuulehdossa kuitenkin yöpaita päällä vehtaili.
- Anonyymi00074
Jos siellä nyt oikeasti inhoaa tatutointeja, tervetuloa 2026-luvulle. Niitä tulee olemaan, siitä ei pääse mihinkään. Mitä se jonkun pyllyä kutittaa jos jollakin on? Tietääkseni minun keho on täysin omani, ei siinä ole kukaan muu asunut elämäni aikana :D Ja, itseltänikin löytyy pari kuvaa, olen ylpeä niistä :) Lisää on tulossa.
- Anonyymi00081
Mikä on 2026-luku?
- Anonyymi00085
Niin on tulossa. Psykiatrin oven taakse jonoa.
- Anonyymi00105
Älä vaan pyllysi kuvaa tänne laita ! Monia kuvottaa jo muutenkin.
- Anonyymi00076
Jollakin ei ole ilmeisesti muuta elämässä sisältöä kuin vieraiden ihmisten tatuoinnit!
- Anonyymi00077
Oli nykyaikaa tai ei niin onhan ne tatuoinnit rumia.
- Anonyymi00104
Sinulle ne tatuoinnit olisi kyllä kaunistus. Kauneus on katsojan silmässä. Vai onko vain sinun silmä se ainoa oikea ja kaikkien muiden silmät väärässä.
- Anonyymi00078
Jokaisella saa olla omat mielipiteet, jokaisella on oikeus tehdä keholleen mitä haluaa. Jos jollakin on sanottavaa minun tyylistäni, löytyy muutama lävistys ja muutama tatuointi, niin voi tulla sanomaan, en loukkaannu siitä. Koska päästän sen toisesta korvasta ulos ja unohdan. Ei kiinnosta siis.
- Anonyymi00087
Tekoäly vastasi näin: Miksi jotkut ihmiset sekaantuvat vieraiden asioihin? Pätemisen tarve: Joillakin ihmisillä on huono itsetunto. He yrittävät nostaa itseään alistamalla tai arvostelemalla muita. Kontrollintunne: Toisten arvostelu antaa illuusion siitä, että ihminen hallitsee tilannetta tai tietää, miten maailman "kuuluu" toimia. Oman pahan olon purkaminen: Jos ihmisellä on omassa elämässään paha olla, stressiä tai katkeruutta, hän purkaa sen helposti täysin syyttömiin ohikulkijoihin. Kateus: Joskus vieras ihminen näkee sinussa jotain, mitä hänellä itsellään ei ole (esim. itsevarmuutta, tyyliä tai iloa), ja haluaa pilata sen. Heikko tilannetaju: Kaikilla ei yksinkertaisesti ole sosiaalisia taitoja tai kykyä ymmärtää, missä omien oikeuksien ja toisten yksityisyyden raja menee. Laumakäyttäytyminen: Porukassa tyhmyys tiivistyy. Ryhmässä ihmiset hakevat hyväksyntää muilta pilkkaamalla ulkopuolisia.
Tekoäly kertoo usein ihan asiaakin.- Anonyymi00088
Joku edempänä kirjoitti samaan tyyliin
- Anonyymi00091
Tyhmyyttä on myös ottaa tatuointi, näin kertoi tekoäly joten on se tekoäly sentään jossakin oikeassa 👍
- Anonyymi00093
Oletko ajatellut hankkia oman elämän ja suvaitset muiden ottaa tatuoinnin vai jatkatko tuota kirottua linjaasi? Minulla tatuointi? Onko? Miksi olisi miksi ei olisiko se sinun päätettävissä? Pitäisikö sinun pitää siitä vai minun jos olisi tai ei ? Halusi hallita niin lueppa tuo selkeästi sinua fiksumpi tietokoneen keräämä teksti vielä kerran ja koeta ymmärtää mitä se tarkoittaa.
- Anonyymi00094
Anonyymi00091 kirjoitti:
Tyhmyyttä on myös ottaa tatuointi, näin kertoi tekoäly joten on se tekoäly sentään jossakin oikeassa 👍
”onko tatuoinnin ottaminen fiksua
Tatuoinnin ottaminen voi olla fiksua ja hyvinkin merkityksellistä, jos olet varma päätöksestäsi, ymmärrät siihen liittyvät terveysriskit ja olet valmis sitoutumaan pysyvään kuvaan.”
Jaa minulle se ATK vastasi noin kysymykseen. Jokainen tekee itse oman päätöksen ottaa tai ei ja se on oikein. - Anonyymi00098
Anonyymi00094 kirjoitti:
”onko tatuoinnin ottaminen fiksua
Tatuoinnin ottaminen voi olla fiksua ja hyvinkin merkityksellistä, jos olet varma päätöksestäsi, ymmärrät siihen liittyvät terveysriskit ja olet valmis sitoutumaan pysyvään kuvaan.”
Jaa minulle se ATK vastasi noin kysymykseen. Jokainen tekee itse oman päätöksen ottaa tai ei ja se on oikein.Tyhmyyttä se tatuoinnin otto on, näin sanoi tekoäly 👍
- Anonyymi00095
Moi!
Täältä kirjottelee perheellinen mies. Tosiaan, tuli luettua nuita kommentteja. On sekä puolesta ja vastaan.
Ite oon puolueeton, kukin tekee kropalleen mitä haluaa.
Ihan turhaa (huvittavaa) vääntöä Mun näkökulmasta. Se on sama kuin joku sanosi ''Leikkaa tuo tukkasi'' .Mulla on pitkät hiukset ja myös partaa jonkun verran. Löytyy myös tatuointia, myös vaimolta.
Tosiaan, olemme sanoneet parille lapsellemme. Jos haluavat lävistyksiä ja / tai tatutointeja, saavat sitten hankkia niitä, kun ovat täys-ikäisiä.
Terv : Pitkä-tukka Diplomi-insinööri- Anonyymi00097
Ei, se ei ole sama kuin tukanleikkuu.
- Anonyymi00096
Olen työnantaja, en ota töihin tatuoituja. Heistä on ollut paljon harmia.
- Anonyymi00099
Kerro ihmeessä mitä harmia
- Anonyymi00101
Työnantaja koettaa nyt vaan rauhoittua ja antaa ihmisten tehdä mitä omalle mahalleen haluavat. Koeta nyt vaan jo uskoa ette voi hallita käskyttää vieraita ihmisiä se ei ole tervettä.
- Anonyymi00102
Pomona voisit kertoa meille myös että itseasiassa ne pari harmia tuottanutta tatuoitua olikin vaan 9,- euron työharjoittelijoita.
- Anonyymi00103
"Olen työnantaja, en ota töihin tatuoituja. Heistä on ollut paljon harmia."
Koeta nyt edes itse saada verkokortti työnantajalle. Olet juuri se kyvytön oikeaan työhön ja osaat vain kirjoitelle idiootteja nettiin olet juuri se tyyppi NOLLA LUUSERI ARVOTON LEUKAILIJA HYH! - Anonyymi00107
Onneksi en ole sinulla töissä
- Anonyymi00119
Täytyy olla ahdasmielinen työnantaja sitten
- Anonyymi00128
Anonyymi00119 kirjoitti:
Täytyy olla ahdasmielinen työnantaja sitten
Joihinkin hommiin vaan ei ole menemistä jos on tatuointi. Hyvä niin!
- Anonyymi00110
Samaa mieltä, tatuoinnut ovat rumia, ja tosi "uoeita" varmasti vanhemmiten kun iho roikkuu😆
- Anonyymi00112
Totta ☝️
- Anonyymi00113
Nehän kertovat eletystä elämästä :)
- Anonyymi00116
Anonyymi00113 kirjoitti:
Nehän kertovat eletystä elämästä :)
Ja myöskin kertoo rikollisesta elämästä :)
- Anonyymi00123
Anonyymi00116 kirjoitti:
Ja myöskin kertoo rikollisesta elämästä :)
"Ja myöskin kertoo rikollisesta elämästä :)" Jollain voi olla ja monella rikollisella ei ole tatuointeja esin vladimir putinilla jne.
Tatuointi EI TODELLAKAAN KERRO RIKOLLISESTA ELÄMÄSTÄ! - Anonyymi00129
Anonyymi00123 kirjoitti:
"Ja myöskin kertoo rikollisesta elämästä :)" Jollain voi olla ja monella rikollisella ei ole tatuointeja esin vladimir putinilla jne.
Tatuointi EI TODELLAKAAN KERRO RIKOLLISESTA ELÄMÄSTÄ!Kertoopas
- Anonyymi00114
Koska muutkin tekee niin
- Anonyymi00115
Keneltä se on pois, kenen persettä kutittaa?
- Anonyymi00118
Sekopää.
- Anonyymi00124
Sinä kuulut törnävälle.
- Anonyymi00121
Pistäisitkö tämän naisen Töihin vai Törnävälle?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012261679.html- Anonyymi00122
On mennyt hiukan yli tatuoinnit mutta aina on kuppi nurin henkilöitä poliitikassa ja joka paikassa ja asiassa se pieni marginaali ryhmä. Vähän kuin 1000 ihmistä niin osa on pahasti sairastavia ja se on kuule elämää. Kun syntyy eläimelle poikasia niin joku on epäkelpo elämään jne jne. Pääsääntöisesti on siistejä tatuointeja.
Kysyjälle että töihin tuo nainen jos on sopiva työhön muuten ominaisuuksiltaan. Törnävälle hoitoon jos on joku hoitoa vaativa ongelma. Tatuointi ei ole hoitoa vaativa syy vaikka onhan tuo liikaa ehdottomasti tatuoitu.
- Anonyymi00126
Olen työnantaja, en ota töihin tatuoituja. Heistä on ollut paljon harmia.
- Anonyymi00127
Enkä minä. Asiakkaat kaikkoavat.
- Anonyymi00130
Eli olet pomo ja jos on pieni tatuointi niin ei joudu tuommoisen alaiseksi ? selvä.
Olet ottanut tatuoituja ja heistä on ollut harmia ? selvä. Montako tauoitua oli töissä? ja millä perusteella annoit verokortin käteen?
Mitä harmia tatuointi toisen ihmisen iholla aiheuttaa jos se ei vaikka edes näy? Kiinnostaa kovasti lisätä omaa kokemusta tiedosta jota en tiedä. Oppisin kenties jotain todellista elämää. Tunne vai tunnenko syyllisyyttä kun luovutin elimen tarvitsijalle ja hän otti tatuoinnin sen tähden koska sai elää. Olenko paha arpinen silloin koska olen syylinen tatuointiin ja onko hän paha työhön kelpaamaton harmia aiheuttava?
Onnea valitsemallasi tiellä olkoon tiesi hyvä. - Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
Eli olet pomo ja jos on pieni tatuointi niin ei joudu tuommoisen alaiseksi ? selvä.
Olet ottanut tatuoituja ja heistä on ollut harmia ? selvä. Montako tauoitua oli töissä? ja millä perusteella annoit verokortin käteen?
Mitä harmia tatuointi toisen ihmisen iholla aiheuttaa jos se ei vaikka edes näy? Kiinnostaa kovasti lisätä omaa kokemusta tiedosta jota en tiedä. Oppisin kenties jotain todellista elämää. Tunne vai tunnenko syyllisyyttä kun luovutin elimen tarvitsijalle ja hän otti tatuoinnin sen tähden koska sai elää. Olenko paha arpinen silloin koska olen syylinen tatuointiin ja onko hän paha työhön kelpaamaton harmia aiheuttava?
Onnea valitsemallasi tiellä olkoon tiesi hyvä.Jos on tatskoja näkyvillä paikoilla, pahimmillaan kaulassa ja naamassa, ei semmoista voi ottaa asiakaspalvelutehtäviin! kammottavan näköistä!
Muutenkin tatuoidut on usein ns. elämänkoululaisia eikä niitä penaalin terävimpiä kyniä... - Anonyymi00132
Anonyymi00127 kirjoitti:
Enkä minä. Asiakkaat kaikkoavat.
Toimin itse työnjohtajana, eräässä firmassa, viimeiset 15 vuotta. Sanon suoraan, että löytyy muutama kuva käsivarresta. Töissä menee hyvin, palkka on hyvä. Eipä ole siis meikäläisestä ollut harmia. Suosittelisinkin hankkiutumaan eroon tuosta ahdasmielisyydestä. Muuten, mitäs jos asiakkaalla on kuvia ihossaan, mietitään juttu toisinpäin.
- Anonyymi00134
Anonyymi00132 kirjoitti:
Toimin itse työnjohtajana, eräässä firmassa, viimeiset 15 vuotta. Sanon suoraan, että löytyy muutama kuva käsivarresta. Töissä menee hyvin, palkka on hyvä. Eipä ole siis meikäläisestä ollut harmia. Suosittelisinkin hankkiutumaan eroon tuosta ahdasmielisyydestä. Muuten, mitäs jos asiakkaalla on kuvia ihossaan, mietitään juttu toisinpäin.
Ilmeisesti loppui vinkuminen
- Anonyymi00135
Anonyymi00131 kirjoitti:
Jos on tatskoja näkyvillä paikoilla, pahimmillaan kaulassa ja naamassa, ei semmoista voi ottaa asiakaspalvelutehtäviin! kammottavan näköistä!
Muutenkin tatuoidut on usein ns. elämänkoululaisia eikä niitä penaalin terävimpiä kyniä...Elämämkoululaisen tunnistaa aina tatuoinnista 👍
- Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
Elämämkoululaisen tunnistaa aina tatuoinnista 👍
Kyllä se pitkälti on juuri niin...
- Anonyymi00137
Anonyymi00132 kirjoitti:
Toisinpäin mietittynä. Asiakas kääntyy ovella onnettomasta puljustasi, jos et ole pitkähihaisen pukeutunut. Äänestää jaloillaan. Oletko tatuoitu ja asiakkaita vastaan jotenkin? Ei kannattaisi. Et ilmeisesti ole enää töissä????? Mikähän syynä?
- Anonyymi00138
Anonyymi00134 kirjoitti:
Ilmeisesti loppui vinkuminen
Juu "työnjohtaja" hiljeni. Eipä ihme. Tajusi pointin
- Anonyymi00141
Anonyymi00135 kirjoitti:
Usein tatuoidut on mukavempia ihmisiä eikä jumiutuneita joihinkin vanhoihin ihme uskomuksiin on myös havaittu. Esim vieraassa paikassa jossa ihmisiä ja jotain pitää virkoa niin mieluiten tatuoidun kanssa otan puheeksi sillä useimmiten he ovat toiminnan ihmisiä ja eivät jää sormi suuhun hämmästelemään. Ylipaljon tatuoninti on aina yli asiassa kuin asiassa.
- Anonyymi00144
Anonyymi00137 kirjoitti:
Toisinpäin mietittynä. Asiakas kääntyy ovella onnettomasta puljustasi, jos et ole pitkähihaisen pukeutunut. Äänestää jaloillaan. Oletko tatuoitu ja asiakkaita vastaan jotenkin? Ei kannattaisi. Et ilmeisesti ole enää töissä????? Mikähän syynä?
Edelleen olen töissä työnjohtajana. Kysyinkin aiemmin : Mitä teet jos asiakkaasi on tatuoitu?
- Anonyymi00212
Anonyymi00135 kirjoitti:
Vissiin koulutus sulta hukassa?
- Anonyymi00139
Tatuoinnit todistetusti aiheuttaa syöpää
- Anonyymi00140
Entisen ja miksei nykyisenkin koulukiusaajan tunnistaa tatuoinneista
- Anonyymi00142
Syöpää? höpö höpö ei sen enempää kuin ihovoiteiden ja kemikaalien käyttö jatkuvasti iholla ja tuakointi nyt tappaa päivittäin ihmisiä EI tatuoinnit mutta tyhmiä kommentteja ne aiheuttaa esim suomi 24 trollilta.
- Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Syöpää? höpö höpö ei sen enempää kuin ihovoiteiden ja kemikaalien käyttö jatkuvasti iholla ja tuakointi nyt tappaa päivittäin ihmisiä EI tatuoinnit mutta tyhmiä kommentteja ne aiheuttaa esim suomi 24 trollilta.
Tutkipas vähän asiaa enemmän. Tatuointi aiheuttaa syöpää ja se ei ole mielipide vaan fakta.
- Anonyymi00146
Anonyymi00140 kirjoitti:
Entisen ja miksei nykyisenkin koulukiusaajan tunnistaa tatuoinneista
Onko työnjohtaja koulukiusaaja?
- Anonyymi00148
Anonyymi00142 kirjoitti:
Kiva kun huomasit tatskojen vaikutuksen. Itselläsikin myrkyistä tajunta katosi,? Tummelia pintaan.
- Anonyymi00159
Mitä sitten, oma on kehoni. Ei tietääkseni kenenkään muun :D
- Anonyymi00145
Aiheeseen sopiva video https://www.youtube.com/watch?v=mizOWX9TBEg
- Anonyymi00147
Heikko itsetunto ja laumasieluisuus. Mutta ei kai sen muita pitäisi haitata. Rautaa naamaan ja väriä iholle niin ihminen kehittyy!
- Anonyymi00149
juuri näin!
- Anonyymi00150
Terve .
Täältä eräs yrittäjä kommentoi. Olen ollut yrittäjänä viimeiset 15v.
Oma sanani on, että tottakai vaadin kovaa työntekoa jne.
No, tehtaani työllistää noin kymmenkunta tekijää. Sitten kun puhutaan aiheista ''tatuoinnit ja lävistykset''. Sanon yrittäjänä sen ''Minua ei kiinnosta mitä teet vapaa-ajallasi, kunhan teet työsi hyvin''.
Olen nähnyt parilla työntekijällä kuvia ihossansa, mutta ei ne minulle kuulu. Tekevät työnsä.- Anonyymi00151
Entiset linnakundit on kyllä halpaa työvoimaa ja helppo irtisanoa jos jotain epämääräistä tapahtuu.
Valvontakamerasta saa vaan katella mikä tatuointi vilahtaa niin helppo tunnistus 👍 - Anonyymi00156
Anonyymi00151 kirjoitti:
Entiset linnakundit on kyllä halpaa työvoimaa ja helppo irtisanoa jos jotain epämääräistä tapahtuu.
Valvontakamerasta saa vaan katella mikä tatuointi vilahtaa niin helppo tunnistus 👍Kätevää!
- Anonyymi00158
Anonyymi00151 kirjoitti:
Valvontakamerasta saa vaan katella mikä tatuointi vilahtaa niin helppo tunnistus 👍Ihan rehellisiä kansalaisia
- Anonyymi00170
Pontikkatehdas kuusen alla ?
- Anonyymi00160
Taitaapi olla nuo jotka kitisevät ja nalkuttavat tatuoinneista ja lävistyksistä, koulukiusaajia. On paha olla.
- Anonyymi00161
Heillä on tunnetusti huono itsetunto
- Anonyymi00162
Anonyymi00161 kirjoitti:
Heillä on tunnetusti huono itsetunto
Näin se on
- Anonyymi00171
Ei pysty katsomaan Tanssii tähtien kanssa ohjelmaa. Mistä näitä ihonsa pilaajia riittää???????
- Anonyymi00172
Mitä sitä kitisemään. Niitä tulee olemaan. Eihän hänen kroppa sun ole ..
- Anonyymi00173
Olen vanhempi rouva, Alajärveltä, yrittäjä, toimiala on kauneusala.
Olen ollut yrittäjänä jotain 30vuotta. Toimenkuvaani kuuluu naisten manikyyri sun muut kauneushoidot. Työllistän myös muutaman työntekijän.
Mutta mitä tulee tatuointeihin ja lävistyksiin. Eivätkö ne ole jokaisen oma asia? Jopa tämmöiseltä vanhemmalta rouvalta löytyy pari tatuointia. Jos joku pahoittaa siitä mielensä, ei liikuta minua.
Olen tämmöinen, tämä on minun kehoni ja hoidan työni niin hyvin kuin pystyn. Jos joku kiroo / kritisoi niin katsokoon hän peiliin. - Anonyymi00174
Ainakin monella pornonäyttelijällä on tatuointeja. Ovat seksikkäitä naisia.
- Anonyymi00175
Tatuoidut ihmiset on kuvottavia ja älyltään aina heikompaa ainesta!
- Anonyymi00176
Olen vahvasti samaa mieltä ☝
- Anonyymi00177
Näyttää olevan huono itsetunto näillä jotka jaksavat kitistä. Niin kuin sanonta kuuluu ''Erilaisuus on rikkautta''. Miksi olla samanlainen kuin muut, se on tylsää.
- Anonyymi00178
Tatuoinnin ottaneet elämämkoululaiset vinkumassa heti kun joku on eri mieltä
- Anonyymi00179
Pelkäät tatuointia ja se pitäisi selvittää sinun miksi. Psygologille aikaa mikä on vika sinussa.
- Anonyymi00180
Anonyymi00179 kirjoitti:
Pelkäät tatuointia ja se pitäisi selvittää sinun miksi. Psygologille aikaa mikä on vika sinussa.
tässä on justiin se perus peppukipeys kommentti tatuoidulta yksilöltä...
se että on ottanut mustetta nahkaan ei tee sinusta parempaa kuin muut. - Anonyymi00181
Ketkähän täällä vinkuvat?
- Anonyymi00182
Anonyymi00181 kirjoitti:
Ketkähän täällä vinkuvat?
Tatuoidut, kyllähän tuo nyt on jo huomattu...
- Anonyymi00184
Anonyymi00182 kirjoitti:
Tatuoidut, kyllähän tuo nyt on jo huomattu...
Oliskohan toisinpäin
- Anonyymi00185
Anonyymi00184 kirjoitti:
Oliskohan toisinpäin
Ei ole
- Anonyymi00187
Anonyymi00185 kirjoitti:
Ei ole
On se
- Anonyymi00186
Kevaripoika saa tuomion ja on jo suunnittelemassa tatuointia kuten tapana on
- Anonyymi00193
Tatuoinnit ovat villitys arvostelu kyvyttömille.
- Anonyymi00194
V ittua täällä valitat älä kattele jos häiritsee mikä v itun i diootti sinä olet että et tuota ole tajunnu
- Anonyymi00195
Tatuoinnit on jokaisen oma asia joten moittijat voivat sulkea suunsa. Jos sinulla ei ole tatuointia olet ruma. Ruma tatuoimaton ihminen yöks.
- Anonyymi00196
Toimin yritysvalmentajana ja rekrytoin satoja ihmisiä vuodessa.
Minulla on yksi ohje kaikille, älkää palkatko tatuitua ihmisiä, niistä tulee aina lopulta harmia. Aina!- Anonyymi00197
Totta!
- Anonyymi00199
Kerro ihmeessä että mitä harmia :-D
- Anonyymi00200
Anonyymi00199 kirjoitti:
Kerro ihmeessä että mitä harmia :-D
Niinpä!
- Anonyymi00211
Kerro nyt
- Anonyymi00213
Ei löydy harmeja!
- Anonyymi00198
Tuollakin näyttää olevan kyseisen animaation keksijällä kummatkin kädet tatuoitu, mutta mitä sitten https://areena.yle.fi/1-78618930
- Anonyymi00201
Usein tatuoidut on psykopaatteja. Todella usein!
- Anonyymi00208
Tai tatuointeja haukkuvat mielummin vajakkeja , senhän jo näkee kirjoituksestasi kuin epäköhteliaita.
- Anonyymi00202
Taitavat nämä ihmiset olla vanhoillislestoja kun noin voimakkaasti esittävät kantansa / kitisevät. Niissä perheissähän on syntiä lähes joka asia.
Ei saa värjätä hiuksia, meikata , omistaa tv:tä, harrastaa seksiä ennen avioliittoa ..- Anonyymi00203
Näitä saa, mutta ei tatuointia. Se on rumaa. Miksi pilata ihonsa?
- Anonyymi00204
Tatuoidut ihmiset ovat kommenttien perusteella aika ahdasmielisiä
- Anonyymi00207
Eiköhän se ole juuri päinvastoin heh.
- Anonyymi00210
Joo kovasti ottavat tunteisiin. Jos on ottanut tatuoinnin niin ei se ole ok painostaa toisia ottamaan myös.
- Anonyymi00205
En tiiä muista. Mutta itseäni rupiaa naurattamaan nämä jotka valittavat tatuoinneista. :D
- Anonyymi00206
Tatuoidut ovat vajakkeja!
- Anonyymi00209
Tai rohkeampia.
- Anonyymi00214
Mitä järkeä sutata iho.
- Anonyymi00215UUSI
Ei löydy harmia henkilöistä joilla tatuointeja
- Anonyymi00216UUSI
Iso osa niistä istuu vankilassa niin onko tuo nyt ihme?
- Anonyymi00217UUSI
Nahkani on mun . Ei kenenkään muun!
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1941111- 80727
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48692- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä42576- 39549
- 23543
- 46540
- 106530
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41527Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va169523Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko46485Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27473Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425