Miksi ihmiset pilaavat ja myrkyttävät ihonsa? Aivan vastenmielistä!
Vastaukset 59
- Anonyymi00001
Eipä se sulta oo pois jos jollain on kuvia ihossansa
- Anonyymi00059UUSI
Se on niin vanha ja väsynyt sanonta tuo että "ei se ole sulta pois"
- Anonyymi00002
Kirjoituksesi myrkyttää foorumia. Tatuointeja otettu iät ja ajat ja on oma valinta. Nyt olet diktaattori joka sanelee mitä saat tehdä ja mitä et huomaatko ollenkaan? Määrään sinut ottamaan tatuoinnin ! Mars mars ! Sinut tatuoidaan ja ellet tottele olet vastenmielinen!
Sama asia.- Anonyymi00003
Säälittävää, kun joku pilaa ihonsa. Onko silloin joku ongelma itsetunnossa vai missä? Luomu ja luonnollinen kauneus kunniaan 👍
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Säälittävää, kun joku pilaa ihonsa. Onko silloin joku ongelma itsetunnossa vai missä? Luomu ja luonnollinen kauneus kunniaan 👍
Mua on kiinnostanut tatuoinnit nuoresta asti, ekan otin parikymppisenä, siitä se nousi innostus. Se on itelleni mm. oman tyylin luomista. Ei ole ongelmia itsetunnossa, mulla on vakityöpaikka. Paikat missä kuvat ovat, ne löytyvät oikeasta kädestä, minkä olen tatuoinut kokonaan, lisää varmasti tulossa. Myös muutama lävistys löytyy. Olen siis nykyään 45v.
Siinä pieni video suomalaiselta tubettajalta https://www.youtube.com/watch?v=mizOWX9TBEg - Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Säälittävää kitinää. Pidä oma ihosi omanasi älä puutu toisen ihoon. Tulet iholle joka on todella vastenmielistä. Ottaako itsetuntoosi kun et itse kykene ottamaan tatuointia? Heikko itsetunto? Et omista toisen ihoa. Koetappa etsiä joku huumeidenkäyttäjä seuraavaksi kohteeksesi sillä se tulee yhteiskunnalle kalliiksi ja aiheuttaa todella paljon pahuutta. Tatuointi on jokaisen oma asia koeta tajuta. Et päätä muiden puolesta kasvata munat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Säälittävää kitinää. Pidä oma ihosi omanasi älä puutu toisen ihoon. Tulet iholle joka on todella vastenmielistä. Ottaako itsetuntoosi kun et itse kykene ottamaan tatuointia? Heikko itsetunto? Et omista toisen ihoa. Koetappa etsiä joku huumeidenkäyttäjä seuraavaksi kohteeksesi sillä se tulee yhteiskunnalle kalliiksi ja aiheuttaa todella paljon pahuutta. Tatuointi on jokaisen oma asia koeta tajuta. Et päätä muiden puolesta kasvata munat.
Linnakundit tatuoi itsensä jossain vankeudessa helpottaakseen oloaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mua on kiinnostanut tatuoinnit nuoresta asti, ekan otin parikymppisenä, siitä se nousi innostus. Se on itelleni mm. oman tyylin luomista. Ei ole ongelmia itsetunnossa, mulla on vakityöpaikka. Paikat missä kuvat ovat, ne löytyvät oikeasta kädestä, minkä olen tatuoinut kokonaan, lisää varmasti tulossa. Myös muutama lävistys löytyy. Olen siis nykyään 45v.
Siinä pieni video suomalaiselta tubettajalta https://www.youtube.com/watch?v=mizOWX9TBEgMiksi joku ottaa lävistyksen? Mikä ongelma silloin on? Pärjäät ilmankin
- Anonyymi00036
Omista valinnoista ei aina seuraa mitään positiivista.
- Anonyymi00004
Tatuoinnit aiheuttavat syöpää
- Anonyymi00009
Tupakka ? Onko pahempi? Laitapa linkki tatuointien syöpäyhteydestä. Tiedätkö mikä on yleinen kuolin syy ihmisellä? Koetappa tutustua aiheeseen.
- Anonyymi00010
Kuten sanonta kuuluu ''Kerran sitä vain eletään''
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tupakka ? Onko pahempi? Laitapa linkki tatuointien syöpäyhteydestä. Tiedätkö mikä on yleinen kuolin syy ihmisellä? Koetappa tutustua aiheeseen.
Aiheuttaa syöpää ja isoja ongelmia. Surullista.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aiheuttaa syöpää ja isoja ongelmia. Surullista.
Kyllä tupakka tappaa yli 10 suomalaista joka päivä ja tatuoinnit nolla.
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä tupakka tappaa yli 10 suomalaista joka päivä ja tatuoinnit nolla.
Tatuoidut ne usein sätkää vetää!!
- Anonyymi00032
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tatuoidutko eivät polttelee tupakkaa? Päinvastoin huomioon mukaan enemmän.
- Anonyymi00005
Ja mitä vttua se kenellekkään kuuluu jos jollain toisella on tatuointi? Kummallista kun kuva jonkun nahassa on noin suuri ongelma jollekin toiselle.
- Anonyymi00012
Meinaa tulla yrjö kun jollain on jossain pohkeessa paska tatska. Ruokakaupassa alkaa oksettaa ja täytyy lähteä pois toiseen kauppaan
- Anonyymi00035
Mutta miksi julkisella paikalla? Eikö kaikilla voi olla mukavaa? Tatuointi ei tuo muille muuta kuin myötähäpeää.
- Anonyymi00050
Ei se kenellekään kuulu juu mutta se näkyy. Taidat olla vähän yksinkertainen?
- Anonyymi00007
Linnan kundit tunnistaa tatuoinneista ja miesoletetun korvassa killuva rengas ilmaisee homon.
- Anonyymi00013
Ovatko nämä henkilöt sitä kategoriaa ''Jos minulla ole, ei sinullakaan voi olla'' ? Onko näillä omantunnon kanssa ongelmia, onko se kateellisuutta? Mistä tuo negatiivisuus tulee?
- Anonyymi00015
Kauneus on katsojan silmässä ja tatuoinnit ovat säälittäviä. Ei sen kummempaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä ja tatuoinnit ovat säälittäviä. Ei sen kummempaa.
Se on vain sinun oma mielipiteesi. Oikea vai väärä? Se on yksilön oma asia ei muiden.
- Anonyymi00017
Pakko oli tulla lukemaan. Minulta löytyy myös muutama tatuointi. Ja ei kiinnosta v:n vertaa muiden mielipiteet siitä. Repikää kitisijät siitä!
- Anonyymi00024
Mistä lainkaan osasitkaan tulla? Ihan vaan sattumalta yllättäen ja pyytämättä🤣
- Anonyymi00041
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mistä lainkaan osasitkaan tulla? Ihan vaan sattumalta yllättäen ja pyytämättä🤣
Tämä on foorumi ja kannataa katsoa mikä on sen sanan jo hiostoriallinen sanoma"foorumi" Ei kannata ilkkua omalle typeryydelleen. Tuliko ymmärretyksi?
"Mistä lainkaan osasitkaan tulla? Ihan vaan sattumalta yllättäen ja pyytämättä🤣"
- Anonyymi00018
Duudsoneiden HP ->
https://www.youtube.com/watch?v=tdSx43CXHRk - Anonyymi00019
Tatuoinnit aiheuttaa autismia 🤔
- Anonyymi00023
Eivät aiheuta. Tarkempana nyt siellä.
- Anonyymi00025
Tatuoinneista löytyi syöpäyhteys.Tatuointien väriaineet saattavat lisätä melanoomavaaraa.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/76654131-5104-4852-aa6c-52a148d3292b- Anonyymi00027
Eipä aukea linkki,maksumuuri. Saattaa vähentää lopulta? Paljonko voi lisätä? Paljonko voi lisätä iloa ja hyvinvointia ihmisellä joka ottaa tatuoinnin? Positiivinen mieli on hyvä lääke. Paljonko saat syöpää kun käytät näitä älylaiteita? silmänpohja rappeumaa? Sinivaloa kuyn yömyöhään katselet ruutuja ja väittlet tyhmiä? Mietippä suhteessa tatuointiin?
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eipä aukea linkki,maksumuuri. Saattaa vähentää lopulta? Paljonko voi lisätä? Paljonko voi lisätä iloa ja hyvinvointia ihmisellä joka ottaa tatuoinnin? Positiivinen mieli on hyvä lääke. Paljonko saat syöpää kun käytät näitä älylaiteita? silmänpohja rappeumaa? Sinivaloa kuyn yömyöhään katselet ruutuja ja väittlet tyhmiä? Mietippä suhteessa tatuointiin?
Tatuoidutko eivät käytä älylaitteita????
- Anonyymi00038
Ruotsalaistutkimuksen mukaan tatuointeja ottaneet saattavat sairastua melanoomaan muita todennäköisemmin.
Tutkimuksessa tarkasteltiin 2 900 ruotsalaista, jotka olivat sairastuneet melanoomaan 20–60-vuotiaana. Jokaista potilasta kohden valittiin väestörekisteristä satunnaisesti kolme samanikäistä verrokkia. Kummassakin ryhmässä noin viidenneksellä oli tatuointeja.
Tulosten mukaan tatuoidut osallistujat olivat sairastuneet melanoomaan noin kolmanneksen todennäköisemmin kuin tatuoimattomat. Tämä havaittiin riippumatta tatuointien sijainnista tai koosta - Anonyymi00042
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tatuoidutko eivät käytä älylaitteita????
Oudosti väännät lukemaasi sanomaa kieroihin vääristyneisiin valheellisiin muotoihin ja uskot niitä kysymys merkistä huolimatta? Missä on noin kirjoitettu tarkoituksena mitä nyt pilkkaat?
"Tatuoidutko eivät käytä älylaitteita????"
- Anonyymi00026
On se kumma kun toiden ihmisten tekemisistä pitää niin pahoittaa mielensä, etä tänne pitää tulla itkemään. Ei ole itsellä tatuointeja mutta muiden tatuoinnit eivät voisi vähempää liikuttaa.
- Anonyymi00039
Mikä on toiden????
- Anonyymi00028
Kyseistä kitinää ja huomauttelua on ollut / tapahtunut iät ja ajat. Oon itekin kohdannut sitä, mutta päästänyt toisesta korvasta ulos, en oo antanut pilata päivääni. Oon vain ajatellut ''Ei oo hänen asiansa, minkänäköinen olen''. Ajattelisin että sisäistä kateellisuutta. Kenties nuoruuden kotikasvatus, jolloin ei sallittu lävistyksiä ja tatuointeja?
- Anonyymi00037
Onhan kaikki siellä hyvin?
- Anonyymi00043
Anonyymi00037 kirjoitti:
Onhan kaikki siellä hyvin?
Et oikein osaa sanojen merkitystä koska kysyt outoja kysymyksiä kirjoituksista missä ei viitata kysymykseesi.
"Onhan kaikki siellä hyvin?"
- Anonyymi00029
Mikä myrkyttyy? ihoko ihan oikeasti? Jaa miten on nuo kauneus tuotteet joita sivellään menen tullen ihoille? Deodorentti parfyymity iholla ja keuhkoissa? Tatuointi kammoisen kannattaa pesytyä vain sadevedellä ei mulla muuta.
- Anonyymi00033
Tatuoidutko eivät käytä deodoranttia? Sitäkö yrität sanoa?
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tatuoidutko eivät käytä deodoranttia? Sitäkö yrität sanoa?
Et siis ymmärrä kirjoitettuja sanoja tuli selväksi. Koeta lukea uudelleen ja pohtia sinä tauoimaton.
"Tatuointi kammoisen kannattaa pesytyä vain sadevedellä ei mulla muuta." - Anonyymi00049
Anonyymi00040 kirjoitti:
Et siis ymmärrä kirjoitettuja sanoja tuli selväksi. Koeta lukea uudelleen ja pohtia sinä tauoimaton.
"Tatuointi kammoisen kannattaa pesytyä vain sadevedellä ei mulla muuta."Mikä on tauoimaton? Rauhoitu ja muista hengittää välillä!
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Mikä on tauoimaton? Rauhoitu ja muista hengittää välillä!
Et ymmärrä kuitenkaan.
- Anonyymi00034
Jep, ei kestä. Lasku alkaa heti noustessa. Eikun lukiessa
- Anonyymi00044
Katu-uskottavuus kasvaa kun ottaa tatskan.
- Anonyymi00045
Tuskin se on sen tarkoitus suurimmalla osalla mutta joku voi niin tehdä ja sehän on hänen oma valinta. Yksilöllä on vastuunsa ja oikeutensa.
- Anonyymi00056UUSI
Osmo nyt rauhassa.
- Anonyymi00046
Kaikki tupakoitsijat eivät ole tatuoituja mutta kaikki tatuoijat ovat tupakoitsijoita
- Anonyymi00055UUSI
Osmo!
- Anonyymi00047
97 prosenttia tatuoiduista käyttää kovia huumeita kuten peukkua ja ovat rikollisia. Tatuoidut ovat liki kaikki myös työttömiä vätkylöitä.
- Anonyymi00048
Tuo on niin totta ☝🏼
- Anonyymi00051
Totta kai tatuoidut ovat työttömiä kuka ottaisi töihin ihmistä jonka iho näyttää kuin apukoululaisen pulpetin kannelta!
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Totta kai tatuoidut ovat työttömiä kuka ottaisi töihin ihmistä jonka iho näyttää kuin apukoululaisen pulpetin kannelta!
Hyvin sanottu ☝
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Hyvin sanottu ☝
Voi Osmo rauhoita!
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Osmo nyt rauhassa!
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Osmo nyt rauhassa!
Heikki nyt rauhassa!
- Anonyymi00058UUSI
Jos on elämänkoululainen niin syöpää aiheuttava tatuointi on pakollinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1253153Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161101Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63903Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke54884- 52819
- 48709
- 58685
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82682- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35624