Olisiko ihan epämiehekästä jos

Mies tekisi aloituksen, jossa huutaa huomiota ja pyytää, rakastakaa minua?

94

285

Äänestä

Vastaukset 94

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kai. Hieman epätoivoista kai lähinnä. Tai sekin riippunee miten tuo tekee. En tosin tiedä ketä sellainen voisi kiinnostaa, mutta onhan ihmisissä paljon ns. huolehtijoita. Joku sellainen voisi hyvin kiinnostua.

• Mietin vaan, kun youtubea katselin ja siellä miehet pukeutuu naisiksi ja sitten vasta kehtaa pyytää huomiota ja luv me.

Onko se joku turvaliivi minkä alla voi olla vasta huomiota ja rakkautta vailla?

• Anonyymi00003
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mietin vaan, kun youtubea katselin ja siellä miehet pukeutuu naisiksi ja sitten vasta kehtaa pyytää huomiota ja luv me.

Ehkä miehet kokevat sen sitten epämiehekkääksi. Mistäpä noista miehistä tietää? Tosin en tajua miten naiseksi tekeytyminen muka on miehekästä.

• Anonyymi00010
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mietin vaan, kun youtubea katselin ja siellä miehet pukeutuu naisiksi ja sitten vasta kehtaa pyytää huomiota ja luv me.

Ehkä se liittyy miesten keskinäiseen mieskuvaan? Ei voisi olla mies, jos kyselee pehmeitä arvoja? 🤔

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Ehkä miehet kokevat sen sitten epämiehekkääksi. Mistäpä noista miehistä tietää? Tosin en tajua miten naiseksi tekeytyminen muka on miehekästä.

Se on ehkä sen oman herkkyyden vaatettamista, maski minkä turvin voi olla needy?

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Ehkä se liittyy miesten keskinäiseen mieskuvaan? Ei voisi olla mies, jos kyselee pehmeitä arvoja? 🤔

Ehkä, mutta nykyään ihan hemmetin hemmetin siis yleistä muualla maailmassa.

• Anonyymi00026
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ehkä, mutta nykyään ihan hemmetin hemmetin siis yleistä muualla maailmassa.

Muualla vois mieskuva olla vielä jumittuneempi kuin täällä? 🤔

• Anonyymi00041
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllä luulen että se on juuri noin!

• Anonyymi00047
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kyllä luulen että se on juuri noin!

En ole kuullut kenenkään naisen vastustavan miehen "pehmeyttä" milloinkaan missään... joten siksi päädyn itsekin siihen, että se on miesten omaa olettamaa...

• Anonyymi00002

Eipä kai? 🤔

Mutta tuo, että pyytää huomiota ja rakastamista, niin voisiko jopa sanoa, että ne pitäisi kuitenkin ansaita? 🤔
      Siis minun on vaikeaa vaan pyynnöstä esimerkiksi sellaista antaa...

Esimerkiksi exäni halusi niitä, mutta toisaalta hän teki minun elämästäni lähestulkoon helvettiä, niin ei vaan pystynyt. 🙄

• Joskus, riippuu vähän tilanteestakin.

• Anonyymi00004

• Anonyymi00015
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miksi se huomio tai rakkaus pitäisi tulla aina muualta?

https://youtu.be/ajUQDYJvZcs?is=AWpWSK00yLbQpFAH

Eikö ensin voisi itse huomioida itseään ja välittää?

Ehkä onkin eri juttu pyytää, kuin vaatia....🤔

Mutta huutamalla se voi tuntua toisesta vaatimiselle. 🤔

• Anonyymi00018

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Ihminen vaan joskus kaipaa sitä, että joku rakastaa.

• Anonyymi00027
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ihminen vaan joskus kaipaa sitä, että joku rakastaa.

Jeps... mutta vois itse lähteä usein avaamaan päätä. 🤔

Täällä susisuolla varsinkin ollaan itselle hiton ankaria...🙄

• Anonyymi00042
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olet oikeassa, mutta esim. lasteni isä ei ymmärtänyt sellaisesta mitään!

• Anonyymi00048
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Olet oikeassa, mutta esim. lasteni isä ei ymmärtänyt sellaisesta mitään!

Ei kyennyt...

On sanonta: Jos lusikalla annetaan, ei kauhalla voi vaatia".

Minä olen likipitäin empiirisesti todennut tämän...

Empatia on opittua...jos on mistä oppia. 🙄

• Joskus täällä sanonut olevani halauksen tarpeessa, en sano toista kertaa. En tiedä miten asia muuttuu, jos aloituksen tekijä on mies. Ehkä siihen suhtaudutaan eri tavalla?

• Jokainen meistä on joskus halauksen tarpeessa. Ihan jokainen.

• Anonyymi00005
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jokainen meistä on joskus halauksen tarpeessa. Ihan jokainen.

Köyhät miehet ei ole halauksen arvoisia eli mitä köyhempi mies sitä vähemmän tarvii halauksia ja köyhä mies ei ole tervehtimisen arvoinen ja voiko olla vastenmielisempää kuin köyhä rahaton mies

• Anonyymi00011

Sä olet jotenkin liian sydämellinen ja ihana ihminen tänne viemäriin.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Sä olet jotenkin liian sydämellinen ja ihana ihminen tänne viemäriin.

Öhh. Kiitos. 💛

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Jokainen meistä on joskus halauksen tarpeessa. Ihan jokainen.

Näin on. *halaus*

• Ilmoitan epämiehekkäästi että halipipipusuosastolla esiintyy melkoisesti vajausta tällä hetkellä 🙃

• Lähetän etähalauksen. 💛

• Mites pää, kaikki hyvin ja viittaan päänkuvaukseen?

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mites pää, kaikki hyvin ja viittaan päänkuvaukseen?

Tallella, menettelee ja ei vaurioita. :)

• Anonyymi00006

Tapasin miehen joka parin kolmen kerran tapaamisen jälkeen oli aivan myyty, soikeena rakkaudesta ja hehkutti sitä.
      Hän alkoi tivata rakastanko minä häntä. Ei minun rakkauteni leimahda sillä tavalla. Olen kertonut että haluan olla hänen kanssaan. Hän on juuri sellainen jota olen etsinyt. Mutta en voi noin vain ruveta rakastamaan vimmatusti. Kiintymykseni kasvaa hiljalleen yhteisten tapahtumien ja kokemuksien myötä. Pidän häntä hyvänä, kehun jos aihetta on, sitä on, on yhteisiä arvoja, se on suhteessa tärkeää.
      Yritän olla ahdistumatta painostuksesta ja toivoa että tämä mitä minulla on antaa, riittäisi. Suhde on alussa, pidän sitä oikeana.

• Anonyymi00007

Tuo kuvailemasi on merkki jostain narsismista tai muusta persoonallisuushäiriöstä, jossain oli kuvailtu sitä kuinka ne käyttäytyvät, ja tuo kuvailemasi oli kirjaimellisesti heidän toimintamallinsa.

• Anonyymi00008

"yritän olla ahdistumatta"

Jos tuo on sinun käsityksesi hyvästä parisuhteesta niin onnea vaan valitsemallasi tiellä. Muutaman viikon tai kuukauden päästä saamme lukea iltalehden sivuilta kuinka suhteelle lopulta kävi.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos tuo on sinun käsityksesi hyvästä parisuhteesta niin onnea vaan valitsemallasi tiellä. Muutaman viikon tai kuukauden päästä saamme lukea iltalehden sivuilta kuinka suhteelle lopulta kävi.

Siinä taas joku vanha ruma vaihdevuosioireinen ämmä kateellisena.

Ja narsistihullu myös.

Salamarakastumisia tapahtuu. Kyllä se siitä tasaantuu.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja narsistihullu myös.

En ole enää vaihdevuosioireinen, enkä ole kateellinen kenellekään, miksi olisin en ymmärrä!

• Juu, olen törmännyt samanmoisiin parikin kertaa. Aika tehokas etäännytin. En kanssa pysty rakastumaan siitä vaan. Ihastumaankin vain äärimmäisen harvoin silleen äkkinäisesti.

Meinaat kuitenkin, että hyvä tulee kun ei liikaa ahdistu?

• Anonyymi00056
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja narsistihullu myös.

Kiitos!

• Anonyymi00057
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, olen törmännyt samanmoisiin parikin kertaa. Aika tehokas etäännytin. En kanssa pysty rakastumaan siitä vaan. Ihastumaankin vain äärimmäisen harvoin silleen äkkinäisesti.

Meinaat kuitenkin, että hyvä tulee kun ei liikaa ahdistu?

En vain ole tottunut sellaiseen kehumiseen että olisin jotenkin ihmeellinen. Tietenkin perus kunnon kansalainen olen. Edellisessä pitkässä suhteessa ei tuollaisia puhuttu juurikaan, ehkä nyt jossakin tilanteessa mies saattoi sanoa jotakin kaunista, mutta harvemmin. En ole koskaan kaivannut ylistystä enkä kehuja, riitän itselleni.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuo kuvailemasi on merkki jostain narsismista tai muusta persoonallisuushäiriöstä, jossain oli kuvailtu sitä kuinka ne käyttäytyvät, ja tuo kuvailemasi oli kirjaimellisesti heidän toimintamallinsa.

No ei hän kylläkään siltä vaikuta että hänellä olisi jokin mielen sairaus. Eikä olisi työssään sellaisena pärjännyt. Aika mittavan panoksen tehnyt yhteiskunnassa tavallisten ihmisten keskuudessa, ei siis mikään julkkis ole, mutta hänen kättensä jälkiä näkyy sekä koti- että ulkomailla. Fiksu heppu, miten lie sillai heilahtanut tuo romanttinen puoli.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos suhde ylipäätään milloin vain päättyy, se ei ole minulle tappio tai epäonnistumien, se on kokemus. Ei ole ollut ainuttakaan huonoa suhdetta ollut. Jokaisessa olen elänyt jotain sellaista mitä en ennen ja jokaisesta olen jotain oppinut. En siis tipahda rähmälleni suremaan.
        Vai tarkoitatko jotain Moring-juttuja. En usko, ei tämä siltä vaikuta.

• Anonyymi00009

Naisethan pitäisi tuommoista miestä homona, takertuvana, tai epätoivoisena. Nimenomaan naiset haluavat niitä menestyviä 666-miehiä jotka alistavat heikompansa. Monen miehen suurin virhe ennen avioeroa on ollut itkeä vaimonsa edessä, mistä tuo ero sitten on seurannut.

• Anonyymi00012

Onko joku nainen sanonut sinulle noin, vai päätteletkö ihan itse?

• Ei välttämättä, mutta sitähän miehet kaiketi itse pelkää. Leimaa nyhverönä tms.

• Anonyymi00033
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei välttämättä, mutta sitähän miehet kaiketi itse pelkää. Leimaa nyhverönä tms.

Niin. En uskonutkaan, että väittäis muuta...eiköhän tuo ole oletusta..

• Anonyymi00014

Ei. Outoa tuo olisi. Sukupuolella ei ole väliä. Ei ketään nyt niin vaan ruveta rakastamaan.

Vahva epäilys, että ihan kaikki ei ole pääkopassa järjestyksessä. Tai sitten trollaa.

Nöf 🐷

• Anonyymi00021

Se on juuri noin ettei tuosta vaan ruveta ketään rakastamaan! Rakkaussuhdetta en koe enää koskaan haluavani kenenkään kanssa!

• Anonyymi00016

No ehkä juuri noilla sanoilla se olisi hieman outoa, mutta suurin osa meistä kaipaa huomiota, hellyyttä ja rakkautta ja sen sanomisesta ei ole mitään epämiehekästä.

Aletheias

• Miehet vaan ei ole kovin reippaita pyytämään huomiota, paitsi sitten kiukuttelemalla lopulta. Vai?

• Anonyymi00032
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Miehet vaan ei ole kovin reippaita pyytämään huomiota, paitsi sitten kiukuttelemalla lopulta. Vai?

Niin, miten tuon huomionkaipuun nyt ajattelee 🤔

Valtaosa niistä miehistä, joiden kanssa olen ollut romanttisesti tekemisissä, ovat olleet jotenkin todella läheisyydenkaipuisia. Onko se sitten huomionkaipuuta vai pelkkää hellyydenkaipuuta? Ehkä vähän kumpaakin, mutta sanoisin, että kyllä miehetkin osaavat sitä pyytää tai sitten olen vain niin kova antamaan sitä, etteivät edes ehdi pyytää 😅

Aletheias

• Anonyymi00034
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Miehet vaan ei ole kovin reippaita pyytämään huomiota, paitsi sitten kiukuttelemalla lopulta. Vai?

Ei. Mutta kiukuttelemaan alttiita...😄

• Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Niin, miten tuon huomionkaipuun nyt ajattelee 🤔

Valtaosa niistä miehistä, joiden kanssa olen ollut romanttisesti tekemisissä, ovat olleet jotenkin todella läheisyydenkaipuisia. Onko se sitten huomionkaipuuta vai pelkkää hellyydenkaipuuta? Ehkä vähän kumpaakin, mutta sanoisin, että kyllä miehetkin osaavat sitä pyytää tai sitten olen vain niin kova antamaan sitä, etteivät edes ehdi pyytää 😅

Aletheias

Oho...
        Noinkin vois olla? Jaah? 😁

Kuitenkaan et oo paita/perse-tyyppiä. 😁

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Oho...
        Noinkin vois olla? Jaah? 😁

Kuitenkaan et oo paita/perse-tyyppiä. 😁

En ole paita/perse-tyyppiä, osaan olla yksinkin ja antaa toisellekin tilaa, mutta kyllähän minä osoitan hellyyttä aika aktiivisesti. Olen hyvin fyysinen, joten kaikenlainen koskettelu on mieluisaa 😊

Aletheias

• Anonyymi00043
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Minä itse ollessani annoin miehelleni huomiota, mutta hän itse ei pystynyt siihen monesta syystä johtuen!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Minä itse ollessani annoin miehelleni huomiota, mutta hän itse ei pystynyt siihen monesta syystä johtuen!

ollessani parisuhteessa

• Anonyymi00049
        Anonyymi00040 kirjoitti:

En ole paita/perse-tyyppiä, osaan olla yksinkin ja antaa toisellekin tilaa, mutta kyllähän minä osoitan hellyyttä aika aktiivisesti. Olen hyvin fyysinen, joten kaikenlainen koskettelu on mieluisaa 😊

Aletheias

No itsekin oon sellainen halinalle... en osaa pitää ns. Näppejäni erossa toisesta. Silitän, hissuttelen sormrnpäillä edes jne...

Mutta sitten kun on siihen aika... etten mä kesken vaikka kun toinen on puhelimessa tai touhuaa jotain omaa... tosin saatan sit helliä silmiäni... toinen touhuumassa jotain keskittyneesti... sekin on aika kivaa silmälle. Ne keskittyneet ilmeet jne. 😄

• Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

No itsekin oon sellainen halinalle... en osaa pitää ns. Näppejäni erossa toisesta. Silitän, hissuttelen sormrnpäillä edes jne...

Mutta sitten kun on siihen aika... etten mä kesken vaikka kun toinen on puhelimessa tai touhuaa jotain omaa... tosin saatan sit helliä silmiäni... toinen touhuumassa jotain keskittyneesti... sekin on aika kivaa silmälle. Ne keskittyneet ilmeet jne. 😄

Koskettelu ja hellittely on minulle sen osoittamista, että välitän ja että toinen on tärkeä ja ihana. Kaikille koskettelu ei ole niin tärkeää ja sekin on ihan ok, mutta minä pidän kosketuksesta.

Osaan silti pitää näppini kurissa silloin, kun sen aika on. Juuri tuollaiset tilanteet, joita kuvasit olisivat sellaisia, että antaa toisen olla rauhassa. Ja julkisella paikalla myös täytyy tilannetaju muistaa, vaikka onkin ok osoittaa hellyyttä julkisestikin.

Minulla oli joskus aikoinaan tuttu pariskunta, joka oli aina toisissaan kiinni yhteisissä illanvietoissa. Vähän oli kiusallista joskus, kun toisen käsi alkoi olla toisen jalkovälissä, kielet kävi ja me muut yritettiin pelata jotain lautapeliä. "Oletteko vielä mukana pelissä?" 😂

Aletheias

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Aletheias

Mäkin olin ennen tuollainen, ohimennenkin oli pakko hipaista edes. Mutta en enää nykyään. En tunne tarvetta tai se tarve on torpattu liian usein vetäytymällä.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mäkin olin ennen tuollainen, ohimennenkin oli pakko hipaista edes. Mutta en enää nykyään. En tunne tarvetta tai se tarve on torpattu liian usein vetäytymällä.

Jos oliskin niin, että joskus vielä vastapuolikin olisi huomioiva ohimennen sipaisten, halien jne. Niin en varmaan enää osaisi vastaanottaa sitä.

Tai repeisin riemusta. En tiiä. Mula on toi hellyys siirtyny ihmisistä noihin karvakavereihin. Niitä saa aina paijailla, kun kaipaa hellyyttä.

• Anonyymi00054
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Jos oliskin niin, että joskus vielä vastapuolikin olisi huomioiva ohimennen sipaisten, halien jne. Niin en varmaan enää osaisi vastaanottaa sitä.

Tai repeisin riemusta. En tiiä. Mula on toi hellyys siirtyny ihmisistä noihin karvakavereihin. Niitä saa aina paijailla, kun kaipaa hellyyttä.

Olen kokenut suhteessa ollessani sen, miten toinen vetäytyy eikä enää kaipaa lähelleen. Se tuntui todella pahalta. Ymmärrän, että ihmisillä on erilaisia tarpeita ja toiset kaipaa kosketusta enemmän kuin toiset, mutta tuossa suhteessa kosketusta oli ollut ja sitten se loppui. Täysin.

Olen päättänyt, etten aio enää koskaan elää suhteessa, jossa minulle käännetään selkä. Se on eri asia, kuin että joskus kaipaa omaa tilaa. Minulle olisi täysin ok, jos mies vaikka joskus vetäytyy omaan rauhaansa jonnekin mökille sienestämään tai menee vaikka patikointireissulle yksin. Tuollainen on aivan eri asia kuin henkisesti kääntää selkä toiselle. Ansaitsen parempaa ja olen mieluummin yksin kuin tunnekylmässä suhteessa.

Ja hankin vielä joku päivä sen kissan tai kaksi. Karvaisilta ystäviltä saa tosiaan aina hellyyttä ja rakkautta 😻

Aletheias

• Anonyymi00054 kirjoitti:

Olen kokenut suhteessa ollessani sen, miten toinen vetäytyy eikä enää kaipaa lähelleen. Se tuntui todella pahalta. Ymmärrän, että ihmisillä on erilaisia tarpeita ja toiset kaipaa kosketusta enemmän kuin toiset, mutta tuossa suhteessa kosketusta oli ollut ja sitten se loppui. Täysin.

Olen päättänyt, etten aio enää koskaan elää suhteessa, jossa minulle käännetään selkä. Se on eri asia, kuin että joskus kaipaa omaa tilaa. Minulle olisi täysin ok, jos mies vaikka joskus vetäytyy omaan rauhaansa jonnekin mökille sienestämään tai menee vaikka patikointireissulle yksin. Tuollainen on aivan eri asia kuin henkisesti kääntää selkä toiselle. Ansaitsen parempaa ja olen mieluummin yksin kuin tunnekylmässä suhteessa.

Ja hankin vielä joku päivä sen kissan tai kaksi. Karvaisilta ystäviltä saa tosiaan aina hellyyttä ja rakkautta 😻

Aletheias

Kyllä noi eläinystävät on paljon vähemmän tuulella käyviä mitä ihmiset. Välillä mietinkin, että miksi ihmiset hinkuu parisuhteisiin, kun ne on enimmäkseen työleiriä. Aina jollain tavalla ja jossain vaiheessa elämää.

Jatkuvaa ihmettelyä ja hölpöttämistä puolesta ja vastaan.

Kai se on se läheisyydentarve se mikä saa sekoilemaan itsensä nalkkiin.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kyllä noi eläinystävät on paljon vähemmän tuulella käyviä mitä ihmiset. Välillä mietinkin, että miksi ihmiset hinkuu parisuhteisiin, kun ne on enimmäkseen työleiriä. Aina jollain tavalla ja jossain vaiheessa elämää.

Jatkuvaa ihmettelyä ja hölpöttämistä puolesta ja vastaan.

Kai se on se läheisyydentarve se mikä saa sekoilemaan itsensä nalkkiin.

Eläimet on omaa luokkaansa siinä, mitä he voi ihmiselle antaa vain olemalla. Ei ihme, että eläimiä käytetään terapiaan. Verenpaine laskee välittömästi kun silittelee kissaa tai rapsuttaa koiraa ❤️

Kai se toisen ihmisen kaipuu on meihin ihmisiin kuitenkin aika syvään juurtunut. Ajatus yksinolosta tuntuu monesta kolkolle, vaikka miten pärjäisi yksin ja elämä sujuisi hyvin ilman kumppaniakin.

Välillä mietin, miten minäkin edelleen jaksan ylläpitää edes pientä toivoa jossain sydämeni syvyyksissä, että saisin vielä rakastaa. Kaiken kokemani jälkeen tuo on melkeinpä masokistista, mutta niinpä vain huomaan edelleen ajattelevani, että ehkä se vielä osuu kohdalle..

Aletheias

• Anonyymi00017

MIES ei tee tuollaista, mies ei tarvitse mitään. Tuo kaikki on naisten juttuja.

• Anonyymi00022

Olen eri mieltä! En ole kokenut mitään tarvetta rakastua keneenkään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Pelkkä ystävyyssuhde sopii vain minulle! Seksin harrastamisen lopetin jo 14 vuotta sitten.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olen eri mieltä! En ole kokenut mitään tarvetta rakastua keneenkään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Pelkkä ystävyyssuhde sopii vain minulle! Seksin harrastamisen lopetin jo 14 vuotta sitten.

Olet selvästi mies.

• Miksei tee?

• Anonyymi00020

Tarkoitatko täällä palstalla?

Minun mielestä ihan sama mies tai nainen, niin tuolla tavalla huutamalla ja kerjäämällä huomion hakeminen on jotenkin epätasapainoista. Haiskahtaa jopa epätoivolta.

Rauhallisesti ja asiallisesti hyvä tulee luokse pyytämättäkin. Se on siis oma kokemukseni.

-keinovaginamies-

• Tökstöksnöö

Lähinnä nyt youtubessa havahduin, että miehet jotka veti ylleen naiskamppeet muuttui erilaisiksi. Huomionkipeys ja halu tulla rakastetuksi edes katsojien toimesta on valtaisa.

Sitten kun kuoritaan oma lärvi esiin, muuttuu tyyli taas toiseksi. En tarvi mitään kunhan pelleilin.

• Anonyymi00023

Tein pilaa 🤣🤣🤣🤣🤣

• Nonni. Meillä on uus "pilaatrolli". Hiphei.

• Anonyymi00025
        Mu5tasydän kirjoitti:

Nonni. Meillä on uus "pilaatrolli". Hiphei.

Niinpä niin!!

• En ehtiny huomaamaan.

• Anonyymi00029

Vai etkö uskalla olla sellainen mies, joka osaa kaivata!

• Anonyymi00028

,omidts ytimyii ryy' pöodfo boodsomtds pöösd åsolpoöössm lim ytipöösomrm örollsidlom pöo----

5rulwee henkeen jaws r54e3r4fe4yrreen kohdiedrufs uhks jos käge4lee..

• Anonyymi00030

Voi tehdä aloituksen ja voi huutaa. Pitäisi enemmän rakastaa toista ihmistä. Kertoa, että on mukavaa, kun hän on olemassa. Pitäisi muistaa halata ja kertoa hyviä asioita. Maailma on ihan turhaan kova paikka. Voi alkaa antaa rakkautta toisille. Ihan helpostikin 😄

-Thinksy

• Anonyymi00031

Niin ja ei miehen tai kenenkään muunkaan tarvitse miettiä, mikä on miehekästä ja mikä ei. Heittää hlvettiin turhat roolit jokainen! Olla vaan rennosti läsnä tilanteissa omana itsenään, eiks je!

-Thinksy

• Mutta jos rupeen huutaa, niin kohta jostain kuuluu "turpa kiinni siellä!"

Ei ehkä passaa huudella. 😄

• Anonyymi00035

Riippuu tekeekö sen rakkauden pyytämisen kiljumalla vai karjumalla. Karjuminen olisi miehekkäämpi tapa 🤓

• Anonyymi00036
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mutta jos rupeen huutaa, niin kohta jostain kuuluu "turpa kiinni siellä!"

Ei ehkä passaa huudella. 😄

Huutele vaan, kaikki pienet pimahdukset ovat ihan piristäviä minusta :)

-Thinksy

• Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Riippuu tekeekö sen rakkauden pyytämisen kiljumalla vai karjumalla. Karjuminen olisi miehekkäämpi tapa 🤓

Oravaa voi säikähtää kiljsisemalla miehekkäästi...😆

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Oravaa voi säikähtää kiljsisemalla miehekkäästi...😆

Meillä orava säikähtää ja kiljaisee, eikä ole ees vitsi. Ne miespuolisetkin.

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Huutele vaan, kaikki pienet pimahdukset ovat ihan piristäviä minusta :)

-Thinksy

Oppinu olee hiljaa, niin voip olla että pitää ensin treenata ääntä. 😅

• Anonyymi00044
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Oppinu olee hiljaa, niin voip olla että pitää ensin treenata ääntä. 😅

Täällä on hyvä harjoitella :)

-Thinksy

• Anonyymi00046
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Niin ja ei miehen tai kenenkään muunkaan tarvitse miettiä, mikä on miehekästä ja mikä ei. Heittää hlvettiin turhat roolit jokainen! Olla vaan rennosti läsnä tilanteissa omana itsenään, eiks je!

-Thinksy

Juuri noin se on!

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Täällä on hyvä harjoitella :)

-Thinksy

Mä harjoittelen täällä vähän huumoria, mutta huutamista tuskin ikinä multa näätte. 😆

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Hmm, jos mä mietin miten miehekkäästi pyytäisin rakkautta, niin kädet ympärille kietomalla ja silmiin katsomalla, tässä oon saisinko rakkauttas. Hiljaa taaskin. 🤣

• Anonyymi00053
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Hmm, jos mä mietin miten miehekkäästi pyytäisin rakkautta, niin kädet ympärille kietomalla ja silmiin katsomalla, tässä oon saisinko rakkauttas. Hiljaa taaskin. 🤣

“Mittee siinä hilijaa seisotat, sano nyt jotakii! Vai onko tuo siun tapa sannoo ‘päivää’ 🤓

• Anonyymi00053 kirjoitti:

“Mittee siinä hilijaa seisotat, sano nyt jotakii! Vai onko tuo siun tapa sannoo ‘päivää’ 🤓

Heh, en osaa pyytää, enkä vaatia. Vika on varmaan siinä.

Päiviä päiviä, en sano, en ossoo.

• Anonyymi00038

Olen 100-varma että tälläkin palstalla on ollut kymmeniä miesten ruikutusviestejä eri vuosikymmeniltä, joihin palstavakkari naiset ovat aina vastanneet halveksuen ja ylimielisesti.

• Mahdollisesti.

• Anonyymi00052

Mutta järjestään niissä jotenkin nimitellään myös tai väheksytään naisia 9/10.

• Anonyymi00050

Katsoin Titanic elokuvan. Selvää on, ettei miehet ruikuta. Sankari olisi pelastanut Titanicia uppoamasta Mission Imbossiplen tapaan: Cruise olisi paikannut pohjan vaikka purukumilla. :D

• Mutta DiCaprio meni jäätymään lautan reunalla roikkuen jäiseen mereen. Sellanen sankari. 😄

Antoihan hän kuitenkin jäälautan naisen käyttöön, eikä työntänyt naista mereen ja mursuna könynnyt itse lautalle, ns. herrasmies kuolema.

• Anonyymi00055

3.30 Lyrics: Rakasta minua nyt / Kun kaikki muut ovat menneet / Kun varjot hiipii yli lattian / Minä riisun kengät pois / Sillä sinä olet palava pensas / Hautajaiset seis, vainaja puuttuu

• Kotieollisuus. Variskin lentää pellon yli.

• Anonyymi00061
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kotieollisuus. Variskin lentää pellon yli.

Juicen paras kaljabiisi.

• Anonyymi00060

Jokainen ihminen tietysti tarvitsee rakkautta, se on selvä. Mutta tuollainen "esitys" ei oikein ole toimiva, vaan herättää pelkästään huoliajatuksia ja sääliä huutajapyytäjästä.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      101
      1643
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      39
      1185
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      960
    4. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      170
      796
    5. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      750
    6. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      200
      695
    7. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      689
    8. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      657
    9. Onko kaivattusi

hyvä ihminen? Kerro
      Ikävä
      33
      590
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      39
      588
    Aihe