Putin asialla.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/418569fb-c191-4f72-8e1e-929b483bd8bc
Venäjä hyökkäsi Suomeen vakoojadroonilla
17
61
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Mauno se sanoi että Venäjä voisi hyökätä Suomeen. Vai oliko se tämä Mauno ollut. Mitähän Mauno sanoo, hyökkääkö vai ei ja milloin.
Tätä Mattilaa tarkoitan. - Anonyymi00002
voi olla kuka vaan muslimisiviilikin. niitä on Venäjällä paljon yrittämässä tulla
- Anonyymi00003
Suomen puolustusvoimat täysin kuutamolla drone torjunnasta. Puuta heinää selitellään kun vain siviilit havaitsevat droneja.
- Anonyymi00004
No just. Helluntailainen valheuutisointi lähti vauhtiin. Tuliko käsky Tukholman profeettaministeriöstä?
- Anonyymi00005
Tutkinta on keskeneräinen mutta Suomen helluntailaiset julistavat jo kyseessä olevan Venäjän hyökkäyksen Suomeen.
Uutinen Iltalehdessä on erilainen kuin Ilta Sanomissa ja luo erilaisen mielikuvan tapahtuneesta.
Ei helluntailaiset eikä Iltalehti kunnioita viranomaisten pyyntöä olla spekuloimatta asialla. Mutta eiväthän helluntailaiset ole koskaan Suomen lakia kunnioittaneet. Suomen turvallisuudesta nyt puhumattakaan, vain sensaatio on tärkeää.
Kyllä nyt Tukholman profetia-kasetin / -CD:n? myyntitulot kasvavat!
Otetaan ketju talteen.- Anonyymi00006
Helluntailaiset ja maunolaiset tuntuvat oikein odottavan, että Venäjä hyökkäisi Suomeen. Pääsisivät nuoleskelemaan vihollisen takapuolta.
- Anonyymi00008
3Moos.26:22 Minä lähetän teidän sekaanne metsän pedot riistämään teiltä lapsenne, raatelemaan karjanne ja vähentämään teidän lukuanne, niin että teidän tienne tulevat autioiksi. Hes.14:15.
- Anonyymi00009
3Moos.26:25 Minä saatan teidän kimppuunne miekan, joka kostaa rikotun liiton; ja kun te kokoonnutte kaupunkeihinne, niin minä lähetän teidän sekaanne ruttotaudin, ja teidän on antautuminen vihollisten valtaan.
- Anonyymi00010
Jospa tuo nyt oli vain harhautunut Drooni? Vai onko jotain muuta parempaa tietoa?
- Anonyymi00011
Puolustusvoimillamme ei ainakaan vielä ole.
- Anonyymi00012
Minä se laitoin Putinille viestiä, että laittaa lentopostia 00100. Koska meillä on niin helvetin huono posti ja hukkaa, niin pitäkää varmuuden vuoksi useampi. Terv. postimies.
- Anonyymi00013
Helluntailaiset väsäävät niitä maailmanlopun profetioita iltalehtien otsikoista.
Yksi Veijonenkin muutti vaan aina sitä profetiansa taivaaseen tempauspäivää pitemmälle, kun mitän ei tapahtunut.
Helluntailaisuus tuottaa paljon uskontojen uhreja. - Anonyymi00014
Helluntailaisuudesta irtaantumaan onnistunut mies on perustanut Uskontojen Uhrien auttavan palvelun. Sinne kannattaa ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00015
Kuuluisat Jenkkipastorit keräävät paljon rahaa ja kulkevat omilla yksityiskoneillaan. Kone on täynä avustajia, taikureita, sirkus ammattilaisia, rampoja esittäviä jne. ja koneen ruumassa on rekvisiittaa pyörätuolia, kainalosauvoja, tekojäseniä, jopa sian maksoja käytetään ihmeparantamistemppujen tekemiseen.
Kuoro on mukana joka huutaa aamenia ja halleeluujaa -huutoja ja esittää ylistyslauluja.- Anonyymi00016
Benny Hinn kuskasi Amerikan miljonääreja Jordan virralle kastettavaksi omalla suihkukoneellaan, mutta dollareita piti olla paljon. Eikä siinä kyselty, monesko kastekerta oli menossa.
Ollos huoleton,
Pulustusvoimat valveil on!🐦⬛
😴🛌🇫🇮💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤- Anonyymi00017
Tekoälyllä valmistetaan videoita, kuinka rammat paranee ja hyppii lavalla...porukka huutaa kuorossa aamenta ja halleeluujaa -huutojaaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160808
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu109416