Sekoilua sekoilun jälkeen

Anonyymi-ap

Köyhille ,keskituloisille viiden tai kymmeneuron veroale....no voihan sillä koiralle ostaa keksipaketin..ihan naurettavaa pudjetotintia...itse voisin maksaa 10 euroa kuukaudessa enempi veroa vaikka olen köyhä ..

23

64

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Koira pitää kolkata, niin saa itse verorahat. Näin se menee markkinataloudessa!

• Anonyymi00002

"Sekoilua sekoilun jälkeen
      Köyhille ,keskituloisille viiden tai kymmeneuron veroale....no voihan sillä koiralle ostaa keksipaketin..ihan naurettavaa pudjetotintia...itse voisin maksaa 10 euroa kuukaudessa enempi veroa vaikka olen köyhä .."

ELI valitsisit mieluummin 2019-2023 tien: YLE 14.11.2024

"Kuopan pohjalla suomalainen palkansaaja oli vuonna 2023. Tuolloin palkan ostovoima oli alimmillaan 15 vuoteen, kun ostovoima laski kolmatta vuotta perätysten."

• Anonyymi00004

no ei mitään noin pientä veroalea olisi tarvittu..osivat nein rahat käyttäneet työllisyyden hoitoon ja sitä kautta kasvua...kokoomus nyt luulee että työttömyys nousee kun koiralle ostetaan keksipaketti..no kyllä nousisi jos kaikka ostaisi keksipaketin samasta kaupasta tai paskapaperi rullan...mutta nyt ostetaan helsingistä yksi rulla paskapaperia ja kemistä toinen...kolmas haaparannasta..

• Ei työttömyyttä kuten ei työllisyyttäkään voi verorahoilla hoitaa. Ainoa kestävä keino on saada yritystoiminnan toimintaympäristö kaikkineen tilaan, joka houkuttelee yrityksiä, niin Suomesta kuin ulkomailtakin meille toimimaan. Lisää yrityksiä -> lisää työpaikkoja -> lisää verotuloja, joka on koko idean tarkoituskin.

• Anonyymi00005
        Extyökkäri kirjoitti:

Ei työttömyyttä kuten ei työllisyyttäkään voi verorahoilla hoitaa. Ainoa kestävä keino on saada yritystoiminnan toimintaympäristö kaikkineen tilaan, joka houkuttelee yrityksiä, niin Suomesta kuin ulkomailtakin meille toimimaan. Lisää yrityksiä -> lisää työpaikkoja -> lisää verotuloja, joka on koko idean tarkoituskin.

Tänne saatana kukaan perusta mitään ..ei kannata liian isot kulut..

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Tänne saatana kukaan perusta mitään ..ei kannata liian isot kulut..

Niin sinä luulet! Olen itse ollut mukana uuden yrityksen perustamisessa -80 luvulla, toiminut siinä osakkaana lähes 30 vuotta kunnes jäin eläkkeelle jolloin meidän omistajien ollessa noin saman ikäisiä myimme sen yrityksen todella paljon suurempaan hintaan mitä siihen olimme sijoittaneet. Uudella omistajalla se pyörii edelleen tuottaen tulosta vaikka eläköitymisestäni on jo lähes 20 vuotta. Kun on hyvä yritysidea niin kyllä yritys kannattaa perustaa! Tuon asian vuoksi ei minulla vieläkään, ehkä valitettavasti, ole laihtuminenkaan alkanut!

• Anonyymi00010
        Extyökkäri kirjoitti:

Ei työttömyyttä kuten ei työllisyyttäkään voi verorahoilla hoitaa. Ainoa kestävä keino on saada yritystoiminnan toimintaympäristö kaikkineen tilaan, joka houkuttelee yrityksiä, niin Suomesta kuin ulkomailtakin meille toimimaan. Lisää yrityksiä -> lisää työpaikkoja -> lisää verotuloja, joka on koko idean tarkoituskin.

T.1.5.5.1.T

• Anonyymi00011
        Extyökkäri kirjoitti:

Niin sinä luulet! Olen itse ollut mukana uuden yrityksen perustamisessa -80 luvulla, toiminut siinä osakkaana lähes 30 vuotta kunnes jäin eläkkeelle jolloin meidän omistajien ollessa noin saman ikäisiä myimme sen yrityksen todella paljon suurempaan hintaan mitä siihen olimme sijoittaneet. Uudella omistajalla se pyörii edelleen tuottaen tulosta vaikka eläköitymisestäni on jo lähes 20 vuotta. Kun on hyvä yritysidea niin kyllä yritys kannattaa perustaa! Tuon asian vuoksi ei minulla vieläkään, ehkä valitettavasti, ole laihtuminenkaan alkanut!

Heitä h . . o VOLTTI!

• Anonyymi00019
        Extyökkäri kirjoitti:

no on aivan eri asia perustaa firma 80 -luvulla kaupungin keskustaan kuin nyt...liiketilojen vuokrat ovat nyt todella suuret ja työntekijäiden palkat . järkevästi ajateltuna pitäisi yrittäjille olla ilmaiset vuokratilat..se lisäisi firmoja, liikkeitä ja työntekijöitä paljon jota suomi kaipaa.laske paljonko yhden työntekijän palkkaaminen maksaa, paljonko pitäisi vuosimyynti nousta että kannattaisi palkata työntekijä.

• Anonyymi00006

Totuus on,että nykyinen hallitus on hoitanut hommat päin helvettiä.Suomessa ilmapiiri on mätä.Kaikkialla toistuu "Ihmisillä ei ole rahaa".Niin no kun ei ole rahaa ei voi käyttää palveluja vaikka haluaisi.Eikä todellakaan ostaa kaikkea mitä haluaisi.Tietenkin eduskunnan loiset kuluttavat ja kansa maksaa.Siksi just on hyvä,että eduskunnassa voidaan paksusti.Sitten on helppo pamahtaa paksuksi tai kiksauttaa muija tiineeksi.Normaalit ihmiset kun tekevät muutakin kuin juovat ja panevat.Juopot kuittailevat toisille kun leikkivät puhtoista päättäjää.Rehut kuuluu lehmille!

• Rahaa on jos osaa hoitaa omat asiansa kunnolla. Paljonko sitä on riippuu siitä miten aktiivinen olet ollut niin opintojesi kuin työsokin suhteen. Kun rahaa ansaitsee niin sitä pitää osata käyttää oikein, eikä alkaa nykyisen muodin mukaista velkarallia!

• Anonyymi00012
        Extyökkäri kirjoitti:

Rahaa on jos osaa hoitaa omat asiansa kunnolla. Paljonko sitä on riippuu siitä miten aktiivinen olet ollut niin opintojesi kuin työsokin suhteen. Kun rahaa ansaitsee niin sitä pitää osata käyttää oikein, eikä alkaa nykyisen muodin mukaista velkarallia!

T.1.5.5.1.T

• Anonyymi00007

Mikä vika on Suomen yritysjohtajissa ?
      Vaikka niille kaataisi kuinka paljon veronmaksajien rahaa
      mikään riitä, kasvua ei tule.

• Kasvua tulee vain hyvästä ja tuottavasta liiketoiminnasta, ei mistään muualta!

• Anonyymi00009
        Extyökkäri kirjoitti:

Kasvua tulee vain hyvästä ja tuottavasta liiketoiminnasta, ei mistään muualta!

Noinhan se ennen toimi. Mutta sitten päästettiin Kokoomus tuhoamaan. Kokoomus ei ymmärrä että hyvä ja tuottava liiketoiminta vaatii myös maksavia asiakkaita. Ja sen puutteessa ei saada hyvää ja tuottavaa liiketoimintaa. Tuo kaikenhan nykyinen hallitus tuhoaa kuten tiedetään.

• Anonyymi00013
        Extyökkäri kirjoitti:

Kasvua tulee vain hyvästä ja tuottavasta liiketoiminnasta, ei mistään muualta!

T.1.5.5.1.T

• Anonyymi00008

Suomi on paska maa missä on idiootteja johtamassa ja varastamassa rahaa suojatyöpaikoissa.

Politiikka on totaalista kusetusta ja paskan jauhamista vuosikymmenestä toiseen samojen teemojen ympärillä.

Ihan tietoista kusetusta, yhdessä sovittu että lillukanvarsia ratkotaan ja isot kysymykset jätetään auki.

Haistakaa vittu saatanan paskaläjät.

• Anonyymi00014

+ extyökkäri ja yxkaxex!!

• Anonyymi00016

Pitää sanoa mene kusemaan muualle . Laita nekin rahan työllisyyteen tai vedä itelles lisää rahaa mokoman hallitus. Onko kiva ilkkua pienituloisille ja keskituloisille irvokas hallitus.

• Anonyymi00017

Velkarahalla rahoitettu verohelpotus, tyhmintä mitä voi tehdä.

• Anonyymi00018

Urpolla naama levenny kuin kollikissalla .

• Anonyymi00020

eu jo hamuaa ihmisten säästöjä..? hah

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1535
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      979
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      92
      889
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      777
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      622
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      621
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      235
      610
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      607
    10. 49
      577
    Aihe