Justushan on ollut puolustusvoimillakin töissä näköjään samaan aikaan, kun on ollut POLIISINA.
Silloin kun minä kunniaton Holo asuin RAASEPORISSA ja olin vielä KUNNIALLINEN NAINEN!
Kemiläisille ei kelvannut Justus minun omaksi mieheksi.
Nyt ei kelpaa edes Inarin kuntalaisille Justus minun omaksi mieheksi!
He ovat syyllistyneet valtion tietojen URKINTAAN, koska Justuksella oli muka thaimaalainen vaimo jolta hän kävi kysymässä luvan, kun me lähettiin baariin bailamaan Mustion kioskilta.
Kaikki aina vittuili Justukselle, koska Justuksen nimi on ruotsiksi oikeesti JÖNSSÖN EI JANSSON vaikka Justus luuli, että hän on ruotsiksi HÄRR JANSSON!
Ottaen huomioon, että Justuksen nimi oli kyllä HONZINGKONZ , koska hänellä oli thaimaalainen vaimo jolta hän aina kävi kysymässä luvan!
Kävin kysymässä luvan, että saako hän kioskin terassilla juoda kaljaa!
Ite alko valehtelemaan ja sitte suuttu minulle ja eikä voinut enään siinä vaiheessa enään edes sanoa, että : Ei minulla ole oikeesti thaimaalaista vaimo vaan minä tässä älykkönä ajattelin valehdella!
Sillä oli niitä persoonaalisuus HÄIRIÖITÄ niin Justus kysy minulta, että : Voitasko ostaa Thaimaasta TRANSU 2000eurolla meille?
Justuksen kaveri oli kertonut, että Thaimaasta saa TRANSUN 2000 eurolla.
Minä kunniaton Holo tietenkin sanoin Justukselle, että : Ostetaan tietenkin jos kaveris sen 2000euron TRANSUN THAIMAASTA TUO MEILLE SUOMEEN!
Ei me niin hulluja sentään olla, että Thaimaasta lähetään ostamaan 2000eurolla TRANSU Suomeen.
Aapajärvi on tullimiehenä päästänyt Raja-Joosepin tullin kautta vaikka, kuin paljon TRANSUJA Suomeen turvaan Venäjältä!
Mitähän helvettiä nuo FB kunnialliset sekoilee.
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Eihän Puolustusvoimissa töissä oleva mieheni voi hyökätä oman vaimonsa kanssa kirjoittelemalla FB:ssä POLIITTISIA mielipiteitä toisista ihmistä!
Justus oli sitä mieltä, että se on HYVÄ ASIA, että MINÄ LOUKKAAN KUNNIOITA POLIITTISILLA MIELIPITEILLÄ FB:SSÄ!
Justus voi saada Suomen TOISEN MARSALKKAN ARVON, koska sitä ei kukaan ole SUOMESSA ONNISTUNUT vielä saamaan!
Ei MARSALKAN ARVOLLA OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ FB KUNNIOIDEN KANSSA, mutta FB KUNNIALLISET VOIVAT MENETTÄÄ SOTILAS ARVOJA, koska FB KUNNIALLISET VAATII KUNNIOITTAMAAN RIKOLLISIA JA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ JOIDEN TAKIA SUOMESSA MAANPUOLUSTUS VOI PETTÄÄ!
Jos Inarin kunnassa on työkyvyttömyyseläkkeellä juopottelun takia suurin osa TYÖ-IKÄISTÄ IHMISISTÄ niin ONKO TUO KUNNIOITETTAVA ASIA!?
Minusta tuollaiset ihmiset ovat HÄPEÄKSI INARIN KUNNALLE JA KOKO SUOMELLE!
SAAMELAISALUEELLA ALKUPERÄISKANSA VAATII IHMISOIKEUKSIA JUOMALLA ITSENSÄ TYÖKYVYTTÖMIKSI!
YK KYLLÄ HOITAA ALKUPERÄISKANSOJEN OIKEUKSIA, MUTTA SAAMELAISTEN JA KOLTTIEN KANNATTAA ALKAA HOITAMAAN ALKOHOLISTIEN IHMISOIKEUKSIA!
ALKOHOLISTIT OVAT ALKUPERÄISKANSAA MYÖS JA SAAMELAIS-ALUEEN ALKOHOLISTIT OVAT VÄHEMMISTÖÄ JA TODELLA HARVINAISIA, MUTTA HEKIN KUOLEE PIKKU HILJAA SUKUPUUTTOON!- Anonyymi00002UUSI
Onneksi Titta Rasmuksesta sentään tuli FB KUNNIALLINEN KARIGASNIEMEN KYLÄLTÄ OLEVA KEHITYSVAMMANEN JOKA EI YMMÄRRÄ POLIISINA EIKÄ NAISENA, ETTÄ HÄN ON RAJAVARTIJOITA ALEMMASSA ARVOSSA JA HÄNELLÄ EI OLE OIKEUTTA POLIISINA PUUTTUA PUOLUSTUSVOIMIEN ASIOIHIN!
Ei RAJAVARTIOSTO OLE TILIVELVOLLINEN POLIISILLE!
Minulle sanottiin, että : Poliisit on NUOREMPI PANOSTAJIA ja sinä olet työtön!
Minä kunniaton Holo sanoin, että : Tämä on ARMEIJAN HOMMIA eikä POLIISIN!
Armeijalla tarkoitetaan PUOLUSTUSVOIMIA, mutta minkä takia FB kunnialliset saavat jatkaa paskan jauhatusta SOMESSA jos se on heidän mielestä kerta KUNNIAN LOUKKAUS OLLUT JO SYKSYSTÄ 2018!?
Justus on älykäs ja hän sentään lähtenyt minun kunniattoman Holon perässä painattamaan pitkin Suomea, koska hän on sentään ymmärtänyt, että : Nyt on helvetti sentään korkeat arvot kyseessä, kun tuo pääsi vauhtiin ja onnistu saamaan TUPLA kunnian loukkauksen FB:STÄ.
Onnistuin sentään saamaan 6 lisää, mutta ei näkynyt todistajia jotka olisivat Afrikasta, Aasiasta, Amerikasta, Austraaliasta sekä monesta muusta paikasta tulleet Suomeen todistamaan, että : Joo kyllä mekin nähtiin ne kirjoitukset sekä kuvat jotka loukkasi myös meidän kunnioita!
Oli kyllä kummat käräjät, koska TODISTAJIA EI OLTU KERTAAKAAN KUTSUTTU PAIKALLE!
Minä muistaakseni kysyin jossain lausunnossa, että : Eikö edes poliiseja ole pyydetty todistamaan?
Minun olis pitänyt ottaa Poliisin yhteyttä niin minä vastasin, että : Olihan Parpalan Jennikin tehny äitinsä kanssa minun FB kirjoituksista kunnian loukkaus rikosilmoituksen, mutta ei se mennyt läpi rikostutkinnasta!
Parpalan Teija vastas, että oli törkeä kunnian loukkaus. Joten ilmoitin, että : Minä olen poistanut FB profiilini toukokuussa 2023, koska ei rikospaikalle saa jäädä häiritsemään tutkintaa!
Rikosilmoituksen tekijän pitää itse poistua rikospaikalta!
Minä jouduin poistumaan, koska minä olen sentään KATSONUT TELEVISIOSTA POLIISI JA LAKIMIES SARJOJA JOISSA TUTKITAAN RIKOKSIA!
Siellä eristetään RIKOSPAIKKA, kun rikostutkintaa aletaan tekemään!
Kunniaton Holo kyllä kunnioitin POLIISEJA, mutta FB KUNNIALLISET POLIISITKIN SYYLLISTYI RIKOSTUTKINNAN HÄIRINTÄÄN!
Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki jotka jäivät rikospaikalle pyörimään ovat häirinneet rikostutkintaa!
Rikosilmoitusten tekijät saivat tuon aikaan!
Sen tiedän, että RAHAA KYLLÄ PITÄIS OLLA YLI OMIEN TARPEIDENKIN!
Senkin tiedän, että Justuskin haluaa jäädä tälle alueelle asumaan jossa vieläkin asun!
Eihän meillä ole lapsia joten leikkikentälle vois laittaa meille oman pienen LIDLIN, koska tämä alue on sentään vähän niin, kuin pieni kylä josta on HELPPO POISTAA IHMISET JOTKA KÄYVÄT KUNNIANI PÄÄLLE!
Meillä ei ole edes ONGELMAA saada OMAA LÄÄKÄRI ASEMAA TÄNNE!
Rahalla sentään saa vaikka HELIKOPTERIN, RAVI-HEVOSEN JA KAIKKEA MUUTAKIN!
Parasta mitä rahalla saa on HYVÄN SEKÄ TERVEEN YHTEISKUNNAN!
Pakko-lunastuksen avulla saadaan sentään asuntoja joihin saadaa ihmisiä asumaan joita minäkin kunniaton Holo viitsin katsella!
Justus on lopettanut sen omalle vaimolleen sanomasta, että : HEH HEH!
Kävi sentään huutamassa minun ikkunan edessä, että : Minä en kyllä mene sille SOL:IN EIRALLE TÖIHIN SITÄ SIIDAA SIIVOAAMAAN!
En tietenkään viittiny huutaa väliin, että : Onneksi tulit järkiis, koska tuokin oli jo törkeä kunnian loukkaus hakea SOL:lle töihin Eiran alaiseksi!
Ei SOL:in työntekijät saa edes kertoa missä he käyvät siivoamassa.
Yks siivooja oli menny RAJAVARTIOSTON tiloista katsomaan POLIISIEN uusia tiloja.
Oli sanonut poliisille, kun oli esitellyt tiloja, että : Täällä on NAISILLA PUKUHUONEESSA OIKEIN KAAPIT. RAJAVARTIOSTON TILOISSA NAISILLA ON VAIN LAATIKOT!
Sietiön Eira on vastuussa kaikesta!
Eira käy itse siivoamassa Utsjoen uutta POLIISI-ASEMAA!
Eira on kyttien kaveri ja jos et jotain tiedä niin KYSY EIRALTA! - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onneksi Titta Rasmuksesta sentään tuli FB KUNNIALLINEN KARIGASNIEMEN KYLÄLTÄ OLEVA KEHITYSVAMMANEN JOKA EI YMMÄRRÄ POLIISINA EIKÄ NAISENA, ETTÄ HÄN ON RAJAVARTIJOITA ALEMMASSA ARVOSSA JA HÄNELLÄ EI OLE OIKEUTTA POLIISINA PUUTTUA PUOLUSTUSVOIMIEN ASIOIHIN!
Ei RAJAVARTIOSTO OLE TILIVELVOLLINEN POLIISILLE!
Minulle sanottiin, että : Poliisit on NUOREMPI PANOSTAJIA ja sinä olet työtön!
Minä kunniaton Holo sanoin, että : Tämä on ARMEIJAN HOMMIA eikä POLIISIN!
Armeijalla tarkoitetaan PUOLUSTUSVOIMIA, mutta minkä takia FB kunnialliset saavat jatkaa paskan jauhatusta SOMESSA jos se on heidän mielestä kerta KUNNIAN LOUKKAUS OLLUT JO SYKSYSTÄ 2018!?
Justus on älykäs ja hän sentään lähtenyt minun kunniattoman Holon perässä painattamaan pitkin Suomea, koska hän on sentään ymmärtänyt, että : Nyt on helvetti sentään korkeat arvot kyseessä, kun tuo pääsi vauhtiin ja onnistu saamaan TUPLA kunnian loukkauksen FB:STÄ.
Onnistuin sentään saamaan 6 lisää, mutta ei näkynyt todistajia jotka olisivat Afrikasta, Aasiasta, Amerikasta, Austraaliasta sekä monesta muusta paikasta tulleet Suomeen todistamaan, että : Joo kyllä mekin nähtiin ne kirjoitukset sekä kuvat jotka loukkasi myös meidän kunnioita!
Oli kyllä kummat käräjät, koska TODISTAJIA EI OLTU KERTAAKAAN KUTSUTTU PAIKALLE!
Minä muistaakseni kysyin jossain lausunnossa, että : Eikö edes poliiseja ole pyydetty todistamaan?
Minun olis pitänyt ottaa Poliisin yhteyttä niin minä vastasin, että : Olihan Parpalan Jennikin tehny äitinsä kanssa minun FB kirjoituksista kunnian loukkaus rikosilmoituksen, mutta ei se mennyt läpi rikostutkinnasta!
Parpalan Teija vastas, että oli törkeä kunnian loukkaus. Joten ilmoitin, että : Minä olen poistanut FB profiilini toukokuussa 2023, koska ei rikospaikalle saa jäädä häiritsemään tutkintaa!
Rikosilmoituksen tekijän pitää itse poistua rikospaikalta!
Minä jouduin poistumaan, koska minä olen sentään KATSONUT TELEVISIOSTA POLIISI JA LAKIMIES SARJOJA JOISSA TUTKITAAN RIKOKSIA!
Siellä eristetään RIKOSPAIKKA, kun rikostutkintaa aletaan tekemään!
Kunniaton Holo kyllä kunnioitin POLIISEJA, mutta FB KUNNIALLISET POLIISITKIN SYYLLISTYI RIKOSTUTKINNAN HÄIRINTÄÄN!
Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki jotka jäivät rikospaikalle pyörimään ovat häirinneet rikostutkintaa!
Rikosilmoitusten tekijät saivat tuon aikaan!
Sen tiedän, että RAHAA KYLLÄ PITÄIS OLLA YLI OMIEN TARPEIDENKIN!
Senkin tiedän, että Justuskin haluaa jäädä tälle alueelle asumaan jossa vieläkin asun!
Eihän meillä ole lapsia joten leikkikentälle vois laittaa meille oman pienen LIDLIN, koska tämä alue on sentään vähän niin, kuin pieni kylä josta on HELPPO POISTAA IHMISET JOTKA KÄYVÄT KUNNIANI PÄÄLLE!
Meillä ei ole edes ONGELMAA saada OMAA LÄÄKÄRI ASEMAA TÄNNE!
Rahalla sentään saa vaikka HELIKOPTERIN, RAVI-HEVOSEN JA KAIKKEA MUUTAKIN!
Parasta mitä rahalla saa on HYVÄN SEKÄ TERVEEN YHTEISKUNNAN!
Pakko-lunastuksen avulla saadaan sentään asuntoja joihin saadaa ihmisiä asumaan joita minäkin kunniaton Holo viitsin katsella!
Justus on lopettanut sen omalle vaimolleen sanomasta, että : HEH HEH!
Kävi sentään huutamassa minun ikkunan edessä, että : Minä en kyllä mene sille SOL:IN EIRALLE TÖIHIN SITÄ SIIDAA SIIVOAAMAAN!
En tietenkään viittiny huutaa väliin, että : Onneksi tulit järkiis, koska tuokin oli jo törkeä kunnian loukkaus hakea SOL:lle töihin Eiran alaiseksi!
Ei SOL:in työntekijät saa edes kertoa missä he käyvät siivoamassa.
Yks siivooja oli menny RAJAVARTIOSTON tiloista katsomaan POLIISIEN uusia tiloja.
Oli sanonut poliisille, kun oli esitellyt tiloja, että : Täällä on NAISILLA PUKUHUONEESSA OIKEIN KAAPIT. RAJAVARTIOSTON TILOISSA NAISILLA ON VAIN LAATIKOT!
Sietiön Eira on vastuussa kaikesta!
Eira käy itse siivoamassa Utsjoen uutta POLIISI-ASEMAA!
Eira on kyttien kaveri ja jos et jotain tiedä niin KYSY EIRALTA!En minä kunniaton Holo kelvannut SOL:lle töihin!
Minähän olisin sentään vapaasti JUORUTA ja kertoilla asioita, koska olin saanut jo kunnian loukkaus tuomiota!
Olisin sentään saanut sanoa asiakkaalle, että : Toin tämän sinun paskan paketin kotia POSTIN ILOISENA SOLIN TYÖNTEKIJÄNÄ!
Justus hyökkäs ja minä sain LOPPUTILIN!
Kerrankin löysin hyvän työpaikan jossa OLISIN SAANUT OLLA ILOINEN OMA ITSENI!
Sen jälkeen minä ajattelin, että : Minäpä haen sitten ILOISEKSI TULLIN TYÖNTEKIJÄKSI!
Minähän olisin ylennyt aika nopeasti, kun olisin voinut sanoa asiakkaalle, että : Kyllähän sinä maahan tietenkin päässet heti, kun olet oppinut pesemään naamas ja puhumaan suomea!
En päässy, koska oli yli 1300 hakijaa siihen paikkaan.
Erä-opas nainen oli saanut sen paikan!
Eipä hän ollut sinne myöskään ymmärtänyt TURVALLISUUTTA VAATIA!
Palo metsää ja Näätämön kylä kauppakin!
FB kunnialliset huolehtii turvallisuudesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361316Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke631098Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63983- 58958
- 69816
- 51801
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81726Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38708- 82692
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30645