FB KUNNIALLISET VOIVAT SYYTTÄÄ ITSEÄÄN!
Minä sanoin, että : Serkkus on RAJAVARTIJANA ollut töissä ja hänkin SYRJII OMAA SERKKUAAN joka on syntynyt Inarin kunnassa Inarin saamelaisena!
Hulluja täynnä koko suku ja FB KUNNIALLISET VAATII KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!
Kyllä he ihan varmasti TURVALLISESTI RUOTSIIN TAKAISIN JA HEISTÄ KYLLÄ HUOLEHDITAAN RUOTSISSAKIN!
Minä kunniaton Holo kyllä SAAMELAISEN PUOLIA PIDÄN, mutta hän on Ruotsissa SUOMALAINEN EI SAAMELAINEN!
Minä kunniaton Holo olen kyseinen HENKILÖ joka sanoi hänelle, että : Sinä olet Ruotsissa SUOMALAINEN, mutta Suomessa SAAMELAINEN ja minun pitää helvetti opettaa sinulle SAAMELAISUUTEEN LIITTYVIÄ ASIOITA!
Viimeksi, kun he kävivät niin minä sanoin, että : NYT AJAT TUONNE MÄEN PÄÄLLE JOSSA ON TUO DIGITAN MASTO! SE ON HYVÄ SEITA JA KYLLÄ SAAMELAISEN PITÄÄ SEITALLE PÄÄSTÄ OMAN MIEHENSÄ KANSSA JA SUOMI 100vuotta VANHEMPI PANOSTAJA SEKÄ ENKELI ON PARAS HENKI, KUN SAAMELAISELLE SIELUN MAISEMAA AVATAAN.
Sanoin, että : Älä muista pahalla omia vanhempiasi vaan avaa sielusi, koska sinun omat vanhemmat ovat valinneet minut tähän tehtävään. He pyörivät PIRUINA JA PERKEILEINÄ, koska ei hekään ole ymmärtäneet asioita aikoinaan.
He olivat sentään KALTOIN KOHDELLEET minuakin ja syrjineet, koska minähän olen ollut PSORIAATIKKO SEKÄ ADHD SYNTYMÄSTÄ ASTI, mutta molemmat diagnoosit olen saanut vasta aikuisena!
Jos adhd diagnoosin olisin saanut jo lapsena niin minähän olisin päässyt suoraan TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLE ja käynyt erityis lapsille ja nuorille luotuja perus- ja ammattikouluja!
Minä olen käynyt TERVEILLE IHMISILLE LUODUT KOULUT JA MINÄ OLEN KÄYNYT TÖISSÄ VAIKKA MINUN EI OLIS TARVINNUT IKINÄ EDES MENNÄ TÖIHIN!
FB kunniallisten mielestä kaikki diagnoosit jotka on olleet SYNTYMÄSTÄ ASTI HOIDETAAN VANKILASSA, KOSKA NE LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!
Pevkeleen ÄVVÄN VÄRKIJÄ, kun kävi tuossa muistuttamassa minua, että : VOUVANI OSAA ÄVVÄ KIELTÄKIN JA OSSAAT KYLLÄ SÖNKÖTYS KIELTÄKIN!
Juvhtuvh Vepo on semmonen puhivikanen PEVKELEEN VOTTA VEPOLAINEN!
Se on ostanut vielä VALLI AUTON jossa huutaa TUVPO ja eilen oli saanut jo VADION, ku ajo illalla PUUVHTEVIN TÄYSILLÄ JA PAVVOT KYLLÄ HYVIN KUULU!
Peväpukamat vavmaan tävisi jos nuo vaivat HEVVALLA on!
Nyt päästään HOITAMAAN IHMISOIKEUS ASIOITA!
13
84
Vastaukset 13
- Anonyymi00002
Mielisairas on kunnanjohtajana ja EI OSAA EDES LAKIA LUKEA!
Kyllä FB kunnialliset ovat TODISTANEET, että HE OVAT HENGENVAARALLISIA SEKÄ EDESVASTUUTTOMIA ITSE!
Ei edes ambulanssia eikä palo-autoa saa ajaa!
Jos Justus ei ole töissä niin ei silloin kyllä ajella, kuin POLKUPYÖRÄLLÄ JA POTKURILLA!
Minä sentään hain Inarin kunnan TALOUSPÄÄLLIKÖKSI, koska talouspäällikkö hoitelee Inarin kunnan ja kuntalaisten TALOUTTA!
Yhdenvertaisuuslain avulla kaikki olis saaneet AJO-OIKEUDET TAKAISIN!
Minulla on B-korttia, mutta jos isomman kortin tarvin niin MINUN PITÄÄ KESKUSTELLA ASIASTA OMAN MIEHENI JUSTUKSEN KANSSA!
Tuskin hän haluaa, että hänen omasta vaimostaa tulee Inarin kunnan virallinen REKKA-LESBO joka ajaa KIRJASTO-AUTOA.
Kirjasto-auto on yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen REKAN KANSSA, koska sehän on sentään sekä LINJA-AUTO JA REKKA JOSSA KULJETETAAN TAVARAA!
Meidän muutto-kuorma tuotiin Ruotsista Suomeen ja Ivaloon KIRJASTO-AUTOLLA JOSTA OLI TEHTY MUUTTO-AUTO.
Kyllä meidän kotona on vieläkin Ruotsista ostettu KIRJAHYLLY JOSSA ON MYÖS RUOTSISTA TUOTUJA KIRJOJA!
Justus voi ajaa ja minä voin olla kyydissä niin EI TARVI KORTITTOMIEN VITTUILLA JA VALITTAA, kun eivät mitään saa!
Minä voin kerätä nimi listaa niin saadaan tietää, että PALJOKO meillä on kunniallisia jotka eivät TARVI MITÄÄN!- Anonyymi00003
Kyllähän tässä kylässä on myös TIEDETTY AINA, että KENEN VALTION VIRKAMIESTEN KANSSA EN TULE TOIMEEN ENKÄ TULE MYÖSKÄÄN HEIDÄN VAIMOJENSA KANSSA!
Aapajärven kanssa en ole ikinä tullut toimeen!
Kerran ollaan tavattu heidän kodin eteisessä ja sekin menin tyyliin ” KIITTI VITTU MOI!”
Ei tullut kutsua eli : TERVETULOA UUDELLEEN JA OLIHAN MUKAVA TAVATA TYTTÄRENI KAVERIN ÄITI, MUTTA VOITAS JOSKUS VIETTÄÄ LASTEN KANSSA MEHU-KESTIT NIIN OPITAAN TUNTEMAAN TOISEMME!
Juotiin silloin AIKUISTEN RYPÄLE-MEHUA ja tytöt sai sentään KOKSUA, koska ei heille voinut antaa AIKUISTEN MEHUA!
Aapajärvi tuli sentään SELVINPÄIN töistä niin minä jätin tytöt heille.
Pienemmät oli mummolassa ja minä olin eronnut vasta tuolloin.
Minähän pyhkäsin sen jälkeen ILOISESTI KYLILLE BAARIIN JUHLIMAAN EROA!
Nuo juhlat alko syksyllä 2009 Ivalossa ja sitä eroa on JUHLITTU sentään YMPÄRI SUOMEN JA KÄYTY KUNNIAN LOUKKAUS KÄRÄJILLÄKIN MONET KERRAT!
Ei kai me nyt kesken ERO JUHLIEN JUSTUKSEN KANSSA NAIMISIIN VOIDA MENNÄ, koska FB KUNNIALLISIA PITI KESKEN JUHLIEN ALKAA KUNNIOITTAMAAN!
Eihän me nyt sentään FB:hen olla oltu muuttamassa ikinä!
Ensin on tapana JUHLIA, kun eroaa ja sen jälkeen vasta aletaan JUHLIMAAN KAIKKIA MUITA JUHLIA!
Me voidaan juhlia Justuksen kanssa vaikka aiheesta, että : Sie sanoit vittu minulle näin!
Minä sanon, että : En ole sanonu noin vaan taas itte keskit noita juttuja niin päästään JUHLIMAAN! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllähän tässä kylässä on myös TIEDETTY AINA, että KENEN VALTION VIRKAMIESTEN KANSSA EN TULE TOIMEEN ENKÄ TULE MYÖSKÄÄN HEIDÄN VAIMOJENSA KANSSA!
Aapajärven kanssa en ole ikinä tullut toimeen!
Kerran ollaan tavattu heidän kodin eteisessä ja sekin menin tyyliin ” KIITTI VITTU MOI!”
Ei tullut kutsua eli : TERVETULOA UUDELLEEN JA OLIHAN MUKAVA TAVATA TYTTÄRENI KAVERIN ÄITI, MUTTA VOITAS JOSKUS VIETTÄÄ LASTEN KANSSA MEHU-KESTIT NIIN OPITAAN TUNTEMAAN TOISEMME!
Juotiin silloin AIKUISTEN RYPÄLE-MEHUA ja tytöt sai sentään KOKSUA, koska ei heille voinut antaa AIKUISTEN MEHUA!
Aapajärvi tuli sentään SELVINPÄIN töistä niin minä jätin tytöt heille.
Pienemmät oli mummolassa ja minä olin eronnut vasta tuolloin.
Minähän pyhkäsin sen jälkeen ILOISESTI KYLILLE BAARIIN JUHLIMAAN EROA!
Nuo juhlat alko syksyllä 2009 Ivalossa ja sitä eroa on JUHLITTU sentään YMPÄRI SUOMEN JA KÄYTY KUNNIAN LOUKKAUS KÄRÄJILLÄKIN MONET KERRAT!
Ei kai me nyt kesken ERO JUHLIEN JUSTUKSEN KANSSA NAIMISIIN VOIDA MENNÄ, koska FB KUNNIALLISIA PITI KESKEN JUHLIEN ALKAA KUNNIOITTAMAAN!
Eihän me nyt sentään FB:hen olla oltu muuttamassa ikinä!
Ensin on tapana JUHLIA, kun eroaa ja sen jälkeen vasta aletaan JUHLIMAAN KAIKKIA MUITA JUHLIA!
Me voidaan juhlia Justuksen kanssa vaikka aiheesta, että : Sie sanoit vittu minulle näin!
Minä sanon, että : En ole sanonu noin vaan taas itte keskit noita juttuja niin päästään JUHLIMAAN!Valo Kuitunen tuli ja minä kunniaton Holo sanoin, että : Minä en tähän asiaan puutu!
Kuuntelin ja en viitsinyt edes sanoa, että : Eiköhän se tämä VALO KUITUSEN YHTEYSKIN TULE ELISAN TAI JONKUN MUUN OPERAATTORIN MASTON KAUTTA, koska kyllä he sen yhteyden tarvii MASTOSTA!
Näin ihmisiä kusetetaan, kun Inarin kunnan hallitus/valtuusto tekee päätöksiä ja he eivät ymmärrä miten NETTI- JA PUHELINYHTEYDET TOIMII!
Lähdin tietenkin pois ja sanoin, että : EN KYLLÄ ALA INTTÄMÄÄN TÄSTÄ ASIASTA, KOSKA ISÄNI KANSSA ME OLLAAN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ ELISAN YHTEYS ON HYVÄ!
Meille on asennettu ELISAN LAITE ulos seinään! Ei sekään ilmainen ollut ja ei siitä rahoja takaisin eikä VALO KUITUNEN ANNA EDES HYVITYSTÄ TUOSTA LAITTEESTA! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Valo Kuitunen tuli ja minä kunniaton Holo sanoin, että : Minä en tähän asiaan puutu!
Kuuntelin ja en viitsinyt edes sanoa, että : Eiköhän se tämä VALO KUITUSEN YHTEYSKIN TULE ELISAN TAI JONKUN MUUN OPERAATTORIN MASTON KAUTTA, koska kyllä he sen yhteyden tarvii MASTOSTA!
Näin ihmisiä kusetetaan, kun Inarin kunnan hallitus/valtuusto tekee päätöksiä ja he eivät ymmärrä miten NETTI- JA PUHELINYHTEYDET TOIMII!
Lähdin tietenkin pois ja sanoin, että : EN KYLLÄ ALA INTTÄMÄÄN TÄSTÄ ASIASTA, KOSKA ISÄNI KANSSA ME OLLAAN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ ELISAN YHTEYS ON HYVÄ!
Meille on asennettu ELISAN LAITE ulos seinään! Ei sekään ilmainen ollut ja ei siitä rahoja takaisin eikä VALO KUITUNEN ANNA EDES HYVITYSTÄ TUOSTA LAITTEESTA!Meillä EI OLE JUSTUKSEN KANSSA KESKUSTELTU VALO KUITUSEN ASIASTA, koska FB KUNNIALLISTEN TAKIA ME SAADA KESKUSTELLA MISTÄÄN ASIASTA!
Me kyllä Justuksen kanssa osataan KESKUSTELLA ASIOISTA, mutta me osataan olla myös PITÄÄ TURPAMME KIINNI JOS MEIDÄN KESKUSTELUUN TUNKEE ITSENSÄ JOKU JOLLE EI KUULU MEIDÄN KESKUSTELUT VAAN HÄN SYRJII SEKÄ LOUKKAA SUORAAN MEIDÄN KUNNIOITA! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Meillä EI OLE JUSTUKSEN KANSSA KESKUSTELTU VALO KUITUSEN ASIASTA, koska FB KUNNIALLISTEN TAKIA ME SAADA KESKUSTELLA MISTÄÄN ASIASTA!
Me kyllä Justuksen kanssa osataan KESKUSTELLA ASIOISTA, mutta me osataan olla myös PITÄÄ TURPAMME KIINNI JOS MEIDÄN KESKUSTELUUN TUNKEE ITSENSÄ JOKU JOLLE EI KUULU MEIDÄN KESKUSTELUT VAAN HÄN SYRJII SEKÄ LOUKKAA SUORAAN MEIDÄN KUNNIOITA!Kunniaton Holo saan sentään kirjoittaakin väärin, koska minähän sain sentään KIRJOITTAMISESTA KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION FB:SSÄ!
Kirjoitus virheitä tulee KAIKILLE vaikka FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ, että minä kunniaton Holo olen ainut joka kirjoittaa VÄÄRIN!
FB kunniallisten vauvatkin osaa kirjoittaa oikein, kun he syntyvät!
Minun omat tytöt oli niin taitavia 2vuotiaina, että he olivat täyttäneet minun ristikko lehdet. Minä aloin tekemään ristikkoa ja katsoin vaan, että tämä sivu on täytetty.
Olin vasta ostanut ja ihmettelin, että miten minä oon ehtiny täyttämään koko lehden.
Aloin katsomaan kirjaimia eli kuka on käynyt täyttämässä.
O kirjaimia oli joka ruutu täynnä. En minä kiistä etteikö he osanneet kirjoittaa, mutta lukeminen oli hieman haasteellista.
Joka rivillä luki OOOOO!
Nuorempi tyttö istu oikein hienosti takki päällä, kesä hattu päässä, tutti suussa keittiössä tuolilla hellan edessä täyttämässä ristikkoa.
Minä olin isompien kanssa olohuoneessa ja menin katsomaan keittiöön, että mitä hän puuhaa, kun minä näin että hän otti eteisen laatikosta vaatteita ja puki päälle.
Ei se minua haitannut, koska hän oppi samalla pukemaan vaatteita.
Minä aloin nauramaan ja hain kameran sekä otin kuvan.
Minä istuin yleensä tupakalla siinä niin NEITI HOLO istu ÄITINSÄ PIENENÄ KLOONINA TUTTI SUUSSA!
En minä sitäkään kiellä etteikö NEITI HOLO osannut lukea myös 2vuotiaana.
Neiti Holo luki 2vuotiaana RAAMATTUA ja hän luki niin tarkkaan, että lopulta se Raamattu vain hajosi eli tuli TIENSÄ PÄÄHÄN.
Sen jälkeen tuli Enkeli ja muut vasta meidän elämään, kun RAAMATTU oli luettu PAPPIS SUVUN VOIMALLA LOPPUUN!
Ex-mieheni Holo on PAPPIS SUKUJA, mutta hän on eronnut kirkosta.
Minä kuuluin kirkkoon ja lapsi liitettiin myös Inarin seurakuntaan.
Minä erosin silloin, kun Inarin seurakunnassa alettiin riitelemään PAPIN VIRASTA.
Minä soitin ja kysyin, että : Voiko lapset olla seurakunnan jäseniä vaikka minä eroan?
Minulle vastattiin, että : Kyllä he voi olla.
En voinut tehdä lasteni puolesta päätöksiä, koska Inarin seurakunnan riidat olivat AIKUISTEN IHMISTEN LAPSELLISUUKSIA JOISTA EI KUKAAN PYYTÄNYT EDES INARIN SEURAKUNTALAISILTA ANTEEKSI EIKÄ ANTANEET EDES REHELLISTÄ SELVITYSTÄ, ETTÄ MISTÄ ASIASTA HE OIKEIN RIITELI!?
Minä liityin takaisin Inarin seurakuntaan niin sekin ON FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS!
Kyllähän minä eroan SEURAKUNNASTA, mutta VAADIN KYLLÄ KORVAUKSIA MYÖS! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kunniaton Holo saan sentään kirjoittaakin väärin, koska minähän sain sentään KIRJOITTAMISESTA KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION FB:SSÄ!
Kirjoitus virheitä tulee KAIKILLE vaikka FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ, että minä kunniaton Holo olen ainut joka kirjoittaa VÄÄRIN!
FB kunniallisten vauvatkin osaa kirjoittaa oikein, kun he syntyvät!
Minun omat tytöt oli niin taitavia 2vuotiaina, että he olivat täyttäneet minun ristikko lehdet. Minä aloin tekemään ristikkoa ja katsoin vaan, että tämä sivu on täytetty.
Olin vasta ostanut ja ihmettelin, että miten minä oon ehtiny täyttämään koko lehden.
Aloin katsomaan kirjaimia eli kuka on käynyt täyttämässä.
O kirjaimia oli joka ruutu täynnä. En minä kiistä etteikö he osanneet kirjoittaa, mutta lukeminen oli hieman haasteellista.
Joka rivillä luki OOOOO!
Nuorempi tyttö istu oikein hienosti takki päällä, kesä hattu päässä, tutti suussa keittiössä tuolilla hellan edessä täyttämässä ristikkoa.
Minä olin isompien kanssa olohuoneessa ja menin katsomaan keittiöön, että mitä hän puuhaa, kun minä näin että hän otti eteisen laatikosta vaatteita ja puki päälle.
Ei se minua haitannut, koska hän oppi samalla pukemaan vaatteita.
Minä aloin nauramaan ja hain kameran sekä otin kuvan.
Minä istuin yleensä tupakalla siinä niin NEITI HOLO istu ÄITINSÄ PIENENÄ KLOONINA TUTTI SUUSSA!
En minä sitäkään kiellä etteikö NEITI HOLO osannut lukea myös 2vuotiaana.
Neiti Holo luki 2vuotiaana RAAMATTUA ja hän luki niin tarkkaan, että lopulta se Raamattu vain hajosi eli tuli TIENSÄ PÄÄHÄN.
Sen jälkeen tuli Enkeli ja muut vasta meidän elämään, kun RAAMATTU oli luettu PAPPIS SUVUN VOIMALLA LOPPUUN!
Ex-mieheni Holo on PAPPIS SUKUJA, mutta hän on eronnut kirkosta.
Minä kuuluin kirkkoon ja lapsi liitettiin myös Inarin seurakuntaan.
Minä erosin silloin, kun Inarin seurakunnassa alettiin riitelemään PAPIN VIRASTA.
Minä soitin ja kysyin, että : Voiko lapset olla seurakunnan jäseniä vaikka minä eroan?
Minulle vastattiin, että : Kyllä he voi olla.
En voinut tehdä lasteni puolesta päätöksiä, koska Inarin seurakunnan riidat olivat AIKUISTEN IHMISTEN LAPSELLISUUKSIA JOISTA EI KUKAAN PYYTÄNYT EDES INARIN SEURAKUNTALAISILTA ANTEEKSI EIKÄ ANTANEET EDES REHELLISTÄ SELVITYSTÄ, ETTÄ MISTÄ ASIASTA HE OIKEIN RIITELI!?
Minä liityin takaisin Inarin seurakuntaan niin sekin ON FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS!
Kyllähän minä eroan SEURAKUNNASTA, mutta VAADIN KYLLÄ KORVAUKSIA MYÖS!Justus on sentään kerännyt nimi listaa niin voidaan EROTA KAIKKI, kun minä ensin näen sen listan ja voin sanoa KETKÄ EI KYLLÄ MEIDÄN KIRKOSTA EROAMIS PORUKKAAN KUULU!
Me ollaan sentään kaikki käyty FB KUNNIALLISTEN KUNNIOIDEN PÄÄLLE INARIN SEURAKUNNAN JÄSENINÄ SEKÄ INARIN KUNNAN KIRKOISSA KÄVIJÖINÄ!
Jumala sentään siunaa meitä kaikki RUHTINAALLISESTI.
Sehän meillä on jo tiedossa, että MITÄ EI SAA OLLA!
Eli ei tämä nyt niin vaikeaa ole! - Anonyymi00009
Muistan, että räjäytystyönjohtaja joka on ASIANTUNTIJA niin oli koulussa yhtä aikaa, mutta en edes muista minkä näköinen hän oli.
Äänestä päätellen minä olen joskus keskustellut hänen kanssa, mutta en muista missä ja milloin ja mistä asiasta!
Sen tiedän, että sukua Kiviniemille ja Kyröille.
Ruotsin serkku joka kävi kertoi, että minun kunniattoman Holon setä oli käyny tekemässä lattian Iijärvelle hänen isänsä syntymäkotiin jossa he ovat asuneet.
Hän kysy, että eikö minua kiinnosta mitä sukuni tekee!?
Isäni vastasi minun puolesta, että : EI ME OLLA NIIN SUKU RAKKAITA!
Ei minun kunniattoman Holon sukukaan pitele minun puolia joten TARVIIKO MINUNKAAN HEISTÄ VÄLITTÄÄ!
Onhan heillä sentään omaisuutta josta kyllä voisin olla kiinnostunut, koska he käyvät kaikki minun kunnian päälle!
Käyvät minun oman isän vanhempien HAUDALLA MINUA PALVOMASSA!
Kyllä minä olisin voinut ottaa ne KUKAT JA KYNTTILÄT RAHANA, koska EI NIISTÄ KUKISTA JA KYNTTILÖISTÄ OLE MITÄÄN ILOA KENELLEKKÄÄN!
Paljoko lie se kivikin maksanut jota ei edes kukaan pahemmin katsele!?
Minä olisin voinut ottaa senkin rahana, koska Mikko-vaari nukkuu niitä PÄIVÄ-UNIA joita minä en suostunut lapsena nukkumaan!
Se on harvinaista jos minä kunniaton Holo nukun päivä-unia, koska en minä nukkunut lapsenakaan.
Minä menin VAIN aikasemmin illalla nukkumaan.
Ei minun omien lastenkaan tarvinnut nukkua päivä-unia, kun he olivat kotona minun kanssa!
Aikion Leo opetti SAAMELAISENA, että NUKKUMINEN ON HOMOJEN HOMMAA!
Me muutettiin tytön kanssa Espooseen ja tyttö oli perhepäivähoidossa, kun me asuttiin Kuitinmäessä. Minä olin töissä päiväkodissa ja ei siitä hänen hoidossa olemisesta olis tullut mitään.
Hän oli samassa päiväkodissa välillä hoidossa. Minä menin kahville ja hoitaja sano, että : Oi että sinulla on niin ihana tyttö.
Minä sanoin hänelle, että : Kyllä hän ihana on ja kilttikin, mutta hän on vieras korea!
Hän oli pari viikkoa ja sattu näkemään, että äiti on töissä eikä tee mitään. Hän päätti ottaa omat ohjat käsiin joten minä jouduin pitämään puhuttelun sekä sanomaan, että : Ei se sitä tarkoita, että vaikka äitikin on täällä töissä, että sinä saat alkaa tekemään täällä mitä haluat heti, kun näet äitin.
Kyllähän tietenkin loukkaantui, koska äiti oli niin ilkeä.
Päivä-unien kanssa tuli hoitajalla ongelma tytön kanssa. Minä sanoin, että : Sanot tytölle, että ei tarvi nukkua vaan levätä ja olla hiljaa sängyssä sen lepohetken.
Sanoin, että : Tyttö menee itse nukkumaan illalla 7-8 aikoihin ja minä herätä hänet aamulla 6:lta katsomaan lasten ohjelmia joten ei hän tarvi enään päiväunia!
Hän sai päiväkodissa HARRASTAA PÄIVÄN joten en minä nähnyt tarpeelliseksi lähteä vielä illalla raahaamaan ympäri kaupunkia alle koulu-ikäistä lasta harrastamaan!
Hän harrasti 7.30-16.30 välisen ajan päiväkodissa ja me käytiin kaupassa.
Me oltiin kotona, kun Pikku KAKKONEN alko.
Minä tein sillä aikaa ruokaa ja sitten syötiin.
Sen jälkeen oli normi ilta puuhat ja lapsi meni nukkumaan.
Viikonloppuisin käytiin kaupassa ja haettiin seuraavan viikon ruuat sekä leivottiin ja tehtiin ruokaakin valmiiksi.
Jäin äitiyslomalle niin tyttö halus jäädä äitin kanssa kotia. Kyllähän SOMALIT HAISEE SAATANAN PAHALLE MEIDÄN SUOMALAISETKIN NENÄÄN, mutta se ei ole rasismia jos sanoo lapsi sanoo : En halua mennä hoitoon, koska Xxxx haisee!
El sekään ole rasismia jos suomalaiset lapset ei halua leikkiä venäläisten, afrikkalaisten tai arabi lasten kanssa.
Ei hekään ole kysyneet meiltä, että : Sopiiko, että me tullaan SUOMEEN ASUMAAN JA TEHDÄÄN TEISTÄ SUOMALAISISTA RASISTEJA!?
Tämä oli myös FB KUNNIALLISISTA KUNNIAN LOUKKAUS AJATELLA ASIOITA NOIN, MUTTA EN SUOSTU PÄÄTÄNI KÄÄNTÄMÄÄN VIELÄKÄÄN! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Muistan, että räjäytystyönjohtaja joka on ASIANTUNTIJA niin oli koulussa yhtä aikaa, mutta en edes muista minkä näköinen hän oli.
Äänestä päätellen minä olen joskus keskustellut hänen kanssa, mutta en muista missä ja milloin ja mistä asiasta!
Sen tiedän, että sukua Kiviniemille ja Kyröille.
Ruotsin serkku joka kävi kertoi, että minun kunniattoman Holon setä oli käyny tekemässä lattian Iijärvelle hänen isänsä syntymäkotiin jossa he ovat asuneet.
Hän kysy, että eikö minua kiinnosta mitä sukuni tekee!?
Isäni vastasi minun puolesta, että : EI ME OLLA NIIN SUKU RAKKAITA!
Ei minun kunniattoman Holon sukukaan pitele minun puolia joten TARVIIKO MINUNKAAN HEISTÄ VÄLITTÄÄ!
Onhan heillä sentään omaisuutta josta kyllä voisin olla kiinnostunut, koska he käyvät kaikki minun kunnian päälle!
Käyvät minun oman isän vanhempien HAUDALLA MINUA PALVOMASSA!
Kyllä minä olisin voinut ottaa ne KUKAT JA KYNTTILÄT RAHANA, koska EI NIISTÄ KUKISTA JA KYNTTILÖISTÄ OLE MITÄÄN ILOA KENELLEKKÄÄN!
Paljoko lie se kivikin maksanut jota ei edes kukaan pahemmin katsele!?
Minä olisin voinut ottaa senkin rahana, koska Mikko-vaari nukkuu niitä PÄIVÄ-UNIA joita minä en suostunut lapsena nukkumaan!
Se on harvinaista jos minä kunniaton Holo nukun päivä-unia, koska en minä nukkunut lapsenakaan.
Minä menin VAIN aikasemmin illalla nukkumaan.
Ei minun omien lastenkaan tarvinnut nukkua päivä-unia, kun he olivat kotona minun kanssa!
Aikion Leo opetti SAAMELAISENA, että NUKKUMINEN ON HOMOJEN HOMMAA!
Me muutettiin tytön kanssa Espooseen ja tyttö oli perhepäivähoidossa, kun me asuttiin Kuitinmäessä. Minä olin töissä päiväkodissa ja ei siitä hänen hoidossa olemisesta olis tullut mitään.
Hän oli samassa päiväkodissa välillä hoidossa. Minä menin kahville ja hoitaja sano, että : Oi että sinulla on niin ihana tyttö.
Minä sanoin hänelle, että : Kyllä hän ihana on ja kilttikin, mutta hän on vieras korea!
Hän oli pari viikkoa ja sattu näkemään, että äiti on töissä eikä tee mitään. Hän päätti ottaa omat ohjat käsiin joten minä jouduin pitämään puhuttelun sekä sanomaan, että : Ei se sitä tarkoita, että vaikka äitikin on täällä töissä, että sinä saat alkaa tekemään täällä mitä haluat heti, kun näet äitin.
Kyllähän tietenkin loukkaantui, koska äiti oli niin ilkeä.
Päivä-unien kanssa tuli hoitajalla ongelma tytön kanssa. Minä sanoin, että : Sanot tytölle, että ei tarvi nukkua vaan levätä ja olla hiljaa sängyssä sen lepohetken.
Sanoin, että : Tyttö menee itse nukkumaan illalla 7-8 aikoihin ja minä herätä hänet aamulla 6:lta katsomaan lasten ohjelmia joten ei hän tarvi enään päiväunia!
Hän sai päiväkodissa HARRASTAA PÄIVÄN joten en minä nähnyt tarpeelliseksi lähteä vielä illalla raahaamaan ympäri kaupunkia alle koulu-ikäistä lasta harrastamaan!
Hän harrasti 7.30-16.30 välisen ajan päiväkodissa ja me käytiin kaupassa.
Me oltiin kotona, kun Pikku KAKKONEN alko.
Minä tein sillä aikaa ruokaa ja sitten syötiin.
Sen jälkeen oli normi ilta puuhat ja lapsi meni nukkumaan.
Viikonloppuisin käytiin kaupassa ja haettiin seuraavan viikon ruuat sekä leivottiin ja tehtiin ruokaakin valmiiksi.
Jäin äitiyslomalle niin tyttö halus jäädä äitin kanssa kotia. Kyllähän SOMALIT HAISEE SAATANAN PAHALLE MEIDÄN SUOMALAISETKIN NENÄÄN, mutta se ei ole rasismia jos sanoo lapsi sanoo : En halua mennä hoitoon, koska Xxxx haisee!
El sekään ole rasismia jos suomalaiset lapset ei halua leikkiä venäläisten, afrikkalaisten tai arabi lasten kanssa.
Ei hekään ole kysyneet meiltä, että : Sopiiko, että me tullaan SUOMEEN ASUMAAN JA TEHDÄÄN TEISTÄ SUOMALAISISTA RASISTEJA!?
Tämä oli myös FB KUNNIALLISISTA KUNNIAN LOUKKAUS AJATELLA ASIOITA NOIN, MUTTA EN SUOSTU PÄÄTÄNI KÄÄNTÄMÄÄN VIELÄKÄÄN!Joku oli sanonut minun kunniattoman Holon vanhemmille, että minä aiheutan Inarin kunnalle 3000 euroa joka vuosi tappiota, kun työttömänä!
Minä sanoin, että : Inarin kunnalle EI KELVANNUT TALOUSPÄÄLLIKÖ TÖIHIN JOKA OLIS SENTÄÄN TUOTTANUT RAHAA ENEMMÄN KUUKAUDESSA MITÄ HALLINNONJOHTAJA JA KUNNANJOHTAJA JOTKA AIHEUTTAA JOKA KUUKAUSI TAPPIOTA, KOSKA FB KUNNIOILLA EI TIPU LASTA EIKÄ PASKAAKAAN! - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joku oli sanonut minun kunniattoman Holon vanhemmille, että minä aiheutan Inarin kunnalle 3000 euroa joka vuosi tappiota, kun työttömänä!
Minä sanoin, että : Inarin kunnalle EI KELVANNUT TALOUSPÄÄLLIKÖ TÖIHIN JOKA OLIS SENTÄÄN TUOTTANUT RAHAA ENEMMÄN KUUKAUDESSA MITÄ HALLINNONJOHTAJA JA KUNNANJOHTAJA JOTKA AIHEUTTAA JOKA KUUKAUSI TAPPIOTA, KOSKA FB KUNNIOILLA EI TIPU LASTA EIKÄ PASKAAKAAN!Ei tässä kulmassa ole muiden kanssa ongelmia, kuin Viitasen Tuulan ja Tiitun Tuvan.
Pennasen pojan kanssa kyllä pärjää, koska hänen isänsä kyllä osaa kurin hänelle pistää tarpeen vaatiessa pistää päälle!
Hakovirtojen kanssa ei olla vuosiin oltu tekemissä ja sekin oli TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, kun Esan poika kävi tässä päissään paskaa jauhattamassa!
Pysykööt omalla pihallaan, koska HE LOUKKASIVAT KAIKKI KUNNIAA, KOSKA ESAN POIKAHAN EI SAIS EDES KÄYTTÄÄ PÄIHTEITÄ. Hänellähän oli jo syntyessä yksi KROMOSOMI LIIKAA JA HÄN ON LIEVÄSTI KEHITYSVAMMAINEN TUOSTA SYYSTÄ!
Esan vaimo itse infos siitä kaikkia joiden kanssa heidän poika leikki.
Nyt he kaikki porukalla syrjii ja loukkaa kunnioita, koska eihän tuo poika olekkaan KEHITYSVAMMAINEN VAAN ALKOHOLISTI!
Hakovirran mettä-terapia jolla hän alkoholisteja hoitaa on kyllä aika tehoton, koska EI EDES OMIA ALKOHOLISTEJA SAA HOIDETTUA! Vaimonsa on vielä HOITAJA ja saanut äitienpäivänkunniamerkn PRESIDENTILTÄ eli Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnan I luokan mitali kultaristein. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei tässä kulmassa ole muiden kanssa ongelmia, kuin Viitasen Tuulan ja Tiitun Tuvan.
Pennasen pojan kanssa kyllä pärjää, koska hänen isänsä kyllä osaa kurin hänelle pistää tarpeen vaatiessa pistää päälle!
Hakovirtojen kanssa ei olla vuosiin oltu tekemissä ja sekin oli TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, kun Esan poika kävi tässä päissään paskaa jauhattamassa!
Pysykööt omalla pihallaan, koska HE LOUKKASIVAT KAIKKI KUNNIAA, KOSKA ESAN POIKAHAN EI SAIS EDES KÄYTTÄÄ PÄIHTEITÄ. Hänellähän oli jo syntyessä yksi KROMOSOMI LIIKAA JA HÄN ON LIEVÄSTI KEHITYSVAMMAINEN TUOSTA SYYSTÄ!
Esan vaimo itse infos siitä kaikkia joiden kanssa heidän poika leikki.
Nyt he kaikki porukalla syrjii ja loukkaa kunnioita, koska eihän tuo poika olekkaan KEHITYSVAMMAINEN VAAN ALKOHOLISTI!
Hakovirran mettä-terapia jolla hän alkoholisteja hoitaa on kyllä aika tehoton, koska EI EDES OMIA ALKOHOLISTEJA SAA HOIDETTUA! Vaimonsa on vielä HOITAJA ja saanut äitienpäivänkunniamerkn PRESIDENTILTÄ eli Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnan I luokan mitali kultaristein.Saihovaarat pistelee parastaan he ovat sentään RUOTSISSA SYNTYNEITÄ VENÄJÄN KOLTTIA NYKYISIN.
Ennen he olivat VAIN RUOTSIN SUOMALAISIA jotka asuvat SUOMESSA! - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Saihovaarat pistelee parastaan he ovat sentään RUOTSISSA SYNTYNEITÄ VENÄJÄN KOLTTIA NYKYISIN.
Ennen he olivat VAIN RUOTSIN SUOMALAISIA jotka asuvat SUOMESSA!Minähän sanoin Sanilan Tiinalle aikoinaan, kun hän tuli minuun kotiin oikein iloisesti hakemaan minun tyttöä heille viikonlopuksi, että : Olet hyvä äiti!
Tiina oli sanonut minun tytölle, että : Minä kyllä haluaisin olla sinun äiti.
Hän sai sentään KUNNIAA MYÖS, koska hän on yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen sen opettajan kanssa joka on myös Aikion Leon exä!
Aikion Leo oli sentään hänen lapsen isä silloin, kun hän joutui armeijassa putkaan ja sotki itsensä omaan paskaan!
Paskajärven Kuningasta tässä ollaan sentään myös luomassa! Inarijärvi on kyllä moneen kertaan paskottu joten Paskajärven Kuningas Hevva Lejo Aihkiolla on sentään 3 kunniallista Paskajärven Prinsessaa ja yksi kunniaton tyttö! - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minähän sanoin Sanilan Tiinalle aikoinaan, kun hän tuli minuun kotiin oikein iloisesti hakemaan minun tyttöä heille viikonlopuksi, että : Olet hyvä äiti!
Tiina oli sanonut minun tytölle, että : Minä kyllä haluaisin olla sinun äiti.
Hän sai sentään KUNNIAA MYÖS, koska hän on yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen sen opettajan kanssa joka on myös Aikion Leon exä!
Aikion Leo oli sentään hänen lapsen isä silloin, kun hän joutui armeijassa putkaan ja sotki itsensä omaan paskaan!
Paskajärven Kuningasta tässä ollaan sentään myös luomassa! Inarijärvi on kyllä moneen kertaan paskottu joten Paskajärven Kuningas Hevva Lejo Aihkiolla on sentään 3 kunniallista Paskajärven Prinsessaa ja yksi kunniaton tyttö!Inarin kunnantalolla he olivat KOKOUKSESSA päättäneet vaihtaa osoitteenkin SAVITIESTÄ MUTAMAANTIEKSI!
Kyllä tuokin on ollut TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS!
Ei me olla edes siitä valitettu, mutta FB kunniallisten mielestä MUTAMAANTIEKIN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIAA!
Syytön minä kunniaton Holo olen siihenkin, että Inarin kunta kaavotti ja antoi tien nimeksi MUTAMAANTIE eikä Ivalon kylän ja Inarin kunnan PASKOJANTIEN!
Manifestoinnissa on tärkeää, että MAA ON SELLAINEN JOKA MUUTTAA SENTÄÄN MUOTOAAN!
Kallion päällä on ikävä panostajana manifestoida, koska eihän siihen jää kuin ISO KUOPPA JOKA ON TÄYNNÄ HIEKKAA!
Ei ne sitä hiekkaa niin paljoa tarvi talven aikana, että sillä tienaa miljoonia!
Ei kukaan suostu hiekasta maksamaan KULLAN HINTAA! - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Inarin kunnantalolla he olivat KOKOUKSESSA päättäneet vaihtaa osoitteenkin SAVITIESTÄ MUTAMAANTIEKSI!
Kyllä tuokin on ollut TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS!
Ei me olla edes siitä valitettu, mutta FB kunniallisten mielestä MUTAMAANTIEKIN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIAA!
Syytön minä kunniaton Holo olen siihenkin, että Inarin kunta kaavotti ja antoi tien nimeksi MUTAMAANTIE eikä Ivalon kylän ja Inarin kunnan PASKOJANTIEN!
Manifestoinnissa on tärkeää, että MAA ON SELLAINEN JOKA MUUTTAA SENTÄÄN MUOTOAAN!
Kallion päällä on ikävä panostajana manifestoida, koska eihän siihen jää kuin ISO KUOPPA JOKA ON TÄYNNÄ HIEKKAA!
Ei ne sitä hiekkaa niin paljoa tarvi talven aikana, että sillä tienaa miljoonia!
Ei kukaan suostu hiekasta maksamaan KULLAN HINTAA!Minusta kunniattomasta Holosta sekään ei olis mikään ihme vaikka FB kunniallisten lapset polttasivat tuon uuden hienon Kaarteen Kulttuuri- ja Koulukeskuksen, koska se on tehty puusta ja mistä me tiedetään mitä kaikkia MIELISAIRAUKSIA heidänkin kunniallisilla vanhemmilla on!
Me ollaan sentään turvassa täällä toisella puolen tien, mutta FB kunnialliset asuvat siellä koulun vieressä!
Onkohan meillä edes riittävää PALOKALUSTOA jolla koulun pystyy edes sammuttamaan!?
Talvella ei saa edes joesta vettä, koska joki on kuulemma TALVELLA JÄÄSSÄ!
Onneksi nämä kaikki huolet oli FB kunniallisista kunnian loukkauksia, koska me saadaa oma palokalustokin tänne sen pienen SAIRAALAN sekä Lidlin kaupan lisäksi!
Lidl on sentään hyvä kauppa josta sentään saa muutakin, kuin hyvää ja edullista ruokaa!
Minä kunniaton Holo ostin sentään PARKSIDEN ruuvinvääntimen, koska kaikki työkalut mitä olin K-raudasta ja S-marketista ostanut ovat myös FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUKSIA!
Lidlin työkaluissa on 5 vuoden takuut eli ne eivät voi olla huonoja silloin.
Tokmannilta olen ostanut spary maalit jos olen jotain omia taide projekteja ollut tekemässä.
Kesällä maalailtiin tytön kanssa vanhoja lautoja minulle hyllyiksi.
Tyttö ei oikein ymmärtänyt ensin, mutta hän alkoi sanomaan minulle, että : Äiti ei sillä ole mitään väliä mistä ostaa, koska kaikki tulee kuitenkin samasta paikasta.
Olin sanonut hänelle, että : Kyllä sinä opit vielä, koska ihmisoikeudet ja arvot ovat hienoja asioita!
Hän tuli jostain ja minä huusin hänelle, että : Jaahas ja Holohan se ihan itte sieltä REIPPAANA TULEE!
Hän käänty katsomaan ja minä aloin nauramaan sekä sanoin, että : Minä kutsuin sinua Holoksi, koska minähän olen myös Holo!
Hän jäi katsomaan sekä sano, että : Nuo ei kyllä ihan täysillä käy joiden kunnioita oot loukannut.
Minä sanoin, että : Mitä niistä välität, kun meet vaan reippaana pesemään KIRKON IKKUNOITA!
Kävi ja tuli sekä sano, että : Kirkkoherra istu toimistossa töissä.
Minä sanoin, että : Ei minusta Ivalossa ole kirkkoherraa vaan täällä on pappeja, pastoreita ja rovasti. Kaikki KIRKKOHERRAT makaa haudassa, mutta kyllähän ne valokuvissa olevat Kirkkoherrat tietenkin ovat nousseet katsomaan, että mitähän helvettiä täällä oikein tapahtuu!
Kunnialliset ja nuhteettomat Papit ovat kunnian loukkauksia Ivalossa ja he eivät ole ikinä edes syntiä tehneet.
Neiti Holo katseli DRACULAA ja minä kävin sekä sanoin, että : Dracula oli Kreivi ja hänen vaimo oli kreivitär, mutta heidänkin perhe oli hyvin OMITUINEN!
Tyttö sano vaan, että : Ei se haittaa, mutta kyllä nuo FB kunnialliset on hulluja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 681320
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574