Tein aloituksen Simitistä., joka poistettiin. Tuli vaan mieleen että miksi.
Oli tarkoitus kysyä, kun hän on muutamassa minun keskustelussa kommentoinut ja ehkä vähän negatiivisesti. Olen myös yrittänyt kysyä, mutta en saa vastausta.
Ei tämä ole mulle mitenkään tärkeä aihe. Mä vaan ihmettelin, miksi ketju poistettiin.
Ei mulla ole todellakaan tarkoitus kirjoittaa mitään negatiivista. Minä en tunne kyseistä nimimerkkiä, eikä todellakaan ole paljoa kirjoitellut minun ketjuihin toisin kuin Yksäri. Ei minua tuossa nimimerkissä mikään varsinaisesti häiritse toisin kuin Yksärissä.
Ajattelin vaan kysyä, kun tulee aika ajoin vähän negatiivisia kommentteja.
Tosiaan, kun en tästä nimimerkistä mitään tiedä, en kommentoi isommin. Ei mua ole häirinnyt, jos joskus tulee negatiivinen kommentti minun keskusteluun. Yksäri mua häiritsee palstalla eniten.
Simiti voi itse ilman muuta vastata ja toivottavaakin olisi, jos vastaisi.
Tämä tässä on kuitenkin kiinnostavinta, miksi toisista kirjoittajista saa tehdä aloituksia, mutta toisista ei. Onko tähän jotakin syytä.
Todellavaikeeta
Miksi Yksäristä saa tehdä aloituksia, mutta ei Simitistä
14
124
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Sinä itse kommentoit jatkuvalla syötöllä negatiivisesti, mouhoat ja haukut. Miksi et siis itse kestä yhtäön mitään? Jos itse räyhää ja näykkii muita koko ajan, niin pitäisi olla vähän paksunahkaisempi. Susta saa tosi lumihiutalekuvan.
- Anonyymi00002
Simiti kiroilee niin paljon aloituksiin kännipäissään, että ne lähtee sitten koko aloitukset.
- Anonyymi00003
Valitettavasti tämä on todennäköisin syy. Simiti riehuu lähes päivittäin aloitustensa poistamista horpotipoo modeja
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Valitettavasti tämä on todennäköisin syy. Simiti riehuu lähes päivittäin aloitustensa poistamista horpotipoo modeja
Jossain sen omassa aloituksessa liki 50 kpl poistoja. Luultavammin tyypin itse kiroilemia.
- Anonyymi00004
Vammaset ja varsinkin siis just miehet saa aina kaiken anteeksi. Sellaisia niistä kasvatettiin. Enne vanhaa vain poika oli jotain. Tytöt voi myydä markkinoilla.
- Anonyymi00006
Kirjoituksesi poistui siitä yksinkertaisesta syystä, simiti klikkasi sen poistettavaksi.
- Anonyymi00007
Jos sinulla ei ole tarkoitus kirjoittaa mitään negatiivista niin miksi lähes tulkoon kaikki kirjoituksesi ovat paitsi negatiivisia sisältävät myös rutosti vihaa ja epäterveitä ajatuksia?
- Anonyymi00008
Koska maailmankaikkeus tietää, että minä olen huomionkipeä. 🤩
🦄- Anonyymi00009
Heheee... terkkuja Sulle ;)
- Anonyymi00011
Kyllä narsisti narsistin tunnistaa :)
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä narsisti narsistin tunnistaa :)
Ahaa, tuohon tarpeeseen kelpaa tekonarsistikin, mokomin jos toisenkin...)
- Anonyymi00010
Aika sekavaa sontaa taas junttihörhöjen kiljumista. Mites pedofiilit muuten sujuu?
>Simiti<- Anonyymi00013
Ehkä sää tarvitsisit jonkun naisen niin et olis aina niin vihainen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ehkä sää tarvitsisit jonkun naisen niin et olis aina niin vihainen.
Kyllä tuo angsti taitaa valitettavasti johtua liiallisesta kallistuksesta vasempaan, jos kirjoituksiinsa on uskominen.
Kultainen keskitie, eli vaaka balanssissa on järkevintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2381538Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3021151Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan69829Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48733- 120653
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt39622Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27605Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49555- 47544
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 45507
- 32501
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48495- 32474
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77461Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8427- 77422
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K7402Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400