Virossa ei ole feminismi vielä riistäytynyt hallinnasta

Anonyymi-ap

Ei ihme, että Virossa ihmiset ovat älykkäämpiä kuin monessa muussa maassa. Siellä tuo hullu f**inismi on ainakin toistaiseksi pysynyt hallinnassa. Virossa ollaan pysytty vielä tuossa "vanhassa" seksuaalirikoslainsäädännössä. Siellä miehet vielä uskaltaa lähestyä naisia ilman pelkoa, että saa syytteen ahdistelusta.

Ei ihme, että Virossa on parempi syntyvyys kuin Suomessa, parempi syntyvyys kuin Puolassa, joka myös lähti tähän f**inismin hulluuteen mukaan. Tämä oli Puolalta varmaan vuosisadan pahin virhe. Maa, jossa vankeja on muutenkin "enemmän kuin tarpeeksi".

Virossa katukuva on vielä hyvinkin "valkoinen" toisin kuin meillä Suomessa. Suomalaisen miehen lapsettomuuskin saattaa olla jopa maailman korkeinta, joten kyllä Suomi ja jopa Puolakin on nykyaikana perin pohjin mädänneitä yhteiskuntia tämän hallitsemattoman f**inismin takia

Todellavaikeeta

138

672

Vastaukset 138

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi voi, eipä näytä tulevan kommentteja. Osuinko nyt todella arkaan paikkaan, kun kenelläkään ei ole mitään sanottavaa. Kerrankin olen palstalla niskan päällä. Hahahahaha, ei pysty pidättää naurua, hahahahaha

Todellavaikeeta

• Anonyymi00002

Pidä gubbe lippu just niin korkealla kuin koet sen olevan. Tsemppiä

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Pidä gubbe lippu just niin korkealla kuin koet sen olevan. Tsemppiä

Eikö ole muuta sanottavaa?

Todellavaikeeta

• Anonyymi00004

Valtaosa ihmisistä on tähän aikaan päivästä töissä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Valtaosa ihmisistä on tähän aikaan päivästä töissä.

No katsotaan, mitä tapahtuu myöhemmin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00005

Vastustan fe minismiä ihan periaatteesta, mutta en ole täysin selvillä kuinka se tuohon seksuaalilainsäädäntöön tarkalleen ottaen liittyy, siksi en osaa kommentoida aihetta oikein mitenkään.
      Toiseksi en aio olla missään tekemisissä naisten kanssa, joten tuo seksuaalirikoslaki ei kosketa minua mitenkään.

Jos nainen makaa keskellä katua, harppaan yli ja jatkan matkaani.
      Jokainen hoitaa omat asiansa.

• Anonyymi00010

Toisin sanoen, jos en saa naiselta seksiä, ei nainenkaan saa minulta mitään palvelua tai erityiskohtelua. Hyvin yksinkertaista ja selkeää.

Ne jotka saa, palvelkoot naisia.

• Anonyymi00012

Tämä artikkeli on maksumuurin takana, mutta alku kertoo "kaiken olennaisen".
        https://www.hs.fi/elama/art-2000005496768.html

Puhutaan tuosta metoo kampanjaa syleilevistä moderneista feministeistä.

"Hollywood-käsittelyn jälkeen #metoosta on Suomessa tullut etenkin kulttuurieliitin ja hyvinvoivan keskiluokan kampanja, jossa miehistä puhutaan suljetuissa nettiyhteisöissä, kirjoittaa Noona Bäckgren."

Ei ollenkaan yllätä, että hyvin voivan keskiluokan ongelma.

Tuon metoo kampanjan aikana kirjoitettiin paljon tuosta ahdistelusta ja sen rajoista.

Mä olen tästä aikaisemminkin puhunut, mutta otan nyt jälleen tausoittamaan tätä ongelmaa, kun on niin hyvin sanottu.
        https://yle.fi/a/3-9932150

"Etenkin nuoret ajattelevat, että seksuaalinen häirintä voi tapahtua vahingossa, kertoo Ylen kysely. Naisten määritelmä seksuaaliselle häirinnälle on miehiä laajempi. Naiset myös vaativat sanallisen häirinnän kriminalisointia miehiä enemmän."

Naiset tätä seksuaalirikoslain tiukennusta vaati ja nyt saivat sen läpi Suomessa.

"Miesten tapaan myös vanhemmat naiset suhtautuvat esimerkiksi tungetteleviin kysymyksiin ja härskeihin vitseihin huomattavasti ymmärtäväisemmin kuin nuoret."

"Mielestäni se kertoo siitä, että ennen sellaista katsottiin läpi sormien. Ennen oli patriarkaalisempi kulttuuri, tutkimusjohtaja Rahkonen miettii."

Vielä tuosta hyvin voivasta keskiluokasta: heillä on varaa olla hyvännäköisiä ja tämän seurauksena kysyntää on enemmän ja joutuvat myös enemmän kokemaan näiden "surkimusten" yrityksiä, jotka taas herättävät inhoa. Onko pelkkä inhon herääminen syy sille, että pitää hakea jännämies "apuun" tai pienempi paha, soittaa poliisille?

Tämä metoo on myös kerännyt vastustusta. Tuossa aiheeseen liittyvä kirjoitus.
        https://yle.fi/a/74-20073201

"Uhatuksi koettu asema johtaa hänen mukaansa siilipuolustukseen: turvaa haetaan omasta ryhmästä. Epävarmuutta, yksinäisyyttä ja osattomuutta kokevien nuorten miesten puolestapuhujiksi on noussut Andrew Taten kaltaisia naisvihaa levittäviä somejulkkiksia."

"Viestin vetovoimaa on selitetty muun muassa vastareaktiona #metoo-liikkeelle, joka vahvisti feministisiä arvoja yhteiskunnassa kertaheitolla."

Todellavaikeeta

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tämä artikkeli on maksumuurin takana, mutta alku kertoo "kaiken olennaisen".

Puhutaan tuosta metoo kampanjaa syleilevistä moderneista feministeistä.

"Hollywood-käsittelyn jälkeen #metoosta on Suomessa tullut etenkin kulttuurieliitin ja hyvinvoivan keskiluokan kampanja, jossa miehistä puhutaan suljetuissa nettiyhteisöissä, kirjoittaa Noona Bäckgren."

Ei ollenkaan yllätä, että hyvin voivan keskiluokan ongelma.

Tuon metoo kampanjan aikana kirjoitettiin paljon tuosta ahdistelusta ja sen rajoista.

Mä olen tästä aikaisemminkin puhunut, mutta otan nyt jälleen tausoittamaan tätä ongelmaa, kun on niin hyvin sanottu.

"Etenkin nuoret ajattelevat, että seksuaalinen häirintä voi tapahtua vahingossa, kertoo Ylen kysely. Naisten määritelmä seksuaaliselle häirinnälle on miehiä laajempi. Naiset myös vaativat sanallisen häirinnän kriminalisointia miehiä enemmän."

Naiset tätä seksuaalirikoslain tiukennusta vaati ja nyt saivat sen läpi Suomessa.

"Miesten tapaan myös vanhemmat naiset suhtautuvat esimerkiksi tungetteleviin kysymyksiin ja härskeihin vitseihin huomattavasti ymmärtäväisemmin kuin nuoret."

"Mielestäni se kertoo siitä, että ennen sellaista katsottiin läpi sormien. Ennen oli patriarkaalisempi kulttuuri, tutkimusjohtaja Rahkonen miettii."

Vielä tuosta hyvin voivasta keskiluokasta: heillä on varaa olla hyvännäköisiä ja tämän seurauksena kysyntää on enemmän ja joutuvat myös enemmän kokemaan näiden "surkimusten" yrityksiä, jotka taas herättävät inhoa. Onko pelkkä inhon herääminen syy sille, että pitää hakea jännämies "apuun" tai pienempi paha, soittaa poliisille?

Tämä metoo on myös kerännyt vastustusta. Tuossa aiheeseen liittyvä kirjoitus.
        https://yle.fi/a/74-20073201

"Uhatuksi koettu asema johtaa hänen mukaansa siilipuolustukseen: turvaa haetaan omasta ryhmästä. Epävarmuutta, yksinäisyyttä ja osattomuutta kokevien nuorten miesten puolestapuhujiksi on noussut Andrew Taten kaltaisia naisvihaa levittäviä somejulkkiksia."

"Viestin vetovoimaa on selitetty muun muassa vastareaktiona #metoo-liikkeelle, joka vahvisti feministisiä arvoja yhteiskunnassa kertaheitolla."

Todellavaikeeta

No onhan se nyt niin että jos puhut naiselle = seksuaalinen häirintä. Jos katsot naisen suuntaan liian pitkään = seksuaalinen häirintä. Näistä syistä on monet miehet saaneet esim. porttikiellon kuntosalille.

Miten tähän voi edes vastata, ja miten voisi olla tuntematta vihaa näitä naikkosia kohtaan?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No onhan se nyt niin että jos puhut naiselle = seksuaalinen häirintä. Jos katsot naisen suuntaan liian pitkään = seksuaalinen häirintä. Näistä syistä on monet miehet saaneet esim. porttikiellon kuntosalille.

Miten tähän voi edes vastata, ja miten voisi olla tuntematta vihaa näitä naikkosia kohtaan?

Minäkin olen saanut porttikiellon baariin silloin joskus nuorempana, enkä todellakaan käynyt takapuolesta kiinni. Kyllähän siitä traumoja jäi.

Tuossa lisää tätä problematiikkaa.

Niin koska seksuaaliseen häirintään voi syyllistyä vahingossa, tuossa hyvin sanottu:

"Olisin kuvitellut, että juuri häirintää kokevat vetäisivät tiukan rajan tälle. Ehkä siinä tunnustetaan se, miten monimutkaisia vuorovaikutustilanteet voivat olla, Rahkonen pohtii."

Minua kiinnostaa tässä eniten se, milloin "hysteerinen" nainen ryhtyy näihin tekoihin:

1. Menee ylipuhumaan väkivaltaista jännämiestä hyökkäämään "häiritsijän" kimppuun.

2. Soittaa poliisille, joka on tietysti 1000 kertaa pienempi paha.

Tuossa Ylen jutussa on vielä yksi hyvin mielenkiintoinen seikka, nimittäin tämä, että miesten väitetään puuttuvan liian harvoin "häirintään". No liian harvoin ja liian harvoin, minä olen kokenut tämän, kun "hysteerinen" nainen ryhtyy ylipuhumaan väkivaltaista jännämiestä hyökkäämään minun kimppuun. Voin 100% varmuudella sanoa, että traumat jäi ja joudun elämään koko loppu elämän tämän trauman kanssa. Yksäri vastaa asiaan tällä tavalla.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/19528351/jalleen-yksari-kerjaa-palstalla-verta-nenasta

Ensin minä totesin aikaisemmassa kommentissa näin:

"Löytyykö ylipäätään maapallolta sellaista maata, joka on "turvapaikka" seksuaalirikollisille?"

Niin kun se pointti onkin tässä se: jos mies syyllistyy seksuaalirikokseen, hän ei ole lähtökohtaisesti MISSÄÄN maassa turvassa. Siitä huolimatta Yksäri mölyää:

"Tällainen kysymys osoittaa suurta halveksuntaa seksuaalirikosten uhreille. He joutuvat elämään muistojensa kanssa joka päivä. Vastuu rikoksesta on tekijällä. "

Niin kuule joudun minäkin elämään muistojen kanssa joka päivä, kun väkivaltainen jännämies hyökkäsi kimppuun. Vastuu Yksärin mukaan rikoksesta siis tekijällä. Niin, mikä v**un rikos? Tämä välikohtaus alkoi siitä, kun "hysteerinen" nainen väitti väkivaltaiselle jännämiehelle, että minä mukamas ahdistelin tätä naista ja väkivaltainen jännämies sokeana uskoi naisen kertomusta, vaikka ei itse ollut näkemässä.

Tuossa Ylen jutussa todetaan näin, että miehet puuttuvat naisten mielestä liian harvoin häirintään. Tuossa vielä lisää:

"Yle kysyi myös, puuttuvatko miehet tarpeeksi asioihin, jos havaitsevat toisen miehen syyllistyvän seksuaaliseen häirintään. Miehistä näin ajatteli 14 prosenttia vastanneista, naisista näin ajatteli 8 prosenttia. Kuva miehistä on sitä ritarillisempi, mitä nuoremmalta asiaa kysytään."

Pahinta tuossa on se, että Yle ei esitä asiasta mitään kritiikkiä ja vielä käyttää tuota sanaa "ritarillinen". Minä totean tähän näin, että tällä tavalla Yle vähintäänkin epäsuorasti yllyttää miehiä rikokseen. Yle unohtaa mainita esimerkiksi tämän: "puuttuminen" on AINA väkivaltainen hyökkäys.

Niin mitä väkivaltaisesta hyökkäyksestä seuraa, se on tietenkin aina toinen juttu, kuinka isot vahingot siitä aiheutuu. Minun tapauksessa onneksi kävi näin, että kädet on tallella ja toimii normaalisti, jalat on tallella ja toimii normaalisti, pää on tallella, MUTTA tämän ikävän välikohtauksen jälkeen pää EI OLE toiminut kuten aikaisemmin. Vahinkoa siitä aiheutui jokatapauksessa ja tämä on fakta.

Oliko kyseessä ahdistelu? Poliisit lopulta tuli paikalle, totesivat, että mitään ahdistelua ei ollut tapahtunut, minä pääsin jatkamaan matkaa ja poliisit pitivät myös siitä huolen, että jännämies ei lähde minun perään.

Syytön siis olin, mutta traumat jäi.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00057
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Minäkin olen saanut porttikiellon baariin silloin joskus nuorempana, enkä todellakaan käynyt takapuolesta kiinni. Kyllähän siitä traumoja jäi.

Tuossa lisää tätä problematiikkaa.

Niin koska seksuaaliseen häirintään voi syyllistyä vahingossa, tuossa hyvin sanottu:

"Olisin kuvitellut, että juuri häirintää kokevat vetäisivät tiukan rajan tälle. Ehkä siinä tunnustetaan se, miten monimutkaisia vuorovaikutustilanteet voivat olla, Rahkonen pohtii."

Minua kiinnostaa tässä eniten se, milloin "hysteerinen" nainen ryhtyy näihin tekoihin:

1. Menee ylipuhumaan väkivaltaista jännämiestä hyökkäämään "häiritsijän" kimppuun.

2. Soittaa poliisille, joka on tietysti 1000 kertaa pienempi paha.

Tuossa Ylen jutussa on vielä yksi hyvin mielenkiintoinen seikka, nimittäin tämä, että miesten väitetään puuttuvan liian harvoin "häirintään". No liian harvoin ja liian harvoin, minä olen kokenut tämän, kun "hysteerinen" nainen ryhtyy ylipuhumaan väkivaltaista jännämiestä hyökkäämään minun kimppuun. Voin 100% varmuudella sanoa, että traumat jäi ja joudun elämään koko loppu elämän tämän trauman kanssa. Yksäri vastaa asiaan tällä tavalla.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/19528351/jalleen-yksari-kerjaa-palstalla-verta-nenasta

Ensin minä totesin aikaisemmassa kommentissa näin:

"Löytyykö ylipäätään maapallolta sellaista maata, joka on "turvapaikka" seksuaalirikollisille?"

Niin kun se pointti onkin tässä se: jos mies syyllistyy seksuaalirikokseen, hän ei ole lähtökohtaisesti MISSÄÄN maassa turvassa. Siitä huolimatta Yksäri mölyää:

"Tällainen kysymys osoittaa suurta halveksuntaa seksuaalirikosten uhreille. He joutuvat elämään muistojensa kanssa joka päivä. Vastuu rikoksesta on tekijällä. "

Niin kuule joudun minäkin elämään muistojen kanssa joka päivä, kun väkivaltainen jännämies hyökkäsi kimppuun. Vastuu Yksärin mukaan rikoksesta siis tekijällä. Niin, mikä v**un rikos? Tämä välikohtaus alkoi siitä, kun "hysteerinen" nainen väitti väkivaltaiselle jännämiehelle, että minä mukamas ahdistelin tätä naista ja väkivaltainen jännämies sokeana uskoi naisen kertomusta, vaikka ei itse ollut näkemässä.

Tuossa Ylen jutussa todetaan näin, että miehet puuttuvat naisten mielestä liian harvoin häirintään. Tuossa vielä lisää:

"Yle kysyi myös, puuttuvatko miehet tarpeeksi asioihin, jos havaitsevat toisen miehen syyllistyvän seksuaaliseen häirintään. Miehistä näin ajatteli 14 prosenttia vastanneista, naisista näin ajatteli 8 prosenttia. Kuva miehistä on sitä ritarillisempi, mitä nuoremmalta asiaa kysytään."

Pahinta tuossa on se, että Yle ei esitä asiasta mitään kritiikkiä ja vielä käyttää tuota sanaa "ritarillinen". Minä totean tähän näin, että tällä tavalla Yle vähintäänkin epäsuorasti yllyttää miehiä rikokseen. Yle unohtaa mainita esimerkiksi tämän: "puuttuminen" on AINA väkivaltainen hyökkäys.

Niin mitä väkivaltaisesta hyökkäyksestä seuraa, se on tietenkin aina toinen juttu, kuinka isot vahingot siitä aiheutuu. Minun tapauksessa onneksi kävi näin, että kädet on tallella ja toimii normaalisti, jalat on tallella ja toimii normaalisti, pää on tallella, MUTTA tämän ikävän välikohtauksen jälkeen pää EI OLE toiminut kuten aikaisemmin. Vahinkoa siitä aiheutui jokatapauksessa ja tämä on fakta.

Oliko kyseessä ahdistelu? Poliisit lopulta tuli paikalle, totesivat, että mitään ahdistelua ei ollut tapahtunut, minä pääsin jatkamaan matkaa ja poliisit pitivät myös siitä huolen, että jännämies ei lähde minun perään.

Syytön siis olin, mutta traumat jäi.

Todellavaikeeta

Miksi syytät naisia siitä, että MIES kävi kimppuusi? 😄

Sehän oli sen MIEHEN syy, ei kaikkien maailman naisten. 🤭

🦄

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Miksi syytät naisia siitä, että MIES kävi kimppuusi? 😄

Sehän oli sen MIEHEN syy, ei kaikkien maailman naisten. 🤭

🦄

Taustalla on aina nainen.

• Anonyymi00006

Kannattaa tehdä "Anot" ja mennä Venäjälle. Siellä on vielä ok olla hyypiö ja vongata p.llua törkeesti... luulisin.

Se maa on sopivasti takapajula, eikä naisten olot ole häävit...
      Varsinkin jos menet jonnekin tuppykylään vaikka karjslan tasavaltaan.

• Anonyymi00008

Niin, nyt on hyvä mennä, pääsee Ukrainaan samalla reissulla.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin, nyt on hyvä mennä, pääsee Ukrainaan samalla reissulla.

Noo... eipäs mietitä liian pitkälle... p.llun vonkaaminen yksinkertaisilla konsteilla tässä on alkuperäinen juttu...

Onhan Venäjällä ja muissa vst maissa muitakin uhkia hyypiöiselle, mutta kysehän on feministisestä maailmasta, missä taas naisilla on liikaa sananvaltaa p.lluunsa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Noo... eipäs mietitä liian pitkälle... p.llun vonkaaminen yksinkertaisilla konsteilla tässä on alkuperäinen juttu...

Onhan Venäjällä ja muissa vst maissa muitakin uhkia hyypiöiselle, mutta kysehän on feministisestä maailmasta, missä taas naisilla on liikaa sananvaltaa p.lluunsa.

Ei ole Venäjäkään "surkimuksen pelastus". Näin olen joskus luullut silloin kun aloittelin Venäjän kielen opettelua. Tuli kerran innokkaana lähestyttyä kahta hyvännäköistä venäläistä naista tai ainakin olin kuulevinani, että puhuivat venäjää ja tietysti itse innokkaana "venäjän opiskelijana" halusin näyttää surkeita venäjän kielen taitoja tehdäkseni naisiin vaikutuksen.

Tosiaan olin vähän "liian innokas", koska olin silloin nuorempi ja sosiaaliset taidot varsin "jäljessä".

Miten sitten lähestyin, sitä en täällä ala kertomaan, mutta sen voin kuitenkin todeta, että takapuolesta en tarttunut kiinni.

Miten nämä hyvännäköiset naiset tähän mun "hyypiömäiseen" käytökseen reagoivat? En kuulkaas olisi silloin voinut uskoa, että "vähemmän" tasa-arvoisissakin maissa naiset uskaltavat olla "uhkaavassa" tilanteessa aggressiivisia. Sanotaanko näin, että ainakin nämä naiset olivat mielestäni jopa monia suomalaisia naisia aggressiivisempia tai ainakin osasivat taitavammin puolustaa.

En kuitenkaan kerro mitä tapahtui, mutta ei tarvittu jännämiestä apuun, ei poliisia, itse osasivat puolustaa ja nöyränä siitä sitten poistuin. Ei käynyt onneksi pahasti.

Mitä mä siitä opin, oli se, että ainakin se kerta teki mulle päivän selväksi sen, että tasa-arvo on täyttä harhaa tai ainakin jos joku suomalainen yksinäinen mies luulee, että Pohjoismaiden "liian korkea" tasa-arvo tarkoittaa sitä, että pääsisi automaattisesti ulkomaalaisten naisten kanssa "helpommalla".

Tosiaan en tiedä, kuinka yleistä tuollainen reagointi miehen "hyypiömäiseen" käyttäytymiseen venäläisten naisten tai muiden ulkomaalaisten naisten keskuudessa on, koska en ole enää KOSKAAN toista kertaa itse käyttäytynyt "yhtä hyypiömäisesti" ainakaan venäläisten naisten edessä.

Muistan, että joku venäläinen mies on mulle joskus sanonut, että ainakaan Moskovassa ei kannata naisten edessä käyttäytyä "hyypiömäisesti".

Vaikka Venäjällä seksuaalirikoslait eivät olisi samoja, mitä nykyaikana monessa EU-maassa, ei tämä siitä huolimatta kerro koko totuutta.

Tosiaan, kun on ollut yritystä elämän aikana niin suomalaisiin kuin myös ulkomaalaisiin naisiin, olen tullut siihen tulokseen, että ei tule toimimaan pitemmän päälle tämä jatkuva asenneilmapiirin kiristyminen ja sitä kautta jatkuva lakien kiristäminen, jonka seurauksena yhä useamman miehen riesa on jännämiesten lisäksi myös poliisi.

Kun tuossa uhriutumisessa ollaan päästy vauhtiin, onhan se varmasti mukavaa kaiken aikaa keksiä vaan lisää syitä, kun vähänkin mieli pahoittuu.

Mielenkiinnolla tosiaan seuraan, lähteekö Virokin mukaan tähän samaan hulluuteen, vai ymmärretäänkö siellä laittaa nopeammin rajat.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00036
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei ole Venäjäkään "surkimuksen pelastus". Näin olen joskus luullut silloin kun aloittelin Venäjän kielen opettelua. Tuli kerran innokkaana lähestyttyä kahta hyvännäköistä venäläistä naista tai ainakin olin kuulevinani, että puhuivat venäjää ja tietysti itse innokkaana "venäjän opiskelijana" halusin näyttää surkeita venäjän kielen taitoja tehdäkseni naisiin vaikutuksen.

Tosiaan olin vähän "liian innokas", koska olin silloin nuorempi ja sosiaaliset taidot varsin "jäljessä".

Miten sitten lähestyin, sitä en täällä ala kertomaan, mutta sen voin kuitenkin todeta, että takapuolesta en tarttunut kiinni.

Miten nämä hyvännäköiset naiset tähän mun "hyypiömäiseen" käytökseen reagoivat? En kuulkaas olisi silloin voinut uskoa, että "vähemmän" tasa-arvoisissakin maissa naiset uskaltavat olla "uhkaavassa" tilanteessa aggressiivisia. Sanotaanko näin, että ainakin nämä naiset olivat mielestäni jopa monia suomalaisia naisia aggressiivisempia tai ainakin osasivat taitavammin puolustaa.

En kuitenkaan kerro mitä tapahtui, mutta ei tarvittu jännämiestä apuun, ei poliisia, itse osasivat puolustaa ja nöyränä siitä sitten poistuin. Ei käynyt onneksi pahasti.

Mitä mä siitä opin, oli se, että ainakin se kerta teki mulle päivän selväksi sen, että tasa-arvo on täyttä harhaa tai ainakin jos joku suomalainen yksinäinen mies luulee, että Pohjoismaiden "liian korkea" tasa-arvo tarkoittaa sitä, että pääsisi automaattisesti ulkomaalaisten naisten kanssa "helpommalla".

Tosiaan en tiedä, kuinka yleistä tuollainen reagointi miehen "hyypiömäiseen" käyttäytymiseen venäläisten naisten tai muiden ulkomaalaisten naisten keskuudessa on, koska en ole enää KOSKAAN toista kertaa itse käyttäytynyt "yhtä hyypiömäisesti" ainakaan venäläisten naisten edessä.

Muistan, että joku venäläinen mies on mulle joskus sanonut, että ainakaan Moskovassa ei kannata naisten edessä käyttäytyä "hyypiömäisesti".

Vaikka Venäjällä seksuaalirikoslait eivät olisi samoja, mitä nykyaikana monessa EU-maassa, ei tämä siitä huolimatta kerro koko totuutta.

Tosiaan, kun on ollut yritystä elämän aikana niin suomalaisiin kuin myös ulkomaalaisiin naisiin, olen tullut siihen tulokseen, että ei tule toimimaan pitemmän päälle tämä jatkuva asenneilmapiirin kiristyminen ja sitä kautta jatkuva lakien kiristäminen, jonka seurauksena yhä useamman miehen riesa on jännämiesten lisäksi myös poliisi.

Kun tuossa uhriutumisessa ollaan päästy vauhtiin, onhan se varmasti mukavaa kaiken aikaa keksiä vaan lisää syitä, kun vähänkin mieli pahoittuu.

Mielenkiinnolla tosiaan seuraan, lähteekö Virokin mukaan tähän samaan hulluuteen, vai ymmärretäänkö siellä laittaa nopeammin rajat.

Todellavaikeeta

"Mielenkiinnolla tosiaan seuraan, lähteekö Virokin mukaan tähän samaan hulluuteen, vai ymmärretäänkö siellä laittaa nopeammin rajat."

Kuinkas sinä laittaisit rajat demokraattiselle lakien säätämisen prosesseille? 🤭

🦄

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

"Mielenkiinnolla tosiaan seuraan, lähteekö Virokin mukaan tähän samaan hulluuteen, vai ymmärretäänkö siellä laittaa nopeammin rajat."

Kuinkas sinä laittaisit rajat demokraattiselle lakien säätämisen prosesseille? 🤭

🦄

Demokratiaa ei ole todellisuudessa olemassa. Se on teidän umpikierojen f**inistien itsepetosta.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Demokratiaa ei ole todellisuudessa olemassa. Se on teidän umpikierojen f**inistien itsepetosta.

Todellavaikeeta

No jopas. 😄 Mutta moni muukin kuin vain feministit on sitä mieltä, että demokratiaa on kyllä olemassa. (Tämä ei tarkoita, että minä myöntäisin olevani feministi.) Ja nyt on tosiaan kyse siis edustuksellisesta demokratiasta eli parlamentarismista.

Yleensä ne, jotka eniten valittavat demokratian puutteesta, eivät itse äänestä vaaleissa.

🦄

• Anonyymi00039 kirjoitti:

No jopas. 😄 Mutta moni muukin kuin vain feministit on sitä mieltä, että demokratiaa on kyllä olemassa. (Tämä ei tarkoita, että minä myöntäisin olevani feministi.) Ja nyt on tosiaan kyse siis edustuksellisesta demokratiasta eli parlamentarismista.

Yleensä ne, jotka eniten valittavat demokratian puutteesta, eivät itse äänestä vaaleissa.

🦄

"(Tämä ei tarkoita, että minä myöntäisin olevani feministi.)🦄"

Joko valehtelit aikaisemmin tai olet feikkifeminismissäsi ruvennut horjumaan, ja myönnät, että se oli feikki. Todellisuudessa olet sosiaalidarwinisti.

Kun olet esiintynyt feministinä palstalla, olet kehunut feminismiä. Ja nimenomaan sanoit, että olet feministi.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Todellavaikeeta

No sinuna miettisin, että voisitko sinä tehdä jotain itsellesi, kun ei tunnu missään tulevan hyviä tuloksia noitten naisten kanssa kohtaamisessa.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

No sinuna miettisin, että voisitko sinä tehdä jotain itsellesi, kun ei tunnu missään tulevan hyviä tuloksia noitten naisten kanssa kohtaamisessa.

Erittäin hyvä kommentti. Kyylä minä tämän olen palstalla myöntänyt, että joskus nuorempana on tullut "vähän mokailtuakin". Nyt on jo ikää vähän enemmän ja kyllähän tässä varmasti on jotakin myös oppinut.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00080
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Erittäin hyvä kommentti. Kyylä minä tämän olen palstalla myöntänyt, että joskus nuorempana on tullut "vähän mokailtuakin". Nyt on jo ikää vähän enemmän ja kyllähän tässä varmasti on jotakin myös oppinut.

Todellavaikeeta

No jos olisit oppinut, niin et sinä sitten olisi huolissaan seksuaalisen häirinnän laista tai feminismin määrästä jne. (mistä nyt aina jankutat palstalla)

• Anonyymi00083
        Anonyymi00080 kirjoitti:

No jos olisit oppinut, niin et sinä sitten olisi huolissaan seksuaalisen häirinnän laista tai feminismin määrästä jne. (mistä nyt aina jankutat palstalla)

Koska tämä on vaatinut minulta PALJON työtä. Ei ole hyvä juttu, että kaiken aikaa vaan kovennetaan vaatimuksia ja jos ei näitä feministien luomia vaatimuksia kykene toteuttaa, seurauksena on, että jännämies hyökkää kimppuun tai pienempi paha, poliisi tulee paikalle. Ei tämä tosiasia miksikään muutu, "kidutus" on jokatapauksessa ehtinyt tapahtumaan, jos jännämies hyökkää kimppuun tai pienempi paha, poliisi tulee paikalle.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00009

naiset tietävät että laki puolustaa heitä aina ja he käyttäytyvät sen takia törkeästi

"mies on syyllinen" - feminismin ydin sanoma

myös huomattu kuinka ex-lesbot palautuisivat paremmiksi normaaleiksi kenties...

syntyykö lesboille poikavauvoja, samassa hengessä kuin tosi äijille tyttövauvoja kuten poliiseille tyttöjä?

seksuaalifeminismi hipoo kyllä laittomia puoleita, että eivät ole päivävaloon sopivia ja siksi feminismissa on muitakin puolia kuin salonkikelpoinen

uutiset kertovat kuinka feminismi raiskaa, hyväksikäyttää
      voi olla harvinaisempi kuin miehellä, mutta on silti olemassa
      seksuaalisuus ei ole verrattavissa naisilla ja miehillä
      kun mies voisi haluta saada useammin kuin nainen
      ja naiset joutuvat aina jarruttamaan miehiä

voi olla, että pikkutyttöjä raiskaavat lesbot itse ovat liian nuoria ja feminismi aatteet aivopesemiä ja laki on tuntematon, missä raja menee kunnes oppivat

• Anonyymi00011

juodaanko ja poltetaanko virossa äijämäisyyden nimissä enemmän?
      kun puoliso on juoppo, silloin on helpompi....

mutta nainen on aina nainen ja jopa juoppona pane kapulat rattaisiin

• Anonyymi00013

Ja tämmöstä sit taas.
      Vilma

• Anonyymi00026

Eikö sulla ole enempää sanottavaa?

Todellavaikeeta

• Anonyymi00035
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Eikö sulla ole enempää sanottavaa?

Todellavaikeeta

Mä en lue sun ylipitkiä novelleja ollenkaan.
        Pitäisi olla jokin merkkimäärä per kommentti.
        Eihän sellaista kedkusteluakaan puheena kestä kukaan, jos toinen maanisesti latelee.
        Ei kiitos.
        Vilma
        Otapa opiksesi.

• Anonyymi00014

Se nyt on ihan selvä, että deittisovellusten tultua naisten kiinnostus alkoi kohdistumaan samoihin miehiin, eikä näitä rikkaita ja komeita miehiä riitä kaikille naisille, joten naiset ovat tahtomattaan sinkkuja.

Koska parisuhteita ei synny entiseen malliin, niin ei synny myöskään lapsia.

Nyt vassarifeministit ehdottavat syntyvyyden nostamiseksi maahanmuuttoa mikä siis tarkoittaa tulevaisuudessa sitä, että suomalaisten määrä pienenee ja isl@mistien kasvaa, joten naisten ja vähemmistöjen oikeuksia tullaan tulevaisuudessa polkemaan ja sitten teitä valkoihoisia heteromiehiä vingutaan apuun ja turvaamaan ihmisten liikkumista kaupungilla. Tästä on jo esimerkkejä.

• Anonyymi00015

16:26
        Et kyll ymmärrä parisuhteesta mitään.
        Kovasti satuilet ja muka tiedät.
        Ei elämä tuollaista ole.
        Kyllä me naiset saatamme nirsoillakin, emmekä huolisi kaltaisiasi.
        Vilma
        Suuret luulot ja pienet ne...aivot

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

16:26
        Et kyll ymmärrä parisuhteesta mitään.
        Kovasti satuilet ja muka tiedät.
        Ei elämä tuollaista ole.
        Kyllä me naiset saatamme nirsoillakin, emmekä huolisi kaltaisiasi.
        Vilma
        Suuret luulot ja pienet ne...aivot

Ei huoli ei, nainen ottaa ennemmin karhun lähimetsästä kuin miestä.

• Anonyymi00092

• Anonyymi00093
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Jaahas viesti poistui. Täytyy yrittää kirjoittaa pätkissä.

Otin viestissä puheeksi tämän Laasasen kirjan Naisten sekaualinen valta.
        https://jyx.jyu.fi/bitstreams/69cf7df4-abd2-412a-966e-1a026b967ed5/download

Oliko tämä syy sille, että viesti poistui. Katsotaanpa mitä seruaa.

Todellavaikeeta

No siellä luvussa 5. Naisten seksuaalinen valta yhteiskunnassa.

Siellä mainitaan kaksoispalkkateoria ja se, miksi hyviä miehiä ei ole enää jäljellä.

Kaksoispalkkateoriassa mainitaan esimerkiksi tämä, kuinka deittipalveluissa vastausten määrä miehillä on riippuvainen tuloista ja koulutuksesta.

Tässä taas vähän lisää. Katsotaan pysyykö viesti.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

No siellä luvussa 5. Naisten seksuaalinen valta yhteiskunnassa.

Siellä mainitaan kaksoispalkkateoria ja se, miksi hyviä miehiä ei ole enää jäljellä.

Kaksoispalkkateoriassa mainitaan esimerkiksi tämä, kuinka deittipalveluissa vastausten määrä miehillä on riippuvainen tuloista ja koulutuksesta.

Tässä taas vähän lisää. Katsotaan pysyykö viesti.

Todellavaikeeta

Jatketaan jälleen.

Miksi niitä hyvä miehiä ei ole enää jäljellä? Koska naisten koulutustason ja palkkatason noustessa naisista on tullut yhä riippumattomampia, mutta siitä huolimatta arvostavat menestyneitä miehiä.

Miehen tulotasolla on esimerkiksi vahva yhteys siihen, kuinka suurella todennäköisyydellä mies on animisissa.

Ja jälleen voisin toistaiseksi jättää kommentin tähän.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00096
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Jatketaan jälleen.

Miksi niitä hyvä miehiä ei ole enää jäljellä? Koska naisten koulutustason ja palkkatason noustessa naisista on tullut yhä riippumattomampia, mutta siitä huolimatta arvostavat menestyneitä miehiä.

Miehen tulotasolla on esimerkiksi vahva yhteys siihen, kuinka suurella todennäköisyydellä mies on animisissa.

Ja jälleen voisin toistaiseksi jättää kommentin tähän.

Todellavaikeeta

Jatkuu jälleen.

Puhuin myös tuosta sosiologi Anna Kontulan kirjasta Tästä äiti varoitti. Kun kirjoitat Wikipediaan hakuun "tästä äiti varoitti", siellä tulee tiivistelmä tuosta kyseisestä kirjasta. Siellä kirjoitetaan hyvin ulkonäöstä:

"Ulkonäkö tuottaa luokka-asemaa ja kertoo siitä. Menestyksekäs taistelu ikääntymisen ulkoisia vaikutuksia vastaan on yhteiskunnassa yläluokkaisessa asemassa olevien tunnusmerkki. Tämä vaatii voimavaroja: kuntosalikorttia, ehostustuotteita, vaatteita ja ennen kaikkea aikaa. Raskasta työtä tekevällä perheenäidillä sitä on vähän."

Susanna Penttilä on hyvä esimerkki. Hän "saa helposti" itseä paljon nuorempia miehiä, joten ei tarvitse päivääkään katsella oman ikäisiä veltostuneita kaljuuntuvia miehiä, kun on pilvin pimein mahdollisuuksia jopa paljon nuorempiin lihaksikkaisiin komeisiin tuuheahiuksisiin urheilijamiehiin.

Ja jälleen toistaiseksi tässä.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Jatkuu jälleen.

Puhuin myös tuosta sosiologi Anna Kontulan kirjasta Tästä äiti varoitti. Kun kirjoitat Wikipediaan hakuun "tästä äiti varoitti", siellä tulee tiivistelmä tuosta kyseisestä kirjasta. Siellä kirjoitetaan hyvin ulkonäöstä:

"Ulkonäkö tuottaa luokka-asemaa ja kertoo siitä. Menestyksekäs taistelu ikääntymisen ulkoisia vaikutuksia vastaan on yhteiskunnassa yläluokkaisessa asemassa olevien tunnusmerkki. Tämä vaatii voimavaroja: kuntosalikorttia, ehostustuotteita, vaatteita ja ennen kaikkea aikaa. Raskasta työtä tekevällä perheenäidillä sitä on vähän."

Susanna Penttilä on hyvä esimerkki. Hän "saa helposti" itseä paljon nuorempia miehiä, joten ei tarvitse päivääkään katsella oman ikäisiä veltostuneita kaljuuntuvia miehiä, kun on pilvin pimein mahdollisuuksia jopa paljon nuorempiin lihaksikkaisiin komeisiin tuuheahiuksisiin urheilijamiehiin.

Ja jälleen toistaiseksi tässä.

Todellavaikeeta

Sitten näistä i**amisteista. Siinäpä se: m**limi mies voi ottaa vapaasti k**stityn naisen, mutta toisin päin onkin jo hankalampaa. Tulevaisuudessa tämä tietää v**koisille h**ero miehille entistä kovempia vaatimuksia parisuhdemarkkinoilla, koska käytännössä v**koinen k**stitty nainen on "ainoa", johon v**koisella h**ero miehellä on mahdollisuuksia tai edes kohtuullisesti mahdollisuuksia ja näitäkin kaiken aikaa heikennetään, koska naisten koulutus on Länsi-Euroopassa korkealla ja metoo kampanjan myöstä myös sosiaalisissa taidoissa vaaditaan entistä "korkeamman tason" osaamista.

Ja taas voisin jättää tähän.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00098
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Sitten näistä i**amisteista. Siinäpä se: m**limi mies voi ottaa vapaasti k**stityn naisen, mutta toisin päin onkin jo hankalampaa. Tulevaisuudessa tämä tietää v**koisille h**ero miehille entistä kovempia vaatimuksia parisuhdemarkkinoilla, koska käytännössä v**koinen k**stitty nainen on "ainoa", johon v**koisella h**ero miehellä on mahdollisuuksia tai edes kohtuullisesti mahdollisuuksia ja näitäkin kaiken aikaa heikennetään, koska naisten koulutus on Länsi-Euroopassa korkealla ja metoo kampanjan myöstä myös sosiaalisissa taidoissa vaaditaan entistä "korkeamman tason" osaamista.

Ja taas voisin jättää tähän.

Todellavaikeeta

Tuon metoo kampanjan haitat osuvat käytännössä eniten v**koiseen h**ero mieheen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Tuon metoo kampanjan haitat osuvat käytännössä eniten v**koiseen h**ero mieheen.

Todellavaikeeta

Tuo, että naisten ja vähemmistöjen oikeuksia aletaan polkemaan, jonka seurauksena v**koisia h**ero miehiä pyydetään apuun.

Samalla v**koisen h**ero miehen elämä muuttuu entistä vaarallisemmaksi, koska he joutuvat tulevaisuudessa tekemään nämä vaarallisimmat työt.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Tuo, että naisten ja vähemmistöjen oikeuksia aletaan polkemaan, jonka seurauksena v**koisia h**ero miehiä pyydetään apuun.

Samalla v**koisen h**ero miehen elämä muuttuu entistä vaarallisemmaksi, koska he joutuvat tulevaisuudessa tekemään nämä vaarallisimmat työt.

Todellavaikeeta

On aivan loogista, että tästä seuraa ajan kanssa v**koisen h**ero miehen häviäminen sukupuuttoon.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

On aivan loogista, että tästä seuraa ajan kanssa v**koisen h**ero miehen häviäminen sukupuuttoon.

Todellavaikeeta

Tätä suomalaisen v**koisen h**ero miehen häviämistä sukupuuttoon ovat nopeuttaneet nuo id**ottipersut, jotka jo heti vuodesta 2022 alkoivat aukomaan päätä Venäjälle. Siinä vähän faktaa näille persun id**oteille.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vaestoliitto-suomalaismiesten-lapsettomuus-maailman-korkeinta-syyna-naisten-parempi-koulutus/6694464

"Lastensaanti-iän ohittaneista suomalaismiehistä joka neljäs on lapseton. Luku on maailman korkein, kertoo Väestöliiton tutkimusprofessori Anna Rotkirch."

Eipä ole suomalaisella v**koisella h**ero miehellä enää asiaa tulevaisuudessa tuon itänaapurinkaan naisiin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00017

No mutta nythän sulle löytyi maa, johon vois suht helposti muuttaa. Ei virokaan helpoin kieli ole oppia, mutta siellä pärjää myös englannilla. Alahan järjestellä muuttoa 👍.

• Anonyymi00018

Ihan hyvä se myös jos täällä suomessa pysyy edes vähän tervejärkisiä…..

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ihan hyvä se myös jos täällä suomessa pysyy edes vähän tervejärkisiä…..

Ja vielä parempi, että vähemmän tervejärkiset muuttavat pois. Se on parempi kaikille osapuolille, myös sille muuttajalle.

• Anonyymi00020

Muutaman vuoden olen opiskellut. Käytän sitä mahdollisimman paljon ja jos taito loppuu, heitä loontooksi.
        Vilma

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ja vielä parempi, että vähemmän tervejärkiset muuttavat pois. Se on parempi kaikille osapuolille, myös sille muuttajalle.

Tuolla kommentilla sinä yllytät niihin 1900 luvun alun tapahtumiin. Eiköhän tuo ole kiihottamista kansanryhmää vastaan, vaikka ei poliisia tietenkään kiinnosta, eikä minun mielestä edes tarvitse, mutta totesin vain, että ymmärrät oman tyhmyytesi.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00025

Viro on vaan aika pieni maa ja nykyään osa tätä EU-paskaa. Saa nähdä pystyykö pitämään oman linjan.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tuolla kommentilla sinä yllytät niihin 1900 luvun alun tapahtumiin. Eiköhän tuo ole kiihottamista kansanryhmää vastaan, vaikka ei poliisia tietenkään kiinnosta, eikä minun mielestä edes tarvitse, mutta totesin vain, että ymmärrät oman tyhmyytesi.

Todellavaikeeta

Nimenomaan ei ole. Sinä harrastat kiihottamista kansanryhmää vastaan. Kaltaisesi umpitollot, jotka eivät mitään todellisuudesta, tekevät niin.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Viro on vaan aika pieni maa ja nykyään osa tätä EU-paskaa. Saa nähdä pystyykö pitämään oman linjan.

Todellavaikeeta

Älä nyt rupea keksimään itsellesi tekosyitä. Hommaat kämpän ja ei kun Viroa kohti. Se on sulle oikein mainio etappi. Juuri mitä tarvitset. Kolme kuukautta saat olla ihan tekemättä asiasta sen virallisempaa ja katsella miten ajat viihtymään. Jos tulee koti-ikävä, niin Suomeen pääsee takaisin hetkessä. Jos et nyt mene, niin voit samantien lopettaa kokonaan ulisemisen mistään ulkomaille menosta. Tuon helpommaksi ja paremmaksi ei vaihtoehto enää mene.

• Anonyymi00027

Tällainen tuli toki mieleen, että eikös Virossa asu paljon venäläisiä ja tosiaan venäjää on tullut opeteltua.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00031

Voiko olla, ettet ole koskaan käynyt Virossa, vaikka muistaakseni olet sanonut pyörineesi Stadin yössä?

Stadista pyyhkäisee Tallinnaan flygarilla 30 minuutissa ja botskilla kahdessa tunnissa. Edelleen Tallinnasta esimerkiksi Narvaan pääsee julkisilla parissa tunnissa, ja Narvassa venäjää äidinkielenään puhuvien osuus on yli 95 %.

Lisäksi useat virolaiset osaavat ainakin jossain määrin venäjää, sillä vuoteen 1991 se oli Virossa pakollinen oppiaine, ja käytännössä se on ollut ihan viime vuosiin saakka merkittävimpiä opetettuja vieraita kieliä monissa kouluissa. Tosin edelleen moni virolainen osaa, tai ainakin ymmärtää, myös suomea.

Sinne vain ihmettelemään maailman menoa, ihan vaikka päivän tai viikonlopun ajaksi nyt alkuun.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Voiko olla, ettet ole koskaan käynyt Virossa, vaikka muistaakseni olet sanonut pyörineesi Stadin yössä?

Stadista pyyhkäisee Tallinnaan flygarilla 30 minuutissa ja botskilla kahdessa tunnissa. Edelleen Tallinnasta esimerkiksi Narvaan pääsee julkisilla parissa tunnissa, ja Narvassa venäjää äidinkielenään puhuvien osuus on yli 95 %.

Lisäksi useat virolaiset osaavat ainakin jossain määrin venäjää, sillä vuoteen 1991 se oli Virossa pakollinen oppiaine, ja käytännössä se on ollut ihan viime vuosiin saakka merkittävimpiä opetettuja vieraita kieliä monissa kouluissa. Tosin edelleen moni virolainen osaa, tai ainakin ymmärtää, myös suomea.

Sinne vain ihmettelemään maailman menoa, ihan vaikka päivän tai viikonlopun ajaksi nyt alkuun.

Olen kyllä käynyt Virossa ja olen siellä tehnyt tutustumisyrityksiä venäläisiin naisiin, vaikka ei niistä mitään "isompaa" ole syntynyt. On ollut siis yritystä venäläisiin ja virolaisiin naisiin elämän aikana, mutta ainakaan minä en ole päässyt "helpommalla", vaikka silloin joskus aikoinaan näin kuvittelin johtuen siitä, koska luulin, että Pohjoismaiden "liian korkea" tasa-arvo on suurin ongelma.

Totta toki on, että Virossa saattaa olla jossain määrin "helpompaa", veikkaisin, että ainakin helpompaa kuin Ruotsissa, koska Ruotsissa on paljon m**hanmuuttajia, jotka käytännössä "kilpailevat" samoista naisista.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Olen kyllä käynyt Virossa ja olen siellä tehnyt tutustumisyrityksiä venäläisiin naisiin, vaikka ei niistä mitään "isompaa" ole syntynyt. On ollut siis yritystä venäläisiin ja virolaisiin naisiin elämän aikana, mutta ainakaan minä en ole päässyt "helpommalla", vaikka silloin joskus aikoinaan näin kuvittelin johtuen siitä, koska luulin, että Pohjoismaiden "liian korkea" tasa-arvo on suurin ongelma.

Totta toki on, että Virossa saattaa olla jossain määrin "helpompaa", veikkaisin, että ainakin helpompaa kuin Ruotsissa, koska Ruotsissa on paljon m**hanmuuttajia, jotka käytännössä "kilpailevat" samoista naisista.

Todellavaikeeta

Niin, sekä venäläiset että virolaiset naiset ovat tyypillisesti hyvin oman arvonsa tuntevia, temperamenttisia, ja mm. pitävät miehensä visusti tossun alla. Sinun olisi myös hyvä olla hyvin varoissasi, jos näitä leidejä tavoittelet. Tasa-arvon vuoksihan Suomessa taas naiset eivät niin piittaa miehen varakkuudesta, koska tienaavat omat rahansa itse.

Varoituksen sana kuitenkin, jonka kuulin virolaistaustaiselta, suomalaisen naisen kanssa perheen perustaneelta, mieheltä; virolaisten naisten kanssa kannattaa olla varuillaan, he osaavat olla "kierompia kuin korkkiruuvit".

• Anonyymi00034

Mikä tää sun juttu on?

Oletus:
      Sun luonne kuulostaa ilkeältä ja
      sun mielestä ”naisen” pitää vaan hyväksyä se?
      Niinkö?

• Anonyymi00038

Onkohan aloittajan ajatusmaailmassa tai menettelytavassa isompaa tolkkua asiassaan?

-- Käytännössä jos joku sanoo sinulle esim. "mene muualle" "en halua kuunnella" "häiritset minua" kannattaa jättää henkilö rauhaan.

Miksi ängetä tuosta pisteestä enää eteenpäin, koska silloinhan on jo selvä, että aloittajasta ja kiinnostuksen kohteesta ei paria tule!

Oljenkortesi tässä jutussa näyttää olevan "seksuaalinen häirintä voi tapahtua vahingossa"
      Tulkitset liikaa "omaan piikkiisi" irroittamalla lauseita yhteydestään.
      - Tuo tarkoittaa lähinnä lieviä 'haitattomia' häirinnän asteita mista selvitään keskustemalla ja lopuksi ehkä nauretaankin;
      - Silloin kun on harkinnassa jo arvio ahdistelusta (millä on jo laissa määrätty rikosnimike), sellaista ei enaa saa anteeksi vetoamalla "ahdistelinkin vahingossa".

Pitää tyytyä siihen että tällä kertaa kiinnostukseni ei ollut kiinnostunut, toive että kohteen 'pää kääntyisi' vielä, sellaisesta härkäpäisyydestä yleensä joutuu kärsimään. Jos sattuman oikusta olisikin toisin päin, hän ottaisi yhteyttä sinuun
      On mahdollisesti 'keississäsi' ollut jotain pitemmälle mennyttä tunkua, koska konflikti on syntynyt. Toimimalla tässä kommentissa annetun vihjeen mukaan, noinkaan pitkälle menevää ei tapahdu.

• Anonyymi00112

Tottakai on varmasti olemassa joitakin yleispäteviä sääntöjä, mutta tilanteet ovat joskus myös monimutkaisempia kuin miltä näyttää. Esimerkiksi kielitaidon puutekin on oma haasteensa, jos tekee tuttavuutta naiseen, jonka äidinkieli ei ole suomi.

Kannattaa myös muistaa tämäkin, että nainenkin voi valita, tekeekö numeron jostakin naurettavasta mielensä pahoittamisesta vai ei.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00116
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Tottakai on varmasti olemassa joitakin yleispäteviä sääntöjä, mutta tilanteet ovat joskus myös monimutkaisempia kuin miltä näyttää. Esimerkiksi kielitaidon puutekin on oma haasteensa, jos tekee tuttavuutta naiseen, jonka äidinkieli ei ole suomi.

Kannattaa myös muistaa tämäkin, että nainenkin voi valita, tekeekö numeron jostakin naurettavasta mielensä pahoittamisesta vai ei.

Todellavaikeeta

On perustavanlaatuista hölmöyttä puskea päälle vielä, kun toinen on ilmaissut tavalla tai toisella: "Suksi kuuseen, lopeta! " Ei siinä kielillä ole enää merkitystä. Ilmeet ja reaktiot puhuvat. Mikä tuossa on vaikeaa?

Kuten yllä mainitaan, ei teistä silloin paria voi tulla, se pitäisi ymmärtää.
        Se numero tulee aina liiallisesta jukuripäisyydestä, olet ärsyttänyt mielenkiinnon kohdettasi liikaa.

• Anonyymi00132
        Anonyymi00116 kirjoitti:

On perustavanlaatuista hölmöyttä puskea päälle vielä, kun toinen on ilmaissut tavalla tai toisella: "Suksi kuuseen, lopeta! " Ei siinä kielillä ole enää merkitystä. Ilmeet ja reaktiot puhuvat. Mikä tuossa on vaikeaa?

Kuten yllä mainitaan, ei teistä silloin paria voi tulla, se pitäisi ymmärtää.
        Se numero tulee aina liiallisesta jukuripäisyydestä, olet ärsyttänyt mielenkiinnon kohdettasi liikaa.

Ärsyyntyminen on hyvin subjektiivinen kokemus ja jokainen reagoi eri tavalla.

Jos sinä et kykene tätä ymmärtämään, minä en voi jokaista yksityiskohtaa alkaa sinulle kertomaan, koska täytyy suojella yksityisyyttä.

Se on sinun asenneongelmasi, jos lähdet jonkun naurettavan mielen pahoittamisen perusteella ylipuhumaan jännämiestä hyökkäämään kimppuun. Se, mitä sinä tällä tavalla saatat aiheuttaa, on se, että kahden eri "muukalaisryhmän" välit tulehtuvat entisestään.

No sitä sopii tietysti myös miettiä, voisiko poliisilla olla tärkeämpääkin tekemistä kuin ottaa "surkimuksia" kiinni jonkun naurettavan mielen pahoittamisen perusteella.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00134
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Ärsyyntyminen on hyvin subjektiivinen kokemus ja jokainen reagoi eri tavalla.

Jos sinä et kykene tätä ymmärtämään, minä en voi jokaista yksityiskohtaa alkaa sinulle kertomaan, koska täytyy suojella yksityisyyttä.

Se on sinun asenneongelmasi, jos lähdet jonkun naurettavan mielen pahoittamisen perusteella ylipuhumaan jännämiestä hyökkäämään kimppuun. Se, mitä sinä tällä tavalla saatat aiheuttaa, on se, että kahden eri "muukalaisryhmän" välit tulehtuvat entisestään.

No sitä sopii tietysti myös miettiä, voisiko poliisilla olla tärkeämpääkin tekemistä kuin ottaa "surkimuksia" kiinni jonkun naurettavan mielen pahoittamisen perusteella.

Todellavaikeeta

No jos mies ei ymmärrä puhetta kuten lopeta tai painu helvettiin niin silloin se on poliisi asia. Silloin se on ahdistelua eikä mielen pahoittamista. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

• Anonyymi00040

Eikös Virossa, Tallinnassa, ole prostituutio kukoistanut?
      Moniko mies on vähän käväissyt?
      Eikös se ole naisen alistamista?

• Anonyymi00041

Mitäs tuossa jos prostituoitu itse asettuu tarjolle : )
        Muuten missä määrin lienee miehiä kun vain menevät ilotytön tykö
        tarinoimaan niitä näitä eivätkä osta mitään.
        muita kuin 80-luvun sketseissä kamreeri Vähänen , kun halusi kaikkea ilmaiseksi......

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Mitäs tuossa jos prostituoitu itse asettuu tarjolle : )
        Muuten missä määrin lienee miehiä kun vain menevät ilotytön tykö
        tarinoimaan niitä näitä eivätkä osta mitään.
        muita kuin 80-luvun sketseissä kamreeri Vähänen , kun halusi kaikkea ilmaiseksi......

Älä naurata.
        Vilma

• Anonyymi00043

Maissa, joissa naiset arvostavat naisellisuutta, ei suomalaistyyppinen feminismi saa jalansijaa.

• Anonyymi00044

Kuulehan nyt. Kyllä me naiset tiedämme, millaista 'tietyntyyppinen naisellisuus on' ja siihenhän sokeat miehet törmäävät.
        Vilma
        Turha jatkuvasti purkaa omaa tyytymättömyyttään suomalaisia naisia halveeraamalla.
        Toivottavasti kukaan ei h u o l i sinua.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kuulehan nyt. Kyllä me naiset tiedämme, millaista 'tietyntyyppinen naisellisuus on' ja siihenhän sokeat miehet törmäävät.
        Vilma
        Turha jatkuvasti purkaa omaa tyytymättömyyttään suomalaisia naisia halveeraamalla.
        Toivottavasti kukaan ei h u o l i sinua.

Ja tuossa tulikin elävä esimerkki suomalaisesta "naisellisuudesta"....

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ja tuossa tulikin elävä esimerkki suomalaisesta "naisellisuudesta"....

Tiedätkö. Viis veisaan, miten 'vahvistat' omaa mukamiehisyyttäsi.
        Vilma

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Tiedätkö. Viis veisaan, miten 'vahvistat' omaa mukamiehisyyttäsi.
        Vilma

Sinä taas vahvistat joka viestilläsi sitä käsitystä joka minulla on suomalaisesta naisesta.

Et muuta sitä, vain vahvistat sen minkä jo tiedän.

• Anonyymi00050

"Maissa, joissa naiset arvostavat naisellisuutta, ei suomalaistyyppinen feminismi saa jalansijaa."

Mikä muuten on nykyaikana "naisellisuutta"? Nyt on jälleen palattava tuohon naisten salilla treenaamiseen. Onko se nykyaikana naisellisuutta vai ei? En ole perehtynyt Viroon tässä asiassa, kuinka paljon siellä käydään salilla.

Jos olet seurannut palstalla mun kirjoituksia, otan aika usein esille tämän naisten salilla treenaamisen, koska tämä on yksi asia, joka lisää vaatimuksia miehille johtuen tästä hypergamia-ilmiöstä. Mitä enemmän naisilta "vaaditaan", että pitää olla "kaikessa hyvä", pitää kouluttautua pitkälle, menestyä työelämässä, olla sosiaalinen, pitää olla "täydellinen" äiti, treenata salilla kuin kilpailuihin valmistautuva fitnessurheilija, tämä ei varmasti ainakaan vähennä näitä jo valmiiksi kovia vaatimuksia miehille.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

"Maissa, joissa naiset arvostavat naisellisuutta, ei suomalaistyyppinen feminismi saa jalansijaa."

Mikä muuten on nykyaikana "naisellisuutta"? Nyt on jälleen palattava tuohon naisten salilla treenaamiseen. Onko se nykyaikana naisellisuutta vai ei? En ole perehtynyt Viroon tässä asiassa, kuinka paljon siellä käydään salilla.

Jos olet seurannut palstalla mun kirjoituksia, otan aika usein esille tämän naisten salilla treenaamisen, koska tämä on yksi asia, joka lisää vaatimuksia miehille johtuen tästä hypergamia-ilmiöstä. Mitä enemmän naisilta "vaaditaan", että pitää olla "kaikessa hyvä", pitää kouluttautua pitkälle, menestyä työelämässä, olla sosiaalinen, pitää olla "täydellinen" äiti, treenata salilla kuin kilpailuihin valmistautuva fitnessurheilija, tämä ei varmasti ainakaan vähennä näitä jo valmiiksi kovia vaatimuksia miehille.

Todellavaikeeta

Ei. Sun ongelma on se, että sun pitäis kolmekymppisenä saada ne parikymppiset salikissat, joita kaiket päivät kyttäät.

Ei sulle turhamaisuuttasi kelpaa se ikäisesi, ylipainoinen, sinitukkainen yh-äiti. Sitten on oltava yksin. Turha jahnata täällä joka päivä parikymmentä aloitusta aiheesta.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Sinä taas vahvistat joka viestilläsi sitä käsitystä joka minulla on suomalaisesta naisesta.

Et muuta sitä, vain vahvistat sen minkä jo tiedän.

Kuten kirjoitin. Ihan sama, mitä tekstieni perusteella mietit.
        Olen alustavaa ajattelua vastaan kaikin tavoin.
        Täällä on miesääriajattelijoita ja asenne ajalta miekka ja kirves.
        Vilma

• Anonyymi00056
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Mitä ihmettä?
        ....kun nainen käy kuntosalilla, niin miehelle tulee kovia paineita...
        Järjetöntä päättelyä.
        Vilma

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Mitä ihmettä?
        ....kun nainen käy kuntosalilla, niin miehelle tulee kovia paineita...
        Järjetöntä päättelyä.
        Vilma

Aloittajan ongelma on juuri tuo,
        ajatustapamalli tavallaan on kuin villistä luonnosta,
        missä naaras on kiinnostunut (luonnonjärjestyksen mukaan "automaattina") vahvoista uroksista.
        Myös ihmisten maailmasta pitäisi olla näin, mutta nyt on vaikea tehdä vaikuttavaa eroa naisiin kun naisetkin treenaavat. Se vie uroksen "etumatkaa" ja mahdollisuuksia!

Ihmisten maailmassa pariutuminen on kiinni henkisistä kyvyistä. Naiset voivat olla jopa "liikaa" koulutettuja; siksi sellaisilla naisilla pariutumisessa ylenmääräiset fyysiset tekijät eivät sinällään sytytä, kunhan vaan ovat reippaita, ei laiskoja ja henkisesti kunnossa. Siis pelkkä voimalajitulos riippumatta henkisestä puolesta, ketä nykynaista suuremmin kiinnostaa...

Aloittajan ajatuksissa pitäisi kiinnostaa, koska muuten häneltä viedään pariutumismahdollisuuksia, kaiketi luonnoneläimiin verraten, epäreilusti pois, . . länsimainen kulttuuri on epäreilua, feministiset mielipiteet epäreilua. metoo vasta onkin epäreilua, kaikki epäreilua....
        jotain tämän kaltaista päättelyä noin pähkinänkuoressa

• Anonyymi00061
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei. Sun ongelma on se, että sun pitäis kolmekymppisenä saada ne parikymppiset salikissat, joita kaiket päivät kyttäät.

Ei sulle turhamaisuuttasi kelpaa se ikäisesi, ylipainoinen, sinitukkainen yh-äiti. Sitten on oltava yksin. Turha jahnata täällä joka päivä parikymmentä aloitusta aiheesta.

Voi tietysti olla, että ei minuakaan kaikki naiset kiinnosta ja ikävä kyllä, jos nainen on "häiritsevän" lihava, jätän baarissa tutustumisyritykset väliin. Eikä tietenkään ole realistista paljon yli kolmekymppisen miehen tavoitella 20 v naisia. Ei ainakaan kannata jäädä jumiin, että vain 20 v naiset kelpaa. Ei tämä kuitenkaan tarkoita, etteikö "kovat vaatimukset" naisille lisäisi myös "vaatimuksia" miehille.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00113
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Aloittajan ongelma on juuri tuo,
        ajatustapamalli tavallaan on kuin villistä luonnosta,
        missä naaras on kiinnostunut (luonnonjärjestyksen mukaan "automaattina") vahvoista uroksista.
        Myös ihmisten maailmasta pitäisi olla näin, mutta nyt on vaikea tehdä vaikuttavaa eroa naisiin kun naisetkin treenaavat. Se vie uroksen "etumatkaa" ja mahdollisuuksia!

Ihmisten maailmassa pariutuminen on kiinni henkisistä kyvyistä. Naiset voivat olla jopa "liikaa" koulutettuja; siksi sellaisilla naisilla pariutumisessa ylenmääräiset fyysiset tekijät eivät sinällään sytytä, kunhan vaan ovat reippaita, ei laiskoja ja henkisesti kunnossa. Siis pelkkä voimalajitulos riippumatta henkisestä puolesta, ketä nykynaista suuremmin kiinnostaa...

Aloittajan ajatuksissa pitäisi kiinnostaa, koska muuten häneltä viedään pariutumismahdollisuuksia, kaiketi luonnoneläimiin verraten, epäreilusti pois, . . länsimainen kulttuuri on epäreilua, feministiset mielipiteet epäreilua. metoo vasta onkin epäreilua, kaikki epäreilua....
        jotain tämän kaltaista päättelyä noin pähkinänkuoressa

Sinun kannattaisi lukea esimerkiksi tämä kirjoitus.
        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/henrylaasanen/133565-enemman-ansaitseva-vaimo-romuttaa-parisuhteen-tyytyvaisyyden/

"Niin kauan kuin aviovaimo ansaitsee vähemmän kuin miehensä, naiset tulot eivät aiheuta ongelmia parisuhteelle. Jos vaimo ansaitsee enemmän kuin aviomiehensä, ongelmia alkaa kasaantua ja avioerot lisääntyvät. "

Tässä on syytä aina muistaa tällainen seikka: raha antaa ihmiselle mahdollisuuksia, samoin voima ja hyvä kunto.

Otit puheeksi länsimaisen kulttuurin. No otetaanpa esimerkki Ruotsista:

"Miehillä eron todennäköisyys kasvaa työttömyyspäivien määrän karttuessa. Naisilla eron todennäköisyys sen sijaan vähenee, kun työttömyyspäiviä kertyy."

Kirjoituksestasi sain sellaisen kuvan, että ajattelet henkisten kykyjen olevan jotenkin irrallisia. Minäpä avaan tätä problematiikkaa vähän enemmän esimerkiksi tämän jutun avulla, jonka olen aikaisemminkin ottanut esille keskusteuissa tällä palstalla.
        https://www.duodecimlehti.fi/duo96584

Tuossa siis puhutaan näistä miesten syömishäiriöistä ja tyytymättömyydestä lihaksiin. Tuossa juuri hyvin sanottu:

"Lihaksikkuuden arvostamisessa on poikien ja miesten ryhmässä kyse paitsi ulkonäköön liittyvistä tekijöistä myös fyysisestä voimasta ja tätä kautta asemasta ryhmän hierarkiassa."

Palataanpa sitten tuohon edelliseen juttuun, jossa puhutaan miehen palkan vaikutuksesta parisuhteisiin:

"Miehille palkka ei ole vain palkka, vaan myös pääsylippu naissuhteisiin ja tae noiden suhteiden kestävyydestä."

Entä voima? Onko sama asia, jos nainen vetää esimerkiksi jalkakyykyssä saman verran rautaa mitä mies vetää penkistä? Voimatasoilta mies ja nainen toki saattavat olla tuossa kyseisessä tapauksessa "samalla tasolla", mutta mikä vaikutus "isojen" rautojen nostamisella naiselle on sosiaaliseen asemaan verrattuna miehen sosiaaliseen asemaan, jos mies nostaa "isoja" rautoja. Minä ainakin muistan peruskoulun ylä-asteelta, kuinka koulun paras penkkipunnertaja ehti myös seurustella monen tytön kanssa ylä-asteella.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00114
        Anonyymi00113 kirjoitti:

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/henrylaasanen/133565-enemman-ansaitseva-vaimo-romuttaa-parisuhteen-tyytyvaisyyden/

"Niin kauan kuin aviovaimo ansaitsee vähemmän kuin miehensä, naiset tulot eivät aiheuta ongelmia parisuhteelle. Jos vaimo ansaitsee enemmän kuin aviomiehensä, ongelmia alkaa kasaantua ja avioerot lisääntyvät. "

Tässä on syytä aina muistaa tällainen seikka: raha antaa ihmiselle mahdollisuuksia, samoin voima ja hyvä kunto.

"Miehillä eron todennäköisyys kasvaa työttömyyspäivien määrän karttuessa. Naisilla eron todennäköisyys sen sijaan vähenee, kun työttömyyspäiviä kertyy."

Kirjoituksestasi sain sellaisen kuvan, että ajattelet henkisten kykyjen olevan jotenkin irrallisia. Minäpä avaan tätä problematiikkaa vähän enemmän esimerkiksi tämän jutun avulla, jonka olen aikaisemminkin ottanut esille keskusteuissa tällä palstalla.

Tuossa siis puhutaan näistä miesten syömishäiriöistä ja tyytymättömyydestä lihaksiin. Tuossa juuri hyvin sanottu:

"Lihaksikkuuden arvostamisessa on poikien ja miesten ryhmässä kyse paitsi ulkonäköön liittyvistä tekijöistä myös fyysisestä voimasta ja tätä kautta asemasta ryhmän hierarkiassa."

Palataanpa sitten tuohon edelliseen juttuun, jossa puhutaan miehen palkan vaikutuksesta parisuhteisiin:

"Miehille palkka ei ole vain palkka, vaan myös pääsylippu naissuhteisiin ja tae noiden suhteiden kestävyydestä."

Entä voima? Onko sama asia, jos nainen vetää esimerkiksi jalkakyykyssä saman verran rautaa mitä mies vetää penkistä? Voimatasoilta mies ja nainen toki saattavat olla tuossa kyseisessä tapauksessa "samalla tasolla", mutta mikä vaikutus "isojen" rautojen nostamisella naiselle on sosiaaliseen asemaan verrattuna miehen sosiaaliseen asemaan, jos mies nostaa "isoja" rautoja. Minä ainakin muistan peruskoulun ylä-asteelta, kuinka koulun paras penkkipunnertaja ehti myös seurustella monen tytön kanssa ylä-asteella.

Todellavaikeeta

Tuosta metoosta vielä. Niin tuossahan tätä problematiikkaa on hyvin avattu.

Artikkeli on maksumuurin takana, mutta "kaikki olennainen" tulee tuossa alussa.

Onko ok, että etuoikeutetut lietsovat vihaa "surkimuksia" kohtaan?

Todellavaikeeta

• Anonyymi00117
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Sinun pitää ajatella niin kuin mahd.tuleva naiskumppanisi näkee tai arvioi Sinun sosiaalisen aseman olevan. Se on eri kuin itse saatat nähdä.
        Näyte: kuten mainitsitkin kielitaidostasi tässä ketjussa toisaalla
        "....luulin, että "kaikki" naiset innostuu"

No, eivät innostuneet. Luulet samaa, jos mies vetää rautaa paljon penkistä. Eivät innostu.
        Työttömyyspäiviä paljon, syömishäiriöitä, elämänhallinta hakusessa? Eivät innostu, jne
        ----
        Olet siinä iässä että teiniaikojen "pykälät" eivät päde. Olethan hakemassa aikuista suhdetta, missä ainoastaan yhteisymmärrykseen pääsy (kompromissitkin ehkä) pätee. Henkisillä ominaisuuksilla on silloin määräävä osuus. Fysiikalla on vain se merkitys, että ihminen osaa pitää itsensä kunnossa, virkeänä ja terveenä. Sitähän naisetkin eri tavoin, myös salilla tekevät.

Jos haluat naisilta jotain väkinäistä jarruttelua miehen rajallisuuksien vuoksi, se on yleensä turn off, koska sotii itsemääräämisoikeutta vastaan. Koskee suhteen hakua siis, olemassa olevissa suhteissa osapuolet kyllä pitävät yleensä huolta toisistaan.

Palkkatyössä palkka, yrittämisessä kyky, kyllä;
        mutta haikailu teinivuosiin, ne ovat menneet, päinvastoin niistä irtipääseminen näyttää tuottavan Sulle ylimääräistä työtä.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Sinun pitää ajatella niin kuin mahd.tuleva naiskumppanisi näkee tai arvioi Sinun sosiaalisen aseman olevan. Se on eri kuin itse saatat nähdä.
        Näyte: kuten mainitsitkin kielitaidostasi tässä ketjussa toisaalla
        "....luulin, että "kaikki" naiset innostuu"

No, eivät innostuneet. Luulet samaa, jos mies vetää rautaa paljon penkistä. Eivät innostu.
        Työttömyyspäiviä paljon, syömishäiriöitä, elämänhallinta hakusessa? Eivät innostu, jne
        ----
        Olet siinä iässä että teiniaikojen "pykälät" eivät päde. Olethan hakemassa aikuista suhdetta, missä ainoastaan yhteisymmärrykseen pääsy (kompromissitkin ehkä) pätee. Henkisillä ominaisuuksilla on silloin määräävä osuus. Fysiikalla on vain se merkitys, että ihminen osaa pitää itsensä kunnossa, virkeänä ja terveenä. Sitähän naisetkin eri tavoin, myös salilla tekevät.

Jos haluat naisilta jotain väkinäistä jarruttelua miehen rajallisuuksien vuoksi, se on yleensä turn off, koska sotii itsemääräämisoikeutta vastaan. Koskee suhteen hakua siis, olemassa olevissa suhteissa osapuolet kyllä pitävät yleensä huolta toisistaan.

Palkkatyössä palkka, yrittämisessä kyky, kyllä;
        mutta haikailu teinivuosiin, ne ovat menneet, päinvastoin niistä irtipääseminen näyttää tuottavan Sulle ylimääräistä työtä.

Sinulla on joku ihme harha tässä, että teinivuodet olisivat jotenkin kokonaan taaksejääneitä, kun eivät todellakaan ole. Tietysti aikuisena asiat muuttaa jonkin verran muotoa, mutta ei se pohja minnekään katoa: olennainen on myös aikuisena toimintakyky, joka takaa "riittävät" elämän mahdollisuudet, MUTTA mikä sitten on aina "riittävää". Mikä riittää naisille?

Katsoppas vaikka näitä tositv-tähtiä, joilla on lihaksikas vartalo. Nämäkin miehet saavat 1000 kertaa helpommin p**lua kuin minä. Siinä vähän hyödyllistä luettavaa, mihin tämä ulkonäkökskeisyys myös miehillä johtaa.
        https://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/love-island-young-men-steroid-use-muscles-reality-tv-beach-holiday-a7864376.html

Steroidien käyttö oli ainoa "huume", jonka käyttö tuon jutun mukaan osoitti rajua lisääntymistä.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Sinulla on joku ihme harha tässä, että teinivuodet olisivat jotenkin kokonaan taaksejääneitä, kun eivät todellakaan ole. Tietysti aikuisena asiat muuttaa jonkin verran muotoa, mutta ei se pohja minnekään katoa: olennainen on myös aikuisena toimintakyky, joka takaa "riittävät" elämän mahdollisuudet, MUTTA mikä sitten on aina "riittävää". Mikä riittää naisille?

Katsoppas vaikka näitä tositv-tähtiä, joilla on lihaksikas vartalo. Nämäkin miehet saavat 1000 kertaa helpommin p**lua kuin minä. Siinä vähän hyödyllistä luettavaa, mihin tämä ulkonäkökskeisyys myös miehillä johtaa.
        https://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/love-island-young-men-steroid-use-muscles-reality-tv-beach-holiday-a7864376.html

Steroidien käyttö oli ainoa "huume", jonka käyttö tuon jutun mukaan osoitti rajua lisääntymistä.

Todellavaikeeta

Puhuit tuosta terveyden edistämisestä. Niin, koulutuksellako ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa?

Koulutuksesta kannattaa muistaa tällainen seikka. Maissa joissa education index oli 90-luvulla korkea, näissä maissa naiset monesti pärjää miehiä paremmin koulutuksessa.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Education_Index

Todellavaikeeta

• Anonyymi00123
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Veikkaan että ainakin nimim.Aletheias on kirjoittanut Sulle teinivuosiin jumittumisesta ja ajatustavoista. miten ne haittaa.
        Voisit löytää varmaan itse paremmin vanhemmista omista aloituksista kuin joku toinen sivullisempi kirjoittaja.
        Nyt vertaat jotakin julkkiksia, mutta ei miten tahansa voi verrata. Tai voi sokkona mutta mitä sellainen merkitsisi. Sinähän olet oma tapauksesi, oma itsesi. Ei julkkisten liitoilla sinun kanssa ole riippuvaisuutta.
        Samanmielisyyteen pääsy on se juttu aletaanko olla, julkkikset on päässyt sinä et vielä Sitä riippuvaisuutta ei ole.

• Anonyymi00129
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Puhuit tuosta terveyden edistämisestä. Niin, koulutuksellako ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa?

Koulutuksesta kannattaa muistaa tällainen seikka. Maissa joissa education index oli 90-luvulla korkea, näissä maissa naiset monesti pärjää miehiä paremmin koulutuksessa.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Education_Index

Todellavaikeeta

Etkö pysy mukana?
        Koulutushan on iso osa henkisiä kykyjä

• Anonyymi00133
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Veikkaan että ainakin nimim.Aletheias on kirjoittanut Sulle teinivuosiin jumittumisesta ja ajatustavoista. miten ne haittaa.
        Voisit löytää varmaan itse paremmin vanhemmista omista aloituksista kuin joku toinen sivullisempi kirjoittaja.
        Nyt vertaat jotakin julkkiksia, mutta ei miten tahansa voi verrata. Tai voi sokkona mutta mitä sellainen merkitsisi. Sinähän olet oma tapauksesi, oma itsesi. Ei julkkisten liitoilla sinun kanssa ole riippuvaisuutta.
        Samanmielisyyteen pääsy on se juttu aletaanko olla, julkkikset on päässyt sinä et vielä Sitä riippuvaisuutta ei ole.

Kuinka monella julkkiksella on vaikeuksia saada p**lua verrattuna "tavissurkimuksiin". Jos "tavissurkimuksella" on 1000 kertaa vaikeampaa saada p**lua, ei todellakaan pidä lähteä siitä, että parisuhteenkaan syntyminen olisi "helppoa".

Todellavaikeeta

• Anonyymi00135
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Etkö pysy mukana?
        Koulutushan on iso osa henkisiä kykyjä

Syytät miehiä. Miksi? Juurihan minä kerroin, kuinka nykyaikana hyvin monessa maassa naiset pärjäävät miehiä paremmin koulutuksessa. Sitä sopisi miettiä, miksi näin on. Aina vika miehissä? Syntyvyyshän laskeekin joka puolella maapalloa. Onko "hyviä" miehiä nykyaikana "liian vähän"? Tästä ehdinkin jo aiemminkin puhumaan tässä keskustelussa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00051

Tosiaan tästä virolaisten naisten naisellisuudesta, tuli mieleen tämän vuoden Euroviisuissa tämä virolainen tyttöbändi. Tuossa haastattelu. En ole opetellut viron kieltä, joten en ymmärrä kuin sen, mikä kuulostaa lähelle suomen sanoja.
      https://www.youtube.com/watch?v=J6OwHF-fMhU

Niin miten se "naisellisuus" nykyaikana ymmärretään.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00053

No miten sinä ymmärrät naisellisuuden, tai vastaavasti miehisyyden?

• Anonyymi00059
        Anonyymi00053 kirjoitti:

No miten sinä ymmärrät naisellisuuden, tai vastaavasti miehisyyden?

Erittäin hyvä kysymys. Ehdinkin juuri puhumaan näistä naisille suunnatuista "kovista vaatimuksista". Otin jälleen puheeksi tuon naisten salilla treenaamisen. En ole perehtynyt, millainen tilanne Virossa.

Otin juuri äskettäin yhdessä toisessa aloituksessa myös puheeksi tämän naisten salilla treenaamisen. Tuo onkin hyvä kysymys, onko kulttuurisidonnaista vai ei ja tämä, onko tämäkin kulttuurisidonnaista, nähdäänkö naisten treenaaminen naisellisena vai "liian miehisenä".

Mennäänpä hetkeksi Viron ulkopuolelle niinkin kauas kuin Brasiliaan. Siinä video karnevaaleilta. Onko tämä nainen naisellinen vai ei?
        https://youtu.be/RJOhmBfpMS8?t=12

Tuleeko tuollainen vartalo naiselle "helposti" ilman "kovaa" salitreeniä?

Todellavaikeeta

• Anonyymi00062
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Erittäin hyvä kysymys. Ehdinkin juuri puhumaan näistä naisille suunnatuista "kovista vaatimuksista". Otin jälleen puheeksi tuon naisten salilla treenaamisen. En ole perehtynyt, millainen tilanne Virossa.

Otin juuri äskettäin yhdessä toisessa aloituksessa myös puheeksi tämän naisten salilla treenaamisen. Tuo onkin hyvä kysymys, onko kulttuurisidonnaista vai ei ja tämä, onko tämäkin kulttuurisidonnaista, nähdäänkö naisten treenaaminen naisellisena vai "liian miehisenä".

Mennäänpä hetkeksi Viron ulkopuolelle niinkin kauas kuin Brasiliaan. Siinä video karnevaaleilta. Onko tämä nainen naisellinen vai ei?

Tuleeko tuollainen vartalo naiselle "helposti" ilman "kovaa" salitreeniä?

Todellavaikeeta

Onko sinun mielestäsi siis? Tuossa saattaa olla ainakin hieman leikkaussalitreeniä tisseissä, olisiko pepussa, reisipäivät tehtynä kai, ei ihan rasvakudokselta näytä.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Onko sinun mielestäsi siis? Tuossa saattaa olla ainakin hieman leikkaussalitreeniä tisseissä, olisiko pepussa, reisipäivät tehtynä kai, ei ihan rasvakudokselta näytä.

Tuhoaako salilla treenaaminen naisellisuuden vai ei?

Tuossa juttu brasilialaisesta pyllynkohotuksesta.
        https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000005724531.html

"Muun muassa Kim Kardashianin kuuluisten muotojen väitetään olevan rasvansiirron tulosta. Mutta kannattaako valtavaa takamusta havitella kauneusleikkauksella?"

Tuossa otetaan myös tuo mahdollisuus tehdä kyykkyjä:

 "Jos sinulla on aika ok takamus, ehkä vähän litteä, tee ahkerasti kyykkyjä. Saat samalla jalkoihin kauniit kaaret ja vahvistusta koko kroppaan. Et tarvitse raskaita painoja, kuntosalia tai treenivaatteita. Se on ihan ilmaista, pakarat kiinteytyvät aika äkkiä, ja samalla tulee terveyshyötyjä."

Tuossa tuo edellisen kommentin videossa esiintyvä nainen taitaa tehdä jalkaprässiä 320 kilolla.
        https://youtu.be/2mw03VfIDkI?t=447

Verrataanpa tuota paino miesten voimatasoihin.
        https://strengthlevel.com/strength-standards/sled-leg-press

Strength Levelin mukaan 320 kiloa vastaa jo 90 kiloisen miehen intermediate-tasoa ja on jo lähellä 90 kiloisen miehen advanced-tasoa.

Tuota voidaan verrata vaikkapa 90 kiloisen miehen penkkitulokseen.
        https://strengthlevel.com/strength-standards/bench-press

90 kiloisen miehen intermediate-taso on penkissä vähän alle 110 kiloa ja ainakin minä voin tunnustaa sen, että jo tuohon 110 kiloon pääseminen penkissä vaatisi minulta PALJON työtä.

No sitten voidaan vielä miettiä tätä 90 kiloisen miehen advanced-tasoa penkissä, joka näyttäisi olevan vähän alle 140 kiloa.

Tuli vaan mieleen, kuinka helppoa tuollaisia jalkoja, mitä tuolla videossa esiintyvällä naisella on, on naisten saada pelkällä salitreenillä?

Palataan vielä tähän videoon.

Onko naisellisuus tuhoutunut vai ei? Ei ainakaan minun mielestä, mutta se onkin sitten toinen juttu kuinka helppoa naisille on näyttää samalta, mitä tuossa videolla esiintyvä nainen, jos tavoitteena on näyttää samalta "pelkän" salitreenin avulla.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00063

Järkevästi.
      Salilla käynti ei välttämättä ole mitään naama punaisena ähellystä.
      Se on niska-hartiaseutuöiikkritä, jalkoihin lihastreeniä jne.
      Siis yksinkertaisesti liikkuvuuden ylläpitoa.
      Suutin osa ihmisistä vanhenee, joten omatoimisuudesta välittämistä salilla käynti on.
      Ei siihen tarvitse ladata yhtään mitään muuta.
      Naamanhan saa punai-seksi muutenkin.
      Vilma

• Anonyymi00066

Jos on nuorena ruma mies, jää ilman naista, jonka seurauksena masentuu. Rumuuden aiheuttaa osittain heiveröisyys. Mitä kovemmat vaatimukset parisuhdemarkkinoilla on johtuen naisten koulutuksesta, työssä menestymisestä ja salilla treenaamisesta, sitä kovemmat ne on myös miehellä. Kaikki tietysti vanhetaan, mutta miksi Susanna Penttilä saa paljon nuorempia miehiä, mutta 30 iän ylittänyt ei saa nuorempia naisia? Minä en saanut naisia edes alle 30 vuotiaana, vaikka joskus on tullut enemmänkin treenattua, vaikka "hyviin" tuloksiin en koskaan ole päässyt.

Vanhetaan vanhetaan, mutta niin on myös suuri ero naiseliitin ja "miessurkimusten" välillä elinajanodotteessa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Jos on nuorena ruma mies, jää ilman naista, jonka seurauksena masentuu. Rumuuden aiheuttaa osittain heiveröisyys. Mitä kovemmat vaatimukset parisuhdemarkkinoilla on johtuen naisten koulutuksesta, työssä menestymisestä ja salilla treenaamisesta, sitä kovemmat ne on myös miehellä. Kaikki tietysti vanhetaan, mutta miksi Susanna Penttilä saa paljon nuorempia miehiä, mutta 30 iän ylittänyt ei saa nuorempia naisia? Minä en saanut naisia edes alle 30 vuotiaana, vaikka joskus on tullut enemmänkin treenattua, vaikka "hyviin" tuloksiin en koskaan ole päässyt.

Vanhetaan vanhetaan, mutta niin on myös suuri ero naiseliitin ja "miessurkimusten" välillä elinajanodotteessa.

Todellavaikeeta

Korjaan siis tämän, kun sanoin, etten saanut naisia edes alle 30 vuotiaana. Tarkennan näin, että en "saanut" alle 30 vuotiaana alle 30 vuotiaita naisia. Ehkä jonkun harvan kerran oli yritystä, mutta kaikki epäonnistui ja suurin osa oli minua vanhempia.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Eihän sinun tarvitse lukea itseäsi miessurkimuksedti.
        Mistä moinen itsensä ruoskiminen?
        Lopeta se.
        Parhaat puolesi?
        Vaikka olisi vain yksi, ratsasta sillä!
        Vilma

• Anonyymi00070
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Kun sinulle ei kelpaa keski-ikäinen, lihava nainen, miksi naiselle tulisi kelvata keski-ikäinen, lihava mies (sinä)?

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Kun sinulle ei kelpaa keski-ikäinen, lihava nainen, miksi naiselle tulisi kelvata keski-ikäinen, lihava mies (sinä)?

Tuossa on todella hyvä periaate. Kun vaan naiset itse noudattaisivat tuota ohjetta. Mutta naisilla kun se käsitys omasta itsestään on usein vallan fantastinen... ei vastaa yhtään sitä todellisuutta minkä muut näkee.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Tuossa on todella hyvä periaate. Kun vaan naiset itse noudattaisivat tuota ohjetta. Mutta naisilla kun se käsitys omasta itsestään on usein vallan fantastinen... ei vastaa yhtään sitä todellisuutta minkä muut näkee.

Tutkimusten mukaan nimenomaan miehet arvioivat oman viehättävyytensä merkittävästi yläkanttiin. Naiset sen sijaan pitävät itseään vähemmän viehättävinä, kuin millaiseksi muut heidät arvioivat.

Kyse lienee testosteronin miehille aiheuttamasta liiallisesta itseluottamuksesta.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Tutkimusten mukaan nimenomaan miehet arvioivat oman viehättävyytensä merkittävästi yläkanttiin. Naiset sen sijaan pitävät itseään vähemmän viehättävinä, kuin millaiseksi muut heidät arvioivat.

Kyse lienee testosteronin miehille aiheuttamasta liiallisesta itseluottamuksesta.

Ei pidä paikkaansa ollenkaan.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa ollenkaan.

Lue vaikka tuosta selkoenglanniksi:
        When Men Aren't as Good-Looking as They Think
        Research finds, again, that men tend to overestimate their own attractiveness.
        https://www.psychologytoday.com/us/blog/social-instincts/201507/when-men-arent-good-looking-they-think
        "Naisilla on parempi näkemys viehättävyyden arvioinnista. He eivät yliarvioi omaa viehättävyyttään (kuten miehet tekevät), eivätkä he anna oman viehättävyytensä vääristää muiden viehättävyyden arviointejaan."

Koska te miehet olette täällä palstalla kovin kiinnostuneita deittisovelluksista, lukaise myös vaikka tämä:
        It takes two to tango: A directed two-mode network approach to desirability on a mobile dating app
        https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0327477
        Tutkijat havaitsivat deittisovelluksen dataa tarkastellessaan, että miehet tavoittelivat itseään haluttavampia naisia, kun taas naiset tyypillisesti tavoittelivat kanssaan samantasoisia tai jopa itseään vähemmän haluttavia miehiä.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Lue vaikka tuosta selkoenglanniksi:
        When Men Aren't as Good-Looking as They Think
        Research finds, again, that men tend to overestimate their own attractiveness.
        https://www.psychologytoday.com/us/blog/social-instincts/201507/when-men-arent-good-looking-they-think
        "Naisilla on parempi näkemys viehättävyyden arvioinnista. He eivät yliarvioi omaa viehättävyyttään (kuten miehet tekevät), eivätkä he anna oman viehättävyytensä vääristää muiden viehättävyyden arviointejaan."

Koska te miehet olette täällä palstalla kovin kiinnostuneita deittisovelluksista, lukaise myös vaikka tämä:
        It takes two to tango: A directed two-mode network approach to desirability on a mobile dating app
        https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0327477
        Tutkijat havaitsivat deittisovelluksen dataa tarkastellessaan, että miehet tavoittelivat itseään haluttavampia naisia, kun taas naiset tyypillisesti tavoittelivat kanssaan samantasoisia tai jopa itseään vähemmän haluttavia miehiä.

Ei toimi suomessa.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Ei toimi suomessa.

Tutkimusten tulokset lienevät hyvin yleistettävissä Suomeenkin, tuossahan on, ja viitataan, ihan Eurooppalaiseenkin dataan.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Niin, onhan sitä tullut elämän aikana varsinkin nuorena "vähän mokailtua", kuten tuolla aiemmin ehdinkin kertoa, kun innostuu esittelemään naisille esimerkiksi kielitaitoa, jota on ehtinyt vähän aikaa opettelee ja luulee, että "kaikki" naiset innostuu.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00069

Tuossa on osittain sellainen ajatusvika, että naisia "saadaan". Tarkoittaa, että olet tehnyt salitreeniä sillä mielellä, että kun olisit saavuttanut tarpeellisen tason, saisit mieleisen naisen kuin palkinnon suorituksesta. Sitähän juuri mietit, kun tuo 'tarpeellinen taso' ei pysy paikallaan vaan nousee, ja sitä että jos saavuttaisit kuitenkin työllä sen 'advanced' tason, mieleinen nainen, "pokaali", olisi mahdollinen.

Tämä on niin mekaaninen, aikuisten oikealle ihmissuhteelle vieras ajatus, ettei se toimi. Harha tulee Sinun historiasta kun muistelet kouluaikoja, kun pojat saivat tyttöjä uhoamisen tai minkä tahansa vastaavan avulla. Silloin ei luotu aikuisten parisuhteita, olivatpa vaan tunnustelemista, tutustumista enempi itseen, kun (yleensä) toinen sukupuoli alkoi kiinnostaa. Tietty, jännäähän se silloin oli puolin ja toisin.

Aikuinen suhde on vastavuoroinen, henkisen tason ja "kemiankin" maustama suhde, mihin ei tulisi liittyä eri vippaskonsteja ja vedätyksiä; ne kun pitemmän päälle paljastuvat tavalla tai toisella ja ovat pahaa myrkkyä suhteen kemialle. Aitous on avainsana, ja yleensä se on naisosapuoli kun pyrkii selvittämään motiiveja perusteellisesti. jokin penkkitulos tai pelkkä seksin saaminen miehellä ei välttämättä paljon vaa'assa paina! Kommunikaation tulee toimia.

Naisen "saaminen" suhteeseen, sellainen puhe on kielellisestikin ontuvaa. Nainen olisi kuin saalis, olipa sitten kala tai lintu. Ajatus että kunhan vaan saisi koukkuun, siinähän se sitten olisi. Pantavana pannulle tai pakastimeen. Parisuhteessa toiveet tulee täyttyä molemmin puolin kohtalaisen kitkattomasti, muuten sitä ei synny. Tämä asia vastaan mekaaninen ajattelu, tätä kohtaa joudut vielä pohtimaan jatkossa. Viittaat usein esimerkkinä suhteisiin kun ovat, ainakin toistaiseksi, saaneet toisensa. He ovat päässeet sopimukseen.

• Anonyymi00072

"ajatusvika, että naisia "saadaan". Tarkoittaa, että olet tehnyt salitreeniä sillä mielellä, että kun olisit saavuttanut tarpeellisen tason, saisit mieleisen naisen kuin palkinnon suorituksesta."

No, näinhän se käytännössä menee. Mitä muuta voisi olla kuin näin? En oikein tajua mitä selität. - sivusta

• Anonyymi00075
        Anonyymi00072 kirjoitti:

"ajatusvika, että naisia "saadaan". Tarkoittaa, että olet tehnyt salitreeniä sillä mielellä, että kun olisit saavuttanut tarpeellisen tason, saisit mieleisen naisen kuin palkinnon suorituksesta."

No, näinhän se käytännössä menee. Mitä muuta voisi olla kuin näin? En oikein tajua mitä selität. - sivusta

Eikö neuvotella ensin vaan molemmat lankeavat loveen saman tien😊

• Anonyymi00077
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Eikö neuvotella ensin vaan molemmat lankeavat loveen saman tien😊

Rakkaus ei ole mikään "neuvottelukysymys".

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Rakkaus ei ole mikään "neuvottelukysymys".

Eikä mikään itsestään selvyys joka vain otetaan sukupuolesta riippumatta. Kun sekä naisella ja miehellä on oma tahto sekä tunteet.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Eikä mikään itsestään selvyys joka vain otetaan sukupuolesta riippumatta. Kun sekä naisella ja miehellä on oma tahto sekä tunteet.

Mutta naisen tunteilla ei ole väliä.

Ei kukaan täysijärkinen ala juoksemaan ja pomppimaan naisen tunteiden mukaan. Ei yksikään mies ala tuommoiseen joka edes vähän on ollut tekemisissä naisten kanssa.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Mutta naisen tunteilla ei ole väliä.

Ei kukaan täysijärkinen ala juoksemaan ja pomppimaan naisen tunteiden mukaan. Ei yksikään mies ala tuommoiseen joka edes vähän on ollut tekemisissä naisten kanssa.

Eipä naisellakaan siis ole mitään syytä hypätä miehen tunteiden mukaan.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Eipä naisellakaan siis ole mitään syytä hypätä miehen tunteiden mukaan.

Nainen hyppää kun käsketään, tai se pudotetaan alas. Siinä vaihtoehdot.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Nainen hyppää kun käsketään, tai se pudotetaan alas. Siinä vaihtoehdot.

Eivät ole. Nainen voi myös todeta, että hypi itse ja poistua.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Eivät ole. Nainen voi myös todeta, että hypi itse ja poistua.

No mistähän syystä ne naiset eivät koskaan pysty lähtemään vaikka miten kovasti niitä pätkisi?

• Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

No mistähän syystä ne naiset eivät koskaan pysty lähtemään vaikka miten kovasti niitä pätkisi?

Jokainen, jolla on siihen mahdollisuus häipyy. Ei kannata sotkea esim. taloudellisessa pakkotilanteessa tai myös poistuessaan hengenvaarassa olevia mihinkään vapaaehtoisuuteen.

• Anonyymi00118
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Jokainen, jolla on siihen mahdollisuus häipyy. Ei kannata sotkea esim. taloudellisessa pakkotilanteessa tai myös poistuessaan hengenvaarassa olevia mihinkään vapaaehtoisuuteen.

Aivan ja täsmälleen sama juttu "surkimuksilla", koska joutuvat sietämään näitä väkivaltaisia jännämiehiä, joita moni nainen puolustaa "loppuun asti". Luuletko, että minä olen ainoa, joka tätä on miettinyt, että heti kun tarjoutuisi mahdollisuus vetää jännämiestä t**piin, myös vetäisin. Kyllä on elämän aikana ollut "enemmän kuin tarpeeksi" jännämiehistä riesaa. Sillä vaan on seuraukset, mutta entäpä, jos näitä seurauksia ei olisi?

Todellavaikeeta

• Anonyymi00122

Katsoppas vaikkapa tuon brasilialaisen mallin miehiä. Näetkö ainuttakaan heiveröistä miestä?

Tuleeko naiselle voimatasoissa miesten advanced-taso ilmaiseksi? Jos tämä ei todellakaan ole naisille "ilmaista", sinä siis kiven kovaa väität, että nainen, joka näkee valtavasti vaivaa salilla kroppansa ja voimatasojensa eteen, ottaa miehekseen sohvaperunan?

Todellavaikeeta

• Anonyymi00125
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Katsoppas vaikkapa tuon brasilialaisen mallin miehiä. Näetkö ainuttakaan heiveröistä miestä?

Tuleeko naiselle voimatasoissa miesten advanced-taso ilmaiseksi? Jos tämä ei todellakaan ole naisille "ilmaista", sinä siis kiven kovaa väität, että nainen, joka näkee valtavasti vaivaa salilla kroppansa ja voimatasojensa eteen, ottaa miehekseen sohvaperunan?

Todellavaikeeta

Eihän sohvaperunoissa ongelmana ole ulkonäkö vaan se valitus ja kontrollointi.

🦄

• Anonyymi00136
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Aivan ja täsmälleen sama juttu "surkimuksilla", koska joutuvat sietämään näitä väkivaltaisia jännämiehiä, joita moni nainen puolustaa "loppuun asti". Luuletko, että minä olen ainoa, joka tätä on miettinyt, että heti kun tarjoutuisi mahdollisuus vetää jännämiestä t**piin, myös vetäisin. Kyllä on elämän aikana ollut "enemmän kuin tarpeeksi" jännämiehistä riesaa. Sillä vaan on seuraukset, mutta entäpä, jos näitä seurauksia ei olisi?

Todellavaikeeta

No ve dä sitä jännämiestä tur piin tilaisuuden tullen, sitten sinusta itsestäsi tulee jännämies, ja tuo toinen mies on jatkossa hieman vähemmän jännä.

• Anonyymi00137
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Eihän sohvaperunoissa ongelmana ole ulkonäkö vaan se valitus ja kontrollointi.

🦄

Pidä jälleen se t**pas kiinni, kun et edelleenkään tiajua oikeasta elämästä p**kaakaan.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00074

Aika tonttu oot ap ja pikkupiirit sulla selvästi kyseessä😂

• Anonyymi00079

Väite Suomesta pitää paikkansa. Väite Puolasta ei. Puola on kansalliskonservatiivinen ja kristillinen maa. Kehitysmaamus limeja ei juuri lainkaan.

• Anonyymi00119

Puola kuitenkin kiristi näitä seksuaalirikoslakeja. Lähinnä kiinnostaa tämä, voiko myös Puolassa "surkimus" joutua mielivaltaisesti poliisin kiinniottamaksi ahdisteluepäilyjen takia ja onko perusteet samat mitä Suomessa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00124
        Anonyymi00119 kirjoitti:

Puola kuitenkin kiristi näitä seksuaalirikoslakeja. Lähinnä kiinnostaa tämä, voiko myös Puolassa "surkimus" joutua mielivaltaisesti poliisin kiinniottamaksi ahdisteluepäilyjen takia ja onko perusteet samat mitä Suomessa.

Todellavaikeeta

Heh, vaikea kuvitella, että kukaan nainen täysin mielivaltaisesti alkaisi syyttää miehiä ahdistelusta. 😄

Mies voi hyvinkin olla sitä mieltä, että hän ei ole tehnyt mitään väärää. Mutta se ei ole koko totuus.

🦄

• Anonyymi00130
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Heh, vaikea kuvitella, että kukaan nainen täysin mielivaltaisesti alkaisi syyttää miehiä ahdistelusta. 😄

Mies voi hyvinkin olla sitä mieltä, että hän ei ole tehnyt mitään väärää. Mutta se ei ole koko totuus.

🦄

Pidä nyt jo v**tu se t**pas kiinni, kun et tiedä mistään mitään. Minä olen elämän aikana nähnyt aivan muuta, joten ole jo v**tu hiljaa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00131
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Pidä nyt jo v**tu se t**pas kiinni, kun et tiedä mistään mitään. Minä olen elämän aikana nähnyt aivan muuta, joten ole jo v**tu hiljaa.

Todellavaikeeta

Sinun on muutenkin vaikea kuvitella yhtään mitään, koska sinä olet s**ras n**sistinen s**a.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00139
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Sinun on muutenkin vaikea kuvitella yhtään mitään, koska sinä olet s**ras n**sistinen s**a.

Todellavaikeeta

Siihen nähden, ettet selvästikään pidä naisia ihmisinä, käytät suhteettoman paljon aikaa naisten tekemisten seurailuun ja kommentointiin. ☝️

Myös minun. 🤭

🦄

• Anonyymi00081

On se joillekin vaikeata luopua patriarkaattisista valtarakenteista ja rodullisista mielipiteistä. Ei taida tasa-arvo oikein maistua?

Otan osaa, tsemppiä sinne!

Ymmärrän, että vanhoille sukupolville muutosvastarinta on lähes mahdotonta, muistetaan myös se. Etenkin jos olette 1990-luvulta alkaen syntyneitä.

Kaikkea ei pidä odottaa heiltä, jotka ovat syntyneet täysin eri yhteiskuntaan/maailmaan, ja ovat eläneet siinä suurimman osan elämästään.

Nuorien miesten konservatiivisuutta ihmettelen, miksi?

Terveisin, vanha käpy

• Anonyymi00085

Nuoret miehet aloittavat vielä vallankumouksen. He eivät enää hyväksy tätä. Nuoret miehet kuuntelevat vanhoja miehiä, ja he kertovat millaista elämä oli ennen f e mi n i s min nousua ja naisten voimaantumista, ja nuoret miehet kokevat sen täysin epäreiluna että heidän täytyy nyt sietää tätä p*s kaa, mistä menneet sukupolvet eivät olleet edes tietoisia, mistä heidän ei tarvinnut välittää mitään.

Muutos on tulossa ja se on suuri. Hiljainen hyväksyntä on vaihtunut hiljaiseen halveksuntaan. Ja yhä useampi on alkanut sanomaan suoraan ääneen sen mitä ajattelee, ja se näkyy ja kuuluu.

• Anonyymi00086

Kun aikaisemmin olin X:ssä ja näin henkilön biossa pronominit ”they/them” tai jotain vastaavaa en jaksanut lukea ko henkilön postauksia.

Jos suomi24:ssä mainitaan ”patriarkaaliset valtarakenteet” tulee sama lopputulos.

Elämä on liian lyhyt. Hyvää alkavaa syksyä kaikille ❤️

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Kun aikaisemmin olin X:ssä ja näin henkilön biossa pronominit ”they/them” tai jotain vastaavaa en jaksanut lukea ko henkilön postauksia.

Jos suomi24:ssä mainitaan ”patriarkaaliset valtarakenteet” tulee sama lopputulos.

Elämä on liian lyhyt. Hyvää alkavaa syksyä kaikille ❤️

Joo se on hyvä kun ne on siinä alussa nähtävissä, voi skipata koko profiilin samantien.

Tectonen X -profiilissa alkusanat kertoo kaiken oleellisen, ei jää lukijoille mitään epäselvää:

TECTONE 🇺🇸
        (a) Tectone
        pronouns: re/tar/ded
        San Antonio, TX

• Anonyymi00106

Naiset on alkaneet patsastella ihan huolella. Tasa-arvosta puhuvat, mutta oman edun tavoittelijoita suurin osa ja heidän tavoitteena on alistaa maanmiehensä. Ei nuo patsastelijat joudu armeijaakaan käymään, niin mitä tasa-arvoa se on? Eron jälkeen äiti saa aina huoltajuuden ja avioerojen jälkeen miehet menettävät omaisuutensa.

Pridekulkueissa patsastelevat vähemmistöjen asialla pride ja Palestiinan liput liehuen. Jokin tuossa ei täsmää.

• Anonyymi00107

Vassarifeministit puolustavat islamia – usein vielä täysin kritiikittä. Kyse ei ole vain uskonnonvapauden puolustamisesta, vaan suoranaisesta ideologisesta liitosta ja tässä piilee ristiriita, itse asiassa useampikin.

• Anonyymi00108

Persut taas ovat niitä, jotka mamuja Suomeen raahaavat.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Persut taas ovat niitä, jotka mamuja Suomeen raahaavat.

Ja tuossa se vasta ristiriita onkin.

• Anonyymi00109

Vasemmisto on rakentanut itselleen uhrien koalition, johon kuuluu vähemmistöjä, siirtolaisia ja uskonnollisia ryhmiä. Islam nähdään osana tätä pakettia. Kun muslimiyhteisö kokee syrjintää, vassarifeministit marssivat ensimmäisenä barrikadeille – riippumatta siitä, mitä kyseisen uskonnon sisällä opetetaan tai miten se suhtautuu vasemmiston omiin arvoihin. Tekeytymällä uhriksi, saa vasemmiston sydämen puolelleen. Välittämättä faktoista.

Islamin puolustaminen on myös tapa iskeä perinteitä vastaan kun esimerkiksi oikeisto kritisoi ääri-islamia, vasemmisto vetää nopeasti "rasismikortin", ja keskustelu jähmettyy.

• Anonyymi00111

Ei ollut suomimiehistä laittamaan naisia ruotuun, niin pitäähän maa täyttää talibaneilla, jotka näyttävät naisille kaapin paikan.

Valtaosa suomalaisista naisistahan haluaa naisia väheksyvää ja alistavaa kunniaväkivaltakulttuuria myös Suomeen ja samaan aikaan he ihmettelevät, että miksi naisvihamielisyys ja väkivalta kasvaa maassamme.

• Anonyymi00140

Tämä on ikävä kyllä totta. Katsokaa vaikka mitä Ranskassa tapahtuu tai Britanniassa ja sitten meillä on tämä Ukrainan sota samaan aikaan johon Suomi ei kuulu mitenkään mutta kuitenkin tuetaan sitä koska sotahullut Eu päättäjät. Tämän sanoin siksi vaan että ettekö näe että Eurooppa on kuolemassa sisältä ja yksi asia mikä tuhoaa Euroopan sisältäpäin on maahanmuutto. Naisten vika tämä on siksi koska nainen luo elämää ja silti naiset harvemmin pitää ääntä tai on vastaan näitä asioita vaikka meillä on tasa-arvoinen maa niin silti naiset vaan uhriutuu ja odottaa miesten hoitavan homman sylkee päälle. Minä jätän ainakin kaikki naiset oman onnensa nojaan kun paskat ajat tulee. En ole miehenä mitään velkaa niille.

• Anonyymi00126

joku niin nston pehmeä nukutus ruiske... jopa alkoikin jo nukuttamaan...

• Anonyymi00127

Tuo piikki pitäisi laittaa tosi monille naisille. Ongelma korjattu.

• Anonyymi00128
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Tuo piikki pitäisi laittaa tosi monille naisille. Ongelma korjattu.

Tai useammalle miehelle niin ei olisi ongelmia.

• Anonyymi00138
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Tai useammalle miehelle niin ei olisi ongelmia.

Jos miehiä ei olisi niin ongelmat vasta alkaisivat. Miehet pyörittää koko joo ifraa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2094
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      71
      1090
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      928
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      138
      710
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      636
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      617
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      565
    8. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      557
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      553
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      536
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      43
      526
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      492
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      480
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      115
      466
    17. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      447
    18. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      437
    19. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      70
      435
    20. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41