Nyt keskityn tähän asiaan kunnolla.

Anonyymi-ap

Kunniaton Holo löysin kuva todisteeksi FB kunniallisesta Ruotsissa syntyneestä PRINSESSASTA joka ei minun tietojen mukaan ole PRINSESSA.

FB kunnialliset kunnia paskat kyllä väittävät, että hän on.
Ei ollut osannut kirjoittaa RUOTSIKSI Peppi Pitkätossua eli PIPPI LÅNGSTRUMP oli 12 vuotta sitten jo kirjoittanut, että PIPPI LONG STURMP!

Ottaen huomioon vielä niin Prinsessa on käynyt Ivalossa PERUSKOULUA 3 luokasta 9 luokkaan ja hänellä oli muistaakseni koulussa RUOTSI 9 tai 10.

Minulla kunniattomalla Hololla oli ruotsi muistaakseni 8, koska se on vaikeaa oppia ruotsia Suomessa uudestaan jos olet kerran sen jo oppinut Ruotsissa asumalla. Pohjanrinteen Onerva oli minun kunniattoman Holon ruotsin opettaja ja hän oli niitä UTSJOEN KUNNAN SAAMELAISIA!
Minusta tuo oli kunnian loukkaus, kun Utsjoen kunnan saamelainen tulee Inarin kuntaa opettajaksi opettamaan SAAMELAISENA RUOTSIA VAIKKA SAAMELAISALUELLA OLIS PITÄNY OPETTAA MEILLE SUOMALAISILLE SAAMEA!

Meillä on sentään siskoni kanssa edelleenkin KISA KESKEN ELI KUMPI ON PASKIN SISKO MEISTÄ!

Minä kunniaton Holo olen SUOMI ja FB kunniallinen KUNNIA PASKA PRINSESSA SISKONI ON RUOTSI!

Me ollaan sentään SYNNYTTY SISKONI KANSSA ERI MAISSA JA SISKONI ON AINA OLLUT OMASTA MIELESTÄÄN PAREMPI MITÄ MINÄ, koska hän on syntynyt RUOTSISSA!

Minä olen siskolleni, että : Oot Ruotsissa syntnyt PASKA JA EN KYLLÄ KEHTAA OLLA EDES SINUN KANSSA TEKEMISSÄ!

Ruotsissa syntyneiden HERKKUA ON SUR-STRÖMMING JA PITÄÄ KUNNIOITTAA RUOTSIA SEKÄ SYÖDÄ KERRAN KUUKAUDESSA PURKILLINEN SUR-STRÖMMINGIÄ!

10

51

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä huomaa, että minun kunniattoman Holon sisko on FB KUNNIALLINEN KUNNIA PASKA PRINSESSA.

108 oli tykännyt FB:SSÄ kuvasta ja ihan varmasti nähneet myös kommentin.
      Kaveri oli pudottanut painoa niin Prinsessa oli laittanut, että oli laihtunu liikaa naamasta ja ehkä vähän muualtakin. Mitäpä väliä jos vähän rypyt roikkuu? Hyvä kuva ja soot just semmonen ” kelpaat kelle vaan” hyvä kuva ja ihanaa että hymyilet, onnistunut otos 💞

Minusta tuossa oli suora Prinsessan kaverille FB:ssä, että : Vedä itse hirteen!

Minä sain FB:STÄ kunnian loukkaus tuomioita, kun olin nainen joka ” kelpaa kelle vaan”!

FB kunnialliset kunnia paskat ovat kaikki ” kelpaat kelle vaan ” ihmisiä!
      Minä kunniaton Holo olen nykyisin NAINEN JOKA KELPAA VAIN YHDELLE!

Justus on kyllä niin vanhanajan periaatteen mies. Ehkä minä kunniaton Holo pärjään tässä, koska osaan sentään olla KILTTI vaimo jos mies on sen arvoinen, mutta jos EI OLE niin JUSTUKSEN OMA VAIMO OSAA SENTÄÄN ALOITTAA LAKON!

Välillä Justus haluaa meille yhteisiä omia LAPSIA, mutta välillä tulee hyvin vahvasti ” EI LAPSIA!”

Vanhanajan liitoissa on TIUKAT SUKUPUOLIROOLIT JA HIERARKIA

- Miehen edusmiehyys: Aviomies oli perheen pää ja vaimonsa laillinen holhooja. Vaimo ei saanut päättää itsenäisesti omaisuudestaan tai tehdä sopimuksia ilman miehen suostumusta.

- Työnjako: Maatiloilla roolit olivat selkeät mutta molemmat sukupuolet olivat taloudellisesti riippuvaisia toisistaan. Mies vastasi raskaista ulkotöistä ja metsästyksestä, nainen karjasta, ruuanlaitosta, tekstiileistä ja lastenhoidosta.

Suomessa on luovuttu 1930 luvulla näistä vanhoista hienoista tavoista, mutta FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKAT EIVÄT ITSEKKÄÄN NOUDATTANEET VANHANAJAN KAUNIITA TAPOJA!

Kyllä me ollaan, koska kunniaton Holo kävin äsken kaupassa oman isäni luvalla.
      Kävin ostamassa KAHVIA sekä samalla ostin muuta.
      Kassalla istui FB KUNNIALLISEN KUNNIA PASKAN TYTTÖ!
      Hänen tyttö käy minun kunnian päälle sekä syrjii suoraan minua ja minun omaa miestäni Justusta!

Hänen tyttö saa vapaasti harrastaa seksiä ja ei osaa edes käyttää EHKÄISYÄ!
      Minä kunniaton Holo olen saman ikäinen, kuin hänen äitinsä joka on MUMMO!

Minä kunniaton Holo EN KOE OLEVANI VIELÄKÄÄN VALMIS MUMMOKSI!
      Minun oma äitinikin on sitä mieltä, että minä olen liian nuori omien lasteni äidiksi ja hän heidän mummoksi!
      Minun kunniattoman Holon omat lapset ja veljeni on tuosta syystä kasvatettu yhdessä, niin en ole loukannut äitini kunniaa vaan hän on saanut isäni kanssa olla nuorekkaita.

Meillähän kyllä on oikeus omiin lapsiinkin Justuksen kanssa, mutta hän on SIJAISSYNNYTTÄJÄ joka meidän lapset synnyttää!
      Justus luovuttaa vain SPERMAT, mutta ei kyllä sijaissynnyttäjä ala naimaan vaikka hän niin luulis!
      Eikä sijaissynnyttäjä meille muuta raskausajaksi. Kyllä me synnytykseen Justuksen kanssa mennään paikalle, koska sijaissynnyttäjä nukutetaan ja EI HÄN SAA EDES NÄHDÄ MEIDÄN LASTA/LAPSIA!

Vauvat kyllä oppii äkkiä elämään omien vanhempien kanssa vaikka toinen heidät synnyttää!
      Näin ratkotaan myös lapsettomuutta.
      Työttömät voidaan velvottaa sijaissynnyttäjiksi, koska Suomeen tarvitaan suomalaisia!

Ei se edistä työllisyyttä jos työttömät tekee lisää TYÖTTÖMIÄ eivätkä itse suostu menemään töihin!

Tämä uudistus eli vanhat Tiukat sukupuoliroolit ja hierarkia, koskee vain Suomen alkuperäiskansaa eli SUOMALAISIA TURJAKKEITA.
      Me ei voida olla Suomen alkuperäiskansana SUOMALAISIA, koska Suomen kansalaisuuden on moni hakenut joka ei ole SUOMALAINEN!

Minun kunniattoman Holon yhden lapsen isä on SAAMELAINEN ja tuo on kunnian loukkaus, koska minä olen suomalainen ja sekin on kunnian loukkaus joten minun piti kaivaa SUOMALAINEN TURJAKE ” NAFTALIINISTÄ”!

Saamelaiset ei voi olla Suomen alkuperäiskansaa, koska Norja on hyväksynyt saamelaiset Norjan alkuperäiskansaksi ENSIMMÄISENÄ!

Koltat on Venäjän alkuperäiskansaa.
      Kyröläiset olivat PIRKKALAISIA jotka menivät Saamelaisten kanssa naimisiin.
      PIRKKALAISET KERÄSIVÄT VEROJA JOTEN SAAMELAISILLA ON HYVÄ MUISTI, MUTTA SE ON HYVIN VALIKOIVA!

Saamelaisilla on ollut KUNINGAS JA KUNINKAAT ON AINA KERÄNNEET VEROJA NIIN SAAMELAISET VÄITTÄÄ, ETTÄ SUOMEN VALTIO EI TUE SAAMELAISTEN PERINTEITÄ!

• Anonyymi00002

Nyt muistan taas lisää ja minä kunniaton Holo laitoin oman mummoni tuomat MERIPIHKA HELMET KAULAAN JA OTIN SELFFIEN JONKA LAITOIN FB:HEN!
        Minulla oli manifestointi menossa ja minä kaivoin MERIPIHKA HELMET SEKÄ LAITOIN KAULAAN!
        Aidot meripihka helmet on arvokkaat ja ei niitä välttämättä enään nykyisin saa mistään.

Minun kunniattoman Holon oma äiti oli antanut rahan, kun isän äiti eli minun oma pikku pullukka mummo oli käynyt Venäjällä Neuvostoliiton aikaan hoitamassa jotain asiaa.
        Hän tuli meille ja anto sen RASIAN JOSSA NE MERIPIHKAHELMET OLI!
        Kunniaton Holo oli TEINI joka näytti kaikkelta muulta, mutta ei mummon tytöltä joka olis MERIPIHKAHELMET KAULASSA KULKENUT!

Ei mummo ja vaari koskaan sanoneet minulle, että : Tuon näköisenä ET KYLLÄ TÄNNE TULE!
        Meillä meni niin päin, että minun oma mummoni sanoi, että : Voisit käydä useammankin mummolassa, mutta oot niin kiireinen aina joten tule aina, kun koulu loppuu lukiolla käymään täällä!
        Menin ja mummoni laitto käymään Ylävaaralla kaupassa. Mummo soitti kaupalla sekä ilmotti, että : Holo tulee käymään kaupassa ja saa ostaa minun laskulle mitä on ostamassa, mutta minulle laitat sen mukaan 3-4 askia KENTTIÄ!

Minulla oli lupa ostaa mummon kauppalaskulle karkkia tai jotain muuta mitä halusin, koska kävin hänelle kaupassa. En koskaan ostanut mitään, koska ei tehnyt mieli ja mummolla ostanu viiliä, ruisleipää ja kinkkua valmiiksi, koska hän tiesi milloin minulla loppuu koulu lukiolla ja tuun mummon luo.
        Pääsin suoraan oikasemaan Kukkolan kulman takaa kauppaan ja takasin.
        Ärsytti tietenkin käydä kaupassa, kun pojat istu Ylävaaran lihatiskillä eli ikkunalaudalla.
        Heillä ei ollut muuta tekemistä niin he SYLKIVÄT kilpaa, että KENEN RÄKÄ KLIMPPI LENTÄÄ PISIMÄLLE!
        Minä en ollut oikein tottunut tuollaisiin räkä klimppi kisoihin jota he pitivät, kun minä kunniaton Holo menin kauppaan oman mummoni asialle!
        Ylävaara kävi huutamassa pojille ja jakelu PORTTIKIELTOJA, mutta ei hän ikinä tajunnut sitä, että minun oma mummoni loukkaus minun kunniaa, kun soitti niin, kuin ROSVO OLIS TULOSSA KAUPPAAN!
        Mummo sano aina, että : Ei tarvi muuta tuoda, kuin tupakkaa Ylävaaralta minulle ja mitä itselles ostat, koska minä käyn huomenna TAKALAPISSA ITTE KAUPASSA!

Sanni-mummo kyllä osas nämä hommat.
        Mummo pyhki pitkin kylää BASKERI PÄÄSSÄ!
        Kyllä hänellä oli LAPINLAKKI eli naisten saamenpuvun lakki.
        Kaikki käytti aikoinaan saamenpuvun naisten kesä- ja talvilakkia!
        Minä kunniaton Holo en ole käyttäny, mutta kerran vetasin Tapsan Tapulin kirpputorilla päähän, kun minä olin Raaseporista tullu käymään Ivalossa.
        Minun oman tytön kanssa oltiin ja hän oli kirjoilla Raaseporissa, mutta hän opiskeli Ivalossa ja asu minun omien vanhempieni luona.
        Minä vetasin lakin päähän ja sanoin tytölle hänen selän takaa, että : PUURESTA PÄIVÄÄ! MAHTAKO TUN SAAMIKIELLA!
        Tyttö käski ottaa lakin pois päästä!
        Minä otin ja kysyin, että : Pitäskö ostaa tuo lakki?
        FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SEKIN OLI KUNNIAN LOUKKAUS, KUN KUNNIATON HOLO OPETTELIN SAAMEA PUHUMALLA!
        Minä kysyin aina SAAMELAISELTA, että : Miten sanotaan…

FB kunniallisten kunnia paskojen mielestä oli KUNNIAN LOUKKAUS KYSYÄ SAAMELAISILTA MITEN SAAMEKSI SANOTAAN JOTAIN!

POSTA-PIILA PUOHTA AINA HELVETINMOISTA KYYTIÄ AVVILISTA KARASJOHKAAN JA TUO SITÄ VANHAA HYVVÄÄ AIKAA!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Nyt muistan taas lisää ja minä kunniaton Holo laitoin oman mummoni tuomat MERIPIHKA HELMET KAULAAN JA OTIN SELFFIEN JONKA LAITOIN FB:HEN!
        Minulla oli manifestointi menossa ja minä kaivoin MERIPIHKA HELMET SEKÄ LAITOIN KAULAAN!
        Aidot meripihka helmet on arvokkaat ja ei niitä välttämättä enään nykyisin saa mistään.

Minun kunniattoman Holon oma äiti oli antanut rahan, kun isän äiti eli minun oma pikku pullukka mummo oli käynyt Venäjällä Neuvostoliiton aikaan hoitamassa jotain asiaa.
        Hän tuli meille ja anto sen RASIAN JOSSA NE MERIPIHKAHELMET OLI!
        Kunniaton Holo oli TEINI joka näytti kaikkelta muulta, mutta ei mummon tytöltä joka olis MERIPIHKAHELMET KAULASSA KULKENUT!

Ei mummo ja vaari koskaan sanoneet minulle, että : Tuon näköisenä ET KYLLÄ TÄNNE TULE!
        Meillä meni niin päin, että minun oma mummoni sanoi, että : Voisit käydä useammankin mummolassa, mutta oot niin kiireinen aina joten tule aina, kun koulu loppuu lukiolla käymään täällä!
        Menin ja mummoni laitto käymään Ylävaaralla kaupassa. Mummo soitti kaupalla sekä ilmotti, että : Holo tulee käymään kaupassa ja saa ostaa minun laskulle mitä on ostamassa, mutta minulle laitat sen mukaan 3-4 askia KENTTIÄ!

Minulla oli lupa ostaa mummon kauppalaskulle karkkia tai jotain muuta mitä halusin, koska kävin hänelle kaupassa. En koskaan ostanut mitään, koska ei tehnyt mieli ja mummolla ostanu viiliä, ruisleipää ja kinkkua valmiiksi, koska hän tiesi milloin minulla loppuu koulu lukiolla ja tuun mummon luo.
        Pääsin suoraan oikasemaan Kukkolan kulman takaa kauppaan ja takasin.
        Ärsytti tietenkin käydä kaupassa, kun pojat istu Ylävaaran lihatiskillä eli ikkunalaudalla.
        Heillä ei ollut muuta tekemistä niin he SYLKIVÄT kilpaa, että KENEN RÄKÄ KLIMPPI LENTÄÄ PISIMÄLLE!
        Minä en ollut oikein tottunut tuollaisiin räkä klimppi kisoihin jota he pitivät, kun minä kunniaton Holo menin kauppaan oman mummoni asialle!
        Ylävaara kävi huutamassa pojille ja jakelu PORTTIKIELTOJA, mutta ei hän ikinä tajunnut sitä, että minun oma mummoni loukkaus minun kunniaa, kun soitti niin, kuin ROSVO OLIS TULOSSA KAUPPAAN!
        Mummo sano aina, että : Ei tarvi muuta tuoda, kuin tupakkaa Ylävaaralta minulle ja mitä itselles ostat, koska minä käyn huomenna TAKALAPISSA ITTE KAUPASSA!

Sanni-mummo kyllä osas nämä hommat.
        Mummo pyhki pitkin kylää BASKERI PÄÄSSÄ!
        Kyllä hänellä oli LAPINLAKKI eli naisten saamenpuvun lakki.
        Kaikki käytti aikoinaan saamenpuvun naisten kesä- ja talvilakkia!
        Minä kunniaton Holo en ole käyttäny, mutta kerran vetasin Tapsan Tapulin kirpputorilla päähän, kun minä olin Raaseporista tullu käymään Ivalossa.
        Minun oman tytön kanssa oltiin ja hän oli kirjoilla Raaseporissa, mutta hän opiskeli Ivalossa ja asu minun omien vanhempieni luona.
        Minä vetasin lakin päähän ja sanoin tytölle hänen selän takaa, että : PUURESTA PÄIVÄÄ! MAHTAKO TUN SAAMIKIELLA!
        Tyttö käski ottaa lakin pois päästä!
        Minä otin ja kysyin, että : Pitäskö ostaa tuo lakki?
        FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SEKIN OLI KUNNIAN LOUKKAUS, KUN KUNNIATON HOLO OPETTELIN SAAMEA PUHUMALLA!
        Minä kysyin aina SAAMELAISELTA, että : Miten sanotaan…

FB kunniallisten kunnia paskojen mielestä oli KUNNIAN LOUKKAUS KYSYÄ SAAMELAISILTA MITEN SAAMEKSI SANOTAAN JOTAIN!

POSTA-PIILA PUOHTA AINA HELVETINMOISTA KYYTIÄ AVVILISTA KARASJOHKAAN JA TUO SITÄ VANHAA HYVVÄÄ AIKAA!

Olin sentään FB muistellut aikaa, kun me käytiin Norjasta ostamassa VEROVAPAATA TUPAKKAA sekä ruokaa ja kaikkea muuta, mutta EI VIINAA!
        Meillä oli tumman sininen AUDI 100 LS muistaakseni.
        Siinä oli niin iso peräkontti, että sinne mahtu keviästi margariinit, voit, jauhot, sokerit ja kaikki muut ruuat mitä kaupasta yleensä ostettiin!

Justus tietenkin terävänä lukenu ja todennut, että EI VARMASTI OLE KUNNIAN LOUKKAUS OSTAA KAUPASTA RUOKAA JA TUPAKKAA!

FB kunniallinen kunnia paska Prinsessa siskoni käy Virosta hakemassa VIINAA JA TUPAKKAA!

Norjasta ostettiin SÄTKÄ TUPAKKAA jota käärittiin itse. Jos ei osaa kääriä niin ei tarvi myöskään polttaa!

Virosta ja Ruotsista kaikki ostaa valmista tupakkaa!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olin sentään FB muistellut aikaa, kun me käytiin Norjasta ostamassa VEROVAPAATA TUPAKKAA sekä ruokaa ja kaikkea muuta, mutta EI VIINAA!
        Meillä oli tumman sininen AUDI 100 LS muistaakseni.
        Siinä oli niin iso peräkontti, että sinne mahtu keviästi margariinit, voit, jauhot, sokerit ja kaikki muut ruuat mitä kaupasta yleensä ostettiin!

Justus tietenkin terävänä lukenu ja todennut, että EI VARMASTI OLE KUNNIAN LOUKKAUS OSTAA KAUPASTA RUOKAA JA TUPAKKAA!

FB kunniallinen kunnia paska Prinsessa siskoni käy Virosta hakemassa VIINAA JA TUPAKKAA!

Norjasta ostettiin SÄTKÄ TUPAKKAA jota käärittiin itse. Jos ei osaa kääriä niin ei tarvi myöskään polttaa!

Virosta ja Ruotsista kaikki ostaa valmista tupakkaa!

Kerran juttelin erään kanssa joka oli ollut Ruotsissa töissä.
        Hän kerto, että : Kävin Haaparannalla ostoksilla ja kaveri lähti Ivalosta mukaan. Aina, kun me oltiin jotain ostamassa niin hän osti samaa.
        Minä sanoin hänelle, että : Tuollaisten kavereiden kanssa en kehtais edes lähteä Ivalosta Haaparannalle kauppaan, koska tuohan ostaa vaikkaa paskaa jos hänelle sanoo, että TÄMÄ ON MUUTEN HYVÄÄ!

Tuon jälkeen me oltiin Justuksen kanssa, kun minä näytin vuorostani persettä hänelle ja huusin äidilleni, kun kiilas tavaransa minun kärryyn. Justuksen kanssa oli poika joka kovalla äänellä kerto mitä niihin purkkeihin laitetaan!
        Loukkas meidän kunniaa siellä kaupassa niin hänestä tuli meidän poika!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kerran juttelin erään kanssa joka oli ollut Ruotsissa töissä.
        Hän kerto, että : Kävin Haaparannalla ostoksilla ja kaveri lähti Ivalosta mukaan. Aina, kun me oltiin jotain ostamassa niin hän osti samaa.
        Minä sanoin hänelle, että : Tuollaisten kavereiden kanssa en kehtais edes lähteä Ivalosta Haaparannalle kauppaan, koska tuohan ostaa vaikkaa paskaa jos hänelle sanoo, että TÄMÄ ON MUUTEN HYVÄÄ!

Tuon jälkeen me oltiin Justuksen kanssa, kun minä näytin vuorostani persettä hänelle ja huusin äidilleni, kun kiilas tavaransa minun kärryyn. Justuksen kanssa oli poika joka kovalla äänellä kerto mitä niihin purkkeihin laitetaan!
        Loukkas meidän kunniaa siellä kaupassa niin hänestä tuli meidän poika!

Onhan minulla kunniattomalla Hololla sentään tyttökin joka osas loukata meidän kunniaa.
        Pikku Holo loukkasi kunniaa pelkästään syntymällä Holoksi!

Hyviä lapsiakin jo valmiiksi ja minun oma tyttö Holo vittuili minulle kesän, mutta en sanon hänelle, että : Minusta tuntuu, että tuossa leikkikentällä käy sinun pikku veljet leikkimässä ja sinä olet heidän iso-sisko vaikka olet meidän uuden perheen pienin ja jäit VAUVAKSI kaikesta huolimatta!

Meillä sentään lapset ovat ihan itse saaneet tehdä päätöksiä!
        He ovat sentään sen ikäisiä, että he voivat oikeesti loukata meidän kunniatoita!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Onhan minulla kunniattomalla Hololla sentään tyttökin joka osas loukata meidän kunniaa.
        Pikku Holo loukkasi kunniaa pelkästään syntymällä Holoksi!

Hyviä lapsiakin jo valmiiksi ja minun oma tyttö Holo vittuili minulle kesän, mutta en sanon hänelle, että : Minusta tuntuu, että tuossa leikkikentällä käy sinun pikku veljet leikkimässä ja sinä olet heidän iso-sisko vaikka olet meidän uuden perheen pienin ja jäit VAUVAKSI kaikesta huolimatta!

Meillä sentään lapset ovat ihan itse saaneet tehdä päätöksiä!
        He ovat sentään sen ikäisiä, että he voivat oikeesti loukata meidän kunniatoita!

Justuksesta oli hyvä juttu se, kun minä kunniaton Holo olin FB:hen kirjoittanut oman tätini ja hänen miehensä PITKÄN AVIOLIITON SALAISUUDEN.
        Heillä oli vain YKSI SÄÄNTÖ ELI HÄN JOKA ALOITTAA MYÖS LOPETTAA!

Justus oli tuo joka aloitti, mutta tätini ja hänen miehensä avioliitto perustu myös siihen, että he loukkasivat toinen toisena kunniaa puolisoina!

Mikäs sen hauskempi avioliitto, kun molemmat voi miettiä, että mitäs jäynää sitä vois keksiä!

Eilen katsoin telkkaria ja tuli se Poliisi ohjelma. Minä kunniaton Holo sanoin, että : Jos oikein muistan niin toinen noista poliiseista on Mustiolta. He oli Raaseporissa eli TAMMISAAREN POLIISEJA.
        Justus on ollut Kilon ja Lojon POLIISINA!
        Ei he Pasilaan sentään pösilöitä päästä!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Justuksesta oli hyvä juttu se, kun minä kunniaton Holo olin FB:hen kirjoittanut oman tätini ja hänen miehensä PITKÄN AVIOLIITON SALAISUUDEN.
        Heillä oli vain YKSI SÄÄNTÖ ELI HÄN JOKA ALOITTAA MYÖS LOPETTAA!

Justus oli tuo joka aloitti, mutta tätini ja hänen miehensä avioliitto perustu myös siihen, että he loukkasivat toinen toisena kunniaa puolisoina!

Mikäs sen hauskempi avioliitto, kun molemmat voi miettiä, että mitäs jäynää sitä vois keksiä!

Eilen katsoin telkkaria ja tuli se Poliisi ohjelma. Minä kunniaton Holo sanoin, että : Jos oikein muistan niin toinen noista poliiseista on Mustiolta. He oli Raaseporissa eli TAMMISAAREN POLIISEJA.
        Justus on ollut Kilon ja Lojon POLIISINA!
        Ei he Pasilaan sentään pösilöitä päästä!

Poliisi ohjelmassa Raaseporissa oli löytynyt uimarannalta kranaatti ja poliisit soittivat puolustusvoimiin sekä kysyvät miten tulee toimia!
        Minä asuin kaverin kämpillä Raaseporissa, kun minä olin Suomi 100vuonna Helsingissä vanhemman panostajan työssä oppijaksolla.

Raaseporissa minä asuin, kun olin FB:SSÄ loukannut kunnioita ja minä palasin Ivaloon.

Minä olen syntynyt Ivalossa ja jos minä kunniaa loukkaan toisella paikkakunnalla niin EN KAI MINÄ SINNE JÄÄ ASUMAAN, koska se oli KUNNIAN LOUKKAUS!

FB kunnialliset EIVÄT YMMÄRRÄ, että HEIDÄN PITÄÄ MUUTTAA IVALOSTA SINNE MISSÄ HE OVAT ASUNEET SILLOIN, KUN HE OVAT SYNTYNEET!

HE OVAT NAISIA JA YKSI OLI AIKUISTEN LASTEN ISÄ!
        EN KAI MINÄ OMAA MIESTÄNI VOI KÄSKEÄ PAINUMAAN HELVETTIIN, KOSKA EI ME OLLA ASUTTU EDES YHDESSÄ!

Meillä esiavioliitto jossa katsellaan, että toisiamme!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Poliisi ohjelmassa Raaseporissa oli löytynyt uimarannalta kranaatti ja poliisit soittivat puolustusvoimiin sekä kysyvät miten tulee toimia!
        Minä asuin kaverin kämpillä Raaseporissa, kun minä olin Suomi 100vuonna Helsingissä vanhemman panostajan työssä oppijaksolla.

Raaseporissa minä asuin, kun olin FB:SSÄ loukannut kunnioita ja minä palasin Ivaloon.

Minä olen syntynyt Ivalossa ja jos minä kunniaa loukkaan toisella paikkakunnalla niin EN KAI MINÄ SINNE JÄÄ ASUMAAN, koska se oli KUNNIAN LOUKKAUS!

FB kunnialliset EIVÄT YMMÄRRÄ, että HEIDÄN PITÄÄ MUUTTAA IVALOSTA SINNE MISSÄ HE OVAT ASUNEET SILLOIN, KUN HE OVAT SYNTYNEET!

HE OVAT NAISIA JA YKSI OLI AIKUISTEN LASTEN ISÄ!
        EN KAI MINÄ OMAA MIESTÄNI VOI KÄSKEÄ PAINUMAAN HELVETTIIN, KOSKA EI ME OLLA ASUTTU EDES YHDESSÄ!

Meillä esiavioliitto jossa katsellaan, että toisiamme!

Jos Justuksella on toinen vaimo minun lisäksi niin hänen VAIMO LÄHTEE ja maksaaki vielä meille!
        Loukkaa meidän kunniaa, syrjii minua sekä käyttää minun miestäni taloudellisesti- sekä seksuaalisestihyväksi!

Näin FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKATKIN OVAT TOIMINEET JOTEN MEIDÄN PITÄÄ TOIMIA SAMALLA TAVALLA, MUTTA ME KUNNIOITETAAN TOISIAMME!

Ei meitä saa syrjiä, koska me sentään RAKASTETAAN TOISIAMME VIELÄKIN!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos Justuksella on toinen vaimo minun lisäksi niin hänen VAIMO LÄHTEE ja maksaaki vielä meille!
        Loukkaa meidän kunniaa, syrjii minua sekä käyttää minun miestäni taloudellisesti- sekä seksuaalisestihyväksi!

Näin FB KUNNIALLISET KUNNIA PASKATKIN OVAT TOIMINEET JOTEN MEIDÄN PITÄÄ TOIMIA SAMALLA TAVALLA, MUTTA ME KUNNIOITETAAN TOISIAMME!

Ei meitä saa syrjiä, koska me sentään RAKASTETAAN TOISIAMME VIELÄKIN!

Jos Justuksella on 5 lasta niin hekin käyvät meidän kunnian päälle ja SYRJIVÄTKIN vielä.
        Isommat pojat haluaa jäädä meidän kanssa asumaan.
        Ei me sitä yhtä vinkujaa kyllä huolita joka kaltoinkohteli meitä molempia, kun BANAANI EI PYSYNY PYSTYSSÄ!
        Vinkuja oli hän joka sano, että : Leikitään banaani hippaa!
        Banaani sitte seuraavana päivänä liukastu ja alko huutamaan!
        Eihän banaaniin saa koska tulee banaaniksi itsekkin!
        Äitiinsä tullut joten olokoot äitinsä kanssa banaanina!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos Justuksella on 5 lasta niin hekin käyvät meidän kunnian päälle ja SYRJIVÄTKIN vielä.
        Isommat pojat haluaa jäädä meidän kanssa asumaan.
        Ei me sitä yhtä vinkujaa kyllä huolita joka kaltoinkohteli meitä molempia, kun BANAANI EI PYSYNY PYSTYSSÄ!
        Vinkuja oli hän joka sano, että : Leikitään banaani hippaa!
        Banaani sitte seuraavana päivänä liukastu ja alko huutamaan!
        Eihän banaaniin saa koska tulee banaaniksi itsekkin!
        Äitiinsä tullut joten olokoot äitinsä kanssa banaanina!

Minun kunniattoman Holon oma tyttö Holo ainakin vaikutti olevan kiinnostunut DRACULASTA eli hän on silloin keskustellut Justuksen kanssa!

Kreivit ja Kreivitäret ovat kyllä hyvin omituisen PERHEEN VANHEMPIA.

Parempi, kun rakentaa oman omituisen Kreivikunnan johon kuuluu meitä OUTOJA IHMISIÄ.

Juoppojen tukijat voivat perustaa oman Kreivikunnan.

Kyllä Stubb voi olla FB kunniallisten kunnia paskojen KUNINGAS ainakin minun kunniattoman Holon puolesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      30
      1609
    2. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      79
      1301
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      84
      1251
    4. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      10
      1094
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      1055
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      74
      949
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      92
      917
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      144
      753
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      52
      732
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      86
      697
    11. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      146
      624
    12. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      54
      623
    13. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      13
      609
    14. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      28
      608
    15. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      23
      601
    16. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      50
      599
    17. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      41
      590
    18. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      91
      587
    19. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      94
      576
    20. 46
      553
    Aihe