Kyllä minua niin pistelee asioida S-ketjun itsepalvelukassoilla. Viivakoodin lukija on kalibroitu Parkinsonin tautiselle. Yritäpä lukea nopeasti kuusi maitopurkkia, ei onnistu. Jo toisen jälkeen kassakone kieltäytyy lukemasta koodia koska on ohjelmoitu oletuksella, että asiakas on tärisevä vammainen tai Parkinsonin tautinen. Toisen purkin kohdalla pitää odottaa 10 sekuntia tai lukea joku toinen tuote.
Yritäpä maksaa ostoksesi S-bonuskortin debitillä. Logiikka on järjettömyyden riemuvoitto. Jos vilautat korttia normaalisti bonukset rekisteröidäksesi niin kassakone jää tilttiin. Oikea toimenpide on valita "Ei S-bonuskorttia", jonka jälkeen syötät S-bonuskortin, joka rekisteröi bonukset ja antaa mahdolisuuden maksaa kertyneillä bonusrahoilla.
Näiden kaikkien vuoksi sain raivokohtauksen S-Marketin kassalla ja kotona silppusin kortin. En käy enää koskaan S-ketjun paskalafkoissa.
S-Marketin itsepalvelukassat on tehty vammaisille
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Minä taasen kieltäydyn käyttämästä itsepalvelukassoja missään kaupassa, kun ei minulle siitä palkkaa makseta.
- Anonyymi00002
Maksetaanko siis siitä, että seisot siellä jonossa odottamassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091915- 1481417
- 1691353
- 1161336
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281116- 111892
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.225835- 62704
- 26655
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124635