Tein lohikeittoa.
Pannulle voita, sipulia, porkkanaviipaleita ja perunakuutioita.
Saivat hetken aikaa kypsentyä pannulla ja sen jälkeen kattilaan, johon vettä ja kalaliemikuutio.
Sitten, kun olivat pehmenneet, niin lohikuutiot sekaan ja mausteeksi mustapippurirouhetta, valkopippuria ja tilliä.
Lopuksi puoli pakettia koskenalskija sulatejuustoa ja nestemäistä savuaromia.
Nestemäisestä savuaromista lohikeitosta tuli maukasta, kuin savulohesta tehtyä.
Huippukokit neuvovat, että lohikeitosta saat vielä maukkaamman ja salaisuus on, että lohikeittoon lisätään savulohta/kylmäsavulohta, mutta se on paljon kalliimpaa.
Savun maku sopii lohikeitoon erinomaisesti.
Maukas lohikeitto
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
Minä teen lohikeiton kokonaisesta lohesta. Päästä ja rangasta keitän liemen, yksi file menee keittoon ja toinen graaviloheksi. Jos on aikaa niin savustan fileen ja rangan niin tulee savun makua keittoon. En pidä nestesavun makua hyvänä, mutta kai se tyhjää parempi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3021239Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091193Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 88931
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14618- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577