Mikähän se tuolla leikkikentälläkin oikein oli.

Anonyymi-ap

2 sairaaloisen lihavaa banaani pyöri ja heilutteli käsiä ja pikku banaanit juoksi niin mielevikaiset ja kiljuvat siellä niin, että minulla kunniattomalla kävi korviin ja meni pääkipeksi.
Yks banaani alko huutamaan : AUTTAKAA AUTTAKAA MINUA!

Sairaaloisen lihavat banaanit vain seiso ja heilutti käsiään niin, kuin olisivat lentoon olleet lähössä!
Yks banaani huusi taas, että : AUTTAKAA! LUUKAS TUU! TÄMÄ VAAN PYÖRII!

Minä kunniaton Holo yritin katsoa, että mikä homma siellä oikein on BANAANEILLA ON MENOSSA!
Huolestutti vähän, että pitääkö soittaa Aleniukselle, että : Tuu hakeamaan banaanit täältä ja vie sinne jäteaseman ” vierasperäisten kasvien pönttöön, koska ei noista FB KUNNIALLISTA KUNNIA PASKOISTA TULE IHMISIÄ EDES BANAANEINA”

Lähtivät onneksi pois, mutta kyllähän se tiedossa on BANAANIT PALAAVAT USKOLLISESTI AINA!

7

62

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lagerin Eijakin vanha Inarin kunnan kunniallinen perhepäivähoitaja ja on Sietiön Jarmon oman äitin työkaverina ollut!
      Hullu vielä vaatii kunnioittamaan, kun he ovat Sietiön Jarmon äidin kanssa PERHEPÄIVÄHOITAJINA kasvattaneet Inarin kunnassa Sietiön Jarmon kaltaisia lapsia!

• Anonyymi00002

Minä kunniaton Holo aikoinaan Kostinin Kimmon kanssa huolehdin, että vapolainen pääsi kylältä kotiaan ku oltiin juopottelemassa.
        Hänen anoppinsa hoiteli meidän molempien lapsia. Me nähtiin aina välillä, kun haettiin lapsia. Minun kunniattoman Holon isäkin vei minun lapsia hoitoon hänelle.
        Minun isäni oli sentään VAPOLAISTEN LUOTTAMUSMIES ja hän sano minulle, että : Olit kyllä toiminut oikein, kun olit Kimmon kanssa huolehtinut vapolaisen kotia ettekä jättäneet häntä heitteelle kylälle niin, kuin toiset vapolaiset tekee!

Siitähän se meteli vasta olis noussutkin, kun minä kunniaton Holo olisin Kimmon kanssa jättänyt VAPOLAISEN päissään heitteelle kylälle!
        Kostiniin Jyrki asu vapolaisena Keväjärvellä niissä VAPON vanhoissa vuokra-asunnoissa.
        Kimmo asu oman äitinsä ja veljensä kanssa tuossa naapurissa silloin.
        Kimmo oli rakastunut minun kunniattoman Holon siskoon. Siskoni oli silloin Shellillä töissä ja asu Ivalon Melrose placessa.
        Minä kunniaton Holo olin yksin kotona tuolloin ja siskoni oli juonu rahansa niin hän tuli aina kotia viikonloppuisin jos minä olin yksin kotona, kun minun omat vanhemmat oli meidän molempien poikien kanssa mökillä!

Vapolaisten tilipäivänä Kimmo kävi ruokatunnilla Ivalossa kukkakaupasta ostamassa ruusun ja hän meni Ivalon Shellille syömään ja hän anto ruusun minulle siskolle.
        Helena joka piti sitä siihen aikaan miehensä kanssa niin hän on minun kunniattoman Holon pikku-serkku. Minä kävin kahvilla siellä välillä, kun siskoni halus että minäkin käyn siellä asiakkaana.
        Poliisitkin tais siihen aikaan istua Shellillä.
        Minä keräsin kotona kippoon kolikoita ja minun sisko sano minulle, että : Tuu Shellille vaihtamaan nämä kolikot seteleihin!
        Kävin tietenkin vaihtamassa ja minä sanoin siskolle, että : Varaa minulle aika auton moottorin pesuun niin minä näen, että vuotako se öljyä!
        Vanha ooppeli, mutta pitihän minun olla viisaampi mitä siskoni joten minä keksin, että MINÄHÄN VOIN PYYTÄÄ PESEMÄÄN AUTON MOOTTORIN!

Tuo on sentään ainut kerta ja Shellin rouva on vielä minun kunniattoman Holon oma pikku serkku äitini isän puolelta eli kyllä minä kunniaton Holo olen parhaani pyrkinyt tekemään!

Justus tuskin on edes tiennyt miten älykäs hänen oma vaimonsa oli jo vuonna 1993, kun erosin ensimmäisestä aviomiehestäni.
        Hän EI KOSKAAN PESSYT AUTON MOOTTORI, kun alko autoa korjaamaan!

Me oltiin Rovaniemen Shellillä, kun Justus seiso minun ja lasteni edessä. Vilkuili taakse ja sitte hän keksi paskasta asiaa.
        Mitäs siellä tapahtukaan? Oma poikani halusi mennä katsomaan KARKKEJA ja minä lupasin KATSOA, mutta autossa oli sovittu ettei osteta karkkia. Oma vanhempi tyttö loukkas minun kunniaa, kun hän alko komentamaan veljeään.
        Minua alko jo hävettämään, koska hän kielsi katsomisen ja minä olin tilanteessa, että : Ei saatana ole enään tosi, että pitää vielä sokeaksikin alkaa!
        Minä sanoin äitinä eli kunniattomana HOLONA, että : KYLLÄ SAA KATSOA!
        Olin FB käyttäjä tuolloin ja FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KATSOMINENKIN LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!

Justuksen kanssa ei olla samaa mieltä vaan kyllä Justus on edelleenkin sitä mieltä, että minä kunniaton Holo olen omien lasteni äitinä oikeassa eli KYLLÄ SAA KATSOA JA KATSOMINEN ON HYVIN TÄRKEÄÄ!

Vanhemman panostajan koulutuksessakin minulle kunniattomalle Hololle sanottiin, että : KATSOMINEN ON HYVIN TÄRKEÄÄ!

FB kunniallisten mielestä katsominen LOUKKAA KUNNIOITA!

En olis koskaan edes huomannut Justusta jos hän ei olis seisonut minun kunniattoman Holon edessä Poliisina ja saanut aikaan älykkö perheen keskustelua.
        Holo oli niin pieni, että hän kyllä ujosteli, mutta minä kunniaton Holo äitinä vastasin hänen puolesta, että : Ei pelkää poliisia.
        En viittiny lisätä, että : Isänsä pelkää poliisia ja vihaakin poliiseja, koska hän ei saa tehdä mitä itse haluaa!

Me käytiin Joulupukin luona pikku Holon kanssa ja minä sanoin JOULUPUKILLE, että tytön isä on täys tonttu!
        Ei Joulupukki meille suuttunut vaan Joulupukki ei meinannut päästää meitä pois sieltä hänen luota, koska meillä oli niin hyvät keskustelut!
        Meidän oli pakko lähteä, ettei POLIISIT TULE HAKEMAAN MEITÄ JA OLLAAN JOULUPUKIN KANSSA KUSESSA, KUN LAPSI OLIS PITÄNY PALAUTTAA JA ME OLTIIN JOULUPUKIN LUONA!

Joulupukki oli sentään ainut jonka kanssa pystyi keskustelemaan IHMISOIKEUKSISTA JA LAPSEN OIKEUKSISTA!

Tuokin oli FB KUNNIALLISTA KUNNIAN LOUKKAUS.
        Me käytiin ÄITIENPÄIVÄNÄ 2018 ja minä olin jo Suomi 100vuotta vanhempi panostaja ENKÄ OLLUT SAANUT EDES KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIOTA!
        Tein oman lapseni äitinä oman lapseni kanssa asioita joita 10 vuotias tyttäreni rakasti!
        Nuo kaikki loukkasi FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA JOTKA VAATII KUNNIOITTAMAAN FB KUNNIA PASKAA!

• Anonyymi00003

Joulupukin luona, kun minä kunniaton Holo kävin 2018 äitienpäivänä Suomi 100vuotta vanhempana panostaja äitinä oman tyttäreni Holon kanssa, kun me ei vielä oltu kunniattomia.
        Meni niin, että me Holot istuttiin odottamassa, että päästään Joulupukin luo.
        Justus juoksi kauheaa vauhtia sinne ja sano meille, että : Minä menen ensin ja kyllä teki voitte tulla minun kanssa Joulupukin luo.
        Minä kunniaton Holo sanoin Justukselle, että : Ei me nyt sinun kanssa kyllä sinne Joulupukin luo tulla joten mene yksin ensin niin me odotellaan täällä sen aikaa.
        Justus oli ilmottanut minulle POLIISINA, että hän on isä ja minä olen äiti!
        Justus meni Joulupukin luo ja en kyllä tiedä, että mitä hän siellä teki, mutta Joulupukki karju Justukselle ajo Justuksen ulos sieltä.
        Me mentiin Justuksen jälkeen ja minä kunniaton Holo sanoin äitinä, että : Meidän isä on täys tonttu ja minä olen viemässä tyttöä isälleen Kemiin, koska hän asuu siellä tytön pitää asua isänsä kanssa siellä Kemissä!

Justus kerto kirkossa, että hän on asunut VIIKON KEMISSÄ ISÄNÄ!
        Minä olin saanut jo 8 kunnian loukkaus tuomiota FB:STÄ!

Joulupukki kyllä kuuluu meidän suomalaisten turjakkeiden Jouluun. Minä kunniaton Holo olen Ruotsissa jo lapsena nähnyt SUOMALAISEN JOULUPUKIN JOKA OLI SUOMESTA TULLUT RUOTSIIN JAKAMAAN JOULULAHJOJA JA HÄN PUHU SUOMEA!

Meillä pitäis olla valokuvakin siitä, kun minä kunniaton Holo istun Joulupukin sylissä minun serkku-pojan kanssa joka on syntynyt Ruotsissa.
        Hän on minua reilun vuoden nuorempia, mutta me oltiin niin ujoja lapsena ja minun piti isompana ottaa serkkua kädestä kiinni ja sanoa, että : Minä tuun sinun kanssa niin ei tarvi pelätä.
        Minusta tuli kaikista ROHKEIN SERKKU siellä RUOTSISSA LAPSENA, mutta ei se ollut niin kiva TYTTÖNÄ olla aina tappelemassa poikien kanssa ja sanoa, että : Ei pienempiä saa kiusata!
        Nuo kaikki pienemmät on nykysin minua isompia!

• Anonyymi00004

Nyt tuli banaani äitin kanssa jolla samanlaiset ja saman väriset housut niin, kuin LÄÄKÄRI HOLOLLA!
      Jotaki hän keräs tuolta kuusen alta jossa koirat ovat käyneet kusella LANNOTTAMASSA KUUSTA!
      Kyllä ne lääkäri Hololle kelpaa, koska hän on sentään FB KUNNIALLINEN KUNNIA PASKA LÄÄKÄRI! Tuo on varmaan Lääkäri Holon kaunis oma vaimo Koskela!
      Sen verran AGRESIIVISEN OLONEN, että hän on KÄRTY BANAANI ÄITI!

HOLOT ite alotti ja halusivat KUNNIAA!
      Ei se ole mikään syy vihoitella minulle jos heidän HOLOJEN kunnialliseen ja komiaan kuuluu kaikki!

Lääkäri Holo ei kyllä omiaan syrji ja kyllä hänen oman vaimonsa Koskelankin elimet kelpaa myös Lääkärin Holon hienoille sukulaisille ja lapsenkin kelpaa! Hyvähän se on, että on sentään 3 sydäntä, haimaa, maksaa sekä munuaisia jos he sattuvat tarvimaan! Kyllä kai he voivat omat silmänsäkin antaa Kostiinin Jyrkille niin hänen ei tarvi Ouluun asti lähteä vaan lääkäri Holo voi suku rakkaana hoitaa sukunsa kotonaan Rahajärven rannalla!

• Anonyymi00005

Me ollaan Justuksen kanssa syyttömiä siihen, että meidän oma tyttö Holo on pieni vieläkin.
        Justus ja monet jotka olivat Jänkkävaarassa ÄITIENPÄIVÄNÄ, kun me käytiin meidän Suomi 100vuonna aloittama HOLOJEN PERINNE eli juostaa portaat ylös ja tullaan alas!
        ME OLLAAN MOLEMMAT IVALOLAISIA VAIKKA TUO LOUKKAA HOLOJEN SEKÄ MONIEN MUIDEN KUNNIAA, KOSKA HE EIVÄT OLE IVALOLAISINA YHDENVERTAISIA MEIDÄN KANSSA!

Justus halusi omasta vapaasta tahdostaan alkaa minun kunniattoman Holon tytön isäksi, koska minun tyttö on ivalolainen ja isänsä ei halua olla hänen isä vaan hän haluaa olla nykyisen vaimonsa lasten isä mielummin!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Me ollaan Justuksen kanssa syyttömiä siihen, että meidän oma tyttö Holo on pieni vieläkin.
        Justus ja monet jotka olivat Jänkkävaarassa ÄITIENPÄIVÄNÄ, kun me käytiin meidän Suomi 100vuonna aloittama HOLOJEN PERINNE eli juostaa portaat ylös ja tullaan alas!
        ME OLLAAN MOLEMMAT IVALOLAISIA VAIKKA TUO LOUKKAA HOLOJEN SEKÄ MONIEN MUIDEN KUNNIAA, KOSKA HE EIVÄT OLE IVALOLAISINA YHDENVERTAISIA MEIDÄN KANSSA!

Justus halusi omasta vapaasta tahdostaan alkaa minun kunniattoman Holon tytön isäksi, koska minun tyttö on ivalolainen ja isänsä ei halua olla hänen isä vaan hän haluaa olla nykyisen vaimonsa lasten isä mielummin!

Meillä on sentään oma lapsikin jo, mutta FB kunniallisten takia me ei saada olla edes perheenä yhdessä!

Me ollaan näin syrjittyjä IVALOLAISINA!

• Anonyymi00007

FB tatkioittaa fippaa baljon päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      799
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      159
      790
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      22
      777
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      103
      760
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      718
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      650
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      544
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      480
    13. 39
      465
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      447
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      439
    17. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      418
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe