Seppäsen puoluetoverit luopuvat aseellisesta sodasta

Karita

Esko Seppäsen irlantilaiset ryhmätoverit Euroopan parlamentissa ovat näemmä luvanneet luopua sotilaallisesta toiminnasta ja aseistaan.

Vasemmistoliiton EU-parlamentin ryhmätoverin, Sinn Feinin, aseeellinen siipi IRA teki kyseisen ilmoituksen tänään.

IRA ja Sinn Fein ovat kuin paita ja perse. SF:n puheenjohtaja Gerry Adams ja puolueen toinen mahtimies, Martin McGuinness, ovat yhä IRAn johtavan elimen, sotilasneuvoston, jäseniä. SF:n varapj. Pat Doherty erosi neuvostosta vasta äskettäin. McGuinness oli aikaisemmin myös IRAn esikuntapäällikkönä.

Esko on hyvässä seurassa!

6

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pysy totuudessa! Eivät ole puoluetovereita!!!
      vom

      • karita

        En väittänytkään, että Vasemmistoliitto ja Sinn Fein olivat puoluetovereita. Siksi löysempi sana "ryhmätoveri".

        Tosiasia kuitenkin on, että Vassarit ovat jäsenenä samassa Euroopan parlamentin poliittisessa ryhmittymässä GUE:ssa. Sinn Feinillä on kaksi edustajaa (toinen Irlannista ja toinen Britanniasta). Kyllä silloin sana "ryhmätoveri" on täysin perusteltu.

        Jos et vieläkään usko, niin katso:

        http://wwwdb.europarl.eu.int/ep6/owa/p_meps.short_list?ilg=FI&ictry=&ipolgrp=GUE/NGL&iorig=

        Sinn Feinin edustajat ovat McDonald ja de Brun.


      • karita kirjoitti:

        En väittänytkään, että Vasemmistoliitto ja Sinn Fein olivat puoluetovereita. Siksi löysempi sana "ryhmätoveri".

        Tosiasia kuitenkin on, että Vassarit ovat jäsenenä samassa Euroopan parlamentin poliittisessa ryhmittymässä GUE:ssa. Sinn Feinillä on kaksi edustajaa (toinen Irlannista ja toinen Britanniasta). Kyllä silloin sana "ryhmätoveri" on täysin perusteltu.

        Jos et vieläkään usko, niin katso:

        http://wwwdb.europarl.eu.int/ep6/owa/p_meps.short_list?ilg=FI&ictry=&ipolgrp=GUE/NGL&iorig=

        Sinn Feinin edustajat ovat McDonald ja de Brun.

        Lue avausotsikkosi uudelleen!!!
        vom


    • ajankohtainen kakkonen

      katsoitteko ajankohtaisen kakkosen, kesärenki meni Esko Seppäsen "vaatimattomalle" kesäpaikalle.
      Olipa aika hulppea "kesämökki" Eskolla, kannattavaa puuhaa tuo mukamas köyhienasioiden ajaminen... voi,voi Esko , sinähän olet riistoporvari, eihän normaalilla työssäkäyvällä ihmisellä ole varaa tuollaisiin kesänviettopaikkoihin...

      • epes

        kannattavaa puuhaa tuo mukamas köyhienasioiden ajaminen... voi,voi Esko , sinähän olet riistoporvari, eihän normaalilla työssäkäyvällä ihmisellä ole varaa tuollaisiin kesänviettopaikkoihin...    

        Riistoporvari ei edes viitsi puhua köyhistä!!Miksei sitä saisi tienata...ja silti ajaa heikompiosaisten asioita!!!!
        Jotkut kusee omaisuutensa Bubin vessaan ,jotkut taas ei............jne ,kyllä ymmärrät mistä puhun!!!!


      • Frankky

        Tuskinpa tosissasi olet ainoasta isänmaallisemmasta mepistä Seppäsestä huolissasi. Sen sijaan olet iloinen varmaankin Kaupit ja muut ovat edistäneet Suomen asiaa haluamalle SUomesta EU-valtion maakunnan! Ja vieläkö pitäisi nettoa lisää maksaa EUiin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe