Minä kunniaton Holo olin käynyt ÄITIENPÄIVÄKONSERTISSA vanhimman tyttäreni kanssa KENGURUMEININGISSÄ!
Tuon oli järjestänyt EPS-91 Smiles pojat Espoon liiketalousinstituutin salissa ja osoite näky olevan REHTORINKUJA 11 ESPOONLAHTI!
Tuskin 4 vuotias tyttäreni yksin on tuohon KONSERTTIIN MENNYT!
Jos tuo on FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ VIETTÄÄ LASTEN KANSSA ÄITIENPÄIVÄÄ LASTEN KONSERTISSA.
En ole ihan varma, että oliko KENGURUMEINIKI jo julkkiksia tuolloin, mutta kyllä minun kunniattoman Holon kotona oli KENGURUMEININGIN FANITTAJIA, kun he oli esiintyi PIKKU KAKKOSESSA!
Kengurumeininki oli kova juttu, koska ME ASUTTIIN VIELÄ ESPOOSSA JA ME OLTIIN KÄYTY SENTÄÄN KENGURUIDEN KEIKALLAKIN JORAAMASSA!
Minäkö kunniaton Holo muka olen paskonut kaikki!
Nyt saatiin KENGURUMEINIKIKIN KIINNI!
Löytyi lippu Ranuan eläinpuistoon jossa kunniaton Holo kävi OMIEN LASTEN KANSSA 13.7.1998!
Oltiin käyty Ivalossa uimassa Ivalojoessa 16.7.1998 ja minun kunniattoman Holon vanhin tyttö oli uinut ENSIMMÄISEN kerran Ivalojoessa 5kuukauden ikäisenä. Me oltiin oltu aamulla uimarannalla ja samana päivänä hän oli tavannut sisko-puolensa sekä hänen äidin. Tuo on ollut KUNNIAN LOUKKAUS HÄNESTÄ JA HÄN OIKEIN SAAMELAISTEN OPETTAJANA OLI HAKENUT FB:STÄ TODISTEETKIN, ETTÄ OLEN LOUKANNUT KUNNIAA!
Minä olin kirjoittanut LAPSUUDEN MUISTOKIRJAAN ylös, mutta ei se liity FB:HEN MILLÄÄN TAVALLA!
FB Kunniallinen kunnia paska tyttäreni kyllä pyörii yhtenä PASKANA SIELLÄ muiden joukossa!
Etusivun avasin niin ei ollu tätinsä osannut edes kirjoittaa lapsen nimeä.
Löysin vielä pääsylipun vuodelta 2002.
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
multaki löyty menolippu niuvanniemeen...
voisin lahjoitaa jollekkin joka tarvii!- Anonyymi00003UUSI
Kyllä niitä tarvii enemmän, kuin yhden.
FB kunniallisia on 8 ja siihen päälle heidän perheet. Siinä on jo 1-3 linja-autollista Niuvanniemelle menijöitä!
Kunnan-, hallinnon- ja sivitysjohtajien perheetkin pitäis saada Niuvanniemeen!
SAKÄ ja kolttaneuvosto.
Onhan näitä menijöitä sen verran paljon, että osa pääsee Turkuun, Kuopioon, Hämeenlinnaan, Helsinkiin!
Ouluun ja POHJOIS-POHJANMAALLE HE EIVÄT KYLLÄ JÄÄ, koska se on kunnian loukkaus heistä itsestäänkin!
- Anonyymi00002UUSI
Olin vielä kirjoittanut tuohon kirjaan, että hän tykkäsi kaikesta RYTMIKKÄÄSTÄ MUSIIKISTA.
Löytyi myös kuva jossa SUOMALAISET TURJAKE LAPSENI ISTUU ESPOOSSA KOTONA SOHVALLA VIEREKKÄIN!
Koulussa oli otettu myös kuva jossa emänillä essut päällä. Kyllä siitä kuvasta näkee, että minun kunniattoman Holon oma tyttö on SUOMALAINEN TURJAKE EIKÄ SAAMELAINEN VAIKKA ISÄNSÄ ONKIN SAAMELAINEN!
Sama se meille kunniattomille, että miltä me näytetään kuvissa, mutta miettikääpä miltä ITSE NÄYTÄTTE!
Tuossakin koulukuvassa yhdellä lapsella joka on vielä tyttö niin hän onnistunut PILAAMAAN KOKO KUVAN IHAN YKSIN!
Minä katsoin ensin, että opettaja on Portin Riitta, mutta muistin sitten, että hän olikin Pennasen Mervi.
Kyllä meillä oli hänen kanssa riitaa, mutta ei me sentään KÄRÄJÖIMÄÄN ALETTU.
Enkä suostunut tekemään hänestä ilmoitusta vaikka silloinen rehtori kehotti.
Hän oli hyvä opettaja, mutta meillä tuli muista aiheista riitaa jotka liittyi sekä kouluun, että kotiin.
Minun avioero vaikutti lapsen kautta kouluun, koska ex-mieheni uuden vaimon poika oli samalla luokalla.
Minun tyttö ja hänen kaverit tiesivät, että meidän perheen ex-isä oli hänen uusi isä!
Ei ollut minun velvollisuus ilmoittaa koululle, että : Holo täällä terve! Sitä vaan olin ilmottamassa, että meidän perheen ISÄ HOLO ON NYKYSIN XXXXXX PERHEEN TOINEN ISÄ ja meidän perheessä on nykyisin vain äiti ja mummo, mutta lapsen bonus-mutsi haluaa olla myös tässä meidän äitien porukassa ja tytön isää ei kuulemma haittaa, kun me tässä MUTSI-JENGILLÄ kasvatetaan suomalaista turjake tyttöä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362022
- 41630
- 38584
- 42470
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60460- 61459
- 44438
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6417Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14413- 40401