Edellinen palstan kommentointi suljettiin taas aiheettomasti joten tässä uusi alusta
Keskusteluille
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19301521/tubettaja-nataliasusanna
Keskustelua tubettaja natalia susanna
84
244
Vastaukset 84
- Anonyymi00001
Kyllä itseasiassa ihan aiheesta suljettiin keskustelu siinä.
- Anonyymi00006
Ei suljettu koska sielä ei ollut yksikään kommentoija valehdellut natasta ja nata kävi itse Julian kanssa kommentoimassa että masa Narsisti entinen puolisokin jätti ja että on todisteita mutta kun kysytty todisteita niin hiljeni koko nata!
- Anonyymi00002
olen puolustanut Nataliaa koska ette voi tietää totuutta hänestä joten siksi pitääkin puuttua kommentteihin ja aion jatkossa puuttua lisää.
Jotkut luulee että Natalia itse täällä kirjoittelemassa ja luuletteko että minä olen Natalia joka täällä puolustaa häntä? Minä en ole Natalia vaan minun nimeni on Juha P(keski-ikäinen 44v).- Anonyymi00004
Edellisellä palstalla nata itse laittoi että nata kirjoittaa
Lue sieltä vanhempia kommentteja
Samoin julia kirjoitti sinne! - Anonyymi00005
Mistä puolustelee??? Siitä että ei halua olla työelämässä??
Vai että julkaisee janita k yksityisviestejä laittomasti omalla tilillä että tästä puolustat häntä..
Vai että on sanonut edellisellä keskustelu palstalla Julian kanssa masaa Narsistiseksi kun tuli jätetyksi
Julia ja nata puhuivat ihan salaamatta että masa heidän mielestä Narsisti ja se on laitonta koska ei ole lääkärin diagnoosia niin mustamaalata entistä puolisoa Narsistiseksi...
Mistä puolustelee nataa??? - Anonyymi00007
Puolustat ihmistä joka valehtelee joka asiassa ja edellisellä palstalla minkä suöjit ja yritit hiljentää keskustelun oli natalia itse kirjoittamassa ja hän ja julia laittoivat sinne masasta mitä ei tiedä kukaan muu kuin he ja syyttää Narsisti on kuin pieni lapsi ja heillä on todisteita mikä oikeutti heidän mielestä puhumaan ilman todistelua masasta Narsisti!
Ihmisen leimaaminen narsistiksi julkisesti on ongelmallista ja usein lainvastaista. Diagnoosin voi tehdä vain terveydenhuollon ammattilainen, ja julkinen leimaaminen voi täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit. Arkikielessä sanaa käytetään liian löysästi kuvaamaan mitä tahansa hankalaa käytöstä.
- Anonyymi00003
Natalia kyllä ihan itse kirjoitti että natalia susanna ku edellisellä keskusteöupalstalla kirjoitti että masa on Narsisti ja heillä on todisteita ja julia kertoi masasta sinne sellaisia juttuja mitä ei tiedä kukaan ulkopuolinen esim että entinen Masan puoliso oli myös jättäjä... Että turha väittää vastaan tähän ettei natalia susanna ja julia sielä kirjoitelleet!!!
- Anonyymi00008
En ota kantaa koska en tiedä mutta mitä järkeä teidän on sitten täällä kirjoitella heistä????? Viisas vaikenee tämäntyylisissä asioissa ettei näitä kannattaisi julkisesti täällä. Tää on julkinen palsta ja kommentit voi näkyä aina ettei niitä välttämättä poisteta. Pitää olla teidänkin 100% varmoja mitä kirjoitatte nettiin, eikö?? Ja vaikka teillä olisikin varma tieto niin ei ole kovin fiksua ja mukavaa käytöstä täällä kirjotella Nataliasta .
- Anonyymi00009
Sanoisin näin että jokaisen elämä on arvokas joten siksi ei kannattaisi ottaa hampaisiin ketään. Kerran me täällä jokainen eletään.
Eri asia joku Vladimir Putin joka on todellakin ansainnut kaiken vihan. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ota kantaa koska en tiedä mutta mitä järkeä teidän on sitten täällä kirjoitella heistä????? Viisas vaikenee tämäntyylisissä asioissa ettei näitä kannattaisi julkisesti täällä. Tää on julkinen palsta ja kommentit voi näkyä aina ettei niitä välttämättä poisteta. Pitää olla teidänkin 100% varmoja mitä kirjoitatte nettiin, eikö?? Ja vaikka teillä olisikin varma tieto niin ei ole kovin fiksua ja mukavaa käytöstä täällä kirjotella Nataliasta .
Jos natalia susannalla oikeus puhua on muillakin ja natalia susanna käyttää väärin some tilejä sä mustamaalaa entistä puolisoa ja valehtelee jatkuvasti pikku asioista lähtien ja ei puhu suoraan että kiertelee ja muuttaa puheet tilanteiden mukaan
Nyt viime viikolla janita k yksityisviestin julkaisu omalla tilillä!!!
Se on ihan netissä katsottavissa että laitonta!!!!!!! - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sanoisin näin että jokaisen elämä on arvokas joten siksi ei kannattaisi ottaa hampaisiin ketään. Kerran me täällä jokainen eletään.
Eri asia joku Vladimir Putin joka on todellakin ansainnut kaiken vihan.Eli nata saa kirjoittaa ja puhua tytön kanssa valheita mutta niistä ei saa puhua??????
Sinusta on oikein Julian j natan kirjoittelu mustamaalata masa julkisella palstalla narsistiksi jonka voi nähdä kuka tahansa... Tämä on oikein heiltä????? - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eri asia joku Vladimir Putin joka on todellakin ansainnut kaiken vihan.Ja tämä että nata on työikäinen ja ei ole millään sairaseläkkeellä niin se velvoittaa silloin töihin //työelämään vielä veronmaksajien joukkoon pitkään jos ei saa valehdeltu sairaseläkettä mitä yritti aikanaan mutta ei lääkäritkään tyhmiä ole!
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nata saa valehdella omilla tileillä ja kirjoitella puhua valheita ilman todisteita??????? Miksi et puutu natan sosiaalisen median käyttöön????????
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Käske natan lopettaa valehtelu
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Käske natan lopettaa valehtelu
Ja lopettaa toisten yksityisviestien julkaiseminen!
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja tämä että nata on työikäinen ja ei ole millään sairaseläkkeellä niin se velvoittaa silloin töihin //työelämään vielä veronmaksajien joukkoon pitkään jos ei saa valehdeltu sairaseläkettä mitä yritti aikanaan mutta ei lääkäritkään tyhmiä ole!
Juurikin näin,jos ei todettua sairautta millä työeläke irtoaa niin töihin kuten muutkin työikäiset ihmiset.Toki ois vain mukava harrastella ja tehdä kaikkea mukavaa mutta kun työ haittaa harrastuksia näin se vain on.
- Anonyymi00016
No totuus natalia susannasta on laiska ja mukavuuden haluinen pelkästään ja valehtelee että saa itsensä näyttämään paremmalta tai yrittää sillä tavalla tätä
- Anonyymi00017
Natalia susanna itse julkaisi juuri tätä että sano ei ja oma mielipide välittämättä muista tai vaikka muut eivät siitä pitäisi
Koskeeko tuo oman mielipiteen tuominen ainoastaan natalia susannaa???
Eli täällä kun mielipiteet tuodaan ja niistä ei pidetä niin ne saa lytätä ja keskustelut yrittää hiljentää????- Anonyymi00020
Natalia susanna tekee tekoälyn luomia aforismeja ajatuksia ja kirjoittaa kaiken tekoälyn tekemänä tuonne instagram julkaisuihin..
Ei edes omia vaan tekoälyn luomia siihen tilanteeseen sopivia kirjoituksia - Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Natalia susanna tekee tekoälyn luomia aforismeja ajatuksia ja kirjoittaa kaiken tekoälyn tekemänä tuonne instagram julkaisuihin..
Ei edes omia vaan tekoälyn luomia siihen tilanteeseen sopivia kirjoituksiaNuo on narsismin psykologia teksteistä kopioituja natan julkaisut
Noita löytyy Facebookissa narsismin psykologia
Rakas narsisti
Voit kertoa tarinasi niin
Että minusta tehdään pahis
Narsisti piilottaa omat tekonsa
Tuo esiin sinun reaktiosi ja saa sinut näyttämään ongelmalta..
Kun Narsisti valehtelee hän loukkaantuu siitä ettet usko häntä..
Joillekin ihmisille totuus on vaikein asia sanoa ääneen
Etenkin sillin kun se paljastaa heidät..
Näitä löytyy tuolta vaikka ja kuinka
Ja tuo Narsisti sopii noiden kirjoituksien perusteella todella moneen että voisi sanoa jokaisen olevan narsisti
Myös sinä natalia susanna!
- Anonyymi00018
Joku päivä natalia susannan kulissit kaatuu ja totuus tulee ilmi näille puolustajille myös..natalia yrittää suojella mainetta jonka takia valehtelee manipuloi kääntää tarinat ja puheet..
Aika tulee paljastamaan natalia susanna kulissit ja totuus tulee myöhemmin - Anonyymi00021
Natalia susanna odottaa että hänen puheet uskotaan ja ne jotka ei usko hänen valheita ovat hänestä se ongelma ja hän ei ota itse vastuuta omista teoista tai pyydä anteeksi jos itse tehnyt väärin
Hänen huono käytös ja valehtelu on hyväksyttävää?? - Anonyymi00022
Natalia susanna älä odota toisten olevan hiljaa totuudesta jos itse olet tehnyt väärin ja valehtelet
Ja yrität hiljentää keskustelut totuudesta jota piilottelee selittelyillä ja syyttävillä kirjoituksilla instagram tilillä että saat näyttämään itsesi paremmalta
Varmasti harmittaa kun kulissit kaatui - Anonyymi00023
Se ihminen joka satutti sinua alkoikin kertoa muille kuinka sinä olit se ongelma
Tuohan on ihan natalia susanna omaan käytökseen sopivaa
Kertoo ja puhuu muista juuri noin että muut on se ongelma ei hän itse joka valehtelee ja on muille epärehellinen ja pitää kulisseja
Masastakin puhuu että Narsisti tällä julkisilla keskustelupalsoilla heti sen jälkeen kun hänellä tuli uusi parisuhde
Täysin mustamaalausta laittomasti
Ja syy ei tarvitse sanoa ääneen edes - Anonyymi00024
Nataliasusanna on niin epätoivoinen että täytynyt alkamaan valehtelemaan
- Anonyymi00026
Vaikka valehtelu voi tuoda nopean hyödyn, siihen liittyy usein kallis pitkän aikavälin hinta:Paljastumisen riski: Tarinoiden ylläpitäminen vaatii jatkuvaa muistamista. Jos yksityiskohdat pettävät, maine ja uskottavuus usein romahtavat kerralla.Luottamuksen menetys: Kun valehtelusta jää kiinni, muiden on vaikea uskoa silloinkaan, kun puhuu täyttä totta.Sisäinen paine: Kulissin ylläpitäminen on henkisesti raskaata ja voi lisätä stressiä tai huijarisyndrooman tunnetta.
Kun syytät muita valehtelioiksi ettei totuus paljastu ja olet itse se valehtelija joka ei edes näe millon kannattaa jo lopettaa
Natalia susanna lopeta muiden syyttely ja lopeta valehtelu
- Anonyymi00025
Syyttää muita ja toimii itse miten lystää
Julkaisee toisten yksityisviestejä
Valehtelee asioista että pitää omat kulissit kunnossa tai näin luulee ettei tätä ole huomattu
Valheilla meinaa pärjätä elämässä
Laiska ja mukavuuden haluinen ei riittänyt - Anonyymi00028
Masan syyttäminen narsistiksi alkoi natalia susanna ja Julialla heti kun keskusteluihin joku kirjoitti että masalla uusi suhde. Vasta sen jälkeen alkoi natalia susanna ja julia kirjoittaan julkiselle että masa narsisti
- Anonyymi00029
Narsisti nimittää uhriaan narsistiksi
Narsisti-sanaa käytetään nykyään hankalista eksistä tai muuten vaan haastavista ihmisistä aika helposti. Narsistiksi nimittäminen on loukkaavaa ja satuttavaa ja sillä voi saada ihmisen tosi ikävään henkiseen kuoppaan itsensä kanssa. Tuon sanan käyttö lyömäaseena on julmaa ja väärin.
Natalia susanna eikö tuo sovi sinuun
Kun nimittelit Julian kanssa täällä masaa Narsistiseksi heti kun hänen uusi parisuhde tuotiin esiin ja ero oli muka silloin sinun suusta että ystävinä erotaan..... - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Narsisti nimittää uhriaan narsistiksi
Narsisti-sanaa käytetään nykyään hankalista eksistä tai muuten vaan haastavista ihmisistä aika helposti. Narsistiksi nimittäminen on loukkaavaa ja satuttavaa ja sillä voi saada ihmisen tosi ikävään henkiseen kuoppaan itsensä kanssa. Tuon sanan käyttö lyömäaseena on julmaa ja väärin.
Natalia susanna eikö tuo sovi sinuun
Kun nimittelit Julian kanssa täällä masaa Narsistiseksi heti kun hänen uusi parisuhde tuotiin esiin ja ero oli muka silloin sinun suusta että ystävinä erotaan.....Tuolla löytyy myös Narsisti lisää mitä nata julkaisee itsekkin instagramissa kuin omina kirjoituksina..
https://hidastaelamaa.fi/2024/10/narsisti-nimittaa-uhriaan-narsistiksi-mutta-lopulta-totuus-paljastuu/
- Anonyymi00031
Viime viikolla jäi taas nataliasusanna jäsen video laittamatta niin olisi kiva jos edes ilmoittaa jos muuttumassa tai ei tule sitä...
- Anonyymi00032
Jäsen videot pitäisi muuttaa maksuttomiksi jos ei niitä tule Viikolla miten on luvannut mutta ilmaisia videoita ehtii.. Eikö panostus pitäisi olla jäsen videoissa jos rahastaa niillä
- Anonyymi00033
Natalia susanna mikreenissä ei pysty kattoon mitään telkkaria ei puhelinta ei yhtään mitään
Nukkuminen ei onnistu ennen kun kohtaus laukeaa tai lääkkeillä alkaa helpottaan
Minulla mikreeni joka kerta aina kun kuukautiset ja tiedän että kaikki valo ääni ihan kauheaa silloin! Ja jos ei saa lääkettä heti kun alkaa se päänsärky silmä kipu niin lääke ei heti auta tai ei ollenkaan kokonaan ja olen ollut myös tiputuksessa mikreeni vuoksi että sitä kautta saanut lääkettä
Sinä siis kerroit että telkkaa katsoon makuhuoneeseen nii mikreenissä ei kyllä pysty sellaista tekemään! - Anonyymi00034
Paljasti, että ei käy enää päivätöissä. Ilmoitti videolla päivän olevan keskiviikkoa, milloin piti aina vapaapäivänsä. Kertoi seuraavana päivänä menevänsä kampaajalle eli torstaiaamuna. Kyllä se on kuulkaas niin, että ei puhu töistänsä, koska ei käy töissä.
- Anonyymi00035
Tuntuu enemmän että kuvattu suurin osa viikonlopusta ja juuri keskiviikkona kun kotona ja ma ti to ja pe käy sielä siistijänä... Ennen kun oli kotona ma ti ke to pe ja teki videoita niin se näkyi kun kertoi että mikä päivä ja ma ti to tuli videoita silloin. Nyt sanoo että viikonloppuna kuvattu tai pe iltana tai keskiviikkona...
- Anonyymi00036
Vissiin on siistijänä vammais yksikössä sen neljä päivää viikosta mutta instagram stooreissa oli mun unelma olisi tehdä töitä kotona.. Joten nyt sitä kohti.. Tällainen julkaistu häneltä..
Myös on menettänyt isovanhemmat isän siskon ja hänen lapset eli on varmaan laittanut välejä poikki ja tämä ei ole keksittyä jos joku taas sanoo täällä että ei saa puhua
Koska tämä on suoraan natalian instagram julkaisusta tänään jonka voi sieltä katsoa- Anonyymi00037
niin minäkin käsitin että on ollu koko ajan duunissa jonkun aikaa että miksiköhän porukka täällä sitten höpöttää ihan mitä sattuu?????
Mä oon siis nataliaa puolustanut aina täällä. - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
niin minäkin käsitin että on ollu koko ajan duunissa jonkun aikaa että miksiköhän porukka täällä sitten höpöttää ihan mitä sattuu?????
Mä oon siis nataliaa puolustanut aina täällä.Silloin joulukuusi sai sen paikan jossa on neljä päivää viikossa
Miksi nata ei sano ite tätä enää niin ihmetellä saa kyllä!!!
Ja se miten kauaa tuolla vielä on niin kuka tietää jos haluaa jäädä vaan kotia tubettaan - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mä oon siis nataliaa puolustanut aina täällä.Kyllä saa ihmetellä miksi ei kerro tätä enään kun silloin kertoi
Pääsisi helpommalla jos kertoo kun kerran on vielä siellä toistaiseksi - Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mä oon siis nataliaa puolustanut aina täällä.Mitä oot puolustanu
Sitä että nata haukkuu täällä masaa ja tytär myös heti kun masa laittoi että parisuhteessa - Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kyllä saa ihmetellä miksi ei kerro tätä enään kun silloin kertoi
Pääsisi helpommalla jos kertoo kun kerran on vielä siellä toistaiseksiHäpeää tätä työpaikkaa missä on
- Anonyymi00040
Haluu jäädä kotiin tubettaan tunnusti instagramissa ite tämän!!
- Anonyymi00042
Minkä takia ne jäsen videot on enään kun ne ei eroa ilmaisista enään mitenkään??? Rahan takia enään??
Tytär jne näkyy ilmaisilla kun jäsen niin sekään ei enään syy kuten alussa oli.... - Anonyymi00044UUSI
Viimeisin video kyllä paljasti että ei tee enää siistijätyötä. Uskokaa nyt. Tekee youtubea ja nyt aloittaa ne hieronnat sen lisäksi. Veikkaan että on sairaslomalla jälleen.
- Anonyymi00068UUSI
Ei ole sairaslomalla koska siihen pitää olla syy saada sairaslomaa vai onko koira sairasloman syy ettei voi nyt jättää koiraa yksin 😂😂😂
- Anonyymi00045UUSI
Pitäisi ymmärtää elämän realiteetit. On hyvä haaveilla ja olla tavoitteita, mutta aikuisen ihmisen pitäisi silti ymmärtää, että töitä, joista maksetaan palkkaa täytyisi silti tehdä. Ei voi vain irtisanoutua tai jättäytyä sairaslomalle MT-diagnoosilla, koska tuntee, että ei jaksa töitä. Pitää sietää vähän epämukavuuttakin. Vaikea on yleensä tavoittelemisen arvoista. Tuntuu, että mennään sieltä mistä aita on matalin.
- Anonyymi00046UUSI
mulla on yleensä tarkat aistit ja aistin sinusta sen että saatat olla tunnekylmä ja kova ihminen.
- Anonyymi00047UUSI
koeta ymmärtää että maapallolla kaikki ei ole vahvoja henkisesti. On aina olemassa esim työtätekemättömiä &eläkeläisiä&työttömiä. Ei kaikki ole työkykyisiä välttämättä. Olet varmaan katkera ja vihainen kun joku ei käy duunissa jos esim sairauslomaa ottanut mt-ongelmiin.
Voit aina valittaa täällä somessa mutta et voi asioille yhtään mitään. Sen kun vaan sitten valitat. - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
koeta ymmärtää että maapallolla kaikki ei ole vahvoja henkisesti. On aina olemassa esim työtätekemättömiä &eläkeläisiä&työttömiä. Ei kaikki ole työkykyisiä välttämättä. Olet varmaan katkera ja vihainen kun joku ei käy duunissa jos esim sairauslomaa ottanut mt-ongelmiin.
Voit aina valittaa täällä somessa mutta et voi asioille yhtään mitään. Sen kun vaan sitten valitat.No sairaseläke on ainoa peruste jäädä kotiin ja nata ei sitä saanut kun lääkäri katsonut että hän on työkykyinen!!!!
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Voit aina valittaa täällä somessa mutta et voi asioille yhtään mitään. Sen kun vaan sitten valitat.No lopetetaan kaikki työt niin ei ole näille laiskoille ihmisillekkään verorajoja mitä ottavat niiltä jotka käy töissä!!! Jos on työkykyinen se joutuu osallistumaan tähän että saadaan verorahoilla elätettyä sairaseläkeläisiä !!
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
mulla on yleensä tarkat aistit ja aistin sinusta sen että saatat olla tunnekylmä ja kova ihminen.
Sanoo tunnekylmä ihminen itse koska tuntemattomista voit sanoa tuolaista
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Voit aina valittaa täällä somessa mutta et voi asioille yhtään mitään. Sen kun vaan sitten valitat.Se on ihan sama mitä puolustelet lääköri katsoo silloin onko ihminen sairaseläke vai työkykyinen ja kuuluu veronmaksajiin!!
Entä jos kukaan ei jaksa käydä tösissä ja ketkä saa olla niitä jotka jää kotiin????? - Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Voit aina valittaa täällä somessa mutta et voi asioille yhtään mitään. Sen kun vaan sitten valitat.Sua haittaa että nata myönsi että haluaa olla vaan kotona!!!
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Natalia susanna haukkuu masaa narsistiseksi keskusteöussa täällä ja tytär myös
ja usein narsistinen ihminen tekee juuri tätä että syyttää toista sellaiseksi mitä itse onkin!
- Anonyymi00048UUSI
Tämä henkilö ei vaikuta henkilöltä, jolla ei ole elämänhallintaa ja joka ei henkisesti kykenisi töihin. Enemmänkin mukavuudenhaluiselta henkilöltä, jolla selvästi on taipumus selvitä ongelmatilanteista pakenemalla eikä kohtaamalla niitä. Hämmästyttää, että ei sen vertaa ole resilienssiä, että jatkaisi töissä ja etsisi muuta työtä, josta maksetaan. Maailma on töitä pullollaan. Ei välttämättä heti saa sellaista työtä, mikä olisi itselleen mieleisin, mutta se voi johtaa parempiin töihin, kun kokemusta kertyy.
- Anonyymi00049UUSI
mut kertoiko joku että joutui saikulle ?? Eikös tuo kerro aika paljon ettei asiat ole henkisesti ihan kunnossa???
- Anonyymi00050UUSI
Ei ehkä kaikista ole työelämään että ehkä pitää alkaa teidänkin se tajuamaan.
- Anonyymi00051UUSI
Voittehan täällä valittaa ainiaan ikuisesti. Entä sitten jos hänellä sattuu joku tosi paha asia niin oottako silloinkin täällä jauhamassa hänen asioista?? Kannattaa miettiä monen elämä voi päättyäkin kuten eräs julkkis joka päätyi itsemurhaan niin kyllä muuten ihmiset hiljeni sosiaalisessa mediassa hänen kuoltuaan etteivät enää haukkuneet häntä laiskaksi kun hänellekin heiluteltiin laiskuus-ja mukavuudenhaluinen-kortteja kunnes hän päätti päivänsä niin kyllä muuten porukka lopetti kommentoinnin.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Silloin lääkäri katsoo sairaseläkkeen eikä niin että jäädään itsenäisesti kotiin kun ei huvita muu luin kotona olo!!
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Voittehan täällä valittaa ainiaan ikuisesti. Entä sitten jos hänellä sattuu joku tosi paha asia niin oottako silloinkin täällä jauhamassa hänen asioista?? Kannattaa miettiä monen elämä voi päättyäkin kuten eräs julkkis joka päätyi itsemurhaan niin kyllä muuten ihmiset hiljeni sosiaalisessa mediassa hänen kuoltuaan etteivät enää haukkuneet häntä laiskaksi kun hänellekin heiluteltiin laiskuus-ja mukavuudenhaluinen-kortteja kunnes hän päätti päivänsä niin kyllä muuten porukka lopetti kommentoinnin.
Natalia susanna ei ole masentunut vaan laiska ja mukavuuden haluinen!!
Ihan turha lähteä vertaamaan salkkari jasmin voutilaiseen koska hän ei masentuneena tehnyt youtubea ja instagramia vaan oli oikeasti masentunut!!!!!!! - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
mut kertoiko joku että joutui saikulle ?? Eikös tuo kerro aika paljon ettei asiat ole henkisesti ihan kunnossa???
Ei ole saikulla !!!eikä sairaseläkkeellä!!
Sairaseläke on ainoa syy millä saat olla kotona eikä tarvitse osallistua veronmaksuun käymällä töissä!!!
40v on työelämä velvoite jos ei sairaseläkkeellä!!
Ja sairaslomalla ollaan jos on esim leikkaus jne tehty ei se ett ei huvita muu kuin kotona työ!!! - Anonyymi00057UUSI
On työkykyinen ja ei ole masentunut jos masentunut niin selöainen ihminen ei tee mitään youtubea kuten jasmin voutilainen joka oli oikeasti masentunut eikä roikkunut yoytube tai somea tekemässä!!!
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kannattaa lopettaa julkisuudessa oleminen jos ei kestä sitä että puhutaan jänen itse kertomista asioista!
Alkaa tunutua että olet joku natan tuttu kun noin haittaa se hänen laiskuus ja mukavuuden haluisuus!!!! - Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sairaseläke on silöoin se millä syyllä jäädään kotiin!!!öäkäri todennut natan työkykyiseksi !!!
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ei ole ollut saikulla ja silloinkin jäi saikulle valehdellu syyn että saa miettii kotona vaan että mitä alkaa tekemään ja ei saanut lääkäriltä sairaseläkettä niin jäi ansiosidonnaiselle ja sen jälkeen joutui hakemaan töitä ja sai siistijän paikan
- Anonyymi00052UUSI
Ongelma on siinä, että asioista ei puhuta suoraan ja rehellisesti. Pitäisi pystyä sanomaan sitten, en pysty tekemään ko. työtä ja en sitä enää tee. Tuollainen kiertely ja kaartelu on kummallista. Juuri tuollainen aiheuttaa spekulointia ja rivien välistä lukemista.
- Anonyymi00063UUSI
No nyt ei tarvi enään puolustella kun kertoi itsekkin että haluaa olla kotona eilä töissä missään muualla!! Eli meistä monet oli oikeassa!!!
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
No nyt ei tarvi enään puolustella kun kertoi itsekkin että haluaa olla kotona eilä töissä missään muualla!! Eli meistä monet oli oikeassa!!!
Kertonut jo vanhemmilla videoilla tätä mutta kun osan vaikea hyväksyä tätä että nata haluaa olla kotona että yritetty selittää jotain heikkoudesta ja muuta ja sairaseläkettä ei ole natalla niin turha semmosia keksiä että ei pysty töihin!
- Anonyymi00058UUSI
Onlo täällä noin vaikea myöntää että olitte väärässä natasta että halunnut koko ajan jäädä kotiin !! Ja muöntänyt nyt tämän asian itsekkin koska se on näynyt vuosia ja yritti samaa kun jäi ansiosidonnaiselle kotiin tekemään tubea !
- Anonyymi00059UUSI
Nata jäi pois hoitoalalta ja yritti saada sairaslomaa ja sairaseläkettä mutta lääkäri todennut hänet työkykyiseksi silloin ja jäi sitten sille ansiosidonnaiselle ja yritti muki kauppaa jne avainperä juttuja temun tavaraa itse koristeltuna myydä mutta ansiosidonnainen loppui joutui töitä hakemaan koska on työkykyinen jopa lääkärin mielestä ollut !!!!
- Anonyymi00060UUSI
Täällä on vaikea myöntää että nata on laiska ja mukavuuden haluinen joka haluaa olla kotona eikä tehdä töitä muualla kun tubea ja kotona! Työkykyinen on ei ole sairaseläkettä lääkäristä saanut kun on työkykyinen! Ja 40v että eläkkeeseen pitkä matka!!!
- Anonyymi00061UUSI
Kuunelkaa yleltä jasmin voutilaisen tarina ja lopettakaa vertaamasta terveitä ihmisiä oikeasti masentuneisiin jotka on sitä oikeasti!!! Masentunut ihminen ei todellakaan ole enään missään somessa esillä vaan katoaa sieltäkin kokonaan eikä huolehdi itsestään!
- Anonyymi00069UUSI
Natalia susanna valmis nyt käyttämään koiraa syynä ettei voi lähteä kotoa töihin 😂😂😂😂
Tuolla syyllä saa jäädä aika moni töistä kotiin
Toivottavasto se sairaseläke katsotaan oikeasti sellaisille jotka ei voi töihin kun tuolaisille mukavuuden haluisille jotka keksii jo koirasta syyn jäädä kotiin
Monilla on lapsia ja pakko käydä töissä vaikka olisi pieniä lapsia eikä saa hoitajaa!! - Anonyymi00070UUSI
Saanko minäkin jäädä koiran takia kotiin töisrä 😂😂😂
- Anonyymi00074UUSI
Täällä nataa puolustava voi kertoa miksi nata ilman lääkärin sairaseläkettä saa jäädä kotiin ja muut samalla tavalla työkykyiset töihin että samalla viivalla natan kanssa olevat töihin ja nata kotiin ilman lääkärin syytä?????
- Anonyymi00075UUSI
Mitä nyt tapahtui kun nata myöntänyt että haluaa vaan olla kotona ja tehdä kotoa töitä gubea jne...ei sairaseläkettä ja jää kotiin...eli se mukavuudenhaluinen ja laiska eivät oleet keksittyjä juttuja mutta kiinostaa että mitä nyt tapahtuu kum hän myönsi vihdoin taas tämän ja äitienpäivä video parin vuoden takaa kertoi siinäkin haaveena jäädä tubettajaksi...ei tämä ollut uutta mutta miksi tämä ollut kova paikka myöntää täällä joillekkin jotka sanoo puolustaa nataa 😂😂😂😂
Työkykyinen haluaa jäädä kotiin ei ole varmasti ensinmäinen joka toivoo ettei tarvitse osallistua veronmaksuun - Anonyymi00076UUSI
Juuri näiden puolustajien takia vaikea kertoa totuutta ettei halunnut töihin muuta kun kotoa koska sitä mäiden puölustajien vaikea hyväksyä että ei ole sairaus syynä kotiin jäämiselle vaan mukavuudenhalu!
- Anonyymi00077UUSI
Ilman sairaseläkettä on turha täällä selitellä natan kotiin jäämistä muuta kuin mukavuudenhalu..siihen ei tarbitse natan selitellä että nyt koira esteenä töihin lähtemiseen jo...kun ei lapset tekosyynä...ihan on työkykyinen joka ei halua töihin kuin kotona...
- Anonyymi00078UUSI
Silöin kun nata jäi kotiin ansiosidonnaiselle niin haki sairaslomaa sitä ennen mutta ei saanut sairaseläkettä koska lääkäri näki että työkykyinen!
- Anonyymi00079UUSI
No kotiin jäämisellä ei onneksi rahaa tule natalle että senkun jää kotiin!
Ei ole sairaseläkettä niin siitä ei rahaa ainakaan saa ja työmarkkina tuli velvoittaa vastaan ottamaan työtä ja laittamaan työhakemuksia jos ei halua karenssia ja pitää ottaa vastaan kokoaika työtä!- Anonyymi00080UUSI
Mutta kun koira ei voi jäädä yksin 8h työpäivää niin miten sen kanssa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Mutta kun koira ei voi jäädä yksin 8h työpäivää niin miten sen kanssa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kokoaika työ on velvoite että saa työmarkkinatukea ettei koira vaikuta siihen jos on työmarkkinatuella
Natalla nyt tuo 80 prosenttinen työaika työ niin ei kannata siitä jäädä pois jos ei halua tuönhakijaksi ja joutuu ottamaan vastaan koko aika työtä taas..sairaseläke ei anneta vaan sen takia ettei huvita muu kuin kotona työ!
- Anonyymi00083UUSI
Natalia yrittänyt sairaseläkettä kun oli sairaslomalla ja kerronut että sairaslomalle voi jäädä sillä syyllä että voi jäädä kotiin miettiin mitä tekkee kun ei halua töigin mutta sairaslomaa ei anneta onneksi iöman oikeaa syytä loputtomiin!
Nata itse jäi aikanaan keksityn uupumuksen takia saitaslomalle ja kun ei jatkettu niin jäi vuodeksi kotiin ansiosidonnaiselle joka kertyi hänelle hoiroalalta ollessa vielä...
Keplottelee kaikin tavoin että saisi olla kotona...koiraakin käyttää nyt syynä... - Anonyymi00084UUSI
Natalia susannaa puolusteleva olivat väärässä ja meitä jotka sanoneet että haluaa vaan jäädä kotiin ettei tarvitse olla työeläke syynä vaan mukavuuden haluinen ja ei vaan halua olla töissä muualla kuin kotona ja tätä ei voitu hyväksyä täällä vaan lähdetty haukkumaan meitä jotka olivat eri mieltä tästä ja ei kyllä mitään anteeksi pyyntöjä saatu! Nata valehteli ja me oltiin asiasta oikeassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396