Hei,
onko kellään mitään vinkkiä mikä sopisi vadelman kaveriksi hilloon ?? Olen jo tehnyt mansikka-vadelmahilloa, mutta olis kiva tehdä satsi jotain muutakin.... pelkkä vadelmahillo ei innosta. Onko kukaan kokeillut viinimarjoja ?? Mustia ja punaisia kasvaa meillä pihassa.
Vastauksista etukäteen kiittäen ja satoisaa syksyä toivottaen !! :)
vadelman kaveriks ??
7
1209
Vastaukset
- kotikokki
vadelma-mustikkahillo on ihan ehdotonta ainakin :) viinimarjoja en lähtisi mukaan sekoittelemaan.
- Tonnikalafilee
Punaisen viinimarjan kaveriksi sopii - ylläri ylläri - persikka tai nektariini. En kylläkään ole keitellyt hilloa vaan jauhanut sauvasekoittimella tuoresoseeksi ja pakastanut.
Niin ja mustasta viinimarjasta banaanista saa ihanan rahkan tai pirtelön.
- toinen hilloaja
Mustikka on ehdoton.
- Chi
...omena? Söin kerran tätä epäilyttävää sekoitusta, mutta hyvää oli!
- heira
kun laitat mansikkaa, vadelmaa ja mustikkaa!
Tosi hyvää!!- kokeilin
vadelma-raparperimehua. Ihan hyvää, voisin kokeilla hillonakin..
- tuuli
sopii tosi hyvin punaherukka. Tein silleen, että 1,5l punaherukoita ja 2l vattuja, ohjeen mukaan hillosokeria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861484
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121375Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras371156- 271075
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117913Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18846
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76705- 40697