Hei,
onko kellään mitään vinkkiä mikä sopisi vadelman kaveriksi hilloon ?? Olen jo tehnyt mansikka-vadelmahilloa, mutta olis kiva tehdä satsi jotain muutakin.... pelkkä vadelmahillo ei innosta. Onko kukaan kokeillut viinimarjoja ?? Mustia ja punaisia kasvaa meillä pihassa.
Vastauksista etukäteen kiittäen ja satoisaa syksyä toivottaen !! :)
vadelman kaveriks ??
7
1076
Vastaukset
- kotikokki
vadelma-mustikkahillo on ihan ehdotonta ainakin :) viinimarjoja en lähtisi mukaan sekoittelemaan.
- Tonnikalafilee
Punaisen viinimarjan kaveriksi sopii - ylläri ylläri - persikka tai nektariini. En kylläkään ole keitellyt hilloa vaan jauhanut sauvasekoittimella tuoresoseeksi ja pakastanut.
Niin ja mustasta viinimarjasta banaanista saa ihanan rahkan tai pirtelön.
- toinen hilloaja
Mustikka on ehdoton.
- Chi
...omena? Söin kerran tätä epäilyttävää sekoitusta, mutta hyvää oli!
- heira
kun laitat mansikkaa, vadelmaa ja mustikkaa!
Tosi hyvää!!- kokeilin
vadelma-raparperimehua. Ihan hyvää, voisin kokeilla hillonakin..
- tuuli
sopii tosi hyvin punaherukka. Tein silleen, että 1,5l punaherukoita ja 2l vattuja, ohjeen mukaan hillosokeria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632584Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432098- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241620- 591556