Voi vitun AMATÖÖRIT SOMETTAJAT!

Anonyymi-ap

Minun kunniattoman Holon SERTIFIKAATTI ON HENKILÖKOHTAINEN JA SE ON KUNNIAN LOUKKAUS AMMATTI SOMETTAJIEN MIELESTÄ!

Nyt kyllä lähette vittuun PRESIDENTTI STUBBIN JA PÄÄMINISTERI ORPON EDUSTAMAT KUNNIATTOMAT PASKA SOMETTAJAT!

Minun kunniattoman Holon FB PROFIILIA EI TARVI YRITTÄÄ HAKKEROIDA AUKI, KOSKA SERTIFIKAATIN MUKAAN MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN OLLUT AMMATTILAINEN JO YLI 10 VUOTTA!

FB KUNNIALLISILTA VARMAAN LÖYTYY SERTIFIKAATIT SOME AMMATTILAISUUDESTA MOOSEKSEN AJALTA JA NUO ON KIVEEN HAKATTU HEPREAKSI!

OLISHAN TUOKIN SUURI KUNNIA NÄHDÄ, KUN SUOMEN AMMATTI SOMETTAJAT KANTAA KIVISET SERTIFIKAATIT NÄYTILLE MINULLE!

Ei niistäkään mitään hyötyä ole, koska ei minulle KUNNIATTOMALLE HOLOLLE OLE OPETETTU KOULUSSA HEPREAA!

21

77

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minua kunniatonta Holoa ette TEIDÄN FB JA MUIHIN TEIDÄN SOME PASKOIHIN ENÄÄN SOTKE!

Itse olette paskoneet ja pilanneet KAIKKIEN MAINEET VÄITTÄMÄLLÄ, ETTÄ MINÄ KUNNIATON HOLO EN OSAA KÄYTTÄÄ FB:TÄ VAAN MINÄ OLEN YHTEISKUNTAKELVOTON JA LUKUTAIDOTON AMATÖÖRI SOMETTAJA JOKA TEKEE KAIKISTA VAIN PASKOJA!

Vetäkää ne VITUT PÄÄHÄNNE JA OLKAA YLPEITÄ FB PASKA KUNNIOISTA JOTKA OLETTE RAUTAISELLA AMMATTI TAIDOLLA ANSAINNEET!

Ei minun tarvi omista henkilökohtaista saavutuksista mainita edes KUULUSTELUSSA, koska RIKOSTUTKIJAT OLIVAT TUTKINEET RIKOKSET JA FB KUNNIALLISET OLIVAT ITSE VIENEET OMAT SERTIFIKAATTINSA TODISTEEKSI, KOSKA HE OVAT AMMITTALAISIA JA META YHTIÖN KOULUTTAMIA KAIKKI!

En minä olis tuolla SERTIFIKAATILLA PÄRJÄNNYT METAN ELI FB:N MYÖNTÄMÄÄ SERTIFIKAATTIA VASTAAN!

KUNNIAN LOUKKAUKSEN OLISIN SAANUT JOKA TAPAUKSESSA!

• Anonyymi00002

Minähän olin sentään REILU enkä vedonnut kyseiseen SERTIFIKAATTIIN, koska OLETIN TIETENKIN, että RIKOSTUTKIJOILLA JA POLIISEILLA ON MYÖS SERTIFIKAATIT ANSAITTUNA METALTA ELI FB:LTÄ JOTEN WE BUZZ:IN SERTIFIKAATILLA EN OLIS PÄRJÄNNYT!
        WE BUZZ OLI TUOHON AIKAAN FB:N YHTEISTYÖ KUMPPANI ELI ALIHANKKIJA.
        EN SAANUT MITÄÄN TALOUDELLISTA HYÖTYÄ VAAN TEIN TUOTA OMALLA AJALLA, MUTTA KYSEESSÄ OLI KISA JOTEN KYLLÄ MINÄ KUNNIATON HOLO HALUSIN IVALOSTA OLLA PAREMPI MITÄ HÄN JOKA OLI TURUSTA!

En minä muita siinä kisassa seurannut, kuin TURUSTA OLEVAA ja en muista hänen nimeään, mutta muistan sen, että hän oli TURUSTA!

Ei minulla TURKULAISIA mitään vastaan ole, mutta Inarissa kyllä tuli riitaa erään TURUSTA OLEVAN NAISEN KANSSA!
        Hän sai aikaan tuon, että minä kunniaton Holo päätin että KATOTAAN KUMPI MEISTÄ ON PERSEESTÄ!

Hän oli Inarin hotellissa töissä ja hän pukkas sen englantilaisen miehensä minulle töihin.
        Me oltiin hänen kanssa töissä ja NEITI ASKALA ALKO MUSTASUKKAISENA SKITSOMAAN JA VITTUILEMAAN MINULLE!

Me ollaan oltu Justuksen kanssa jo tuolloin, mutta mehän tiedettiin, että meidän suhdetta yritetään urkkia ja saada selville kenen kanssa minä oikein olen!

Kenenkään yksityiselämää joka on myös intiimiä kahden aikuisen välistä seksiä niin ne ei ole mitään KUNNIAN LOUKKAUKSIA jos me ollaan oma suhde pidetty SALASSA!
        Kyseessä on sentään ollut myös SUOMEN VALTION SALAISUUS!

FB kunnialliset ovat syyllistyneet VAKOILUUN, mutta Justus oli tuo joka HUUSI niin lujaa, että varmaan VUOTSOON ASTI KUULU, että minä olen hänen oma vaimo!

Sitä EI OLLUT LUPA KERTOA!
        JOTEN VITTU MINÄKIN ALOIN SITTEN PASKOMAAN!

Minua ei haittaa vaikka PULI-UKOLTA JA MIELISAIRAALTA NÄYTTÄSKIN, koska MINÄ OON HÄNEN VAIMO KAIKESTA HUOLIMATTA!

En kai minä kunniaton Holo niin hullu sentään ole, että oman mieheni jättäsin sen takia, koska FB KUNNIALLISET OVAT TEHNEET MINUN OMASTA MIEHESTÄNI JUSTUKSESTA PASKAN!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minähän olin sentään REILU enkä vedonnut kyseiseen SERTIFIKAATTIIN, koska OLETIN TIETENKIN, että RIKOSTUTKIJOILLA JA POLIISEILLA ON MYÖS SERTIFIKAATIT ANSAITTUNA METALTA ELI FB:LTÄ JOTEN WE BUZZ:IN SERTIFIKAATILLA EN OLIS PÄRJÄNNYT!
        WE BUZZ OLI TUOHON AIKAAN FB:N YHTEISTYÖ KUMPPANI ELI ALIHANKKIJA.
        EN SAANUT MITÄÄN TALOUDELLISTA HYÖTYÄ VAAN TEIN TUOTA OMALLA AJALLA, MUTTA KYSEESSÄ OLI KISA JOTEN KYLLÄ MINÄ KUNNIATON HOLO HALUSIN IVALOSTA OLLA PAREMPI MITÄ HÄN JOKA OLI TURUSTA!

En minä muita siinä kisassa seurannut, kuin TURUSTA OLEVAA ja en muista hänen nimeään, mutta muistan sen, että hän oli TURUSTA!

Ei minulla TURKULAISIA mitään vastaan ole, mutta Inarissa kyllä tuli riitaa erään TURUSTA OLEVAN NAISEN KANSSA!
        Hän sai aikaan tuon, että minä kunniaton Holo päätin että KATOTAAN KUMPI MEISTÄ ON PERSEESTÄ!

Hän oli Inarin hotellissa töissä ja hän pukkas sen englantilaisen miehensä minulle töihin.
        Me oltiin hänen kanssa töissä ja NEITI ASKALA ALKO MUSTASUKKAISENA SKITSOMAAN JA VITTUILEMAAN MINULLE!

Me ollaan oltu Justuksen kanssa jo tuolloin, mutta mehän tiedettiin, että meidän suhdetta yritetään urkkia ja saada selville kenen kanssa minä oikein olen!

Kenenkään yksityiselämää joka on myös intiimiä kahden aikuisen välistä seksiä niin ne ei ole mitään KUNNIAN LOUKKAUKSIA jos me ollaan oma suhde pidetty SALASSA!
        Kyseessä on sentään ollut myös SUOMEN VALTION SALAISUUS!

FB kunnialliset ovat syyllistyneet VAKOILUUN, mutta Justus oli tuo joka HUUSI niin lujaa, että varmaan VUOTSOON ASTI KUULU, että minä olen hänen oma vaimo!

Sitä EI OLLUT LUPA KERTOA!
        JOTEN VITTU MINÄKIN ALOIN SITTEN PASKOMAAN!

Minua ei haittaa vaikka PULI-UKOLTA JA MIELISAIRAALTA NÄYTTÄSKIN, koska MINÄ OON HÄNEN VAIMO KAIKESTA HUOLIMATTA!

En kai minä kunniaton Holo niin hullu sentään ole, että oman mieheni jättäsin sen takia, koska FB KUNNIALLISET OVAT TEHNEET MINUN OMASTA MIEHESTÄNI JUSTUKSESTA PASKAN!

Palolahden Mari on PASKA JA EI KYLLÄ SOVITELLA ENÄÄN!

Tarjouduin töihin eli HAIN TALOUSPÄÄLLIKÖKSI INARIN KUNTAAN NIIN OLISIN VOINUT ANTAA SERTIFIKAATIN KORVAUSTA VASTAAN INARIN KUNNALLE KÄYTTÖÖN NIIN OLTAIS SAATU AMATÖÖRIT JA PASKOJAT VASTUUSEEN, MUTTA EN KELVANNUT!

Kyllä minun kunniattoman Holon oma mies Justus on tiennyt myös tuosta SERTIFIKAATISTA KOKOAJAN, koska EI MINULLA OLLUT MITÄÄN SYYTÄ SALAILLA ASIOITA HÄNELTÄ!

Justus ei kyllä ole housuja pitänyt jalassa vaan hän kyllä on pannut ja saanut FAKTOJA AIKAAN!
        Kyllä minä mieheni tunnen ja hän toimii just noin eli KOSTAA MINULLE JA SEN JÄLKEEN HÄNELLÄ VITUTTAA, koska hän on FAKTOJENSA KANSSA NAIMISSA!

Minä kävin leikkauksessa ja ilmotin JUSTUKSELLE, että FAKTOJA ET TUU TÄNNE PAINAMAAN!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Palolahden Mari on PASKA JA EI KYLLÄ SOVITELLA ENÄÄN!

Tarjouduin töihin eli HAIN TALOUSPÄÄLLIKÖKSI INARIN KUNTAAN NIIN OLISIN VOINUT ANTAA SERTIFIKAATIN KORVAUSTA VASTAAN INARIN KUNNALLE KÄYTTÖÖN NIIN OLTAIS SAATU AMATÖÖRIT JA PASKOJAT VASTUUSEEN, MUTTA EN KELVANNUT!

Kyllä minun kunniattoman Holon oma mies Justus on tiennyt myös tuosta SERTIFIKAATISTA KOKOAJAN, koska EI MINULLA OLLUT MITÄÄN SYYTÄ SALAILLA ASIOITA HÄNELTÄ!

Justus ei kyllä ole housuja pitänyt jalassa vaan hän kyllä on pannut ja saanut FAKTOJA AIKAAN!
        Kyllä minä mieheni tunnen ja hän toimii just noin eli KOSTAA MINULLE JA SEN JÄLKEEN HÄNELLÄ VITUTTAA, koska hän on FAKTOJENSA KANSSA NAIMISSA!

Minä kävin leikkauksessa ja ilmotin JUSTUKSELLE, että FAKTOJA ET TUU TÄNNE PAINAMAAN!

Justuksen kanssa jos lapsia halutaan niin joku onnellinen pääsee sijaissynnyttäjänä tekemään meille lapsen/lapset!

Minä en ala tappelemaan Justuksen kanssa siitä aiheesta, että KUMMAN PASKAT GEENIT MEIDÄN LAPSI/LAPSET ON/OVAT PERINEET!

Tupla paskat geenit meidän lapset sais joka tapauksessa!
        Äiti on adhd ja isä on sairastunut jo ALKOHOLISMIIN JA HÄNESTÄ ON TULLUT JO VAINOHARHAINEN KAKSSUUNTAINEN MIELIALAHÄIRIÖINEN SKITSOFREENIKKOKIN JA EIHÄN MEIDÄN GEENEILLÄ SAA EDES LAPSIA TEHDÄ!

Tuo mainitaan LAPSETTOMUUS HOITO SIVULLA!

Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikkien olis pitänyt Suomessa käydä psykiatriset tutkimukset ja täydellinen lääkärin tarkastus ennen, kuin aletaan lapsia tekemään!

En minäkään kunniaton Holo ollut käynyt vasta, kun sen jälkeen kun olin jo lapset tehnyt!

ADHD todettiin yli 50vuotiaana vaikka tuokin on ollut syntymästä asti.
        Psoriaasis todettiin noin 29-30vuotiaana vaikka sekin on ollut syntymästä asti.

Minä olen syntyjäni ivalolainen ja Ivalossa olis pitänyt tehdä tutkimukset jo KOULUSSA!

Ei FB kunnialliset ole yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia syntymän perusteella minun kanssa, koska minun kunniattoman Holon omat VANHEMMAT OVAT ASUNEET IVALOSSA, kun minut on pantu alulle sekä koko odotusajan.
        Minä olen noin 2 kuukauden ikäinen, kun me ollaan muutettu Ruotsiin!

ADHD EI OLE KEHITYSVAMMA NIIN, KUIN FASD JOKA MYÖS SEKOITETAAN ADHD:SEEN!

Kyllä minä kunniaton Holo olisin voinut saada yhtä hyvin SKITSOFRENIKON DIAGNOOSIN, KUN HAKEUDUIN ITSE OMASTA VAPAASTA TAHDOSTA MIELENTERVEYSTOIMISTOON TUTKIMUKSIIN!

Minä hakeuduin tutkimuksiin, koska MINUA ALETTIIN PÄIN NAAMAA VÄITTÄMÄÄN HULLUKSI!
        HE EIVÄT OLLEET EDES IVALOLAISIA VAAN MUUALTA IVALOON MUUTTANEITA!

Olin Tokmannilla ja minä tiesin, että hänellä on myös diagnoosi joka oli myös siinä.
        Hän oli itse tuon minulle kertonut, koska jotku ihmiset vain luottaa minuun.
        Hänen kaverinsa on VENÄLÄINEN JA HÄNELLÄ OLI VARA HAUKKUA MEITÄ HULLUIKSI!

Minä kunniaton Holo sanoin hänelle, että : OLET ISÄNMAAN PETTURI JA SINUNHAN PITÄS OLLA VENÄLÄISTEN KANSSA SOTIMASSA UKRAINAA VASTAAN!
        Jätin sanomatta, että : ÄITIS ON VENÄLÄISTEN NUSSIMA HUORA OMAN MIEHENSÄ MIELESTÄ PARASTA MITÄ MAAILMASTA LÖYTYY JA SUKUS TAPPAA KOKOAJAN UKRAINASSA SYYTTÖMIÄ IHMISIÄ, KOSKA TEILLÄ GEENI PERIMÄNÄ TULLUT AIVOIHIN MATOJA!

Siirtolan Rainerin oli Tokmannilla myös ja alko TÖNIMÄÄN MINUA!

Minä kunniaton Holo tunsin tämän pojan ukin ja kävin hänen luona tekemässä SIIVOUKSIA.
        Minun asiakkaista osa oli ihmisiä jotka purkivat oman elämänsä kurjuuksia minulle ja minä vuorostani annoin sen vähän mitä pystyin eli annoin IHMISARVOA, koska hän koki epäonnistuneen elämässään.
        Kerroin hänelle omasta elämästäni ja sanoin, että : Rakas ihminen minä voin näyttää sinusta täydellisen perheen äidiltä, mutta vedän paska läjä perhettä samalla tavalla perässäni niin, kuin sinä olet ISÄNÄ vetänyt ikäs!
        Sanoin hänelle, että : Minä kävin teillä nuorena tyttönä, koska minä olin teidän naapurin tytön kaveri ja hän oli sinun tytön kaveri jo silloin!

Sanoin hänelle, että : Kuule elämä on täyttä paskaa, mutta sinulla kaikki KAUNIS KAIKESTA HUOLIMATTA TÄSSÄ! Iso piha, pieni oma mökki jonka ikkunasta näkee JOEN VIRTAAVAN ja lasten sekä heidän lasten on ihan varmasti hyvä olla isän ja ukin luona täällä. Joella käytte kalalla, uimassa ja vaikka veneilemässä ja pihalle mahtuu telttoja, vaunuja sekä muuta missä nukkua jos ei sisältä loppuu tila, mutta minä kunniaton Holo kyllä siivoan sinunkin paskoman VESSAN SEKÄ SAUNAN, koska SINÄ ET OLE SENTÄÄN MIKÄÄN KYLÄN JUOPPO!

Hän oli sentään MIES JOKA AINA SANO, että : EN OLE XXXXO VAAN XXXXU JA SEN JOS MUISTAT NIIN PITÄS PÄRJÄTÄ ASIASSA, KUIN ASIASSA!

Minä sentään PESIN VESSAN JA SAUNAN LAUTEIDENKIN ALUSTAN!
        HÄN SANOI MINULLE, ETTÄ : MINÄ EN OLE IKINÄ JUONUT VIINAA ENKÄ POLTTANUT TUPAKKAA!

Ei hän minua siitä tuominnut vaikka minä kävin pihalla tupakalla välillä, kun olin hänen luona tekemässä suur siivouksen ennen juhannusta ja minusta hän yht äkkiä halusi, että minä käyn vähän useammin.
        Hän aina varasi päivän ja sano iloisesti, että : Mukava, kun tulit ja minä olen odottanut sinua.
        Hänellä oli itsellään muistaakseni vaikeaa tuolloin ja minä olin kuullut kylältä myös juttuja.
        Ei me koskaan niistä asioista keskusteltu, koska minä kunniaton Holo sanoin hänelle, että : Ei kannata välittää kyläisten paskan jauhatuksesta, koska ei niillä ole mitään MERKITYSTÄ OLLUT KOSKAAN!

Hän oli jo iloinen siitä, kun minä kunniaton Holo menin hänen luo päiväksi siivoamaan ja toin hänelle ILOA VAIKKA OMA ELÄMÄKIN TÄYTTÄ PASKAA TUOLLOIN!

Minä vain sanoin hänelle, kun hän kysyi miehestäni Holosta, että : Juoppo otti uuden akan ja keräs kimpsut sekä kampsut ja lähti!

Hän nauro ja sano, että : SINÄHÄN SE HYVÄ EMÄNTÄ OLET, KUN JUOPPO OIKEIN VAIHTO AKKAA!
        Hän ei ollut, koskaan juonut viinaa. Kerran polttanut tupakkaa ja jääny kiinni, mutta siitä ei ollut mitään hyötyä, kun häntä puhuteltiin siitä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Justuksen kanssa jos lapsia halutaan niin joku onnellinen pääsee sijaissynnyttäjänä tekemään meille lapsen/lapset!

Minä en ala tappelemaan Justuksen kanssa siitä aiheesta, että KUMMAN PASKAT GEENIT MEIDÄN LAPSI/LAPSET ON/OVAT PERINEET!

Tupla paskat geenit meidän lapset sais joka tapauksessa!
        Äiti on adhd ja isä on sairastunut jo ALKOHOLISMIIN JA HÄNESTÄ ON TULLUT JO VAINOHARHAINEN KAKSSUUNTAINEN MIELIALAHÄIRIÖINEN SKITSOFREENIKKOKIN JA EIHÄN MEIDÄN GEENEILLÄ SAA EDES LAPSIA TEHDÄ!

Tuo mainitaan LAPSETTOMUUS HOITO SIVULLA!

Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikkien olis pitänyt Suomessa käydä psykiatriset tutkimukset ja täydellinen lääkärin tarkastus ennen, kuin aletaan lapsia tekemään!

En minäkään kunniaton Holo ollut käynyt vasta, kun sen jälkeen kun olin jo lapset tehnyt!

ADHD todettiin yli 50vuotiaana vaikka tuokin on ollut syntymästä asti.
        Psoriaasis todettiin noin 29-30vuotiaana vaikka sekin on ollut syntymästä asti.

Minä olen syntyjäni ivalolainen ja Ivalossa olis pitänyt tehdä tutkimukset jo KOULUSSA!

Ei FB kunnialliset ole yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia syntymän perusteella minun kanssa, koska minun kunniattoman Holon omat VANHEMMAT OVAT ASUNEET IVALOSSA, kun minut on pantu alulle sekä koko odotusajan.
        Minä olen noin 2 kuukauden ikäinen, kun me ollaan muutettu Ruotsiin!

ADHD EI OLE KEHITYSVAMMA NIIN, KUIN FASD JOKA MYÖS SEKOITETAAN ADHD:SEEN!

Kyllä minä kunniaton Holo olisin voinut saada yhtä hyvin SKITSOFRENIKON DIAGNOOSIN, KUN HAKEUDUIN ITSE OMASTA VAPAASTA TAHDOSTA MIELENTERVEYSTOIMISTOON TUTKIMUKSIIN!

Minä hakeuduin tutkimuksiin, koska MINUA ALETTIIN PÄIN NAAMAA VÄITTÄMÄÄN HULLUKSI!
        HE EIVÄT OLLEET EDES IVALOLAISIA VAAN MUUALTA IVALOON MUUTTANEITA!

Olin Tokmannilla ja minä tiesin, että hänellä on myös diagnoosi joka oli myös siinä.
        Hän oli itse tuon minulle kertonut, koska jotku ihmiset vain luottaa minuun.
        Hänen kaverinsa on VENÄLÄINEN JA HÄNELLÄ OLI VARA HAUKKUA MEITÄ HULLUIKSI!

Minä kunniaton Holo sanoin hänelle, että : OLET ISÄNMAAN PETTURI JA SINUNHAN PITÄS OLLA VENÄLÄISTEN KANSSA SOTIMASSA UKRAINAA VASTAAN!
        Jätin sanomatta, että : ÄITIS ON VENÄLÄISTEN NUSSIMA HUORA OMAN MIEHENSÄ MIELESTÄ PARASTA MITÄ MAAILMASTA LÖYTYY JA SUKUS TAPPAA KOKOAJAN UKRAINASSA SYYTTÖMIÄ IHMISIÄ, KOSKA TEILLÄ GEENI PERIMÄNÄ TULLUT AIVOIHIN MATOJA!

Siirtolan Rainerin oli Tokmannilla myös ja alko TÖNIMÄÄN MINUA!

Minä kunniaton Holo tunsin tämän pojan ukin ja kävin hänen luona tekemässä SIIVOUKSIA.
        Minun asiakkaista osa oli ihmisiä jotka purkivat oman elämänsä kurjuuksia minulle ja minä vuorostani annoin sen vähän mitä pystyin eli annoin IHMISARVOA, koska hän koki epäonnistuneen elämässään.
        Kerroin hänelle omasta elämästäni ja sanoin, että : Rakas ihminen minä voin näyttää sinusta täydellisen perheen äidiltä, mutta vedän paska läjä perhettä samalla tavalla perässäni niin, kuin sinä olet ISÄNÄ vetänyt ikäs!
        Sanoin hänelle, että : Minä kävin teillä nuorena tyttönä, koska minä olin teidän naapurin tytön kaveri ja hän oli sinun tytön kaveri jo silloin!

Sanoin hänelle, että : Kuule elämä on täyttä paskaa, mutta sinulla kaikki KAUNIS KAIKESTA HUOLIMATTA TÄSSÄ! Iso piha, pieni oma mökki jonka ikkunasta näkee JOEN VIRTAAVAN ja lasten sekä heidän lasten on ihan varmasti hyvä olla isän ja ukin luona täällä. Joella käytte kalalla, uimassa ja vaikka veneilemässä ja pihalle mahtuu telttoja, vaunuja sekä muuta missä nukkua jos ei sisältä loppuu tila, mutta minä kunniaton Holo kyllä siivoan sinunkin paskoman VESSAN SEKÄ SAUNAN, koska SINÄ ET OLE SENTÄÄN MIKÄÄN KYLÄN JUOPPO!

Hän oli sentään MIES JOKA AINA SANO, että : EN OLE XXXXO VAAN XXXXU JA SEN JOS MUISTAT NIIN PITÄS PÄRJÄTÄ ASIASSA, KUIN ASIASSA!

Minä sentään PESIN VESSAN JA SAUNAN LAUTEIDENKIN ALUSTAN!
        HÄN SANOI MINULLE, ETTÄ : MINÄ EN OLE IKINÄ JUONUT VIINAA ENKÄ POLTTANUT TUPAKKAA!

Ei hän minua siitä tuominnut vaikka minä kävin pihalla tupakalla välillä, kun olin hänen luona tekemässä suur siivouksen ennen juhannusta ja minusta hän yht äkkiä halusi, että minä käyn vähän useammin.
        Hän aina varasi päivän ja sano iloisesti, että : Mukava, kun tulit ja minä olen odottanut sinua.
        Hänellä oli itsellään muistaakseni vaikeaa tuolloin ja minä olin kuullut kylältä myös juttuja.
        Ei me koskaan niistä asioista keskusteltu, koska minä kunniaton Holo sanoin hänelle, että : Ei kannata välittää kyläisten paskan jauhatuksesta, koska ei niillä ole mitään MERKITYSTÄ OLLUT KOSKAAN!

Hän oli jo iloinen siitä, kun minä kunniaton Holo menin hänen luo päiväksi siivoamaan ja toin hänelle ILOA VAIKKA OMA ELÄMÄKIN TÄYTTÄ PASKAA TUOLLOIN!

Minä vain sanoin hänelle, kun hän kysyi miehestäni Holosta, että : Juoppo otti uuden akan ja keräs kimpsut sekä kampsut ja lähti!

Hän nauro ja sano, että : SINÄHÄN SE HYVÄ EMÄNTÄ OLET, KUN JUOPPO OIKEIN VAIHTO AKKAA!
        Hän ei ollut, koskaan juonut viinaa. Kerran polttanut tupakkaa ja jääny kiinni, mutta siitä ei ollut mitään hyötyä, kun häntä puhuteltiin siitä.

Tuo sähköposti on tullut FB:N TURVALLISUUS TIIMILTÄ ja siinä ilmoitetaan, että joku FB:N KÄYTTÄJÄ YRITTÄÄ SAADA MINUN KUNNIATTOMAN HOLON FB TILIÄ AUKI!

FB PROFIILINI KUVAKI ON MELKO VANHA, KOSKA MINULLA ON TUMMAT HIUKSET JA VALKOISET SILMÄLASIT PÄÄSSÄ!

Nuo oli Tommy Hilfigerin silmälasit ja joku on näköjään VIENYT nuo silmälasit minun laatikosta, koska EN OLE NIITÄKÄÄN NÄHNYT!

Minullahan kyllä Tarja Halosen silmälasit on laatikossa joita välillä olen käyttänyt ja käynyt sanomassa, että : PEVKELE TÄNÄÄN TULEE VUOKSI VIISIÄ JA BVOILEVIA!

Pevkeleen koti VOSVOT!!! Saatte kyllä VISUA TÄSTÄ HYVÄSTÄ!
        JUSTUS ON PEVKELE ENSIMMÄINEN JOKA ON PEVSE PALJAANA JA IKÄ JÄVSTYKSESSÄ MENNÄÄN!
        PEVKELE OPITTE AINAKI, ETTÄ MINUN TAVAVOITA EI VAVASTETA!

Veisitasku favkutki ovat PEVKELEEN KUVITTOMAT VIENEET!

Minä meni kostona kauppaan toppatakki päällä ja kesä mallin FARKUT JALASSA ja Hello Kitty tennarit jalassa!

Ei minun KUNNIATTOMAN HOLON tarvi välittää miltä näytän kylällä!
        Tutut käveli ohi ja katso hieman pitkään minua, koska sen verran erikoinen asu päällä!

Jos olis ollut SAAPPAAT jalassa niin minä olisin sentään MUODIKAS, mutta Hello Kitty tennarit ja Adidaksen nilkkasukat saivat minutkin kunniattoman Holon näyttämään KUNNON JUNTILTA!

Hän joka katso pitkään oli itse sentään JUNTILANPERÄLÄISIÄ ja oli oikein puku päällä tullut kauppaan! Olis ollut vain oma itsensä!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tuo sähköposti on tullut FB:N TURVALLISUUS TIIMILTÄ ja siinä ilmoitetaan, että joku FB:N KÄYTTÄJÄ YRITTÄÄ SAADA MINUN KUNNIATTOMAN HOLON FB TILIÄ AUKI!

FB PROFIILINI KUVAKI ON MELKO VANHA, KOSKA MINULLA ON TUMMAT HIUKSET JA VALKOISET SILMÄLASIT PÄÄSSÄ!

Nuo oli Tommy Hilfigerin silmälasit ja joku on näköjään VIENYT nuo silmälasit minun laatikosta, koska EN OLE NIITÄKÄÄN NÄHNYT!

Minullahan kyllä Tarja Halosen silmälasit on laatikossa joita välillä olen käyttänyt ja käynyt sanomassa, että : PEVKELE TÄNÄÄN TULEE VUOKSI VIISIÄ JA BVOILEVIA!

Pevkeleen koti VOSVOT!!! Saatte kyllä VISUA TÄSTÄ HYVÄSTÄ!
        JUSTUS ON PEVKELE ENSIMMÄINEN JOKA ON PEVSE PALJAANA JA IKÄ JÄVSTYKSESSÄ MENNÄÄN!
        PEVKELE OPITTE AINAKI, ETTÄ MINUN TAVAVOITA EI VAVASTETA!

Veisitasku favkutki ovat PEVKELEEN KUVITTOMAT VIENEET!

Minä meni kostona kauppaan toppatakki päällä ja kesä mallin FARKUT JALASSA ja Hello Kitty tennarit jalassa!

Ei minun KUNNIATTOMAN HOLON tarvi välittää miltä näytän kylällä!
        Tutut käveli ohi ja katso hieman pitkään minua, koska sen verran erikoinen asu päällä!

Jos olis ollut SAAPPAAT jalassa niin minä olisin sentään MUODIKAS, mutta Hello Kitty tennarit ja Adidaksen nilkkasukat saivat minutkin kunniattoman Holon näyttämään KUNNON JUNTILTA!

Hän joka katso pitkään oli itse sentään JUNTILANPERÄLÄISIÄ ja oli oikein puku päällä tullut kauppaan! Olis ollut vain oma itsensä!

Olin unohtanut, että minä kunniaton Holo laitoin FB profiilini TURVALLISUUS SYISTÄ KIINNI, koska ERÄÄT HAKEE VAIN TODISTEITA JOILLA SAAVAT KUNNIOITA ITSELLEEN, mutta EIVÄT USKALLA TEHDÄ METASTA RIKOSILMOITUSTA VAAN HYVÄKSYVÄT KAIKKI BITCOIN KUSETUS MAINOKSETKIN JOISTA ON KIRJOITETTU LEHDISSÄKIN, ETTÄ FB ELI META TIENAA NIILLÄ MAINOKSILLA ENEMMÄN MITÄ KORVAUKSET ON!

Presidentti Stubbistakin on niitä BITCOIN MAINOKSIA TEHTY, mutta ei nuokaan FB KUNNIALLISIA KIINNOSTA VAIKKA HE OVAT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN MYÖS BITCOIN HAKKEREITA JOTKA KIERTÄÄ VEROJA!

He ovat sentään AMMATTI SOMETTAJIA JOTKA KIERTÄÄ BITCOINEILLA VEROJA!
        Näitä BITCOIN ROSVOJA ON VAIKEA SAADA KIINNI, KOSKA HE KYLLÄ OSAA PIILOTTAA RAHAT NIIN HYVIN, ETTÄ EI EDES INTERPOL LÖYDÄ HEIDÄN SÄHKÖISIÄLOMPAKOITA JOSSA HEIDÄN BITCOIN RAHAT OVAT!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olin unohtanut, että minä kunniaton Holo laitoin FB profiilini TURVALLISUUS SYISTÄ KIINNI, koska ERÄÄT HAKEE VAIN TODISTEITA JOILLA SAAVAT KUNNIOITA ITSELLEEN, mutta EIVÄT USKALLA TEHDÄ METASTA RIKOSILMOITUSTA VAAN HYVÄKSYVÄT KAIKKI BITCOIN KUSETUS MAINOKSETKIN JOISTA ON KIRJOITETTU LEHDISSÄKIN, ETTÄ FB ELI META TIENAA NIILLÄ MAINOKSILLA ENEMMÄN MITÄ KORVAUKSET ON!

Presidentti Stubbistakin on niitä BITCOIN MAINOKSIA TEHTY, mutta ei nuokaan FB KUNNIALLISIA KIINNOSTA VAIKKA HE OVAT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN MYÖS BITCOIN HAKKEREITA JOTKA KIERTÄÄ VEROJA!

He ovat sentään AMMATTI SOMETTAJIA JOTKA KIERTÄÄ BITCOINEILLA VEROJA!
        Näitä BITCOIN ROSVOJA ON VAIKEA SAADA KIINNI, KOSKA HE KYLLÄ OSAA PIILOTTAA RAHAT NIIN HYVIN, ETTÄ EI EDES INTERPOL LÖYDÄ HEIDÄN SÄHKÖISIÄLOMPAKOITA JOSSA HEIDÄN BITCOIN RAHAT OVAT!

Minä kunniaton Holo saan varmaan vielä SUOMI24:KIN kimppuuni koska oon paskonut vielä täälläkin!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä kunniaton Holo saan varmaan vielä SUOMI24:KIN kimppuuni koska oon paskonut vielä täälläkin!

Kyllä sekin on tosi, että niin hyvää työtä et Suomessa tee etteikö sitä joku AMATÖÖRI TULE JA PASKO VÄITTÄMÄLLÄ OLEVANSA ALAN AMMATTILAINEN!

Minä Kunniaton Holo osaa edes noin hyvää englantia, että ymmärtäisin minkä alan INSINÖÖRI CHRIS YIP on joka SERTIFIKAATIN on minulle myöntänyt sekä antanut KIITOKSENA KÄÄNNÖKSISTÄ.

Ainut minkä ymmärrän on se, että SERTIFIKAATTI ON KYLLÄ ARVOKAS, mutta ei siitä ole mitään hyötyä koska FB KUNNIALLISET TEKIVÄT SIITÄ PASKAN!

Googlen mukaan hän on mies joka on monessa mukana.
        Hän on myös ELOKUVA OHJAAJA ja hän kyllä tekee elokuvan ja edes kunnian loukkaus ei estä, koska FB KUNNIALLISET OVAT EDELLENKIN FB:SSÄ!

Ei ole edes tietoa mitä kaikkea hän on FB:STÄ elokuvaansa jo ottanut, mutta minä kunniaton Holo en tuohon elokuvaan liity!

Häpeän jo valmiiksi!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyllä sekin on tosi, että niin hyvää työtä et Suomessa tee etteikö sitä joku AMATÖÖRI TULE JA PASKO VÄITTÄMÄLLÄ OLEVANSA ALAN AMMATTILAINEN!

Minä Kunniaton Holo osaa edes noin hyvää englantia, että ymmärtäisin minkä alan INSINÖÖRI CHRIS YIP on joka SERTIFIKAATIN on minulle myöntänyt sekä antanut KIITOKSENA KÄÄNNÖKSISTÄ.

Ainut minkä ymmärrän on se, että SERTIFIKAATTI ON KYLLÄ ARVOKAS, mutta ei siitä ole mitään hyötyä koska FB KUNNIALLISET TEKIVÄT SIITÄ PASKAN!

Hän on myös ELOKUVA OHJAAJA ja hän kyllä tekee elokuvan ja edes kunnian loukkaus ei estä, koska FB KUNNIALLISET OVAT EDELLENKIN FB:SSÄ!

Ei ole edes tietoa mitä kaikkea hän on FB:STÄ elokuvaansa jo ottanut, mutta minä kunniaton Holo en tuohon elokuvaan liity!

Häpeän jo valmiiksi!

Jos oikein ymmärsin niin hän on kulttuurin tutkija ja Suomen SOME KULTTUURIHAN on kyllä tutkijoistakin hyvin UNIIKKI JA MIELENKIINTOINEN TUTKIMUS KOHDE!

Varsinkin, kun meillä on FB KUNNIALLISIA SUOMI TÄYNNÄ!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Häpeän jo valmiiksi!

Voi mälsä. Sinä täällä aloitat ja kommentoit itelles. Sori, et kommentoin. Jatka samaan malliin apina🤣

• Anonyymi00013

Käräjäoikeus ilmoittanut HINNAKSI JO 5000EUROA HENKILÖLTÄ!

Tuo hinta on tullut SUOMEN VALTIOLTA, koska sekin on ollut ALUSTA ASTI TIEDOSSA, että KÄYTTÄJILLE LUODUT SÄÄNNÖT JÄTETÄÄN LUKEMATTA!

Lukee yleensä näin ” This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.”

Kyllä siellä ihan selvällä SUOMEN KIELELLÄ LUKEE JA JOS EI OSAA ENGLANTIA NIIN EI SILLOIN PIDÄ MYÖSKÄÄN HYVÄKSYÄ KÄYTTÖEHTOJA!

Tuo SERTIFIKAATI jonka minä kunniaton Holo olen saanut on myös TODISTE SIITÄ, että minä ymmärrän englantia vaikka PERUSKOULUN TODISTUKSEN MUKAAN EN OSAA NIIN HYVIN, ETTÄ VOISIN LÄPÄISTÄ KÄÄNTÄJÄN KIELI TESTIN!

Enhän minä kunniaton Holo koskaan edes ollut matkailu-alalla TÖISSÄKÄÄN jossa on tarvinnut myös ENGLANTIA!

Asuntovaunu asiakkaillekkaan ei ole tarvinnut opastaa ENGLANNIKSI, että mihin he voivat tyhjentää KEMIAALLISEN VESSAN NIIN EI TARVI METSÄÄN TAI JÄRVEEN PASKOJA JA KUSIA UKONJÄRVEN LOMAKYLÄSSÄ KIPATA!

Saksalaiset, hollantilaiset, itävaltalaiset sekä sveitsiläiset puhuu kaikki FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SUOMEA!

Minusta oli ORAGE BUCKET, kuin THAT RED HOUSE WHERE YOU CAN PUT THE TRASH!
        Siinä oli sentään vieressä RIVI PUNAISIA TALOJA JOITA SUOMESSA KUTSUTAAN MÖKEIKSI.

Minäkin kutsuin niitä CABINEIKSI, mutta kyseessä olikin kuulemma CHALET!

Minua kunniatonta Holoa nauratti koko touhu, mutta onneksi tuokin liittyi aikaan, kun oli FB:SSÄ ja sain kunnian loukkaus tuomion!

En enään erottanut ROSKISTA LUKSUS LUOKAN HUVILASTA ENKÄ MÖKKIÄ TALOSTA!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Käräjäoikeus ilmoittanut HINNAKSI JO 5000EUROA HENKILÖLTÄ!

Tuo hinta on tullut SUOMEN VALTIOLTA, koska sekin on ollut ALUSTA ASTI TIEDOSSA, että KÄYTTÄJILLE LUODUT SÄÄNNÖT JÄTETÄÄN LUKEMATTA!

Lukee yleensä näin ” This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.”

Kyllä siellä ihan selvällä SUOMEN KIELELLÄ LUKEE JA JOS EI OSAA ENGLANTIA NIIN EI SILLOIN PIDÄ MYÖSKÄÄN HYVÄKSYÄ KÄYTTÖEHTOJA!

Tuo SERTIFIKAATI jonka minä kunniaton Holo olen saanut on myös TODISTE SIITÄ, että minä ymmärrän englantia vaikka PERUSKOULUN TODISTUKSEN MUKAAN EN OSAA NIIN HYVIN, ETTÄ VOISIN LÄPÄISTÄ KÄÄNTÄJÄN KIELI TESTIN!

Enhän minä kunniaton Holo koskaan edes ollut matkailu-alalla TÖISSÄKÄÄN jossa on tarvinnut myös ENGLANTIA!

Asuntovaunu asiakkaillekkaan ei ole tarvinnut opastaa ENGLANNIKSI, että mihin he voivat tyhjentää KEMIAALLISEN VESSAN NIIN EI TARVI METSÄÄN TAI JÄRVEEN PASKOJA JA KUSIA UKONJÄRVEN LOMAKYLÄSSÄ KIPATA!

Saksalaiset, hollantilaiset, itävaltalaiset sekä sveitsiläiset puhuu kaikki FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SUOMEA!

Minusta oli ORAGE BUCKET, kuin THAT RED HOUSE WHERE YOU CAN PUT THE TRASH!
        Siinä oli sentään vieressä RIVI PUNAISIA TALOJA JOITA SUOMESSA KUTSUTAAN MÖKEIKSI.

Minäkin kutsuin niitä CABINEIKSI, mutta kyseessä olikin kuulemma CHALET!

Minua kunniatonta Holoa nauratti koko touhu, mutta onneksi tuokin liittyi aikaan, kun oli FB:SSÄ ja sain kunnian loukkaus tuomion!

En enään erottanut ROSKISTA LUKSUS LUOKAN HUVILASTA ENKÄ MÖKKIÄ TALOSTA!

Kunniaton Holo kävin katsomassa oikein FB kunniallisen ammatti FB SOMETTAJA ROUVA KYTÖLÄN AMMATTI PRO FB PROFIILIA.

Hän oli 6vuotta tehnyt ammattilaisena eli PRONA tuota FB SOMEA niin oli vasta kesällä saanut oikein ERIKOISMAININNAN, että hän on VIIKON TEHNYT AMMATTI FB SOMETTAJANA ELI PRONA HYVÄÄ TYÖTÄ!

PRO on lyhenne PROFESSIONAL, mutta ei hän siitä ollut mainintaa eli TÄHTI MERKKIÄ OLLUT SAANUT!

• Anonyymi00009

Ammattisomettaja?? Mitä nää on? Onko parikymppinen blondipikkupillu ammattisomettaja vai vanha valtakunnanhuora?? Näähän on täysiä mollia. Etkai sä tommosten seuraamisesta.vaan maksa? Noihan on täysin wolttiin verrattavissa, rahaa kuluu ja vedetään vessan pöntöstä alas.

• Anonyymi00016
        UUSI

En ole edes siellä, koska en ole ammattilainen.
        Minähän loukkasin AMMATTILAISTEN KUNNIOITA!

• Anonyymi00015

Holo persujen ääniharava eduskuntavaaleissa.

• Anonyymi00017
        UUSI

Kävin äsken sentään katsomassa AMMATTI FB SOMETTAJA PRINSESSAN KUVAA JOKA ON KUULEMMA MINUN SISKO!

Hän on minua 3vuotta nuorempi niin näytti kuvassa vanhemmalta mitä meidän äiti joka on sentään yli 70vuotias!
        Meidän isäkin joka täyttää ens vuonna 80vuotta näyttää PIKKU SISKONI POJALTA!

• Anonyymi00018
      UUSI

Jäikö lääkkeet ottamatta?

• Anonyymi00019
        UUSI

Ei jäänyt ottamatta! Allergia lääkkeen otin, mutta VOITEITA JOTKA ON LÄÄKKEIKSI MÄÄRÄTTY EN SUOSTU SYÖMÄÄN VAIKKA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ NEKIN LÄÄKKEET PITÄIS SYÖDÄ VAIKKA LÄÄKÄRI ON MÄÄRÄNNYT NUO IHON HOITOON ULKOISESTI!

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei jäänyt ottamatta! Allergia lääkkeen otin, mutta VOITEITA JOTKA ON LÄÄKKEIKSI MÄÄRÄTTY EN SUOSTU SYÖMÄÄN VAIKKA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ NEKIN LÄÄKKEET PITÄIS SYÖDÄ VAIKKA LÄÄKÄRI ON MÄÄRÄNNYT NUO IHON HOITOON ULKOISESTI!

Lisään, että omat KAUNEUS- JA IHONHOITO HEMMOTTELUTKIN OVAT ALKANEET UUDELLEEN!

Kiitos TOKMANNIN, koska heillä on sentään laajat sekä edulliset hinnat!
        Joten minulla KUNNIATTOMALLA HOLOLLA on sentään vara ostaa BODYBUTTERIA EIKÄ TARVI HOITAA ITSEÄNI TUMMELILLA TAI DECUBALILLA JOLLA KUULEMMA PESTÄÄN HOIVAKODEISSA VANHUKSIA JOITA EI VIITSITÄ NOSTAA SÄNGYSTÄ YLÖS!
        Tuon kerroin kyllä myös lääkärille, että DECUBALIA VOI KÄYTTÄÄ MYÖS PESEYTYMISEEN!

BODYBUTTERIA KÄYTÄN PESEYTYMISEEN, MUTTA TEEN SIITÄ JOTAIN JOTA EI SAA EDES KAUPASTA!

En ole vielä keksinyt, että mitä niillä tyhjillä purkeilla teen.
        Ehkä keksin jotain käyttöä niille ja jos en muuta niin JUSTUKSELLE EVÄSLEIPÄ RASIOITA.
        Pitää mitata, että mahtuuko yhteen rasiaan vaikka PARI REISSUMIES VOILEIPÄÄ. Jos mahtuu niin ei tarvi, kuin laittaa siihen ja sanoa, että : Tämä on kätevä tasku-mallin eväsrasia ja ei haittaa vaikka unohtus töihin, koska kaupasta saadaan uusia, kun hoidan kauneutta sekä ihoa!

• Anonyymi00021
      UUSI

Sitä sietääkin hoitaa,apteekista saa akneen tuotteita.

• Anonyymi00022
        UUSI

FB kunniallisen rouva Lagerin anoppihan oli tosiaan mennyt Ruotsiin. Hänestä tuli FINNE PÅ PINNE, kun ruotsalainen alko knullaamaan suomalaista.
        FB kunniallisesta rouva Lagerista RUOTSISSA KNULLAAMINEN JA KÄYMINENKIN LOUKKAA HÄNEN KUNNIAA!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1341
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1240
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1225
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      857
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      307
      555
    Aihe