Kumpi maistuis naiselle iltahiukopalaksi.....
1. Makkarahampurilainen:
Pannulla voissa rapeksi paahdettu hampurilais sämpylän välissä pannulla voissa ruskistettu makkarapihvi, jonka päällä sulatejuustoviipale sulamassa, väliin majoneesia, sulatejuusto dippikastiketta, BBQ grillikastiketta, paahdettua sipulirouhetta, kurkkusalattia ja makkarapihvin päälle sianppia ja ketsuppia.
2. Hotdog:
Kuumennetun hotdog sämpylän väliin höyryssä kuumennettu nakki, majoneesia, BBQ grillikastiketta, kurkkusalaattia, paahdettua sipulirouhetta, sinappia ja ketsuppia.
Kumpi maistuis naiselle iltahiukopalaksi
15
83
Vastaukset 15
Söin just lidlin pepperoni pizzan palan. Sieltä paistopisteeltä tuo tytär mulle sellaisen toi isukkinsa kanssa kauppaillessa. Vähän liian rasvainen. Röyh.
- Anonyymi00001
Nro ykkönen ehdottomasti :) mutta ei minun mies kaivettu sellaisia tee :(
- Anonyymi00002
Minä olen makkara pihvi hampurilaisia silloin tehnyt, kun makkara pihvi tarjous on kaupassa, ei niitä muulloin raaski ostaa.
Yhden syön korkeintaan, en sitten muuta.
Hyviä kyllä ovat, kelta sipulia olen laittanut, mutta täytyy kokeilla paahdettua sipulit puhetta, jota kaupassa myydään.
Onhan se prosessoitua ruokaa eli ei kannata usein syödä.
3. Voileipä (kerrosvoileipä)
2 moniviljaviipaletta paahdettuna, Oivariinia, Korppukinkkua, Goudaviipaleita, tomaatti-, kurkku- ja paprikasiivuja. Päälle pieni ripaus valkosipuli-salaattikastiketta. Kasatan huolella ja nautitaan hyvällä ruokahalulla. 😋🥪- Anonyymi00003
Enpä kyllä söisi noista kumpaakaan iltapalaksi. Haluan nukkuakin, enkä kärvistellä mahakivuissa.
- Anonyymi00004
Mä voisin tarjota tortilloja. Salaattia, kurkkua, paprikaa, juustoraastetta, soosia ja tietty tacomaustettu jauheliha.
Saattais sopia monelle. 😋- Anonyymi00005
Itsellä lipsahti iltaruoka myöhäks... söin pari tortillaa ennen saunaa ja yhden nyt iltapalaks.... mutta päivälliseksi söin nakkikeittoa ja päivän pätkin ja raahailin puita... ehkä noi kolme tortillaa hävis siinä energiana... tai sain sen mitä kulutin osimoilleen takas... ainskin protskut... että menis lihaksiin. 🙂
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Itsellä lipsahti iltaruoka myöhäks... söin pari tortillaa ennen saunaa ja yhden nyt iltapalaks.... mutta päivälliseksi söin nakkikeittoa ja päivän pätkin ja raahailin puita... ehkä noi kolme tortillaa hävis siinä energiana... tai sain sen mitä kulutin osimoilleen takas... ainskin protskut... että menis lihaksiin. 🙂
Jaa, söit iltapalalla kolme tortillaa, vaikka söit päivälliseksi nakkikeittoa.
Minä söin aamulla klo 9.30 kaurapuuroa pakastemarjoilla ja puolukkasurvoksella, 1dl maitoa ja 1,5dl kahvia.
Lämpimän ruoan eli makarakeiton, puolikkaan sämpylän juustolla, juomaksi vettä ja 2dl marjasoppaa.
Illalla ennen klo 19 kupillinen 1,5 dl kahvia, puolikas sämpylä juustolla ja itse leivottu pulla hillo ja vanilaturejuusto silmällä.
Minunkin alkoi tehdä mieli tortillaa, joka täytetty tonnikala täytteellä, juustolla, bbq kastikkeella ja paistettu voissa pannulla rapeaksi, mutta en sellaista voinut tehdä, kun ei ole tortillan pohjia, eikä muitakaan aineksia.
Kovasti tekisi mieli, mutta kun kello on jo noin paljon, niin eipä mitään oteta suuhun, ettei vatsa joudu töihin, kun menen nukkumaan. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä söin aamulla klo 9.30 kaurapuuroa pakastemarjoilla ja puolukkasurvoksella, 1dl maitoa ja 1,5dl kahvia.
Lämpimän ruoan eli makarakeiton, puolikkaan sämpylän juustolla, juomaksi vettä ja 2dl marjasoppaa.
Illalla ennen klo 19 kupillinen 1,5 dl kahvia, puolikas sämpylä juustolla ja itse leivottu pulla hillo ja vanilaturejuusto silmällä.
Minunkin alkoi tehdä mieli tortillaa, joka täytetty tonnikala täytteellä, juustolla, bbq kastikkeella ja paistettu voissa pannulla rapeaksi, mutta en sellaista voinut tehdä, kun ei ole tortillan pohjia, eikä muitakaan aineksia.
Kovasti tekisi mieli, mutta kun kello on jo noin paljon, niin eipä mitään oteta suuhun, ettei vatsa joudu töihin, kun menen nukkumaan.Makkarakeiton söin siis klo 14-15 välissä.
Vielä jäi makkarakeittoa pariksi päiväksi tai ehkä kolmeksi, niin siitä riitti keittoa 6-7 päiväksi. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kovasti tekisi mieli, mutta kun kello on jo noin paljon, niin eipä mitään oteta suuhun, ettei vatsa joudu töihin, kun menen nukkumaan.No mitäs puuhasit?
Mulla aamupala jäi väliin... mut nakkikeitto ja pari ruispalaa oli ok...samahko...
Mut kävin sahaamassa 1m pölkyistä 33cm;n klapipöllejä noin 3 kuutiometriä...ja nostelin ne peräkärriin ja sieltä pois... noin puolet oli 40-50 cm halkaisijan kuusitukkipöllejä. 🙃
Js itsekin oon jo aikamoinrn möhkäle, että liikkuminen yleendäkin kuluttaa...😄
Tonnikalaan btw. Tulee himo..🤭 - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
No mitäs puuhasit?
Mulla aamupala jäi väliin... mut nakkikeitto ja pari ruispalaa oli ok...samahko...
Mut kävin sahaamassa 1m pölkyistä 33cm;n klapipöllejä noin 3 kuutiometriä...ja nostelin ne peräkärriin ja sieltä pois... noin puolet oli 40-50 cm halkaisijan kuusitukkipöllejä. 🙃
Js itsekin oon jo aikamoinrn möhkäle, että liikkuminen yleendäkin kuluttaa...😄
Tonnikalaan btw. Tulee himo..🤭Minä kävin hakemassa polttopuukuorman maalta ladosta.
Kannoin kantimella polttopuukasasta polttopuut peräkärryyn 10kg kerrallaan, että tiesin paljonko polttopuita kuormaan menee, ettei tule ylipainoa.
Sen jälkeen keräsin 4 ämpärillistä puolukoita, kun oli mättäät punaisenaan, enkä toista kertaa näillä bensanhinnoilla tule puolukoita sinne enää keräämään.
Minulla oli eväänä 4 juustotäytteistä sämpylää ja mehua.
Söin vasta, kun 150 kiloa puuta olin kantimella kantanut peräkärryyn, vaikka oli jo nälkä sitä ennen ja olin syönyt vain kaurapuuron aamulla ja kello oli jo yli 15 iltapäivällä. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä kävin hakemassa polttopuukuorman maalta ladosta.
Kannoin kantimella polttopuukasasta polttopuut peräkärryyn 10kg kerrallaan, että tiesin paljonko polttopuita kuormaan menee, ettei tule ylipainoa.
Sen jälkeen keräsin 4 ämpärillistä puolukoita, kun oli mättäät punaisenaan, enkä toista kertaa näillä bensanhinnoilla tule puolukoita sinne enää keräämään.
Minulla oli eväänä 4 juustotäytteistä sämpylää ja mehua.
Söin vasta, kun 150 kiloa puuta olin kantimella kantanut peräkärryyn, vaikka oli jo nälkä sitä ennen ja olin syönyt vain kaurapuuron aamulla ja kello oli jo yli 15 iltapäivällä.Mulla tais tulla ajettua pari ylikuormaa...😆
Noin 500 kg siihen kärriin ois saanut laittaa, mutta jousien asennosta päätellen, kuormat oli 800-1000 kg luokkaa. 😁
Pitkä matka, niin ei tuoda terveisiä. 😄 - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Makkarakeiton söin siis klo 14-15 välissä.
Vielä jäi makkarakeittoa pariksi päiväksi tai ehkä kolmeksi, niin siitä riitti keittoa 6-7 päiväksi.Mäkin vedin nakkikeittoa pari kolme päivää.... sit keksin, että nyt teen illaks tortilloja. Huomisen vielä syön noita. 😁
- Anonyymi00008
kuh wli kiizaki-kL zäseki ali kuh
- Anonyymi00013
Molemmista ottaisin nuo sisukset. En tykkää vehnäsämpylästä, jotenkin olematonta syötävää ja vastemielistä mössöä suussa. En koskaan osta hampparia, sen joutavan vehnäpullan sijalle ranskiksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51991
- 98984
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20837- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121766Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔39683- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke22616Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 40581
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok114514- 47505
- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi8495