Mikä hitto sulle oikein on tullut? Naiselle oli tämä J:ltä.
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
Ei kannata omia kaikkia täältä..
- Anonyymi00002
Minä en täältä mitään omikaan, vaan vastaan eräälle joka kirjoitti minulle päivällä näin:
"No sinä olet yksi helvetin kusipää vanha ukonrahjus, jota en huolisi vaikka maksettaisiin. En vaikka koko lähiö yrittäisi yhyttää yhteen. Sinä haluatjuuttua paikallesi ja tuhlataelämää. Minua taasen ei kiinnosta uittojakaan muistella sinun vinyylikokoelmaasi tai muuta vastaavaa."
On mielestäni aika raakaa tekstiä, ottaen huomioon että oltiin yhdessä aika pitkään tossa kesällä. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä en täältä mitään omikaan, vaan vastaan eräälle joka kirjoitti minulle päivällä näin:
"No sinä olet yksi helvetin kusipää vanha ukonrahjus, jota en huolisi vaikka maksettaisiin. En vaikka koko lähiö yrittäisi yhyttää yhteen. Sinä haluatjuuttua paikallesi ja tuhlataelämää. Minua taasen ei kiinnosta uittojakaan muistella sinun vinyylikokoelmaasi tai muuta vastaavaa."
On mielestäni aika raakaa tekstiä, ottaen huomioon että oltiin yhdessä aika pitkään tossa kesällä.eli ei kirjoittanut palstalle vaan suoraan sulle wa tai somessa?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
eli ei kirjoittanut palstalle vaan suoraan sulle wa tai somessa?
Täällä kirjoitti, ja tunnistin kyllä tuosta että minulle oli. 😥😥😥 Naiselta joka jätti minut. Ap
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
On mielestäni aika raakaa tekstiä, ottaen huomioon että oltiin yhdessä aika pitkään tossa kesällä.Ehkä hän sanoi totuuden aika tavalla suoraan. Ehkä et olekaan niin valloittava kuin itse ajattelet.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä hän sanoi totuuden aika tavalla suoraan. Ehkä et olekaan niin valloittava kuin itse ajattelet.
Minä en ole kuvitellut koskaan olevanikaan mikään valloittava. Teillä on kyllä omituiset kuvitelmat.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä hän sanoi totuuden aika tavalla suoraan. Ehkä et olekaan niin valloittava kuin itse ajattelet.
Tunnetko tämän naisen henkilökohtaisesti, vai oletko vain joku täysin ulkopuolelta?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tunnetko tämän naisen henkilökohtaisesti, vai oletko vain joku täysin ulkopuolelta?
Ihan ulkopuolinenkin tietää että oikeasti ”vanhat” ukot luulevat itsestään todellakin liikoja, se on melkein sairaus.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihan ulkopuolinenkin tietää että oikeasti ”vanhat” ukot luulevat itsestään todellakin liikoja, se on melkein sairaus.
Jos seurustelin aikuisen naisen kanssa ja suhde oli molemminpuolinen, en pitänyt sitä minään “liikoina luuloina”. Ulkopuolinen ei myöskään tiedä, mitä meidän välillämme oikeasti oli.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos seurustelin aikuisen naisen kanssa ja suhde oli molemminpuolinen, en pitänyt sitä minään “liikoina luuloina”. Ulkopuolinen ei myöskään tiedä, mitä meidän välillämme oikeasti oli.
Naisen kirjoitus laimennettunakin kertoo aika paljon.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Naisen kirjoitus laimennettunakin kertoo aika paljon.
Niin minustakin. Juuri siksi se tuntui niin oudolta ja rajulta kaiken sen jälkeen, mitä meidän välillä oli.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin minustakin. Juuri siksi se tuntui niin oudolta ja rajulta kaiken sen jälkeen, mitä meidän välillä oli.
Pääasia, että kaikki päättyi hyvin ja oikeudenmukaisesti. Voit jatkaa elämääsi hyvillä mielin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pääasia, että kaikki päättyi hyvin ja oikeudenmukaisesti. Voit jatkaa elämääsi hyvillä mielin.
Tuo on just sun tyylistä taas. Minä en halunnut että sinä lähdet ja jätät minut.
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
En kyllä koe, että tämä päättyi hyvin tai oikeudenmukaisesti. Juuri siksi tästä kirjoitan. Minä en halunnut että sinä jätät minut. Ymmärrätkö? Ap
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
On mielestäni aika raakaa tekstiä, ottaen huomioon että oltiin yhdessä aika pitkään tossa kesällä.Ei kannata uskoa ihan kaikkea. Nuo sanat tuskin ovat kyseisen naisen.
Mn - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei kannata uskoa ihan kaikkea. Nuo sanat tuskin ovat kyseisen naisen.
MnMitä muita kirjaimia ajattelit aloittajaäijä miksailla tänää tähän elämänkouluteatteriin?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
On mielestäni aika raakaa tekstiä, ottaen huomioon että oltiin yhdessä aika pitkään tossa kesällä.Oletko trollaava aloittajaäijä varma, ettei ollut sinun omalaatuista sadomasohenkistä esileikkiä tämä itse siteeraamasi kirjoitus? Vedetään kunnolla läskiksi tämä
- Anonyymi00008
Mene hoitoon.
- Anonyymi00009
Mitä hoitoa minä tarvitsen mielestäsi? Ap
- Anonyymi00022
Oon ollu jo ja toivottavasti ei tartte enää mennä👍sivusta
- Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oon ollu jo ja toivottavasti ei tartte enää mennä👍sivusta
Ei vaikuta siltä kun jankkaat täällä samoja asoita milloin miehenä ja välillä naisena. Hae parempi hoitopaikka.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei vaikuta siltä kun jankkaat täällä samoja asoita milloin miehenä ja välillä naisena. Hae parempi hoitopaikka.
Ei tartte. Hän huolehtii musta 👍
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kuka käski yksärinkertainen kiinnittää käytännössä koko uskottavuutensa aloittajaäijän jiisaagaan, sillä perusteella että sait päähäsi alkaa henkilöimään näitä kirjaimia mistä lie syystä? T
- Anonyymi00010
Tahdon olla varattu söpölle miehelle. Miehen tulee olla erittäin soma kasvoinen ja kaunis mies. Minulla on fetissini. Minkä minä sille mahdan. Mikäli tuonmoista joka on sporttinen ja muutenkin semmoinen ihanan oloinen mussu ei löydy niin pysyn runk karina.
- Anonyymi00017
Olet täysi vastakohta sille miehelle ja vielä mies 😄
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olet täysi vastakohta sille miehelle ja vielä mies 😄
Tuo ei ollut minun kirjoitus ollenkaan. Ap
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuo ei ollut minun kirjoitus ollenkaan. Ap
Se olikin miehen kirjoitus, nimensäkin paljasti.
- Anonyymi00013
huulirassvss niin voi lsittss nss drllsidtd yuunmifd olthdd
- Anonyymi00016
Ai se olit sinä, sitten en ihmettele.
- Anonyymi00015
JOo tätä ei olis pitänyt ikinä tapahtua. Anteeksi että tulin tänne palstalle! Poistun täältä nyt ikihyviksi. Ap
- Anonyymi00027
Menkää helevettiin humuvalehtelijat,te olisitte mielisairaala kamaa,sotkette kaikkien elämät,itte täällä kirjoitatte täyttä soopaa ja laitatte toisten kirjoittamiksi! Ihan oikeesti,hakekaa psykiatrista apua itsellenne e ja o,miehekkeet!
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Menkää helevettiin humuvalehtelijat,te olisitte mielisairaala kamaa,sotkette kaikkien elämät,itte täällä kirjoitatte täyttä soopaa ja laitatte toisten kirjoittamiksi! Ihan oikeesti,hakekaa psykiatrista apua itsellenne e ja o,miehekkeet!
Ei ole tapahtunut mitään tuollaista. Ikävä kun kuvittelet niin. Ap
- Anonyymi00023
joyrnkin minua v ähän hzdmiggzz kun jox gdeden pideniä jogsin ääniä jod häiriyfdrr jotsin ytyyö jokukin prlikszvdrfi yggytgyä Nofryh szseolina<..
- Anonyymi00026
Kaikki ne kivat yölliset kävelyt ja seikkailut. Se lukon jättäminenkin sillalle. Tilasin sormuksenkin. Ap
- Anonyymi00029
Olen ihan helvetin surullinen siitä miten minut jätit. 😥 Ap
- Anonyymi00028
UJ oakhib nwbee jtkkö eagaa yooia hiugubjub trergetdhyttyugub,,,
muyyzs niin pxrdmpi jodc on kunnoxcdcx niiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?146775- 57666
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25663Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27521Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭79459- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29411En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3400- 36392