Ei minua voi pakottaa hyväksymään venäläisiä.

Anonyymi-ap

Vaikka FB kunnialliset ja kunnanjohtaja sekä kaikki toiset ovat sitä mieltä, että venäläiset ovat parempia mitä suomalaiset!

He ovat itse hakeneet puolisonsa Venäjältä ja KUNNANJOHTAJA on itse hakenut virkaan.
Inarin kunnanvaltuustossa ja hallituksessa olevat ovat ITSE PÄÄTTÄNEET SUOMALAISTEN, SAAMELAISTEN JA KOLTTIEN KANSSA, että VENÄLÄISET OVAT HYVIÄ INARIN KUNTALAISIA JA ME RAKASTETAAN HEITÄ KUNTALAISINA SEKÄ YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN PRESIDENTTI PUTIN ON MEIDÄNKIN PRESIDENTTI!

Minä kunniaton Holo sentään ymmärsin RÄKYTTÄÄ FB:SSÄ niin sain KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION!

Minua ette SAATANAN HULLUT MANIPULOI RAKASTAMAAN PUTINISTEJA!

Inarin kunnan nimeksi pitäs vaihtaa ” PIKKU RYSLANDIA” niin lopetatte VALEHTELUN!

18

82

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Teiän täytys pääst niist persuista eroon .

• Anonyymi00002

Venäläiset ovat YHTEISKUNTA KELPOISIA ihmisiä jotka VAIN TAPPAA UKRAINASSA UKRANAILAISIA!

Yhet hullut kävi oikein hakemassa UKRAINALAISIA SUOMEEN, koska he rakastavat UKRAINALAISIA JA JÄTTIVÄT HEIDÄTKIN HEITTEELLE SUOMESSA JA SUOMEN VALTIO JOUTUU HEISTÄ HUOLEHTIMAAN!

ANNI VUOHIJOKI OIKEIN LÄÄKÄRINÄ LÄHTI PELASTAMAAN SUOMESTA UKRAINALAISIA PEIPON LAURAN KANSSA JA JÄTTIVÄT KAIKKI HEITTEELLE JA VENÄLÄISTEN TAPETTAVAKSI!

ANNI VUOHIJOKI JA LAURA PEIPPO OVAT MOLEMMAT ASUNEET INARIN KUNNASSA JA IVALOSSA!
      LAURA PEIPPO ON FB KUNNIALLISEN VENÄLÄISEN ALEKSANTERI SUUREN ENTINEN MORSIAN!
      HE MAKASIVAT SIELLÄ PESULAN YLÄKERRASSA SIINÄ HUONEESSA JOKA ON HETI SIINÄ PORTAIDEN VIERESSÄ LUSIKASSA!
      Minä olin menossa toimistoon laskemaan palkkoja ja en voinu olla näkemättä!
      Minä kävin katsomassa pesulan puolella, että ketkä siellä on oikein töissä.
      Kysyin, että : Kenen morsian tuolla reva levällään makaa yläkerrassa?
      He sano minulle, että : TOPIN MORSIAN!
      Minä menin Topille sanomaan, että : NYT VIET HELEVETTIIN TUON MORSIAMMEN TÄÄLTÄ MAKAAMASTA!
      Topi lähti juoksemaan ja huusi minulle, että : Vittu ei varmasti ole minun morsian vaan se on ALEKSANTERIN MORSIAN!
      Minä sanoin Topille, että : Voi vitun Aleksanteri teki teistä venäläisiä huoria kaikista ja olisitte perkele pitäneet huolen, ettei Aleksanteri morsiammia tänne tuo töihin!

En minä ollut työntekijöiden kanssa YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan YHDENVERTAINEN!

Aleksanterin oma äiti ja hänen uusi ihana SUOMALAINEN MIEHENSÄ OLIVAT ALEKSANTERIN SUOMEEN TUONEET!

• Anonyymi00003

Minä olin yö-vuorossa viikon silloin, kun Arvelin Konsta tuli pesulaan töihin ja leuhotti minulle, että hän on päässy POLIISI KOULUUN ja hän pidättää minut ensimmäisenä!

Eipä ole KONSTAAPELI ARVELIINIÄ NÄKYNYT PIDÄTTÄMÄSSÄ!

Ei ole ollut poliisina paikalla silloinkaan, kun minut on pysäytetty ja oikein POLIISIEN PÄÄLLIKKÖ NÄYTTÄNY SORMELLA, että : TÄSSÄ HÄN ON!
        Poliisi tuli ja kysy, että : Miksi sinut on pysäytetty?
        Vastasin, että : EI MINUA OLE PYSÄYTTE VAAN MINÄ PYSÄHDYIN ITSE JA PÄÄLLIKKÖ TULI MONTA MINUUTTIA PERÄSSÄ!
        Ei Poliisien Päällikkökään ollut sanonut poliiseille syytä!
        Poliisi otti minun ajokortin, mutta minä olin pysähtynyt itse ja sanoin hänelle, että : Minä olen kotia menossa, koska minä olen aamusta asti Saariselällä siivoamassa joten minulla VÄSYTTÄÄ!
        Minä toimin oikein, kun pysähdyin vähäksi aikaa enkä jatkanut ajamista väsyneenä.

Poliisien päällikkö ajo Saariselällä minua aamulla vastaan, kun menin Saariselälle.
        Minä vielä ihmettelin, että mikähän tuoki oikein on joka LAKKI PÄÄSSÄ AJELEE!
        Hän ajo siviili-autolla joten minä ajattelin, että joku turisti ajelee päissään siellä.

Minä lähdin pois Saariselältä töistä niin minä tajusin, kun hän muka pysäytti. Hän sano, että minun pitää odottaa, että poliiseja jotka tulee Ivalosta.
        Minä olin kuulemma valkosen viivankin päälle ajanut, mutta en jaksanut alkaa inttämään hänen kanssa aiheesta, että : Minähän olen pysähtynyt myös sen takia, koska on PASKA KELI, TUULEE JOTEN TÄMÄ AUTO HEILUU JA EDELLEENKIN OLEN AAMUSTA ASTI OLLUT TÖISSÄ JOTEN VITTU VÄSYTTÄÄ JOTEN PYSÄHDYIN SEN TAKIA ENKÄ SEN TAKIA, ETTÄ SINÄ PÄÄSET VITTUILEMAAN, KUN MINÄ TOIMIN OIKEIN!

Poliisit olivat Siirtolan asiakkaita. Siirtola hoiteli Poliisien MAJOJEN SIIVOUKSIA JA HÄN SANO AINA, että : MINÄ SIIVOAN ITTE POLIISIT!

Justus kyllä näki, että minä olin ITTE siivoamassa POLIISEJA JA RAJAVARTIJOITA POIS SIELTÄ YLÄVAARAN ANTERON TILOISTA!
        Ei näkyny Siirtolaa vaan oma äitini oli hän jota minä olin auttamassa!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minä olin yö-vuorossa viikon silloin, kun Arvelin Konsta tuli pesulaan töihin ja leuhotti minulle, että hän on päässy POLIISI KOULUUN ja hän pidättää minut ensimmäisenä!

Eipä ole KONSTAAPELI ARVELIINIÄ NÄKYNYT PIDÄTTÄMÄSSÄ!

Ei ole ollut poliisina paikalla silloinkaan, kun minut on pysäytetty ja oikein POLIISIEN PÄÄLLIKKÖ NÄYTTÄNY SORMELLA, että : TÄSSÄ HÄN ON!
        Poliisi tuli ja kysy, että : Miksi sinut on pysäytetty?
        Vastasin, että : EI MINUA OLE PYSÄYTTE VAAN MINÄ PYSÄHDYIN ITSE JA PÄÄLLIKKÖ TULI MONTA MINUUTTIA PERÄSSÄ!
        Ei Poliisien Päällikkökään ollut sanonut poliiseille syytä!
        Poliisi otti minun ajokortin, mutta minä olin pysähtynyt itse ja sanoin hänelle, että : Minä olen kotia menossa, koska minä olen aamusta asti Saariselällä siivoamassa joten minulla VÄSYTTÄÄ!
        Minä toimin oikein, kun pysähdyin vähäksi aikaa enkä jatkanut ajamista väsyneenä.

Poliisien päällikkö ajo Saariselällä minua aamulla vastaan, kun menin Saariselälle.
        Minä vielä ihmettelin, että mikähän tuoki oikein on joka LAKKI PÄÄSSÄ AJELEE!
        Hän ajo siviili-autolla joten minä ajattelin, että joku turisti ajelee päissään siellä.

Minä lähdin pois Saariselältä töistä niin minä tajusin, kun hän muka pysäytti. Hän sano, että minun pitää odottaa, että poliiseja jotka tulee Ivalosta.
        Minä olin kuulemma valkosen viivankin päälle ajanut, mutta en jaksanut alkaa inttämään hänen kanssa aiheesta, että : Minähän olen pysähtynyt myös sen takia, koska on PASKA KELI, TUULEE JOTEN TÄMÄ AUTO HEILUU JA EDELLEENKIN OLEN AAMUSTA ASTI OLLUT TÖISSÄ JOTEN VITTU VÄSYTTÄÄ JOTEN PYSÄHDYIN SEN TAKIA ENKÄ SEN TAKIA, ETTÄ SINÄ PÄÄSET VITTUILEMAAN, KUN MINÄ TOIMIN OIKEIN!

Poliisit olivat Siirtolan asiakkaita. Siirtola hoiteli Poliisien MAJOJEN SIIVOUKSIA JA HÄN SANO AINA, että : MINÄ SIIVOAN ITTE POLIISIT!

Justus kyllä näki, että minä olin ITTE siivoamassa POLIISEJA JA RAJAVARTIJOITA POIS SIELTÄ YLÄVAARAN ANTERON TILOISTA!
        Ei näkyny Siirtolaa vaan oma äitini oli hän jota minä olin auttamassa!

FB kunniallinen venäläinen Aleksanteri SUURI uhkaili minua kunniatonta Holoa TOKMANNILLA Arvelinin Konstalla ja sano, että : Joudut kohta Konstan kanssa töihin!
        Tuon jälkeen minä sanoin Aleksanteri Suurelle, että : Olet Venäjän pettäjä ja luuletko, että Suomessa suostun kunnioittamaan VENÄLÄISIÄ jotka tietoisesti MURHAA UKRAINASSA UKRAINALAISIA!

Keskustelussa kävi selväksi, että : Konsta Arvelinkin on venäläisen ystävänsä Aleksanteri Suuren PUOLUSTAJA niin, kuin kaikki muutkin FB kunnialliset!
        Venäläisen Aleksanteri Suuren kaveri oli minun puolella siinä keskustelussa, koska VENÄLÄINEN ALEKSANTERI SUURI HAUKKU MEIDÄT MOLEMMAT HULLUIKSI TOKMANNILLA KAUPASSA!

Minä sanoin, että : Sinun paikka on Venäjällä vankilassa eikä Suomessa, koska uhkailet syyttömiä ihmisiä POLIISITARKASTAJALLA!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

FB kunniallinen venäläinen Aleksanteri SUURI uhkaili minua kunniatonta Holoa TOKMANNILLA Arvelinin Konstalla ja sano, että : Joudut kohta Konstan kanssa töihin!
        Tuon jälkeen minä sanoin Aleksanteri Suurelle, että : Olet Venäjän pettäjä ja luuletko, että Suomessa suostun kunnioittamaan VENÄLÄISIÄ jotka tietoisesti MURHAA UKRAINASSA UKRAINALAISIA!

Keskustelussa kävi selväksi, että : Konsta Arvelinkin on venäläisen ystävänsä Aleksanteri Suuren PUOLUSTAJA niin, kuin kaikki muutkin FB kunnialliset!
        Venäläisen Aleksanteri Suuren kaveri oli minun puolella siinä keskustelussa, koska VENÄLÄINEN ALEKSANTERI SUURI HAUKKU MEIDÄT MOLEMMAT HULLUIKSI TOKMANNILLA KAUPASSA!

Minä sanoin, että : Sinun paikka on Venäjällä vankilassa eikä Suomessa, koska uhkailet syyttömiä ihmisiä POLIISITARKASTAJALLA!

En edes sanonut, että : Minäkö sanon minulle omalle miehelleni Justukselle, että sinä ja Arvelinin Konsta uhkailette minua hyvinä ystävinä niin Justus tulee ja kysyy, että EIKÖ POLIISITARKASTAJA ARVELIN MUUALTA ENÄÄN YSTÄVIÄ LÖYDÄ, KUIN VENÄJÄLTÄ JOIDEN KANSSA ALKAA VITTUILEMAAN MINUN OMALLE VAIMOLLE!

En ole noin RAUKKAMAINEN, että ensimmäisenä menen sanomaan omalle miehelleni, että : Venäläinen alko vittuilemaan ja uhkailemaan Poliisi tarkastaja Konsta Arvelinilla minua ja sinäki joudut POLIISINA JA RAJAVARTIJANA KUSEEN HEIDÄN TAKIA, koska minä naisena vain sanoin niin, kuin ASIAT ON JA VENÄLÄINEN INTTI VASTAAN!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En edes sanonut, että : Minäkö sanon minulle omalle miehelleni Justukselle, että sinä ja Arvelinin Konsta uhkailette minua hyvinä ystävinä niin Justus tulee ja kysyy, että EIKÖ POLIISITARKASTAJA ARVELIN MUUALTA ENÄÄN YSTÄVIÄ LÖYDÄ, KUIN VENÄJÄLTÄ JOIDEN KANSSA ALKAA VITTUILEMAAN MINUN OMALLE VAIMOLLE!

En ole noin RAUKKAMAINEN, että ensimmäisenä menen sanomaan omalle miehelleni, että : Venäläinen alko vittuilemaan ja uhkailemaan Poliisi tarkastaja Konsta Arvelinilla minua ja sinäki joudut POLIISINA JA RAJAVARTIJANA KUSEEN HEIDÄN TAKIA, koska minä naisena vain sanoin niin, kuin ASIAT ON JA VENÄLÄINEN INTTI VASTAAN!

FB kunniallisen venäläisen Aleksanteri Suuren kaveri oli sentään Inarin saamelainen ja ihan varmasti todistaa, että Tokmannilla uhkas Konstalla minua ja haukku meitä molempia HULLUIKSI!

Oli FB kunniallinen Siirtolan Rainerikin siellä, mutta EI EDES PUOLUSTANUT MEITÄ EIKÄ PUUTTUNUT KOKO ASIAAN!

Minua kunniatonta Holoa alko TÖNIMÄÄN KAUPASSA ELI PUOLUSTI VENÄLÄISTÄ!

Minun oma äitini sano minulle, että : Tuu pois sieltä, koska tuohan on hengenvaarallinen ihminen.
        Minä sanoin omalle äidilleni, että : Tuohan on Siirtolan Raineri ja eihän KUNNIALLINEN IHMINEN VOI KÄYDÄ NAISEN PÄÄLLE NIIN, kuin joka BRUTAALI BARBAARI!

Ei Justus kyllä Siirtolaan kajoa vaan Titta Rasmus saa kunnian hoitaa Siirtolan, koska Justus ei saa minun omana miehenä puuttua asioihin.
        Hän on itsekkin RIKOKSEN UHRI SILLOIN JOS MINÄ OLEN HÄNEN OMANA VAIMONA JOUTUNUT RIKOKSEN KOHTEEKSI!

Ei me olla minun kunniattoman Holon tietojen mukaan erottu, koska jos oltais niin Justus oli lähtenyt minulle kirjeellä tiedon, että : Meidän suhde on päättänyt ja minä muutan Venäjälle, koska oot ihan sekasin ja häpeän olla SUOMALAINEN TURJAKE! Venäjällä olen sentään suomalainen FINSKI BARUSKI!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

FB kunniallisen venäläisen Aleksanteri Suuren kaveri oli sentään Inarin saamelainen ja ihan varmasti todistaa, että Tokmannilla uhkas Konstalla minua ja haukku meitä molempia HULLUIKSI!

Oli FB kunniallinen Siirtolan Rainerikin siellä, mutta EI EDES PUOLUSTANUT MEITÄ EIKÄ PUUTTUNUT KOKO ASIAAN!

Minua kunniatonta Holoa alko TÖNIMÄÄN KAUPASSA ELI PUOLUSTI VENÄLÄISTÄ!

Minun oma äitini sano minulle, että : Tuu pois sieltä, koska tuohan on hengenvaarallinen ihminen.
        Minä sanoin omalle äidilleni, että : Tuohan on Siirtolan Raineri ja eihän KUNNIALLINEN IHMINEN VOI KÄYDÄ NAISEN PÄÄLLE NIIN, kuin joka BRUTAALI BARBAARI!

Ei Justus kyllä Siirtolaan kajoa vaan Titta Rasmus saa kunnian hoitaa Siirtolan, koska Justus ei saa minun omana miehenä puuttua asioihin.
        Hän on itsekkin RIKOKSEN UHRI SILLOIN JOS MINÄ OLEN HÄNEN OMANA VAIMONA JOUTUNUT RIKOKSEN KOHTEEKSI!

Ei me olla minun kunniattoman Holon tietojen mukaan erottu, koska jos oltais niin Justus oli lähtenyt minulle kirjeellä tiedon, että : Meidän suhde on päättänyt ja minä muutan Venäjälle, koska oot ihan sekasin ja häpeän olla SUOMALAINEN TURJAKE! Venäjällä olen sentään suomalainen FINSKI BARUSKI!

Minä kunniaton Holo olen jo 8 kertaa TODISTANUT KUNNIOITA LOUKKAAMALLA FB:SSÄ, että SUOMEN JA INARIN KUNNAN SUURIN ONGELMA ON SUOMALAINEN JOKA ON SYNTYNYT SUOMEEN, INARIN KUNTAAN JA IVALON KYLÄÄN!

Minäkin olisin hyvä ihminen ja KUNNIALLINEN NAINEN JOS OMA ÄITINI/ISÄNI OLIS VENÄLÄINEN, RUOTSALAINEN, NORJALAINEN, PUOLALAINEN, TURKKILAINEN, AFGAANI TAI JOKU MUU VASTAAVA!

Ollaan vittu SUOMALAISIA JOTKA OLLAAN SYNNYTTY SUOMESSA JA VIELÄ INARIN KUNNASSA SEKÄ IVALOSSA/KAAMASESSA!

Hävettää kyllä, mutta onneksi EI SENTÄÄN ASUTA KAAMASESSA JA ENKÄ OLE SUOSTUNUT EDES KÄYMÄÄN SEN JÄLKEEN, KUN OLTIIN YKS VIIKONLOPPU TYTTÄRENI KANSSA JOKA KÄY HOLOJEN JA SIETIÖIDEN SUVUN KUNNIAN PÄÄLLE SEKÄ MUIDEN FB KUNNIALLISTEN!

Isänsä oli tuonut myös VENÄJÄLTÄ ITSELLEEN VAIMON josta hän oli eronnut ja hänen nykyisen vaimonsa mielestä venäläinen jonka ex-mies oli tuonut on yhtä kunniallinen nainen mitä hän on, mutta minä ja tyttäreni käydään Holoina koko HOLOJEN SUVUN KUNNIAN PÄÄLLE, koska me ollaan molemmat suomalaisia jotka ollaan synnytty Suomessa, Inarin kunnassa ja Ivalon kylässä!
        Ivalossa ei voinut synnyttää joten me oltiin Torniossa ex-mieheni kotona sen aikaa, että menen synnyttämään Kemiin ja palataan kotia takaisin Ivaloon!
        Tuokin loukkasi Holojen ja Sietiön suvun kunniaa niin, kuin sekin että minä menin HOLON kanssa naimisiin koska hän itse vinku minua vaimokseen!

Hävettää jo sekin, että olen yleensäkin SEKAANTUNUT TUOHON SUKUUN JOSSA SYNTYMINENKIN LOUKKAA KUNNIOITA!

• Anonyymi00008

"Venäläiset ovat YHTEISKUNTA KELPOISIA ihmisiä jotka VAIN TAPPAA UKRAINASSA UKRANAILAISIA!"

Ja erityisen yhteiskuntakelpoisia venäläiset ovat siinä, kun he tapattavat ukrainalaisilla toisia venäläisiä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä kunniaton Holo olen jo 8 kertaa TODISTANUT KUNNIOITA LOUKKAAMALLA FB:SSÄ, että SUOMEN JA INARIN KUNNAN SUURIN ONGELMA ON SUOMALAINEN JOKA ON SYNTYNYT SUOMEEN, INARIN KUNTAAN JA IVALON KYLÄÄN!

Minäkin olisin hyvä ihminen ja KUNNIALLINEN NAINEN JOS OMA ÄITINI/ISÄNI OLIS VENÄLÄINEN, RUOTSALAINEN, NORJALAINEN, PUOLALAINEN, TURKKILAINEN, AFGAANI TAI JOKU MUU VASTAAVA!

Ollaan vittu SUOMALAISIA JOTKA OLLAAN SYNNYTTY SUOMESSA JA VIELÄ INARIN KUNNASSA SEKÄ IVALOSSA/KAAMASESSA!

Hävettää kyllä, mutta onneksi EI SENTÄÄN ASUTA KAAMASESSA JA ENKÄ OLE SUOSTUNUT EDES KÄYMÄÄN SEN JÄLKEEN, KUN OLTIIN YKS VIIKONLOPPU TYTTÄRENI KANSSA JOKA KÄY HOLOJEN JA SIETIÖIDEN SUVUN KUNNIAN PÄÄLLE SEKÄ MUIDEN FB KUNNIALLISTEN!

Isänsä oli tuonut myös VENÄJÄLTÄ ITSELLEEN VAIMON josta hän oli eronnut ja hänen nykyisen vaimonsa mielestä venäläinen jonka ex-mies oli tuonut on yhtä kunniallinen nainen mitä hän on, mutta minä ja tyttäreni käydään Holoina koko HOLOJEN SUVUN KUNNIAN PÄÄLLE, koska me ollaan molemmat suomalaisia jotka ollaan synnytty Suomessa, Inarin kunnassa ja Ivalon kylässä!
        Ivalossa ei voinut synnyttää joten me oltiin Torniossa ex-mieheni kotona sen aikaa, että menen synnyttämään Kemiin ja palataan kotia takaisin Ivaloon!
        Tuokin loukkasi Holojen ja Sietiön suvun kunniaa niin, kuin sekin että minä menin HOLON kanssa naimisiin koska hän itse vinku minua vaimokseen!

Hävettää jo sekin, että olen yleensäkin SEKAANTUNUT TUOHON SUKUUN JOSSA SYNTYMINENKIN LOUKKAA KUNNIOITA!

Kehtas vielä nykyinen FB KUNNIALLINEN ROUVA HOLO ROUVA NIVASALONA AIKOINAAN KYSYÄ MINULTA, KUN MINÄ OLIN ROUVA HOLO, että : PALJOKO SINUN ÄO ON? MINÄ TEIN ÄO TESTIN JA MINUN ÄO ON 124 ( jos oikein muistan tuon keskustelun vielä)!
        Minä vastasin ROUVA HOLONA, että : Jos oikein muistan niin minun ÄO oli 189 työvoimatoimiston ammatinvalinnan testissä!

Minun piti lähteä opiskelemaan, mutta työvoimatoimisto laitto töihin, koska minähän olin tietenkin ÄLYKKÄÄMPI MITÄ VIITASEN TUULA JOKA OLI TYÖVOIMATOIMISTON JOHTAJANA TUOHON AIKAAN IVALOSSA!
        Tuohan kyllä NAAPUREIDEN PAPEREITA LUKI VAIKKA HÄNELLÄ EI OLLUT EDES OIKEUTTA!
        Onkohan hän ikinä edes käynyt töissäkään muualla, kuin työvoimatoimistossa KYYKYTTÄMÄSSÄ INARIN KUNNAN TYÖTTÖMIÄ!
        Työllistämisvaroilla piti työllistää kaikki, mutta en minä ainakaan saanut VAKITUISTA VIRKAA VAIKKA TYÖLLISTÄMISVAROILLA OLI TARKOITUS OPETTAA TYÖHÖN JA SEN JÄLKEEN PITI VAKINAISTAA TYÖNTEKIJÄT!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kehtas vielä nykyinen FB KUNNIALLINEN ROUVA HOLO ROUVA NIVASALONA AIKOINAAN KYSYÄ MINULTA, KUN MINÄ OLIN ROUVA HOLO, että : PALJOKO SINUN ÄO ON? MINÄ TEIN ÄO TESTIN JA MINUN ÄO ON 124 ( jos oikein muistan tuon keskustelun vielä)!
        Minä vastasin ROUVA HOLONA, että : Jos oikein muistan niin minun ÄO oli 189 työvoimatoimiston ammatinvalinnan testissä!

Minun piti lähteä opiskelemaan, mutta työvoimatoimisto laitto töihin, koska minähän olin tietenkin ÄLYKKÄÄMPI MITÄ VIITASEN TUULA JOKA OLI TYÖVOIMATOIMISTON JOHTAJANA TUOHON AIKAAN IVALOSSA!
        Tuohan kyllä NAAPUREIDEN PAPEREITA LUKI VAIKKA HÄNELLÄ EI OLLUT EDES OIKEUTTA!
        Onkohan hän ikinä edes käynyt töissäkään muualla, kuin työvoimatoimistossa KYYKYTTÄMÄSSÄ INARIN KUNNAN TYÖTTÖMIÄ!
        Työllistämisvaroilla piti työllistää kaikki, mutta en minä ainakaan saanut VAKITUISTA VIRKAA VAIKKA TYÖLLISTÄMISVAROILLA OLI TARKOITUS OPETTAA TYÖHÖN JA SEN JÄLKEEN PITI VAKINAISTAA TYÖNTEKIJÄT!

Eli onko FB KUNNIALLISET MUUALTA IVALOON MUUTTANEET SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN IDIOOTTI IVALOLAINEN JA HE OVAT JOTAIN SUPER NEROJA!

He ovat sentään käynyteet KOULUJAKIN JA EIVÄTKÄ OLE OPPINEET KYLLÄ MITÄÄN, MUTTA VÄITTÄVÄT TUONEENSA ÄLYYKYYDEN IVALOON JA INARIN KUNTAAN!

Toiset sentään synnytään Ivaloon ivalolaisina ÄLYKKÄINÄ niin FB KUNNIALLISET OIKEIN OPISKELEVAT NIIN VOIVAT MUUTTAA IVALOON PÄTEMÄÄN ÄLYKKYYDELLÄ!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eli onko FB KUNNIALLISET MUUALTA IVALOON MUUTTANEET SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ KUNNIATON HOLO OLEN IDIOOTTI IVALOLAINEN JA HE OVAT JOTAIN SUPER NEROJA!

He ovat sentään käynyteet KOULUJAKIN JA EIVÄTKÄ OLE OPPINEET KYLLÄ MITÄÄN, MUTTA VÄITTÄVÄT TUONEENSA ÄLYYKYYDEN IVALOON JA INARIN KUNTAAN!

Toiset sentään synnytään Ivaloon ivalolaisina ÄLYKKÄINÄ niin FB KUNNIALLISET OIKEIN OPISKELEVAT NIIN VOIVAT MUUTTAA IVALOON PÄTEMÄÄN ÄLYKKYYDELLÄ!

He eivät ole ymmärtäneet, että muualta Ivaloon ja Inarin kuntaan muuttaneet EI SAA HALVEKSUA PAIKALLISVÄESTÖÄ ELI HEIDÄN PITÄÄ SUVAITA IVALOSSA IVALOLAINEN IVALOLAISENA!

Jos on itse TOIVONIEMESTÄ SYNTYJÄÄN NIIN EI VOI ALKAA VAATIMAAN KUNNIOITUSTA IVALOLAISELTA JA SAMALLA HALVEKSUA KAIKKIA IVALOLAISIA!

Ei opettajatkaan saa pitää Ivalossa ivalolaisia itseään tyhmempinä vaan heidän tehtävä on ollut TUKEA IVALOLAISIA niin me ollaan opittu käyttämään ÄLYKKYYTTÄ!

Aivojen käyttö on ollut aina suotavaa ja nyt varsinkin, kun KUNNIOTUSTA ON ALETTU VAATIMAAN PERUSTEILLA JOILLA SELVÄSTI HALVEKSUTAAN MEITÄ IVALOLAISIA JOTKA OLLAAN SUOMALAISIA!

Kyllä SUOMALAISET KELPAA POLIISEINA JA RAJAVARTIJOINA HEILLEKIN AVUKSI, kun ITSE OVAT KUSSEET JA PASKONEET OMAT JA TOISTENKIN MUROT!
        Oikein TOIVONIEMESTÄ MUUTTANEINA ÄLYKKÖINÄ!

Tuo on kyllä Suomen valtion ja Inarin kunnan suurimpia VIRHEITÄ LAKKAUTTAA TOIVONIEMI JA PÄÄSTÄÄ HEIDÄT IVALOON ASUMAAN!

• Anonyymi00013

Juvasmaan Miia oli inarilaisiin rakastunut ja yks näistä alko mulle valittamaan.
        Minä lähin kävelemään eli ilmotin omalla TYYLILLÄNI, että MINÄ EN VITTU KYLLÄ PUUTU TÄHÄN ASIAAN!

Nuo alko mulkoilemaan kaikki minua, koska he ei tienneet kuka minä oon.
        Kyllä heille jossain vaiheessa avautui, että kuka minä olen.
        Ei me olla heidän kanssa edes keskusteltu aiheesta, että kuka on loukannut ja kenen kunniaa!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Juvasmaan Miia oli inarilaisiin rakastunut ja yks näistä alko mulle valittamaan.
        Minä lähin kävelemään eli ilmotin omalla TYYLILLÄNI, että MINÄ EN VITTU KYLLÄ PUUTU TÄHÄN ASIAAN!

Nuo alko mulkoilemaan kaikki minua, koska he ei tienneet kuka minä oon.
        Kyllä heille jossain vaiheessa avautui, että kuka minä olen.
        Ei me olla heidän kanssa edes keskusteltu aiheesta, että kuka on loukannut ja kenen kunniaa!

Pienessä kylässä jossa käy ympäri Suomen matkailijoita jotka ovat suomalaisia oppivat kyllä hyvin nopeaa tuntemaan PAIKALLISET ja näin ne JUTUT LÄHTEE LEVIÄMÄÄN YMPÄRI SUOMEN, koska yks JUVASMAAN MIIA ON IHAN ITSE OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN MUUTTANUUT IVALOON JA PÄISSÄÄN SAANUT TEHDÄ MITÄ HUVITTAA!

Minä kunniaton Holo en ole tuollaisten Juvasmaan Miiojen kaveri joilla EI OLE MINKÄÄNLAISIA KÄYTÖSTAPOJA, mutta ystäviä sekä kavereita hänellä kyllä riittää joiden mielestä Juvasmaan Miia on KUNNIALLINEN SEKÄ ESIMERKILLINEN NAINEN JA ÄITI OLLUT AINA!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Pienessä kylässä jossa käy ympäri Suomen matkailijoita jotka ovat suomalaisia oppivat kyllä hyvin nopeaa tuntemaan PAIKALLISET ja näin ne JUTUT LÄHTEE LEVIÄMÄÄN YMPÄRI SUOMEN, koska yks JUVASMAAN MIIA ON IHAN ITSE OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN MUUTTANUUT IVALOON JA PÄISSÄÄN SAANUT TEHDÄ MITÄ HUVITTAA!

Minä kunniaton Holo en ole tuollaisten Juvasmaan Miiojen kaveri joilla EI OLE MINKÄÄNLAISIA KÄYTÖSTAPOJA, mutta ystäviä sekä kavereita hänellä kyllä riittää joiden mielestä Juvasmaan Miia on KUNNIALLINEN SEKÄ ESIMERKILLINEN NAINEN JA ÄITI OLLUT AINA!

JUVASMAAN MIIA EI OLE MINUN KUNNIATTOMAN HOLON KANSSA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN IVALOLAISENA!

Hän edustaa muualta Ivaloon muuttaneita NAISIA, mutta FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HÄN ON KUNNIALLINEN NAINEN.
        He ovat yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertaisia kaikki jotka ovat muualta muuttaneet Ivaloon sekä Inarin kuntaan!

Minun ei tarvi, kuin keskittyä itseeni ja minä olen syntynyt Inarin kunnassa ja Ivalon kylässä!
        Ivalolaisena keskityn vain Ivaloon, koska minähän se olen syyllinen siihenkin, että JUVASMAAN MIIA ON IVALOON TULLUT OPISKELEMAAN HOITAJAKSI JA JÄÄNYT TÄNNE ASUMAAN!

Meiltä jos olis kysytty, että : Sopiiko, että Juvasmaan Miia jää Ivaloon ja Inarin kuntaan asumaan sekä alkaa työkseen hoitamaan Inarin kunnan vanhuksia!?

Ei olis kyllä SOPINUT, mutta EIPÄ MEILTÄ IVALOLAISILTA KOSKAAN KYSYTÄ MITÄÄN VAAN MEIDÄN PUOLESTA TOISET PÄÄTTÄÄ ASIOISTA!

He jotka ovat päättäneet ovat myös velvollisia huolehtimaan, ettei Ivalossa pilata ivalolaisten maineita ja väitetä, että me LOUKATAAN HEIDÄN KUNNIOITA!

• Anonyymi00014

Kyllä suomalaiset aina tyhmyydessä venäläiset päihittää.

• Anonyymi00017

Oletko niille ketä aina haukut kateellinen kauneudesta,kateellinen heidän koulutuksista,heidän perheistään siittä että eiväg asu vanhojen vanhempien kans ja siittä että he ovat terveitä???vai miksi haukut ihmisiä ketä et edes tunne!!!oletko koskaan edes puhunut edes heidäb kans?

• Anonyymi00019

En ole vaan kunnioitan FB kunniallista joka väitti, että minä olen HAUKKUNUT KAIKKI!

En ollut haukkunut vaan minä vain hain heidän FB kuvia jotka itse levittelivät omassa FB profiilissa itsestään kuvia jotka loukkasi minun sekä monen kunniaa!

Inarin kunta on ollut TARKKAILUN alla, koska SAKÄ TEKI YK:HON SAAMELAISTEN IHMISOIKEUKSISTA ILMOITUKSEN!

Minulla oli jo kunnian loukkaus tuomio tullut FB:STÄ joten minä ilmotin, että : Minä lähen suosiolla kunnian loukkaus sakko vangiksi vankilaan niin EIVÄT SOTKE MINUA AINAKAAN TUOHON SAKÄ:N SAAMELAISTEN IHMISOIKEUS ASIAAN JONKA HE OVAT VIENEET YK:HON!

Saamelaisia on myös Venäjällä ja SAKÄ on hoitamassa myös Venäjän saamelaisten oikeuksia Suomesta sekä kiinalaisten Kiinassa!

En varmasti ole paskonut mitään vaan pyrkinyt eroon tuosta PASKASTA!

Saamelaiset ovat suomalaistenkin kanssa naimissa ja he voivat ottaa koko Suomen HUOSTAAN!
        Minä kunniaton Holo olen varmaan ainut jota eivät voi ottaa HUOSTAAN, koska kävin kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa!

Ei tästä ole mitään hyötyä, että minä toistuvasti käyn kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa, koska ei asiat muut miksikään!

SAKÄ hoitaa yksin tuota asiaa ja Suomen valtio tuskin saa mistää edes tietoa, että mistä he YK:N kanssa keskustelee!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En ole vaan kunnioitan FB kunniallista joka väitti, että minä olen HAUKKUNUT KAIKKI!

En ollut haukkunut vaan minä vain hain heidän FB kuvia jotka itse levittelivät omassa FB profiilissa itsestään kuvia jotka loukkasi minun sekä monen kunniaa!

Inarin kunta on ollut TARKKAILUN alla, koska SAKÄ TEKI YK:HON SAAMELAISTEN IHMISOIKEUKSISTA ILMOITUKSEN!

Minulla oli jo kunnian loukkaus tuomio tullut FB:STÄ joten minä ilmotin, että : Minä lähen suosiolla kunnian loukkaus sakko vangiksi vankilaan niin EIVÄT SOTKE MINUA AINAKAAN TUOHON SAKÄ:N SAAMELAISTEN IHMISOIKEUS ASIAAN JONKA HE OVAT VIENEET YK:HON!

Saamelaisia on myös Venäjällä ja SAKÄ on hoitamassa myös Venäjän saamelaisten oikeuksia Suomesta sekä kiinalaisten Kiinassa!

En varmasti ole paskonut mitään vaan pyrkinyt eroon tuosta PASKASTA!

Saamelaiset ovat suomalaistenkin kanssa naimissa ja he voivat ottaa koko Suomen HUOSTAAN!
        Minä kunniaton Holo olen varmaan ainut jota eivät voi ottaa HUOSTAAN, koska kävin kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa!

Ei tästä ole mitään hyötyä, että minä toistuvasti käyn kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa, koska ei asiat muut miksikään!

SAKÄ hoitaa yksin tuota asiaa ja Suomen valtio tuskin saa mistää edes tietoa, että mistä he YK:N kanssa keskustelee!

Eduskunnan keskustelussa Lapin kansanedustaja Markus Lohi mainitsi tuosta ja Pääministeri Orpo alko nauramaan, koska Markus Lohi sanoi, että : KETÄÄN EI JÄTETÄ!

Valitettavasti LAPIN KANSANEDUSTAJA USKOVAINEN MIES VALEHTELI PÄIN NAAMAA, KOSKA SUOMI 100vuotta Vanhempi Panostaja HOLMA EI KYLLÄ TUOHON PORUKKAAN LIITY MILLÄÄN TAVALLA, KOSKA MINÄ EN OLE FB KUNNIALLINEN!

Mielummin vankeutta, kuin PALAA NOIHIN SOME PIIREIHIN JOISSA PITÄÄ RIKOLLISIA KUNNIOITTAA!

Kansankiihottajat KANSANEDUSTAJINAKIN PASKONEET KAIKKIEN MAINEET SUOMESSA!

FB kunnialliset syyttelee minua vaikka minä yritin saada asiaa käännettyä oikein niin he saivat aikaan sen, että Suomen Presidentti Stubb saa KUNNIAN ANTAA SELEKÄÄN MINULLA JA JUSTUKSELLE!

Jos hän ei anna niin hän syrjii meitä sekä loukkaa meidän kunnioita törkeästi!

Selekään pitää antaa sen takia, että SAADAAN TODISTE, että MEITÄ SUOMALAISIA TURJAKKEITA KALTOIN KOHDELLAAN SUOMESSA JA SAAMELAISET KOLTTIEN SEKÄ KARJALAISTEN KANSSA SYRJII MEITÄ SUOMEN ALKUPERÄISKANSANA!

Ei SAKÄ voi ajaa minun ihmisoikeus asioita, koska minä olen käynyt kunnian loukkaus sakko vankina ja minä olen ihmisoikeus rikoksen uhri tuosta syystä.

Minä voin edustaa SUOMALAISIA jotka ovat yhdenvertaisia minun kanssa!
        Suomi 100vuotta panostajan koulutus on se joka vaikuttaa siihen asiaan, mutta Justusksen virka vaikuttaa myös.

Minä en saa toimia Suomen valtiota vastaan, mutta SAKÄ:Ä ja KUNTAA VASTAAN SAAN, koska minua EI KIRJASTONJOHTAJA kyllä määrää!
        Kirjasto-auton kuljettajaksi olis pitäny alkaa ja ei tuo osaa itsekkään ajaa!
        Kuvan näin ja luin niin sehän olis saanut potkut Ranuan tai Posion kirjastosta mutta oli hakenut Inarin kuntaan ja irtisanonut itsensä niin oli säästynyt potkuilta!

Kunnanjohtaja otti ne vuorot, koska kirjastonjohtaja syrji suoraan ja ei hän ole edes huolehtinut TYÖTURVALLISUUDESTA!
        Kunnanjohtaja pärjää, kun on kirjastonjohtajan alaisena!

Kirjastonjohtajalla on kokoajan ollut velvotteita huolehtia työturvallisuudesta!
        Ei se ole mikään syy irtisanoutua tai vedota siihen, että EI MUKA OLE TIENNYT!

Jos ei tiedä niin tänne kannata tulla edes asumaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      50
      1178
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      84
      925
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      887
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      834
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      29
      795
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      197
      720
    7. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      697
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      42
      683
    9. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      25
      637
    10. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      24
      629
    11. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      122
      615
    12. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      602
    13. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      43
      586
    14. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      545
    15. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      520
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      79
      502
    17. 39
      485
    18. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      477
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      477
    Aihe