Milloin ufot puttuvat maapallon asioihin?

Anonyymi-ap

Miksi nämä jumalan asemassa olevat kaikkeen kykenevät eivät puutu ilmasto-ongelmiin, väkiluvun kasvuun, sotiin ym? Voisiko joku oman elämänsä Juhan Af Grann vastata tähän?

Jos jotkut pystyvät matkustamaan fyysisesti maapallolle niin teknologia on sellainen mikä menee kaiken fysiikan ja mielikuvituksen yli. Epäkohtien korjaamiset olisivat lasten leikkiä, samoin diktaattorien teloitukset, rauhaan pakottamiset ym. Mitään ei ole kuitenkaan koskaan tehty eikä tehdä koska olemme tällä pallolla täysin omissa oloissamme. Ei ole alieneita, ei jumalaa, ei ketään muita.

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Osa ufomiehistä ehkä puuttuu, osa ei ,maailman elämään.

Niillä voi olla erilaisia intressejä maapallon kohtaloon kuin ihmisillä.

..
      Ja jos sittenkin ollaan yksin vastuussa niin eikö se ole Aika hienoa ja suuri kunnia.

• Anonyymi00002

Huomenna tulloo uhvot.

• Anonyymi00003

Ehkä he puuttuvatkin. Ehkä juuri siitä syystä EU eliitti haluaa ydinsodan eurooppaan. Ehkä juuri siksi globalistieliitti haluaa tuhota ihmiskunnan. Ehkä eliitti on UFO:jen ohjauksessa.

• Anonyymi00004

Kuulostaa vähän gnostilaisilta arkonteilta.

• Anonyymi00005
      UUSI

Ovat jo puuttuneet! Trump on jo kertonut että Ukrainan sota pitää lopettaa ja keskittyä Alien sotaan!

• Anonyymi00012
        UUSI

Usahan suhtautuu alieneihin vihamielisesti, saapuvat sotajoukkojen kanssa alienien maahan pudonneelle alukselle, eristävät alueen ja aseilla osoittava alieneita.
        Usan mieliteko on saada ampuaalienit, kuten usa on muutoinkin osoittanut sotaisuutta eri puolilla maailmaa.

• Anonyymi00006
      UUSI

Vähän sama kuin kysyisi, milloin autot puuttuu meirän asioihin? Yhtä hullua..

• Anonyymi00007
      UUSI

Ne ovat jo yrittäneet, mutta koska ne kommunikoivat vain steppaamalla ja pieremällä, ne on tuhottu. Surullinen ongelma tiedonkulussa.

• Anonyymi00008
      UUSI

Öh... Miksi alienien pitäisi puuttua siihen? Minkä ihmeen takia toisesta autinkokunnasta tulleiden alienien pitäisi alkaa meidän ihmisten aiheuttamia sotkuja siivoamaan? Miksi se heidän vastuullaan olisi? Eihän alieneilla ole mitään elvollisuutta meitä auttaa vain huvin vuoksi. Jos me kerran ei itse vaivauduta pistämään tikkua ristiin itse aiheuttamamme ilmastonmuuoksen hillitsemiseksi, niin minkä ihmeen takia alienien pitäisi se tehdä? Just tyypillistä ihmisten ajattelua se, että alienien pitäisi tehdä se mitä me itse emme vaivaudu tekemään oman piittaamattomuutemme, iysekkyytemme, välinpitämättömyytemme ja oman edun tavottelumme takia. Eli meinaat siis, että ihmisten pitäs saada jatkaa nykysellä fossiilisten potttoaineiden polttamisen ja kasvihuonekasupäästöjen ilmakehään syytämisen linjalla, mutta alienien pitäs sitten siivota meidän aiheuttamamme sotku? Minkä takia niiden pitäs se tehä, jos me kerran itse emme vaivaudu omaa planeettaamme pelastamaan? Miksi jonkun muun kuin meiän itsemme pitäs se teheä?

Jos alieneita on maapallolla niin omien syidensä takiahan ne täällä on. Uteliaisuudesta tai halusta hyötyä maasta jotenkin. Pahimmillaan jopa halusta saada maa itselleen. On täysin epärealistista kuvitella, että jotkut alienit tulisi tänne vain auttaakseen meitä meidän sotkujemme siivoamisessa. Se on hölynpölyä. Avaruustus on järjettömän kallista alieneillekin, jote, jos niitä on täällä tai tulee tänne joskus niin ne haluavat jotenkin hyötyä siitä tänne tulosta. Kyse voi olla uteliaisuudesta ja tiedon halusta, mutta todennäkösesti kyse on myös maapallon resursseista ja itse maapallosta asuinpaikkana. Ei mikään alieniporukka lentele ympäriinsä vaan etsimässä kaikenkarvasia hulluja ydinaseita heiluttelevia apinoita, jotka on tuhoamassa ainoan planeettansa kasvihuonekaasupäästöillään. Ei mikään alieniporukka lentele valovuosien päähän vain sen takia, että huomaa jettä "hei, noi apinat tarttee apua selvästi, mennäänpä auttamaan.". Jos ne tänne tulee ne haluaa meistä ja maapallosta jotain ja pahimmillaan on pahat mielessä meidän kannaltamme.

• Anonyymi00009
        UUSI

Lisäksi alienithan voi hyötyä siitä, että me teemme itsestämme selvää itse aiheuttamallamme ilmastonmuutoksella, ydinaseilla tai muulla vastaavalla. Alienit voivat vain seurata sivusta kun me teemme itsestämme selvää. Alieneilla voi olla aikaa odottaa ja vain seurata sivusta meidän itsemurhaamme. Sitten kun aika on kypsä alienit voi ottaa planeetan haltuunsa. Miksi sisi tehdä mitään kun sivusta seuraaminen pudottaa planeetan heidän käsiinsä tai lonkeroihinsa muutenkin.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lisäksi alienithan voi hyötyä siitä, että me teemme itsestämme selvää itse aiheuttamallamme ilmastonmuutoksella, ydinaseilla tai muulla vastaavalla. Alienit voivat vain seurata sivusta kun me teemme itsestämme selvää. Alieneilla voi olla aikaa odottaa ja vain seurata sivusta meidän itsemurhaamme. Sitten kun aika on kypsä alienit voi ottaa planeetan haltuunsa. Miksi sisi tehdä mitään kun sivusta seuraaminen pudottaa planeetan heidän käsiinsä tai lonkeroihinsa muutenkin.

Ja alieneillehan voi olla etua siitä, että me omalla toiminnallamme lämmitämme maapalloa. Alienithan voi olla kotoisin kuumemmalta planeetalta. Eli jopa meidän usuttamisemme maapallon kuumentamiseen voi olla alienien edun mukasta eikä meidän ja nykyisen maapallon elämällä ole niinkään heille väliä sillon. Alienien intressit maapallon suhteen voi olla siis muut kuin meidän.

• Anonyymi00011
      UUSI

Avaruusotukset voivat olla sitä mieltä, että laji, joka ei itse pysty ongelmiaan ratkaisemaan ei ansaitse jäädä eloon. Joten he vain seuraavat meitä kuin labrarottia nähdäkseen mitä tapahtuu. Me voimme olla heille mielenkiintoinen kohde tutkittavaksi esimerkkinä alkeellisesta elämänmuodosta ja sen teknistymisen seurauksista. Lisäksi he voivat ajatella, että olemme liian alkeellisia, agressiivisuutemme takia arvaamattomia ja vaarallisia sekä kehittymättömiä, jotta meille voisi uskoa heidän tekniikkaansa. Ei sen takia mitä tekisimme sillä itsellemme vaan sen takia mitä tekisimme sillä muille. Mehän emme tule toimeen edes oman lajimme kanssa vaan olemme jopa kehittäneet ydinaseita oman lajimme edustajien tuhoamiseen. Mitä siis tekisimme saatuamme käsiimme avaruusotusten tekniikkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      58
      1412
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      27
      1030
    3. 78
      899
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      64
      778
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      754
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      722
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      685
    8. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      89
      680
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      11
      652
    10. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      636
    11. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    12. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      562
    13. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      559
    14. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      100
      558
    15. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      550
    16. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      33
      504
    17. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      503
    18. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      18
      492
    19. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36