FB kunnialliset, saamelaiset, koltat, romanit, karjalaiset sekä Inarin kunta ovat syyllistyneet ROTU-SYRJINTÄÄN!
Luin tästä uutisesta YLE:n sivulta ” YK:n rotusyrjintäkomitea kehottaa Suomea parantamaan saamelaisten oikeuksia ja mainitsee myös metsäsaamelaiset ”
Jarmo Siivikko on ilmoittanut YLE:N toimittajana, että YLE EI VALEHTELE ja Jarmo Siivikkohan edustaa Inarin kuntalaisia!
Onko tämä sitten hienoa, että minua kunniatonta Holoa ja omaa miestäni Justusta syrjitään Suomen alkuperäiskansana SUOMALAISINA TURJAKKEINA ja SAAMELAISET OVAT HAKENEET OIKEIN YK:LTA TUKEA!
Suomen valtion olis aihetta jo puuttua asiaan, koska minähän olen yksin ja vielä VIIMINEN suomalainen turjake.
Kaikki toiset Suomalaiset Turjakkeet on kadonneet ja mieheni Justus sentään ilmoitti minulle POLIISIEN läsnä ollessa, että : Kunnioita minua!
Minä suostuin, mutta eihän JUSTUKSESTA voinut tulla suomalaista turjaketta muuten, kuin alkamalla minun omaksi mieheksi!
Jos ottaa eron niin hän syyllistyy ROTU-SYRJINTÄÄ niin, kuin minun ex-miehetkin ovat tehneet!
Eihän me suomalaiset turjakkeet mitään ALKOHOLISTEJA JA VÄKIVALTA RIKOLLISIA OLLA!
ME OLLAAN RAUHAN IHMISIÄ ELI MEIDÄN ASE ON RAKKAUS JA MEILLÄ EI RAKKAUTTA PIDETÄ KAAPISSA!
ME KYLLÄ RAKASTETAAN TOISIAMME VAIKKA TOISET LUULEE, ETTÄ ME VIHATAAN TOISIAMME!
Me rakastetaan ELÄMÄÄKIN ja ollaan kiitollisia elämän pienistäkin asioista!
Kävin lukemassa noita rotu-syrjintä asioita.
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Minähän olen ENKELI ja ENKELEIDEN ELÄMÄT PERUSTUU RAUHAAN SEKÄ RAKKAUTEEN SUOMALAISINA TURJAKKEINA MYÖS!
Ihmiset jotka TUOMITSEE MEIDÄT SUOMALAISET TURJAKKEET TUOMITSEE YHDENVERTAISUUSLAIN MYÖS RAUHAN SEKÄ RAKKAUDEN ELI VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN SOTAA JA VIHAA JOKA JOHTAA IHMISKUNNAN TUHOON!
IRANI OLI YK-KOKOUKSESSA ILMOITTANUT, ETTÄ HEIDÄN MAAN SISÄISET ASIAT HE HOITAVAT ITSE JA HEIDÄN MAAN ASIOIHIN EI TARVI TOISTEN MAIDEN PUUTTUA!
He toimivat oikein, koska YK:N IHMISOIKEUSSOPIMUKSESSA MAINITAAN, ETTÄ JOKAISELLA MAALLA ON VELVOLLISUUS HOITAA OMAN MAAN KANSAN IHMISOIKEUDET KUNTOON!
Muiden maiden kansat syrjivät SUOMESSA MEITÄ SUOMALAISIA!
Ei me voida olla edes SUOMALAISIA, koska meiltä on SUOMALAISUUS VIETY!
Suomalaisuus viedään niinkin, että suomalainen tekee vaikka lapsen venäläisen kanssa niin lapsi EI OLE YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN ENÄÄN YHDENVERTAINEN SUOMALAISTEN KANSSA!
En olis ikinä edes mennyt suhteeseen SAAMELAISEN kanssa jossa olisin tiennyt, että ÄITINÄ PILAAN OMAN LAPSENI ELÄMÄN SILLÄ, ETTÄ HÄN ON SUOMALAINEN TURJAKE JONKA ISÄ ON SAAMELAINEN JA EI OSAA ISÄNÄ HOITAA OMAN LAPSENSA IHMISOIKEUKSIA!
MINÄ OLEN AINA OLLUT SUOMALAINEN JA MINUT ON KASVATETTU SUOMALAISEKSI!
Ei minua voi edes YK VELVOITTAA KÄÄNTYMÄÄN ITSEÄNI VASTAAN JA TUKEA SAAMELAISIA JOTKA POLKEE MINUN IHMISOIKEUKSIA!- Anonyymi00003
Meillä Suomen alkuperäiskansan suomalaisilla turjakkeilla on semmonenkin sääntö, että : HÄN JOKA PETTÄÄ OMAA PUOLIOSIAAN LOUKKAA KUNNIAA SEKÄ SYRJII OMAA PUOLISOAAN HÄNEN KANSSA JONKA KANSSA HÄN PETTÄÄ! EI SAA EROA, MUTTA MOLEMMAT JOUTUU MAKSAMAAN KUNNIAN LOUKKAUS SEKÄ SYRJINTÄ KORVAUKSIA!
Miehelläni Justuksella ON OLLUT OMA VAIMO SIITÄ ASTI, KUN MINÄ LÄHDIN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANGIKSI VANKILAAN!
Hän ei saa tehdä edes muiden naisten kanssa TYÖ-VUOROJA, koska HEIHIN EI VOI LUOTTAA!
Minun mieheni velvollisuus EI OLE POLIISINA EIKÄ RAJAVARTIJANA VIETTÄÄ TÖISSÄ AIKAA VIERAIDEN NAISTEN KANSSA JOTKA SYRJII JA LOUKKAA SUORAAN MINUN KUNNIAA!
Mieheni Justus näyttää nykyisin kaikkea muuta, kuin KOMEALTA SUOMALAISELTA TURJAKE MIEHELTÄ!
Ei tuo minua haittaa, koska minun mieheni ole mikään yleinen jakorasia ja toisten miesten NAISTEN PUOLUSTAJA!
Nyt pitää alkaa PILKKOMAAN, koska kyse on meidän SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN IHMISOIKEUKSISTA!
Mikkola ainakin lääkärinä on itse halunnut alkaa meidän SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN OMAKSI LÄÄKÄRIKSI ELI MEILLÄ ON PERUS ASIAT JO KUNNOSSA.
Meillä on RAJAVARTIJA, POLIISI SEKÄ LÄÄKÄRI.
Alue meiltä vielä puuttuu jonne voidaan alkaa perustamaan omia palveluita.
Eihän me tarvita, kuin kauppa, posti ja pankki sekä AUTOKORJAAMO JONKA KYLJESSÄ ON HUOLTO-ASEMA!
Näin me saadaan luotua alue jossa SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN IHMISOIKEUDET TOTEUTUU!
Meillä on luonnollisesti sama aate eli RAUHA JA RAKKAUS!
Ei sinne riitelijöitä haluta asumaan!
Kyllä sinne rakennetaan semmonen VIHAN PURKAMIS HALLI jonne voi mennä purkamaan KIUKKUA SEKÄ VITUTUSTA, koska sekin on vain hetkellinen tunne joka menee ohi yleensä noin 10-15 minuutissa!
Suomalaiset turjakkeet pyritään RAUHAN JA RAKKAUDEN AVULLA RATKOMAAN KONFLIKTI TILANTEITA!
Kyllä me ymmärretään sekin, että toisten on hyvin vaikea ymmärtää meitä!
Me ollaan ihmisiä jotka ollaan uskollisia omille puolisoille eli me ollaan SUOMALAISIA TURJAKKEITA JA OLLAAN SUOMELLE USKOLLISIA!
Esimerkiksi jos olisin saamelaisen miehen vaimo niin minun pitäis olla saamelaiselle uskollinen ja saamelaisen miehen suomalaiselle joten tässähän toimitaan omaa itseään vastaan!
Kyllä se riittää, että Koltta poliisi Holo ja Vasenius on KOLTAN SAAMELAISILLE USKOLLISIA!
Minullahan on kokemusta miten SAAMELAISELLE USKOLLISENA ASIASSA KÄY! Saamelainen kyllä petti minut, mutta aiempi oli pettänyt hänet ja vaatii minua kunnioittamaan häntä vaikka hän kyllä itse toimi väärin! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Meillä Suomen alkuperäiskansan suomalaisilla turjakkeilla on semmonenkin sääntö, että : HÄN JOKA PETTÄÄ OMAA PUOLIOSIAAN LOUKKAA KUNNIAA SEKÄ SYRJII OMAA PUOLISOAAN HÄNEN KANSSA JONKA KANSSA HÄN PETTÄÄ! EI SAA EROA, MUTTA MOLEMMAT JOUTUU MAKSAMAAN KUNNIAN LOUKKAUS SEKÄ SYRJINTÄ KORVAUKSIA!
Miehelläni Justuksella ON OLLUT OMA VAIMO SIITÄ ASTI, KUN MINÄ LÄHDIN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANGIKSI VANKILAAN!
Hän ei saa tehdä edes muiden naisten kanssa TYÖ-VUOROJA, koska HEIHIN EI VOI LUOTTAA!
Minun mieheni velvollisuus EI OLE POLIISINA EIKÄ RAJAVARTIJANA VIETTÄÄ TÖISSÄ AIKAA VIERAIDEN NAISTEN KANSSA JOTKA SYRJII JA LOUKKAA SUORAAN MINUN KUNNIAA!
Mieheni Justus näyttää nykyisin kaikkea muuta, kuin KOMEALTA SUOMALAISELTA TURJAKE MIEHELTÄ!
Ei tuo minua haittaa, koska minun mieheni ole mikään yleinen jakorasia ja toisten miesten NAISTEN PUOLUSTAJA!
Nyt pitää alkaa PILKKOMAAN, koska kyse on meidän SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN IHMISOIKEUKSISTA!
Mikkola ainakin lääkärinä on itse halunnut alkaa meidän SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN OMAKSI LÄÄKÄRIKSI ELI MEILLÄ ON PERUS ASIAT JO KUNNOSSA.
Meillä on RAJAVARTIJA, POLIISI SEKÄ LÄÄKÄRI.
Alue meiltä vielä puuttuu jonne voidaan alkaa perustamaan omia palveluita.
Eihän me tarvita, kuin kauppa, posti ja pankki sekä AUTOKORJAAMO JONKA KYLJESSÄ ON HUOLTO-ASEMA!
Näin me saadaan luotua alue jossa SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN IHMISOIKEUDET TOTEUTUU!
Meillä on luonnollisesti sama aate eli RAUHA JA RAKKAUS!
Ei sinne riitelijöitä haluta asumaan!
Kyllä sinne rakennetaan semmonen VIHAN PURKAMIS HALLI jonne voi mennä purkamaan KIUKKUA SEKÄ VITUTUSTA, koska sekin on vain hetkellinen tunne joka menee ohi yleensä noin 10-15 minuutissa!
Suomalaiset turjakkeet pyritään RAUHAN JA RAKKAUDEN AVULLA RATKOMAAN KONFLIKTI TILANTEITA!
Kyllä me ymmärretään sekin, että toisten on hyvin vaikea ymmärtää meitä!
Me ollaan ihmisiä jotka ollaan uskollisia omille puolisoille eli me ollaan SUOMALAISIA TURJAKKEITA JA OLLAAN SUOMELLE USKOLLISIA!
Esimerkiksi jos olisin saamelaisen miehen vaimo niin minun pitäis olla saamelaiselle uskollinen ja saamelaisen miehen suomalaiselle joten tässähän toimitaan omaa itseään vastaan!
Kyllä se riittää, että Koltta poliisi Holo ja Vasenius on KOLTAN SAAMELAISILLE USKOLLISIA!
Minullahan on kokemusta miten SAAMELAISELLE USKOLLISENA ASIASSA KÄY! Saamelainen kyllä petti minut, mutta aiempi oli pettänyt hänet ja vaatii minua kunnioittamaan häntä vaikka hän kyllä itse toimi väärin!Minun kunniattoman Holon ajatus maailma muuttui, koska sain eilen Postissa kirjeen!
Otin kirjeen käteen ja sanoin, että : Tässä kirjeessä on KIRJA ja SUOMALAISUUDENLIITTO LÄHETTÄÄ NÄITÄ VAIKKA EN VOI MAKSAA JÄSENMAKSUJA, KOSKA SUOMALAISUUDENLIITTOON LIITYMINEN OLI KUNNIAN LOUKKAUS NIIN, KUIN PSORIAASISLIITTOON KUULUMINEN FB KUNNIALLISTA!
Omasta mielestä en ole enään kummankaan LIITON JÄSEN, koska lopetin jäsenmaksujen maksamisen.
Minun psoriaasis, adhd ja suomalaisuus loukkaa FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA, koska heillä ei ilmeisesti ole PSORIAASISTA JA ADHD:TA SUOMALAISINA TULLUT SUVUILTA PERINTÖNÄ!
Psoriaasista löytyy molemmista minun suvuista, mutta ADHD periytyy äitini suvusta. Äitini isän isällä oli EPILEPSIA jota kutsuttiin ennen vanhaan KUOLEMANTAUDIKSI AINAKIN POHJANMAALLA JALASJÄRVEN PITÄJÄSSÄ JOSTA HÄN OLI SYNTYJÄÄN!
He asuvat Viinamäellä ja he olivat uskovaisia ihmisiä. Vaarini isä oli ollut PERUNAMAATA kyntämässä joskus 1910 vuoden jälkeen sen aikaisilla vehkeillä.
Väsyneenä tietenkin ja olisko hänen oma vaimonsa ollut kaunis eli monien muidenkin mieleen. Hän oli saanut kuolemantauti kohtauksen ja toiset oli väittäneet häntä kuolleeksi!
Toisella oli kuolemantauti ja toisella syräntauti niin he kuolivat lopulta molemmat!
Epilepsia muuttuu, kun geeni perimää jakautuu ja siitä tulee ADHD!
Kaikissa perinnöllisissä sairauksissa on 50/50 mahdollisuus saada suvun sairauksia perintönä!
Minulla oli jo lapsena Ruotsissa molemmat sairaudet, mutta ei niistä mitään haittaa siellä ollut!
Suomessa vasta nuo alko haittaamaan, koska RUOTSISTA MUUTTANEENA SUOMALAISENA JOUDUIN TIETENKIN SILMÄ TIKUKSI!
He eivät vain RAUKAT TIENNEET SITÄ, että MINÄ OLIN SYNTYNYT IVALOSSA ELI OLIN ENEMMÄN IVALOLAINEN MITÄ MONET KOULUKAVERIT!
Ruotsi oli vahvistanut minun SUOMALAISUUTTA IVALOLAISENA, kun olin lapsena asunut Ruotsissa ja käynyt SUOMEN KIELISTÄ LUOKKAA RUOTSALAISESSA KOULUSSA!
Minusta on alkanut jo tuntumaan, että SE OLI YKSI SUURI TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS KÄYDÄ IVALOSSA PERUSKOULUA!
Enkä varmasti ole AINUT IVALOSSA SYNTYNYT IVALOLAINEN JOKA ON SAMAA MIELTÄ!
Ylä-asteella ja lukiossakin vielä leikkivät niin PIKKU PENIKAT!
Minä olin onnellinen jo siitä, kun Hujun Anne-Mari anto liikuntatunneille kiellon osallistua, koska minä olin hiihtänyt sen lenkin joka piti hiihtää!
Kaikkien jotka oli minun kanssa samalla liikuntatunnilla pitäs olla koulun liikuntatuntien hiihtojen PERUSTEELLA SUOMEN SEKÄ MAAILMAN HUIPPUJA HIIHTÄJIÄ!
Ylä-asteella hiihtivät 1 kilometrin lenkin vaikka piti hiihtää 5 kilometrin lenkki.
Minä en edes tienny missä se koko latu on minne me oltiin menossa hiihtämään.
Seurasin jälkiä ja näin löysin ladun ja hiihdin sen mitä piti hiihtää, mutta EI TARVINNUT ENÄÄN HIIHTÄÄ.
Opettaja EI HALUNNUT RIIDELLÄ MINUN KANSSA!
Jäin opettajan luvalla kotia nukkumaan ja EI HARMITTANUT YHTÄÄN, koska liikunta-tunnit oli AAMULLA KELLO 8 ja mielummin nukuin, kun hiihtelin talvella!
Sain kutsun Ruotsiin luokkakokoukseen aikoinaan ja minä vastasin, että : Tulen jos pääsen.
Sen jälkeen sain kirjeen jossa he vaativat postimerkki maksua takaisin ja minä olin joutunut lunastamaan sen kirjeen postista, koska se kirje oli tullut liian pienellä postimerkillä Ruotsista Suomeen joten minun piti itse maksaa vitun kirje!
Sain tietää milloin tuo luokkakokous on niin minä vastasin, että : En pääse tulemaan!
Minä olin töissä silloin ja ei minulla ollut kesälomaa. Kaikki toisetkin olivat ilmoittaneet sen jälkeen, että : Ei mekään päästä!
Hän joka oli järjestämässä EI OLLUT EDES OLLUT MEIDÄN KANSSA EKA LUOKALLA KOULUSSA. Meidän luokalle tuli Suomestakin oppilaita jotka eivät olleet ensimmäisellä luokalla, kun me oltiin jo aloitettu tekemään GÄVLESSÄ SUOMALAISUUTTA LAPSINA TUTUKSI.
Me mentiin Ruotsissa ensimmäiselle luokalle vuonna 1977 ja Suomi on viettänyt 60vuotias Juhla vuotta tuolloin.
Ruotsissa meitä SUOMALAISIA LAPSIA OPETETTIIN KUNNIOITTAMAAN SUOMEA ELI ISÄNMAATA JA EI TUO MINUSTA AIVOPESUA OLLUT!
FB kunniallisista sekin oli KUNNIAN LOUKKAUS! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minun kunniattoman Holon ajatus maailma muuttui, koska sain eilen Postissa kirjeen!
Otin kirjeen käteen ja sanoin, että : Tässä kirjeessä on KIRJA ja SUOMALAISUUDENLIITTO LÄHETTÄÄ NÄITÄ VAIKKA EN VOI MAKSAA JÄSENMAKSUJA, KOSKA SUOMALAISUUDENLIITTOON LIITYMINEN OLI KUNNIAN LOUKKAUS NIIN, KUIN PSORIAASISLIITTOON KUULUMINEN FB KUNNIALLISTA!
Omasta mielestä en ole enään kummankaan LIITON JÄSEN, koska lopetin jäsenmaksujen maksamisen.
Minun psoriaasis, adhd ja suomalaisuus loukkaa FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA, koska heillä ei ilmeisesti ole PSORIAASISTA JA ADHD:TA SUOMALAISINA TULLUT SUVUILTA PERINTÖNÄ!
Psoriaasista löytyy molemmista minun suvuista, mutta ADHD periytyy äitini suvusta. Äitini isän isällä oli EPILEPSIA jota kutsuttiin ennen vanhaan KUOLEMANTAUDIKSI AINAKIN POHJANMAALLA JALASJÄRVEN PITÄJÄSSÄ JOSTA HÄN OLI SYNTYJÄÄN!
He asuvat Viinamäellä ja he olivat uskovaisia ihmisiä. Vaarini isä oli ollut PERUNAMAATA kyntämässä joskus 1910 vuoden jälkeen sen aikaisilla vehkeillä.
Väsyneenä tietenkin ja olisko hänen oma vaimonsa ollut kaunis eli monien muidenkin mieleen. Hän oli saanut kuolemantauti kohtauksen ja toiset oli väittäneet häntä kuolleeksi!
Toisella oli kuolemantauti ja toisella syräntauti niin he kuolivat lopulta molemmat!
Epilepsia muuttuu, kun geeni perimää jakautuu ja siitä tulee ADHD!
Kaikissa perinnöllisissä sairauksissa on 50/50 mahdollisuus saada suvun sairauksia perintönä!
Minulla oli jo lapsena Ruotsissa molemmat sairaudet, mutta ei niistä mitään haittaa siellä ollut!
Suomessa vasta nuo alko haittaamaan, koska RUOTSISTA MUUTTANEENA SUOMALAISENA JOUDUIN TIETENKIN SILMÄ TIKUKSI!
He eivät vain RAUKAT TIENNEET SITÄ, että MINÄ OLIN SYNTYNYT IVALOSSA ELI OLIN ENEMMÄN IVALOLAINEN MITÄ MONET KOULUKAVERIT!
Ruotsi oli vahvistanut minun SUOMALAISUUTTA IVALOLAISENA, kun olin lapsena asunut Ruotsissa ja käynyt SUOMEN KIELISTÄ LUOKKAA RUOTSALAISESSA KOULUSSA!
Minusta on alkanut jo tuntumaan, että SE OLI YKSI SUURI TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS KÄYDÄ IVALOSSA PERUSKOULUA!
Enkä varmasti ole AINUT IVALOSSA SYNTYNYT IVALOLAINEN JOKA ON SAMAA MIELTÄ!
Ylä-asteella ja lukiossakin vielä leikkivät niin PIKKU PENIKAT!
Minä olin onnellinen jo siitä, kun Hujun Anne-Mari anto liikuntatunneille kiellon osallistua, koska minä olin hiihtänyt sen lenkin joka piti hiihtää!
Kaikkien jotka oli minun kanssa samalla liikuntatunnilla pitäs olla koulun liikuntatuntien hiihtojen PERUSTEELLA SUOMEN SEKÄ MAAILMAN HUIPPUJA HIIHTÄJIÄ!
Ylä-asteella hiihtivät 1 kilometrin lenkin vaikka piti hiihtää 5 kilometrin lenkki.
Minä en edes tienny missä se koko latu on minne me oltiin menossa hiihtämään.
Seurasin jälkiä ja näin löysin ladun ja hiihdin sen mitä piti hiihtää, mutta EI TARVINNUT ENÄÄN HIIHTÄÄ.
Opettaja EI HALUNNUT RIIDELLÄ MINUN KANSSA!
Jäin opettajan luvalla kotia nukkumaan ja EI HARMITTANUT YHTÄÄN, koska liikunta-tunnit oli AAMULLA KELLO 8 ja mielummin nukuin, kun hiihtelin talvella!
Sain kutsun Ruotsiin luokkakokoukseen aikoinaan ja minä vastasin, että : Tulen jos pääsen.
Sen jälkeen sain kirjeen jossa he vaativat postimerkki maksua takaisin ja minä olin joutunut lunastamaan sen kirjeen postista, koska se kirje oli tullut liian pienellä postimerkillä Ruotsista Suomeen joten minun piti itse maksaa vitun kirje!
Sain tietää milloin tuo luokkakokous on niin minä vastasin, että : En pääse tulemaan!
Minä olin töissä silloin ja ei minulla ollut kesälomaa. Kaikki toisetkin olivat ilmoittaneet sen jälkeen, että : Ei mekään päästä!
Hän joka oli järjestämässä EI OLLUT EDES OLLUT MEIDÄN KANSSA EKA LUOKALLA KOULUSSA. Meidän luokalle tuli Suomestakin oppilaita jotka eivät olleet ensimmäisellä luokalla, kun me oltiin jo aloitettu tekemään GÄVLESSÄ SUOMALAISUUTTA LAPSINA TUTUKSI.
Me mentiin Ruotsissa ensimmäiselle luokalle vuonna 1977 ja Suomi on viettänyt 60vuotias Juhla vuotta tuolloin.
Ruotsissa meitä SUOMALAISIA LAPSIA OPETETTIIN KUNNIOITTAMAAN SUOMEA ELI ISÄNMAATA JA EI TUO MINUSTA AIVOPESUA OLLUT!
FB kunniallisista sekin oli KUNNIAN LOUKKAUS!Se oli kyllä REILU TEKO TUNNUSTAA, että oli KUNNIAN LOUKKAUS MENNÄ IVALOSSA PERUSKOULUUN SEN JÄLKEEN, KUN OLIN RUOTSISSA KÄYNYT ENSIN PERUSKOULUA!
Petri Nygård eli Petri Laurila voi sentään TODISTAA TUON, ETTÄ ME OLLAAN KÄYTY GÄVLESSÄ RUOTSALAISESSA PERUSKOULUSSA SUOMEN KIELISTÄ PERUSKOULUA!
Petri ei suostu luopumaan VERIVALA YSTÄVYYDESTÄ mistään HINNASTA!
Ajatelkaa PETRI ON SENTÄÄN PYHKÄSSY PUHALLETUN VITUNKI LÄPI!
Ei Justus sentään Petristä voi olla MUSTASUKKANEN, koska ei me kyllä Petrin kanssa olla minun mielestä tavattu RUOTSISTA SUOMEEN MUUTTOJEN JÄLKEEN.
Tai siis Petri muutti ja minä palasin SUOMEEN!
Kyllä minäkin haluaisin kuulla Justuksen kanssa, kun Petri laulaa meidän IVALOLAISTEN KANSALLISLAULUJA JOTKA LIITTYY SANAAN : VITTU!
Petrihän kyllä sopii oikein hyvin meidän SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN KANSANLAULUJEN LAULAJAKSI, KOSKA MEHÄN OLLAAN KAIKKI SENTÄÄN AIKUISIA JO! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se oli kyllä REILU TEKO TUNNUSTAA, että oli KUNNIAN LOUKKAUS MENNÄ IVALOSSA PERUSKOULUUN SEN JÄLKEEN, KUN OLIN RUOTSISSA KÄYNYT ENSIN PERUSKOULUA!
Petri Nygård eli Petri Laurila voi sentään TODISTAA TUON, ETTÄ ME OLLAAN KÄYTY GÄVLESSÄ RUOTSALAISESSA PERUSKOULUSSA SUOMEN KIELISTÄ PERUSKOULUA!
Petri ei suostu luopumaan VERIVALA YSTÄVYYDESTÄ mistään HINNASTA!
Ajatelkaa PETRI ON SENTÄÄN PYHKÄSSY PUHALLETUN VITUNKI LÄPI!
Ei Justus sentään Petristä voi olla MUSTASUKKANEN, koska ei me kyllä Petrin kanssa olla minun mielestä tavattu RUOTSISTA SUOMEEN MUUTTOJEN JÄLKEEN.
Tai siis Petri muutti ja minä palasin SUOMEEN!
Kyllä minäkin haluaisin kuulla Justuksen kanssa, kun Petri laulaa meidän IVALOLAISTEN KANSALLISLAULUJA JOTKA LIITTYY SANAAN : VITTU!
Petrihän kyllä sopii oikein hyvin meidän SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN KANSANLAULUJEN LAULAJAKSI, KOSKA MEHÄN OLLAAN KAIKKI SENTÄÄN AIKUISIA JO!Minä kunniaton Holo lauloin Ruotsissa Suomessa syntyneenä KANSANLAULUJA.
Petri Nygård voi vuorostaan laulaa Suomessa Ruotsissa syntyneenä kansanlauluja AIKUISILLE!
JUSTUKSESTA TÄMÄ ON IHAN VARMASTI HYVÄ JUTTU!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681095
- 981054
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i23916Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔62862Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124835- 134817
- 57756
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27731Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen20720- 45666
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol47650- 19617
Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142602Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128602Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48600Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.82596- 48594
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6593- 35590
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12559