Meni K-kauppaan kunniattomana Holona ja vielä TYÖTTÖMÄNÄ!
RÖYHKEÄNÄ OSTIN TYÖTTÖMÄNÄ HÄVIKKI-LEIPÄ PUSSIN TAAS!
Tulin kotia ja sanoin, että : OLIN NIIN RÖYHKEÄ TYÖTÖN TAAS, ETTÄ VEIN TYÖTTÖMILTÄ,TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLÄ OLEVILTA SEKÄ VÄHÄVARAISILTA ILMASET LEIVÄT JOITA INARIN KUNTA JA TYÖTTÖMIEN YHDISTYS JAKAA HEILLE ILMASEKSI!
Isäni alko väittämään, että minä en ole muka työtön!
Minä sanoin, että : Kyllä varmasti olen työtön!
Sano, että : Olet koti-rouva etkä TYÖTÖN!
Minä sanoin, että : Te ootte kyllä äitin kanssa päästä sekasin jo, kun omasta tytöstä olette tehneet KOTI-ROUVAN JA EIHÄN MINULLA OLE EDES VIRALLISESTI PUOLISOAKAAN!
Minä olin TAAS niin RÖYHKEÄ.
25
73
Vastaukset 25
- Anonyymi00001UUSI
Hän oli varmaan minun kunniattoman Holon YSTÄVÄ joka tuli ostamaan kahvia.
Katajamaan Katja ei kerta minun ystävä joten MATTILAN JANIHAN kyllä voi olla minun ystävä.
Justuskin kyllä MATTILAN JANIN hyväksyy meidän YSTÄVÄKSI! Mattilan Janin isähän on sentään IVALOLAISIA ja hänen oma setä oli naimissa Hakovirran poikien oman äidin kanssa!
Kyllähän me mielummin Mattila otetaan TAKSI KYYDIT HOITAMAAN, koska se RESU SKODA JOLLA ME MENTIIN ROVANIEMELLE KELA KYYDILLÄ, KOSKA LÄÄKÄRI OLI MÄÄRÄNNYT NIIN SE OLI KALLIOISEN JAAKON AUTO!
Hän yritti tappaa oman kuskinsa, minut joka olin SAATTAJANA ja POTILAAN JOTA OLTIIN VIEMÄSSÄ IVALOSTA ROVANIEMELLE.
Minä jäin potilaan kanssa yöksi sinne, koska kyseessä ala-ikäinen jonka Inarin kunta oli HUOSTANNUT MINULTA, koska minä en kuulemma ole osaa huolehtia omista LAPSISTANI!
Huostassa olevalla katkes kädestä värttinäluu muistaakseni ja SIJAISPERHE oli ESPANJASSA LOMALLA! Kylällä puhuvat FB kunnialliset, että he kävivät Espanjassa juopottelemassa. En ole varma, että kävikö Palokankaan Reijo ja Aino Espanjassa VALTOSEN SEPON VAI KOPOSEN MATIN LUONA JUOPOTTELEMASSA, mutta molemmille kyllä on ALKOHOLI AINA MAISTUNUT JA EIVÄT VARMASTI OLE KIELTÄYNEET JOS JOKU ON HEILLE RYYPYN TARJONNUT!- Anonyymi00002UUSI
KALLIOISEN JAAKKO ON RUOTSISSA SYNTYNYT RUOTSIN SUOMALAINEN JOKA ASUU SUOMESSA!
On yhtä tyhymä mitä minun kunniattoman Holon sisko joka myös Ruotsissa syntynyt RUOTSIN SUOMALAINEN!
Muuta eivät ole oppineet, kuin KALTOIN KOHTELEMAAN, SYRJIMÄÄN JA VALEHTELEMAAN!
KALLIOISEN JOUKON ANTO MINUN SISKOLLE SORMUKSEN AIKOINAAN RUOTSISSA, KUN OLI MEILLÄ KÄYMÄSSÄ KUN HÄN OLI OSALLISTUNUT JOHONKIN PAINI KILPAILUIHIN.
ME SOVITTIIN, ETTÄ MINUN SISKONI MENEE NAIMISIIN KALLIOISEN JUHAN ELI HEIDÄN JUNNUN KANSSA!
Eihän nuo Ruotsissa syntyneen FB JA MUUTENKIN KUNNIALLISET RUOTSIN SUOMALAISET OLE VIELÄKÄÄN MENNEET NAIMISIIN VAIKKA MINUN SISKOKIN ON OIKEIN PRINSESSAKSI ITSENSÄ YLENTÄNYT JO!
Heistähän SUOMEN KUNINGAS JA KUNINGATAR!
Onko tämä oikein, että minä saan kunnian loukkaus tuomioita ja Ruotsissa kihlatut RUOTSIN SUOMALAISET EIVÄT KUNNIOITA MITÄÄN VAAN SYRJIVÄT SUORAAN, LOUKKAAVAT KUNNIOITA JA KALTOIN KOHTELEVAT MINUA!
Kyllä me ollaan sentään jo Ruotsissa yritetty NOSTAA SUOMEN SEKÄ SUOMALAISTEN IHMIS ARVOA, MUTTA RUOTSISSA SYNTYNEET RUOTSIN SUOMALAISET KIHLATUT NISKOTTELEVAT VAAN EIVÄTKÄ USKO MITÄÄN!!!! - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
KALLIOISEN JAAKKO ON RUOTSISSA SYNTYNYT RUOTSIN SUOMALAINEN JOKA ASUU SUOMESSA!
On yhtä tyhymä mitä minun kunniattoman Holon sisko joka myös Ruotsissa syntynyt RUOTSIN SUOMALAINEN!
Muuta eivät ole oppineet, kuin KALTOIN KOHTELEMAAN, SYRJIMÄÄN JA VALEHTELEMAAN!
KALLIOISEN JOUKON ANTO MINUN SISKOLLE SORMUKSEN AIKOINAAN RUOTSISSA, KUN OLI MEILLÄ KÄYMÄSSÄ KUN HÄN OLI OSALLISTUNUT JOHONKIN PAINI KILPAILUIHIN.
ME SOVITTIIN, ETTÄ MINUN SISKONI MENEE NAIMISIIN KALLIOISEN JUHAN ELI HEIDÄN JUNNUN KANSSA!
Eihän nuo Ruotsissa syntyneen FB JA MUUTENKIN KUNNIALLISET RUOTSIN SUOMALAISET OLE VIELÄKÄÄN MENNEET NAIMISIIN VAIKKA MINUN SISKOKIN ON OIKEIN PRINSESSAKSI ITSENSÄ YLENTÄNYT JO!
Heistähän SUOMEN KUNINGAS JA KUNINGATAR!
Onko tämä oikein, että minä saan kunnian loukkaus tuomioita ja Ruotsissa kihlatut RUOTSIN SUOMALAISET EIVÄT KUNNIOITA MITÄÄN VAAN SYRJIVÄT SUORAAN, LOUKKAAVAT KUNNIOITA JA KALTOIN KOHTELEVAT MINUA!
Kyllä me ollaan sentään jo Ruotsissa yritetty NOSTAA SUOMEN SEKÄ SUOMALAISTEN IHMIS ARVOA, MUTTA RUOTSISSA SYNTYNEET RUOTSIN SUOMALAISET KIHLATUT NISKOTTELEVAT VAAN EIVÄTKÄ USKO MITÄÄN!!!!Minä kunniaton Holo, minun isäni ja Kallioisen Jouko sentään ollaan synnytty IVALOSSA ja mehän EDUSTETTIIN IVALOA JA SUOMEN VALTIOTA RUOTSISSA!
SUOMEN VALTION JA KANSAN PARASTA SENTÄÄN AJATELTIIN, KOSKA RUOTSISSA SYNTYNEET RUOTSIN SUOMALAISET PERHEEN JÄSENEMME SYRJIVÄT JA LOUKKASIVAT MEIDÄN KUNNIOITA JO SYNTYMÄLLÄ JA KEHTASIVAT VIELÄ PASKOA HOUSUUNKIN JA PASKAN HAJULLA VIELÄ KALTOIN KOHDELLAKIN MEITÄ SUOMESSA SYNTYNEITÄ!
Heidän mielestä Ruotsissa syntyneen Ruotsin suomalaisen paskakin mukaa haisee paremmalle mitä Suomessa syntyneen suomalaisen! - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä kunniaton Holo, minun isäni ja Kallioisen Jouko sentään ollaan synnytty IVALOSSA ja mehän EDUSTETTIIN IVALOA JA SUOMEN VALTIOTA RUOTSISSA!
SUOMEN VALTION JA KANSAN PARASTA SENTÄÄN AJATELTIIN, KOSKA RUOTSISSA SYNTYNEET RUOTSIN SUOMALAISET PERHEEN JÄSENEMME SYRJIVÄT JA LOUKKASIVAT MEIDÄN KUNNIOITA JO SYNTYMÄLLÄ JA KEHTASIVAT VIELÄ PASKOA HOUSUUNKIN JA PASKAN HAJULLA VIELÄ KALTOIN KOHDELLAKIN MEITÄ SUOMESSA SYNTYNEITÄ!
Heidän mielestä Ruotsissa syntyneen Ruotsin suomalaisen paskakin mukaa haisee paremmalle mitä Suomessa syntyneen suomalaisen!Ivalossa eräät kehtaa vielä väittää, että vielä VENÄLÄISTEN PASKATKIN HAISEE PAREMMALLE MITÄ MEIDÄN IVALOLAISTEN JOTKA OLLAAN SYNNYTTY IVALOON JA OPITTU JO RUOTSISSA, ETTÄ RUOTSISSA SYNTYNEEN PASKA HAISEE PAHALLE VAIKKA OMASTA MIELESTÄÄN ONKI PAREMPI IHMINEN RUOTSIN SUOMALAISENA!
Isät olivat Ruotsissa yleensä TEHTAILLA TÖISSÄ JA TEHTAALTA TULI LEIPÄ MONEEN KOTIIN!
SPERMATKIN OLIVAT TEHTAAN TUOTANTOA!
KORSNÄSIN TEHTAAN PIIPUSTA SEMMOSET HAJUT, ETTÄ SILMIÄ KIRVELI JA KAIKKI SUOMESSA SYNTYNEET YÖKITTIIN!
Eihän me kehattu sanoa minun siskolle, että : Osaat kyllä haista pahalle ja huomaa, että olet KORSNÄS MARMAN TEHTAAN TUONTANTOA JA YRITÄT PASKAN HAJULLA TAPPAA KOKO PERHEEN! - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ivalossa eräät kehtaa vielä väittää, että vielä VENÄLÄISTEN PASKATKIN HAISEE PAREMMALLE MITÄ MEIDÄN IVALOLAISTEN JOTKA OLLAAN SYNNYTTY IVALOON JA OPITTU JO RUOTSISSA, ETTÄ RUOTSISSA SYNTYNEEN PASKA HAISEE PAHALLE VAIKKA OMASTA MIELESTÄÄN ONKI PAREMPI IHMINEN RUOTSIN SUOMALAISENA!
Isät olivat Ruotsissa yleensä TEHTAILLA TÖISSÄ JA TEHTAALTA TULI LEIPÄ MONEEN KOTIIN!
SPERMATKIN OLIVAT TEHTAAN TUOTANTOA!
KORSNÄSIN TEHTAAN PIIPUSTA SEMMOSET HAJUT, ETTÄ SILMIÄ KIRVELI JA KAIKKI SUOMESSA SYNTYNEET YÖKITTIIN!
Eihän me kehattu sanoa minun siskolle, että : Osaat kyllä haista pahalle ja huomaa, että olet KORSNÄS MARMAN TEHTAAN TUONTANTOA JA YRITÄT PASKAN HAJULLA TAPPAA KOKO PERHEEN!Laitoin kyllä TUOKSU TUIKUN PALAMAAN ja ajatukset AVAUTUI NÄIN HIENOSTI!
Tuoksu on hyvä vaikka VÄRI ONKIN HARMAA, mutta minulla kunniattomalla Hololla on omia ENKELEITÄ jotka ovat nukkuneet pois ja toiset väittää heitä KUOLLEIKSI.
Keitäkö he ovat?
He ovat Suomessa syntyneitä Ruotsiin muuttaneita GÄVLEN KAUPUNGIN ASUKKAITA JOTKA MENIVÄT KORSNÄS MARMAN MASSA TEHTAALLE TÖIHIN!
HE TEKIVÄT SÄKKEJÄ JOIHIN RUOTSISSA LAITETTIIN ROSKIA!
Väitättekö, että minulla Kunniattomalla Hololla EI OLE OMIA IHANIA SUOJELUSENKELEITÄ APUNA!?
Oma tätini joka nukkui pois sen jälkeen, kun minusta oli tullut Suomi 100vuotta Vanhempi Panostaja oli GÄVLESSÄ KORSNÄS MARMAN MASSA-TEHTAALLA OMAN MIEHENSÄ KANSSA TÖISSÄ!
Heidän nuorin poika on syntynytkin Korsnäsin tuonnosta myös ja he rakensivat vielä TALONKIN KORSNÄSIN TUOTANNON RAHOILLA!
Heidän isä aina sano minulle, että : Anna selekään sille niin lopettaa räkyttämisen!
Hän on yhdenvertainen siskoni kanssa, mutta minähän olin tuon joka joutui kärsimään myös hänenkin paskan hajusta!
Minun oma tätini aina haki minut heille hoitoon niin saatiin KÄRSIÄ KOKO PORUKKA KORSNÄSIN TUOTANNON PASKAN HAJUSTA!
EI SUOMESSA OLEVAT TEHTAAT OLE YHDENVERTAISIA RUOTSIN TEHTAIDEN KANSSA JA SIELTÄ TUOTANNON KAUTTA SYNTYNEIDEN LASTEN KANSSA!
Kyllähän suomalaiset sen on aina tienneet, että MEIDÄN PASKAT HAISET PAHALLE JA EI SE HAJU SIITÄ PARANNE VAIKKA FB KUNNIALLISET NIIN VÄITTÄÄ!
- Anonyymi00003UUSI
Olin itsekin kerran työttömänä. Nimenomaan syksyllä. Se tuntui pahalta.
- Anonyymi00008UUSI
Onko sinullakin Ruotsissa syntynyt Ruotsin suomalainen tai jonku muun maan suomalainen perheen jäsen tai lähi sukulainen joka vois omalla PASKALLAAN kaltoin kohdella sekä syrjiä sinua?
Saamelaisten, kolttien ja romaneidenkin PASKATKIN KELPAA!
Ulkomaalaisten TURISTIEN paskat ne vasta hyviä onkin ja varsinkin jos ET OLE EDES MAJOITUS-YRITTÄJÄ JOKA KERÄILEE VAIN RAHOJA JA JÄTTÄÄ PASKAT TOISILLE SIIVOTTAVAKSI!
FB kunniallisten mielestä nuokin ulkomaalaisten turistien paskojen siivous on kunniallista työtä!
Minä kunniaton Holo onnistuin sentään loukkamaan kunnioitakin ULKOMAALAISTEN PASKOJEN SIIVOOJANA JA MINÄ KÄVIN SIITÄ VANKILASSAKIN!
Miten muuten todistat, että ulkomaalaisten paskojen siivous on KALTOIN KOHTELUA, TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS JA SYRJINTÄÄ, koska MAJOITUS-YRITTÄJÄT OVAT ITSE VELVOLLISIA SIIVOAMAAN OMIEN ASIAKKAIDENSA PASKAT! - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko sinullakin Ruotsissa syntynyt Ruotsin suomalainen tai jonku muun maan suomalainen perheen jäsen tai lähi sukulainen joka vois omalla PASKALLAAN kaltoin kohdella sekä syrjiä sinua?
Saamelaisten, kolttien ja romaneidenkin PASKATKIN KELPAA!
Ulkomaalaisten TURISTIEN paskat ne vasta hyviä onkin ja varsinkin jos ET OLE EDES MAJOITUS-YRITTÄJÄ JOKA KERÄILEE VAIN RAHOJA JA JÄTTÄÄ PASKAT TOISILLE SIIVOTTAVAKSI!
FB kunniallisten mielestä nuokin ulkomaalaisten turistien paskojen siivous on kunniallista työtä!
Minä kunniaton Holo onnistuin sentään loukkamaan kunnioitakin ULKOMAALAISTEN PASKOJEN SIIVOOJANA JA MINÄ KÄVIN SIITÄ VANKILASSAKIN!
Miten muuten todistat, että ulkomaalaisten paskojen siivous on KALTOIN KOHTELUA, TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS JA SYRJINTÄÄ, koska MAJOITUS-YRITTÄJÄT OVAT ITSE VELVOLLISIA SIIVOAMAAN OMIEN ASIAKKAIDENSA PASKAT!Minä olin sentään kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa niin ÄLYKÄS, että minä kävin siinä vessassa joka oli minun ja sen nuoren tytön yhteinen vessa niin kävin kusella siellä, mutta kävin aina PASKALLA VÄKIVALTA RIKOKSISTA OLLEIDEN VANKIEN VESSASSA!
Minä sanoin nuorelle tytölle, että : Siehän oot saman ikäinen, kuin minun oma yksi lapsi joten minä olen NYT SINUN ÄITI yhdenvertaisuuslain mukaan!
Hän sanoi minulle, että : Saat siivoota minun huonetta jos haluat.
Minä kävin aina välillä imuroimassa tai pyyhkimässä hänen sellin eli huoneen lattian ja sanoin niin, kuin ÄIDIT SANOO, että : Voi kauhia sentään mikä määrä pölyä täällä sinunkin huoneessa on ja sinähän saatat saada ASTAMAN TÄSTÄ PÖLY MÄÄRÄSTÄ!
Hän oli saman ikäinen, kuin minun nuorin poika, mutta hän oli saman oloinen, kuin minun nuorin tyttö!
Ei antanut ÄITILLE tupakkaa vaan syrji suoraan, mutta hän leipo REIPPAANA TYTTÖNÄ ÄITILLE PIKKU LEIPIÄ SEKÄ SANO, että : Nämä on niitä joiden sekaan laitetaan yleensä huumeita.
Minähän tietenkin sanoin, että : Kyllä sinustakin vielä ihminen tulee, kun otat opiksi tästä reissusta.
Hän oli sama joka sanoin minulle, että : Sinähän olet SAUNA-REISSULLA VANKILASSA!
Sauna oli remontissa, koska siellä oli lauteet kuulemma rösähtäneet alas!
Ihmiset pesee saunanlauteet vain PÄÄLTÄ ja eivät nosta lauteita ylös niin lauteet alkaa mätänemään ja jossain vaiheessa ne tipahtaa alas!
Vuokra-asunnoissa asukkaat ovat ITSE VASTUUSSA SAUNOJEN PESUISTA!
Kylpyhuoneen seinät ja lattiat jos on PUNAHOMEESSA joka menee mustaksi ajan kanssa on VUOKRALAISEN ITSE AIHEUTTAMA, koska hän on laiminlyönyt SIIVOUSTA. Vuokranantaja saa laskuttaa siitä, koska hän joutuu teettämään kylpyhuoneeseen remontin. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä olin sentään kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa niin ÄLYKÄS, että minä kävin siinä vessassa joka oli minun ja sen nuoren tytön yhteinen vessa niin kävin kusella siellä, mutta kävin aina PASKALLA VÄKIVALTA RIKOKSISTA OLLEIDEN VANKIEN VESSASSA!
Minä sanoin nuorelle tytölle, että : Siehän oot saman ikäinen, kuin minun oma yksi lapsi joten minä olen NYT SINUN ÄITI yhdenvertaisuuslain mukaan!
Hän sanoi minulle, että : Saat siivoota minun huonetta jos haluat.
Minä kävin aina välillä imuroimassa tai pyyhkimässä hänen sellin eli huoneen lattian ja sanoin niin, kuin ÄIDIT SANOO, että : Voi kauhia sentään mikä määrä pölyä täällä sinunkin huoneessa on ja sinähän saatat saada ASTAMAN TÄSTÄ PÖLY MÄÄRÄSTÄ!
Hän oli saman ikäinen, kuin minun nuorin poika, mutta hän oli saman oloinen, kuin minun nuorin tyttö!
Ei antanut ÄITILLE tupakkaa vaan syrji suoraan, mutta hän leipo REIPPAANA TYTTÖNÄ ÄITILLE PIKKU LEIPIÄ SEKÄ SANO, että : Nämä on niitä joiden sekaan laitetaan yleensä huumeita.
Minähän tietenkin sanoin, että : Kyllä sinustakin vielä ihminen tulee, kun otat opiksi tästä reissusta.
Hän oli sama joka sanoin minulle, että : Sinähän olet SAUNA-REISSULLA VANKILASSA!
Sauna oli remontissa, koska siellä oli lauteet kuulemma rösähtäneet alas!
Ihmiset pesee saunanlauteet vain PÄÄLTÄ ja eivät nosta lauteita ylös niin lauteet alkaa mätänemään ja jossain vaiheessa ne tipahtaa alas!
Vuokra-asunnoissa asukkaat ovat ITSE VASTUUSSA SAUNOJEN PESUISTA!
Kylpyhuoneen seinät ja lattiat jos on PUNAHOMEESSA joka menee mustaksi ajan kanssa on VUOKRALAISEN ITSE AIHEUTTAMA, koska hän on laiminlyönyt SIIVOUSTA. Vuokranantaja saa laskuttaa siitä, koska hän joutuu teettämään kylpyhuoneeseen remontin.FB kunnialliset väittää, että puhdas vesikin joka tulee hanasta loukkaa heidän KUNNIAA!
Onko ihme jos POLTTOAINEIDEN,SÄHKÖN JA KAIKKIEN MAHDOLLISTEN HINNAT ON KORKEAT, KOSKA EIHÄN IVALON KYLÄSSÄ JA INARIN KUNNASSA OLE VIRALLISESTI MUITA JOTKA TARVII SÄHKÖÄ, VETTÄ, POLTTOAINETTA, KAUPPOJA SEKÄ MUITA PALVELUITA, KUIN MINÄ KUNNIATON HOLO!
FB KUNNIALLISTEN PALVELUT ON FB:SSÄ JOTEN PYSYKÖÖT SIELLÄ!
Minä sentään kunnioitin heitä, koska minä arvosta palveluita jotka löytyy kylältä vaikka tilaankin välillä vaatteita TEMUSTA JA MUISTA PAIKOISTA NETIN KAUTTA, mutta EN MINÄ SIIHEN FB:TÄ TARVI ENKÄ MUITAKAAN SOME SIVUSTOJA!
NETTI-KAUPATKAAN EI ALUNPERIN OLE SOMESSA OLLEET VAIKKA FB KUNNIALLISET SIELLÄ HARRASTAAKIN VERON KIERTOA BITCOIN BISNEKSILLÄ JA MYYVÄT NIITÄ SUOMEN PRESIDENTIN DEEP FAKE MAINOKSILLA!
Kommunisti on tuollaisia jotka myyvät Presidenttiäkin ja vaativat vielä kunnioittamaan heitä!
- Anonyymi00004UUSI
Velaton asunto kumminkin ja perhe. Sellainen aikajakso oli se.
- Anonyymi00012UUSI
Onko oikein FB kunniallinen perhe?
Ja velaton asuntokin siellä FB:SSÄ!
Lääkäri ja Poliisi Holoillakin on FB PERHEET, TALOT SEKÄ KAIKEN MAAILMAN LUKSUS TUOTTEET! Heillä ei tarvi edes siivoota, kun painaa vaan nappia niin siivous on hoitunut sillä!
Lääkäri Hololla työtäkin helmat vähän paskassa, mutta oli sen verran kiire ollut kuulemma töihin, että hänen oma vaimonsa KOSKELA EI OLLUT KUULEMMA EHTINYT PRINTTAMAAN EDES VALKOSTA PUHDASTA PAPERIA TAKIN HELMOIKSI JA LAITTAA NITOJALLA KIINNI!
Justukselle olisin kyllä sanonut, että : Katoppa, kun FB KUNNIALLINEN LÄÄKÄRI HOLO TUOSSA LEUHKANA KÄVELEE TAKIN HELMAT PASKASSA! Joten ole tyytyväinen, että minä olen sentään KUNNIATON HOLO! - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onko oikein FB kunniallinen perhe?
Ja velaton asuntokin siellä FB:SSÄ!
Lääkäri ja Poliisi Holoillakin on FB PERHEET, TALOT SEKÄ KAIKEN MAAILMAN LUKSUS TUOTTEET! Heillä ei tarvi edes siivoota, kun painaa vaan nappia niin siivous on hoitunut sillä!
Lääkäri Hololla työtäkin helmat vähän paskassa, mutta oli sen verran kiire ollut kuulemma töihin, että hänen oma vaimonsa KOSKELA EI OLLUT KUULEMMA EHTINYT PRINTTAMAAN EDES VALKOSTA PUHDASTA PAPERIA TAKIN HELMOIKSI JA LAITTAA NITOJALLA KIINNI!
Justukselle olisin kyllä sanonut, että : Katoppa, kun FB KUNNIALLINEN LÄÄKÄRI HOLO TUOSSA LEUHKANA KÄVELEE TAKIN HELMAT PASKASSA! Joten ole tyytyväinen, että minä olen sentään KUNNIATON HOLO!Ruotsissa syntyneenä FB kunniallisella Ruotsin suomalaisella siskollani on nilkassa KIINAKSI kirjoitettu TATUOINTI. En muista mitä lukee enkä muista missä hän kävi ottamassa Helsingissä ottamassa tatuoinnin.
Hän saa tehdä mitä haluaa, koska hän on syntymästä asti syrjiny, kaltoin kohdellut sekä loukannut minun kunniaa ja nuo on jo TÖRKEITÄ rikoksia, koska FB kunnialliset suojaa sekä puolustaa häntä.
Hänen YKSI nimi on muka PRINSESSA, mutta käytöksensä kaikkea muuta, kuin PRISESSAN KÄYTÖSTÄ! - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ruotsissa syntyneenä FB kunniallisella Ruotsin suomalaisella siskollani on nilkassa KIINAKSI kirjoitettu TATUOINTI. En muista mitä lukee enkä muista missä hän kävi ottamassa Helsingissä ottamassa tatuoinnin.
Hän saa tehdä mitä haluaa, koska hän on syntymästä asti syrjiny, kaltoin kohdellut sekä loukannut minun kunniaa ja nuo on jo TÖRKEITÄ rikoksia, koska FB kunnialliset suojaa sekä puolustaa häntä.
Hänen YKSI nimi on muka PRINSESSA, mutta käytöksensä kaikkea muuta, kuin PRISESSAN KÄYTÖSTÄ!Lauri Petteri Kiviniemi joka EDUSTAA HELL’S ANGELEITÄ ON MYÖS RUOTSISSA SYNTYNYT RUOTSIN SUOMALAINEN!
Hänellähän on omasta mielestä TAPPAA ELI MURHATA SUOMESSA SYNTYNEITÄ SUOMALAISIA, KOSKA RUOTSISSA SYNTYNEENÄ SUOMALAISENA HÄN ON PAREMPI ARVOINEN SUOMALAINEN MITÄ ME JOTKA OLLAAN SYNNYTTY SUOMESSA!
EDUSKUNNAN PUHEMIES MATTI VANHANEN KIELSI MAALITTAMASTA JA EDUSKUNNAN PUHEMIES JUSSI HALLA-AHO EI OLE ILMOITTANUT, ETTÄ HÄN KUMOAA VANHASEN MATIN KIELLON!
TUO EI LIITTYNYT HALLA-AHOON VAAN PURRAAN SEKÄ MUIHIN PERUSSUOMALAISIIN!
HALLA-AHO LUOPUI PERUSSUOMALAISTEN PUHEENJOHTAJUUDESTA JA RIIKKA PURRA SAI TUON PESTIN!
Se on totta, että minä kunniaton Holo en pidä Halla-ahon ulkonäöstä, mutta en ole koskaan arvostellut hänen POLIITTISIA NÄKEMYKSIÄÄN!
Vaan minä olen Ruotsissa asuneena sekä Suomessa syntyneenä YMMÄRTÄNYT HÄNEN POLIITTISET NÄKEMYKSET, mutta ihminen joka on asunut vain Suomessa HÄN YMMÄRRÄ, että häneltä puuttuu se ELÄMÄN KOKEMUS SUOMESSA SYNTYNEENÄ SUOMALAISENA!
Omalta kohdalta voin sanoa, että Suomessa syntyneenä suomalaisena Ruotsissa asuneena minulle SUOMALAISUUTTA ja opin samalla, että en ollut YHTÄ HYVÄ IHMISENÄ MITÄ RUOTSISSA SYNTYNEET JA SISKONI YKSI HEISTÄ JOTKA OLIVAT AINA PAREMPIA!
Suomessa olen on YHTÄ HUONO IHMINEN VAIKKA MINÄ YRITIN KÄÄNTÄÄ TUOTA, MUTTA FB KUNNIALLISET ESTIVÄT JOKA KERTA, KUN OLIN SAAMASSA NÄITÄ RUOTSISSA SYNTYNEITÄ RUOTSIN SUOMALAISIA KIINNI JOTKA EIVÄT KUNNIOITA KETÄÄN VAAN SYRJIVÄT JA KALTOIN KOHTELEVAT MEITÄ SUOMESSA SYNTYNEITÄ SUOMALAISIA!
Näin meistä kaikista tulee PASKOJA, kun suojataan HEITÄ jotka PASKOO! - Anonyymi00016UUSI
Nyt minä KUNNIATON HOLO OLEN SENTÄÄN SAANUT JÄRJESTYSTÄ AIKAAN ELI LAITETTUA RUOTSISSA SYNTYNEET RUOTSIN SUOMALAISET OMAKSI KANSANRYHMÄKSI SUOMESSAKIN, KOSKA HE OVAT RUOTSISSA MYÖS OMA KANSANRYHMÄ!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nyt minä KUNNIATON HOLO OLEN SENTÄÄN SAANUT JÄRJESTYSTÄ AIKAAN ELI LAITETTUA RUOTSISSA SYNTYNEET RUOTSIN SUOMALAISET OMAKSI KANSANRYHMÄKSI SUOMESSAKIN, KOSKA HE OVAT RUOTSISSA MYÖS OMA KANSANRYHMÄ!
Ruotsin suomalaisten kansanryhmän KUNNIAN PUHEENJOHTAJA LAURI PETTERI KIVINIEMI ON VANKILASSA OPETTELEMASSA LAKIAKIN ELI HÄN VOI EDUSTAA OMIAAN!
Hänet on sentään helppo tunnistaa, kun päässä lukee HELL’S ANGEL!
- Anonyymi00011UUSI
Katkera katkera katkeruus
- Anonyymi00018UUSI
Oletko onnellinen Ruotsin suomalainen asuu Suomessa?
En ole todellakaan ole katkera, koska olen sentään edelleenkin SUOMALAINEN TURJAKE, koska en voi vieläkään olla VAIN SUOMALAINEN! - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oletko onnellinen Ruotsin suomalainen asuu Suomessa?
En ole todellakaan ole katkera, koska olen sentään edelleenkin SUOMALAINEN TURJAKE, koska en voi vieläkään olla VAIN SUOMALAINEN!Ruotsin suomalaisten RÄPIMISTÄ on tässäkin kylässä eli Ivalossa heidän omat VANHEMMAT SEKÄ MINÄ KUNNIATON HOLOKIN KATSELTU KYLLÄSTYMISEEN ASTI, KOSKA HE EIVÄT MUUTA TEE, KUIN SYRJIVÄT, LOUKKAAVAT KUNNIOITA JA JATKAVAT SAMAA KALTOIN KOHTELUA VIELÄKIN!
Aikuiset ihmiset eivät tuon vertaa YMMÄRRÄ, että HE OVAT RUOTSIN SUOMALAISIA JOTKA ASUVAT SUOMESSA JA HEIDÄN LAPSET OVAT MYÖS RUOTSIN SUOMALAISIA VAIKKA OVATKIN SYNTYNEET SUOMESSA!
HEILLÄ ON OLLUT KOKOAJAN VELVOTTEITA OMANA KANSANRYHMÄNÄ SUOMESSA!
Minä en ole HEIDÄN ILMAINEN JOUTILAS ORJA JA SISKONI ON KYLLÄ TIENNYT, ETTÄ HÄN SEKÄ USEAT MUUT OVAT SYNTYNEET RUOTSISSA!
- Anonyymi00019UUSI
Näitten sinun mielikuvitus juttujen perusteella suosittelen ammattiapua.
- Anonyymi00021UUSI
Suosittelen sinulle jos Lauri Petteri Kiviniemi Ruotsissa syntyneenä Ruotsin suomalaisena TOIMI OIKEIN, kun MURHASI SUOMALAISEN JOKA EI SUOSTUNUT MENEMÄÄN KOTIA.
En tiedä, että asuko samassa pihassa SUOMEN SOMALEITA JOTKA OVAT MYÖS SUOMALAISIA!
Tuo on syy miksi MINÄ KUNNIATON HOLO ALOIN SUOMEN ALKUPERÄISKANSAKSI JA SUOMALAISEKSI TURJAKKEEKSI!
Mieheni Justus halusi kunnian alkaa minun omana MIEHENÄNI myös SUOMALAISEKSI TURJAKKEEKSI, KOSKA HÄNESTÄ TÄMÄ OLI HYVÄ JUTTU!
Tosin kyllä minä hänen omana vaimona myönnän sen, että Justuksen tehtävä MIEHENÄNI EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE HELPPOA VARSINKAAN, kun minä sanoin VAIMONA, että : SINÄ SAAT VIEDÄ!
Justuksen oma vaimohan on tietenkin omanlainen JUSTIINA JOKA OTTAA OHJAT KÄSIIN JA LÄHTEE VIEMÄÄN, MUTTA MINKÄS TEET SUVUN GEENI VIOILLE!
Minun suvussahan on ollut TSAARIN AIKAAN 2 MARSALKKAA JOTKA OLIVAT MOLEMMAT TSAARIN LÄHIMPIÄ USKOTTUJA MIEHIÄ!
Simakova ja Mannerheim oli aseveljiä, mutta heistä tuli vihollisia.
Tuo on vaikuttanut Mannerheimiin, koska hän ei ollutkaan enään yksin niin vahva johtajana mitä he olivat Simakovan yhdessä. Heidän armeijan jäi suurimmaksi osaksi Neuvostoliittoon, kun Tsaari on syösty vallasta!
Venäläiset valehtee sen, että Tsaari ei suostunut palamaan tehtävään!
He ovat murhanneet sen sitä varten, että olisivat saaneet Suomen haltuun ja ALISTAA SUOMALAISET ORJIKSI!
He maksattaa kaiken suomalaisille ja oletteko nähneet yhtään venäläistä Suomessa joka pitäis suomalaisten puolia ja ilmoittais, että : ME VENÄLÄISET OLLAAN TEILLE NE SOTAKORVAUKSET VELKAA JA ME KYLLÄ MAKSETAAN KAIKKI TAKASIN! - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Suosittelen sinulle jos Lauri Petteri Kiviniemi Ruotsissa syntyneenä Ruotsin suomalaisena TOIMI OIKEIN, kun MURHASI SUOMALAISEN JOKA EI SUOSTUNUT MENEMÄÄN KOTIA.
En tiedä, että asuko samassa pihassa SUOMEN SOMALEITA JOTKA OVAT MYÖS SUOMALAISIA!
Tuo on syy miksi MINÄ KUNNIATON HOLO ALOIN SUOMEN ALKUPERÄISKANSAKSI JA SUOMALAISEKSI TURJAKKEEKSI!
Mieheni Justus halusi kunnian alkaa minun omana MIEHENÄNI myös SUOMALAISEKSI TURJAKKEEKSI, KOSKA HÄNESTÄ TÄMÄ OLI HYVÄ JUTTU!
Tosin kyllä minä hänen omana vaimona myönnän sen, että Justuksen tehtävä MIEHENÄNI EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE HELPPOA VARSINKAAN, kun minä sanoin VAIMONA, että : SINÄ SAAT VIEDÄ!
Justuksen oma vaimohan on tietenkin omanlainen JUSTIINA JOKA OTTAA OHJAT KÄSIIN JA LÄHTEE VIEMÄÄN, MUTTA MINKÄS TEET SUVUN GEENI VIOILLE!
Minun suvussahan on ollut TSAARIN AIKAAN 2 MARSALKKAA JOTKA OLIVAT MOLEMMAT TSAARIN LÄHIMPIÄ USKOTTUJA MIEHIÄ!
Simakova ja Mannerheim oli aseveljiä, mutta heistä tuli vihollisia.
Tuo on vaikuttanut Mannerheimiin, koska hän ei ollutkaan enään yksin niin vahva johtajana mitä he olivat Simakovan yhdessä. Heidän armeijan jäi suurimmaksi osaksi Neuvostoliittoon, kun Tsaari on syösty vallasta!
Venäläiset valehtee sen, että Tsaari ei suostunut palamaan tehtävään!
He ovat murhanneet sen sitä varten, että olisivat saaneet Suomen haltuun ja ALISTAA SUOMALAISET ORJIKSI!
He maksattaa kaiken suomalaisille ja oletteko nähneet yhtään venäläistä Suomessa joka pitäis suomalaisten puolia ja ilmoittais, että : ME VENÄLÄISET OLLAAN TEILLE NE SOTAKORVAUKSET VELKAA JA ME KYLLÄ MAKSETAAN KAIKKI TAKASIN!Simakova on isäni isän äidin puolelta sukua.
Venäläisten panssarivaunu oli ollut Suomen puolella ja kukaan ei ollut ampua sitä niin minun oma vaari oli sanonut, että : Minä kyllä uskallan!
Oli käyny heittämässä jonku pommin ja saanut paskansin sen vaunun!
Hän oli Suomen joukkueessa ja ampu omia SUKULAISIIN jotka olivat jääneet NEUVOSTOLIITTOON SIMAKOVA JOUKKOIHIN.
Arhipoffin pappa toimi samalla tavalla, koska minun oma vaarini oli hänen vävy-poika!
ME EI OLLA SUKU RAKKAITA! - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Simakova on isäni isän äidin puolelta sukua.
Venäläisten panssarivaunu oli ollut Suomen puolella ja kukaan ei ollut ampua sitä niin minun oma vaari oli sanonut, että : Minä kyllä uskallan!
Oli käyny heittämässä jonku pommin ja saanut paskansin sen vaunun!
Hän oli Suomen joukkueessa ja ampu omia SUKULAISIIN jotka olivat jääneet NEUVOSTOLIITTOON SIMAKOVA JOUKKOIHIN.
Arhipoffin pappa toimi samalla tavalla, koska minun oma vaarini oli hänen vävy-poika!
ME EI OLLA SUKU RAKKAITA!Ette vissiin oikein ymmärrä, että sama ihminen voi olla samassa suvussa ihan ERI IHMINEN TOISELLE SUKULAISELLE.
Vävy ja miniä eivät ole suoraan sukua vaikka heidän puoliso voikin olla sisko tai veli heille!
Vaikka minä kunniaton Holo olen Suomi 100vuotta PANOSTAJANA PASKONUT FB KUNNIALLISTEN MAINEET FB:SSÄ NIIN HE JÄTTIVÄT MAINITSEMATTA SEN, ETTÄ MINULLA ON OIKEUS VAATIA KUNNIAT TAKAISIN IVALON KYLÄN MAINEEN PASKOMISESTA JOLLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ FB:N KANSSA! - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ette vissiin oikein ymmärrä, että sama ihminen voi olla samassa suvussa ihan ERI IHMINEN TOISELLE SUKULAISELLE.
Vävy ja miniä eivät ole suoraan sukua vaikka heidän puoliso voikin olla sisko tai veli heille!
Vaikka minä kunniaton Holo olen Suomi 100vuotta PANOSTAJANA PASKONUT FB KUNNIALLISTEN MAINEET FB:SSÄ NIIN HE JÄTTIVÄT MAINITSEMATTA SEN, ETTÄ MINULLA ON OIKEUS VAATIA KUNNIAT TAKAISIN IVALON KYLÄN MAINEEN PASKOMISESTA JOLLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ FB:N KANSSA!Tuusulanväylällä yli 1200 kertaa kamera välähtänyt vaikka Poliisit oli ilmoittaneet erikseen, että : Tietyömaan kohdalla pitää HIDASTAA EIKÄ PAINAA KAASUA!
Tuo on kyllä törkeä kunnian loukkaus ja FB KUNNIALLISET KEHTAA SYYTTÄÄ MINUA!
Olen minäkin kunniaton Holo FB:N käyttäjänä TUUSULANVÄYLÄLLÄ AJELLUT JA SEKIN OLI FB KUNNIALLISTA KUNNIAN LOUKKAUS, KOSKA MINÄ OLIN TUOLLOIN JO SUOMI 100 vuotta Vanhempi Panostaja!
Tuusulanväylä on semmonen TIE, että sitä pitkin joutuu jossain vaiheessa ajamaan jos olet UUDENMAAN ALUEELLA TÖISSÄ VAIKKA FB KUNNIALLISET EI ITSE SIELLÄ IVALOSTA TAI INARIN KUNNASTA PAHEMMIN AUTOILLA AJELE! - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuusulanväylällä yli 1200 kertaa kamera välähtänyt vaikka Poliisit oli ilmoittaneet erikseen, että : Tietyömaan kohdalla pitää HIDASTAA EIKÄ PAINAA KAASUA!
Tuo on kyllä törkeä kunnian loukkaus ja FB KUNNIALLISET KEHTAA SYYTTÄÄ MINUA!
Olen minäkin kunniaton Holo FB:N käyttäjänä TUUSULANVÄYLÄLLÄ AJELLUT JA SEKIN OLI FB KUNNIALLISTA KUNNIAN LOUKKAUS, KOSKA MINÄ OLIN TUOLLOIN JO SUOMI 100 vuotta Vanhempi Panostaja!
Tuusulanväylä on semmonen TIE, että sitä pitkin joutuu jossain vaiheessa ajamaan jos olet UUDENMAAN ALUEELLA TÖISSÄ VAIKKA FB KUNNIALLISET EI ITSE SIELLÄ IVALOSTA TAI INARIN KUNNASTA PAHEMMIN AUTOILLA AJELE!Ottaen huomioon niin minä ajoin autolla TÖIHIN JA TÖISTÄ sinne missä asuin enkä mitään HUVIAJELUA JOSSA KATSELLAAN NÄHTÄVYYKSIÄ SEKÄ MAISEMIA!
Inarin kunnassa ajellaan huviajoja REVONTULIEN TAKIA JA JONKU HOTELLI TAI MÖKKI YÖN TAKIA!
Ei nuo ole edes mitään töitä täällä tekemässä!
Revontulia voi katsoa kotona NETIN KAUTTAKIN!
Nuo on niin turhan päiväsiä, että niitten takia ei kyllä tänne asti kannata lentää, koska 1000% REVONTULET NÄKEE YOUTUBESTA!
Tässä näky REVONTULET 1000% ja ei tarvi edes pettyä, kun ei nähnyt REVONTULIA, mutta rahat on kyllä VIETY https://youtube.com/shorts/UyZNKf2syX4?is=gqi8I888mZZhuKtE - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ottaen huomioon niin minä ajoin autolla TÖIHIN JA TÖISTÄ sinne missä asuin enkä mitään HUVIAJELUA JOSSA KATSELLAAN NÄHTÄVYYKSIÄ SEKÄ MAISEMIA!
Inarin kunnassa ajellaan huviajoja REVONTULIEN TAKIA JA JONKU HOTELLI TAI MÖKKI YÖN TAKIA!
Ei nuo ole edes mitään töitä täällä tekemässä!
Revontulia voi katsoa kotona NETIN KAUTTAKIN!
Nuo on niin turhan päiväsiä, että niitten takia ei kyllä tänne asti kannata lentää, koska 1000% REVONTULET NÄKEE YOUTUBESTA!
Tässä näky REVONTULET 1000% ja ei tarvi edes pettyä, kun ei nähnyt REVONTULIA, mutta rahat on kyllä VIETY https://youtube.com/shorts/UyZNKf2syX4?is=gqi8I888mZZhuKtEUudellamaalla on Suomen ruotsalaisia POLIISEINA JA VANKILASSA VARTIJOINA!
He joutuivat työnsä puolesta pidättämään Ruotsissa syntyneen Ruotsin suomalaisen Lauri Petteri Kiviniemen joka KOPPELOSTA mennyt UUDELLEMAALLE EIKÄ IVALOSTA NIIN, KUIN HÄN VÄITTÄÄ!
Tuolla valehtelemalla PASKALLA KYLLÄ TIENAA, koska Kiviniemen Lauri Petteri on sekasin, ettei tiedä olevansa Ruotsista eikä mistään IVALOSTA!
Häpässyt koko Ivalon kylän!
Ruotsissa syntyneet Ruotsin suomalaiset eivät edes kehtaa tunnustaa, että he ovat Ruotsissa syntyneitä Ruotsin suomalaisia jotka EIVÄT OSAA EDES RUOTSIA!
Minun kunniattoman Holon ei tarvi edes osata, koska minä olen syntynyt Suomessa!
Kyllä minä puhuin ruotsia, kun oli Ruotsista vieraita. En minäkään enään mitään hyvää ruotsia puhu, mutta puhun sitä ruotsia mitä satun osamaan!
Tietenkin puhuin välillä sitä suomalaisten omaa ruotsia mitä Ruotsissa puhuttiin!
Sitä RÄTTEÄ, RÖÖTTIÄ, LÅPÄÄRIÄ, koska minähän en ole RUOTSISSA SYNTYNYT VAAN ASUNUT SUOMESSA SYNTYNEENÄ!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427