Aioin tehdä ensin pannulla ruokaa,mutta totesin sen niin isotöiseksi etten tehnyt.Olisi pitänyt tehdä kastike,pilkkoa vihannekset yms pienen ruokaannoksen takia.
Otin pakasteesta kaikki pussipohjat jotka oli jäänyt sinne lojumaan noin kahdeksi vuodeksi.
Yhdistin kaikki ja laitoin uunipellille.
Periaate on se että kaikkia erillaisia kasviksia laitetaan mitä sattuu olemaan ja siihen voi lisätä jonkun aasialaisen mausteisen ruuan joukkoon.
Nämä pakastevihannekset on hyvin edullisia ostaa joten niitä voi köyhäkin syödä.Kilohinnat on noin 2-4 euroa
Tekemiseen menee vain 5 minuttia ja kestää noin 4 päivää
Tässä ohje suurinpiirtein mitä tein
-1 pussillinen erillaisia pakaste vihanneksia
-1 pussillinen pakaste juureksia
-1 pussillinen pakaste ranskalaisia perunoita
-1 pussillinen Thaimaan riisi pakaste valmisruokaa
Muut
200 g liha,paloiteltu
200 g pakaste katkarapu
2 dl ruokakermaa
4 dl mutti tomattimurska
4 dl amerikkalaisia suolakurkkuja paloiteltuna
Mausteet
10 mm dippimauste puuilosta ostettu
10 mm toinen dippimauste
10 mm juustodippimauste
8 dl vesi ( pellin pohjalle noin 2-3 cm)
Paistetaan 200 asteessa 1 tunti
Jäähdytetään mahdollisimman nopeasti
Siirretään heti paistamisen jälkeen toiselle pellille jäätymisen nopeuttamiseksi koska nopeasti jäähdytetty ruoka säilyy pitempään.
Samaan tyyliin voi tehdä lukemattomilla eri tyyleillä eri makuista 👈ruokaa käyttämällä eri kasviksia ja eri
mausteita.😦
Tämän jälkeen et tee muulla tavalla ruokaa
29
77
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Eikö se ollutkaan liika kallista tehdä uunissa? Tuota uuniruokaa sinulle ehdotettiin mutta totesit että uuni kuluttaa liikaa sähköä.
😏 - Anonyymi00002
Kyllä minä ainakin teen edelleen muullakin tapaa ruokaa vaikka uunia käytänkin. Kyllä uuniruokiinkin voi valikoida toisiinsa sopivat ainekset.
Tuo sinun tyyli sekoittaa esim aivan kaikki kyllä aiheuttaa pahoinvointia, kun edes kuvittelee että äyriäiset ja liha on samassa, missä myös peruna ja riisi, juurekset ja vihannekset. Eli kaikki tärkkelys ja kaikki proteiini, kaikki kasvis yhteen.
Sitten lisäksi suolakurkku... Kumma ettet jäätelöä vielä lataa päälle...
Ei ole montaa hetkeä siitä kun sinun mielestä ainoa oikea tapa valmistaa ruokaa oli liedellä, ja uunia oli mahdoton harkita kun se on niin kallista.
T kn- Anonyymi00003
Kyllä uunillakin voi tehdä ruokaa jos tekee kerralla isompia määriä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja se riippuu siitäkin mitä ruokaa tekee.
Jos keittää vain perunat ja paistaa lihat,ei siihen mitään uunia tarvitse
Riisi ja kana mitä kaikki bodarit syö joka päivä vuosikausia,ei tarvitse uunia. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Riisi ja kana mitä kaikki bodarit syö joka päivä vuosikausia,ei tarvitse uunia.Mutta sinähän olet 65 v vanhus eikä mikään bodari. 🤔 Vieläkö elät kuvitelmissa että käyt kolmikymppisestä?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Riisi ja kana mitä kaikki bodarit syö joka päivä vuosikausia,ei tarvitse uunia.Mutta sinä aloituksessa totesit ettei enää muuta kuin uunia voi käyttää kun se on ainoa tapa.
- Anonyymi00008
Se taitaa olla kyllä pilailia...🤭
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta sinähän olet 65 v vanhus eikä mikään bodari. 🤔 Vieläkö elät kuvitelmissa että käyt kolmikymppisestä?
Kyllä vastaan kunnolta täysin 30 vuotiasta.
Mitään sairautta ei ole ja voi olla ettei tulekaan.Jos jotain tulee niin tulee ja se on sitten henki pois.
Terveyteni salaisuus
En käytä ollenkaan makeutusaineita,laihdutus lääkkeitä,mikroaaltouunia,alkoholia,tupakkaa,ruokaa jossa on lisäaineita
Syön eläinrasvaa vain vähän,maitoa en ole juonut ainakaan 30 vuoteen ollenkaan,enkä käytä sitä edes kahviin
Terveyteen pystyy tosiaan vaikuttamaan omilla elintavoilla. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voiko oikeesti? 😱
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä vastaan kunnolta täysin 30 vuotiasta.
Mitään sairautta ei ole ja voi olla ettei tulekaan.Jos jotain tulee niin tulee ja se on sitten henki pois.
Terveyteni salaisuus
En käytä ollenkaan makeutusaineita,laihdutus lääkkeitä,mikroaaltouunia,alkoholia,tupakkaa,ruokaa jossa on lisäaineita
Syön eläinrasvaa vain vähän,maitoa en ole juonut ainakaan 30 vuoteen ollenkaan,enkä käytä sitä edes kahviin
Terveyteen pystyy tosiaan vaikuttamaan omilla elintavoilla."Kyllä vastaan kunnolta täysin 30 vuotiasta"
Mistä tämän tiedät? Ite kyllä epäilen että 65 v olis 30 vuotiaan tasolla.
Sun pitäisi tehdä jonkun 30 vuotiaan kanssa kuntotestit ennen kuin voit esittää mitään tuollasta. Paljon nostat penkistä? Entä Cooper? Tietty jos vertaat itseäsi johonkin 30 v treenaamattomaan plösöön joka istuu päivät pelaamassa tietokonepeliä.. mut roppa ja sen solut vanhenee,sille ei voi yhtään mitään. Eihän sun eturauhanenkaan enää pelaa, ei semmosia vaivoja nuorilla ole!
- Anonyymi00007
"Tämän jälkeen et tee muulla tavalla ruokaa"
Ja miksi en muka? - Anonyymi00009
Kuulostaapa herkulliselta.
Pakasteesta vuosia vanhat vanhentuneet vihannekset?
-"1 pussillinen erillaisia pakaste vihanneksia
-1 pussillinen pakaste juureksia
-1 pussillinen pakaste ranskalaisia perunoita
-1 pussillinen Thaimaan riisi pakaste valmisruoka
200 g liha,paloiteltu
200 g pakaste katkarapu
2 dl ruokakermaa
4 dl mutti tomattimurska
4 dl amerikkalaisia suolakurkkuja paloiteltuna
10 mm dippimauste puuilosta ostettu
10 mm toinen dippimauste
10 mm juustodippimauste
8 dl vesi ( pellin pohjalle noin 2-3 cm"
Ravut, lihat, juurekset, ransikset, ikivanhat vihannekset vihannekset, kolmet erilaiset lisäaineseospussit, kerma, suolakurkkuja, valmisruokaa... KAIKKI SAMASSA? Ja muuta ei tarvi enää syyä?
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 KIITOS laihdutti kun tuli oksennus.- Anonyymi00010
Oli muuten herkullista ruokaa,tekisin siihen kuitenkin pieniä muutoksia jos tekisin sitä uudestaan.
Aasialainen ruoka pois ja tilalle perunasipulisekoitusta,hieman mustapippuria,
Ranskalaisten perunoiden tilalle tavallisia perunoita,ne piti nyt vain syödä pois ettei ne vanhene pakastimeen.
Tuohon tapaan aion tehdä ruokaa jatkossakin koska aikaa pitää jäädä muuhunkin kuin keittiössä häärimiseen.Tulen kyllä käyttämään myös tuorevihanneksia,ne pitää sitten esikypsentää hellan päällä jotta ne kypsyy yhtäaikaa uunissa.
Myös karkit lopetan nyt kokonaan koska ne aiheuttaa elimistössä tulehdusta.👈
Niistä tullut kovaa jatkuvaa päänsärkyä,vaikka söin niitä puolet vähemmän kuin ennen.
Johtuu varmasti siitä että kaikki mitä söin oli salmiakkia.
Läskiä minulla on vain noin 5 kiloa jonka tulen laihduttamaan nyt pois.
En punnitse itseäni enkä mittaa,enkä laske kaloreita koska se on aivan turhaa hommaa.
Ne asiat tiedän muutenkin vanhasta kokemuksesta.
Pyörälenkit on nyt vähintään 3 tuntia päivässä ja voin alkaa tekemään siihen lisäksi pienen 30 minuutin hölkän jos jalat vain kestää. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oli muuten herkullista ruokaa,tekisin siihen kuitenkin pieniä muutoksia jos tekisin sitä uudestaan.
Ranskalaisten perunoiden tilalle tavallisia perunoita,ne piti nyt vain syödä pois ettei ne vanhene pakastimeen.
Tuohon tapaan aion tehdä ruokaa jatkossakin koska aikaa pitää jäädä muuhunkin kuin keittiössä häärimiseen.Tulen kyllä käyttämään myös tuorevihanneksia,ne pitää sitten esikypsentää hellan päällä jotta ne kypsyy yhtäaikaa uunissa.
Niistä tullut kovaa jatkuvaa päänsärkyä,vaikka söin niitä puolet vähemmän kuin ennen.
En punnitse itseäni enkä mittaa,enkä laske kaloreita koska se on aivan turhaa hommaa.
Pyörälenkit on nyt vähintään 3 tuntia päivässä ja voin alkaa tekemään siihen lisäksi pienen 30 minuutin hölkän jos jalat vain kestää.Miksi sotket KAIKKI yhteen????
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi sotket KAIKKI yhteen????
Silloinhan siihen tulee makua.Söin sitä nyt ja rehellisesti sanottuna oli jopa herkullista.
Lisäsin annokseen pienen ripauksen hienosti jauhettua mustapippuria.
Katkarapu mitä en ennen ole koskaan käyttänyt sopi tuohon oikein hyvin.
Pitää suunnitella tuosta samasta vielä joku parannettu versio tuorekasviksista ja juureksista johon lisään sekaan pakastekasviksia.
Minähän en KOSKAAN käytä mitään valmiita ruokaohjeita.Nyt pitää alkaa kokeilemaan erillaisia mausteseoksia eikä aina laittaa niitä samoja niinkuin ennenkin.
Suolaa en tuohon laittanut ollenkaan,mutta siinä oli kuitenkin sopivasti,koska suolaisuus tuli suolakurkuissa.
Niitä ei kannata koskaan maustaa liikaa,koska maustetta on helppo lisätä jäljestä päin jos ruuassa ei ole tarpeeksi makua. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pyörälenkit on nyt vähintään 3 tuntia päivässä ja voin alkaa tekemään siihen lisäksi pienen 30 minuutin hölkän jos jalat vain kestää.Ihan kahjoa että toteat että vältät LISÄAINEITA, ja samalla vedät pullaa karkkia ja kaupan leivonnaisia ja jäätelöä jotka on pumpattu täyteen ja oikeesti koostuu pelkästä sokerista ja lisäaineista. Mut kuten aiemmin tiedetty niin ei sulla lataa akku muutenkaan täyteen...
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan kahjoa että toteat että vältät LISÄAINEITA, ja samalla vedät pullaa karkkia ja kaupan leivonnaisia ja jäätelöä jotka on pumpattu täyteen ja oikeesti koostuu pelkästä sokerista ja lisäaineista. Mut kuten aiemmin tiedetty niin ei sulla lataa akku muutenkaan täyteen...
Ei tavallinen sokeri ole lainkaan vaarallista vaikka siitä paljon varoitetaan.
Minulla ei ole mitään sairautta,diabetestä ,sydän ja kaikki muut on erittäin hyvässä kunnossa vaikka olen sokeria paljon syönytkin.Ja ikä on 65 vuotta,ja paino noin 70 kiloa.
Nämä pullamäärät olen pystynyt pitämään aina pienenä,mutta karkkia olen syönyt aina liikaa.
Nyt piti jälkeen kerran lopettaa kokonaan salmiakin syöminen.Se näyttää pitemmän päälle syötynä aiheuttaa KOVAA jatkuvaa päänsärkyä.
Nyt kolmas päivä menossa lopettamisen jälkeen ja päänsärky on täysin parantunut.
Olen tiennyt tuon salmiakin olevan vaarallinen jo monta vuotta,mutta olen sortunut aina syömään sitä lopettamisen jälkeen aina uudestaan KOSKA se on niin hyvää. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään sairautta,diabetestä ,sydän ja kaikki muut on erittäin hyvässä kunnossa vaikka olen sokeria paljon syönytkin.Ja ikä on 65 vuotta,ja paino noin 70 kiloa.
Nämä pullamäärät olen pystynyt pitämään aina pienenä,mutta karkkia olen syönyt aina liikaa.
Nyt piti jälkeen kerran lopettaa kokonaan salmiakin syöminen.Se näyttää pitemmän päälle syötynä aiheuttaa KOVAA jatkuvaa päänsärkyä.
Nyt kolmas päivä menossa lopettamisen jälkeen ja päänsärky on täysin parantunut.
Olen tiennyt tuon salmiakin olevan vaarallinen jo monta vuotta,mutta olen sortunut aina syömään sitä lopettamisen jälkeen aina uudestaan KOSKA se on niin hyvää.Tässä yksi valmisresepti,pienillä muutoksilla tuostakin saa aivan terveellistä ruokaa kun jättää pois juuston ja tascolastujen tilalle juureksia ja kasviksia.
Näistä valmispesepteistä ei tosiaan ole mitään pulaa,niissä on vain se ongelma että jos ostaa niitä kaikkia mausteita ja kaikkia tarvikkeita tykkäätkö niitä sitten jatkossa käyttää ja sitten kohta koko keittiö on täynnä vanhentuneita purkkeja jotka pitää pakata roskiin.
Kasvistacopannu | Keiju reseptit https://share.google/DVUb2ZdwqcQPIPEiE - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olen tiennyt tuon salmiakin olevan vaarallinen jo monta vuotta,mutta olen sortunut aina syömään sitä lopettamisen jälkeen aina uudestaan KOSKA se on niin hyvää.Sokeri on vaarallista vain silloin kun syö sitä liikaa ja lihoo.
Ei siitä ole mitään vaaraa jos sen kuluttaa pois. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pyörälenkit on nyt vähintään 3 tuntia päivässä ja voin alkaa tekemään siihen lisäksi pienen 30 minuutin hölkän jos jalat vain kestää."Tulen kyllä käyttämään myös tuorevihanneksia,ne pitää sitten esikypsentää hellan päällä jotta ne kypsyy yhtäaikaa uunissa."
Jos oikeesti tunnin pidät sekoitustasi uunissa niin kyllä ne tuoreetkin kasvikset siinä ajassa kypsyy, ei niitä erikseen tarvii keitellä.
Ainoat ruuat mihin minä erikseen keitän kasvikset tai juurekset on porkkana-, lanttu- ja bataattilaatikot mitä teen jouluksi.
Toinen asia mitä aloituksessasi ihmettelen on tuo älytön mausteiden määrä, mut jokainen tavallaan. Itse haluan maistaa ne ainesten perusmaut ilman että niitä on kamalalla maustekombolla peitetty.
t. entinen kyökkipiika - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
"Tulen kyllä käyttämään myös tuorevihanneksia,ne pitää sitten esikypsentää hellan päällä jotta ne kypsyy yhtäaikaa uunissa."
Jos oikeesti tunnin pidät sekoitustasi uunissa niin kyllä ne tuoreetkin kasvikset siinä ajassa kypsyy, ei niitä erikseen tarvii keitellä.
Ainoat ruuat mihin minä erikseen keitän kasvikset tai juurekset on porkkana-, lanttu- ja bataattilaatikot mitä teen jouluksi.
Toinen asia mitä aloituksessasi ihmettelen on tuo älytön mausteiden määrä, mut jokainen tavallaan. Itse haluan maistaa ne ainesten perusmaut ilman että niitä on kamalalla maustekombolla peitetty.
t. entinen kyökkipiikaSyön makkaran sinapin kanssa ja makaronilaatikon ketsupin kanssa.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Silloinhan siihen tulee makua.Söin sitä nyt ja rehellisesti sanottuna oli jopa herkullista.
Lisäsin annokseen pienen ripauksen hienosti jauhettua mustapippuria.
Katkarapu mitä en ennen ole koskaan käyttänyt sopi tuohon oikein hyvin.
Pitää suunnitella tuosta samasta vielä joku parannettu versio tuorekasviksista ja juureksista johon lisään sekaan pakastekasviksia.
Minähän en KOSKAAN käytä mitään valmiita ruokaohjeita.Nyt pitää alkaa kokeilemaan erillaisia mausteseoksia eikä aina laittaa niitä samoja niinkuin ennenkin.
Suolaa en tuohon laittanut ollenkaan,mutta siinä oli kuitenkin sopivasti,koska suolaisuus tuli suolakurkuissa.
Niitä ei kannata koskaan maustaa liikaa,koska maustetta on helppo lisätä jäljestä päin jos ruuassa ei ole tarpeeksi makua."Silloinhan siihen tulee makua."
Mikään maku ei enää erotu.
Tuo ruokalaji vois olla nimeltään "Biojäteastia"
Päälle voisit sirotella vielä suklaahippuja. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tässä yksi valmisresepti,pienillä muutoksilla tuostakin saa aivan terveellistä ruokaa kun jättää pois juuston ja tascolastujen tilalle juureksia ja kasviksia.
Näistä valmispesepteistä ei tosiaan ole mitään pulaa,niissä on vain se ongelma että jos ostaa niitä kaikkia mausteita ja kaikkia tarvikkeita tykkäätkö niitä sitten jatkossa käyttää ja sitten kohta koko keittiö on täynnä vanhentuneita purkkeja jotka pitää pakata roskiin.
Kasvistacopannu | Keiju reseptit https://share.google/DVUb2ZdwqcQPIPEiEMuistaakseni viikko takaperin kirjoitit että netin reseptit on huijausta. Nytkö sitten otat netistä itse reseptit....
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sokeri on vaarallista vain silloin kun syö sitä liikaa ja lihoo.
Ei siitä ole mitään vaaraa jos sen kuluttaa pois.Kyllä sun syönti on liikasyöntiä kun päivittäinen energia koostuu pääosin sokerista.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Muistaakseni viikko takaperin kirjoitit että netin reseptit on huijausta. Nytkö sitten otat netistä itse reseptit....
En ole ottanut,mutta jos haluaa täysin eri makuista ruokaa näistä valmispesepteistä voi löytyä hyviä mausteyhdistelmiä.
Se pitää vain kokeilla.Ei niistä voi etukäteen koskaan tietää miltä ne maistuu.
- Anonyymi00020UUSI
Olet sinä kyllä hauska! 🤭
- Anonyymi00021UUSI
Jos verenpaine on koholla ja herkuttelutottumuksiin kuuluu lakuja tai salmiakkia, niistä luopumalla verenpaine voi laskea jopa niin paljon, ettei lääkettä tarvita.
Lakuista ja salmiakista luopuminen voi laskea verenpainetta kuin lääke. Koholla olevaa verenpainetta saattaa selittää lakujen ja salmiakin syönti. Kun niistä luopuu, verenpaine voi alentua saman verran kuin se laskisi lääkkeellä.
Suolaa on säästelty ja liikettä lisätty, ja silti verenpaine huitelee korkealla. Lääkäri ehdottaa lääkehoitoa, mutta haluaa vielä varmistaa yhden asian: tykkäätkö lakritsista tai salmiakista?
”Mustien makeisten sisältämä glykyrritsiini eli lakritsiuute nostaa usein verenpainetta. Sen käytöstä luopuminen voi laskea verenpainetta yllättävän paljon”, kertoo aihetta tutkinut sisätautien emeritusprofessori Ilkka Pörsti. / HS, Verenpaine, Virve Järvinen /
..
Tämä on melko uusi asia, Suomessa kun on syöty omassa maassa tehtyä lakritsia jo kuitenkin sata vuotta ja itse "keksintö" on tuhansia vuosia vanha. Perinteisten mustien makeisten turvallisen määrän pitäisi olla luokkaa 10-20 grammaa päivässä eli vaikka osalla ei huomata vaikutuksia juuri lainkaan, osalle yliherkkyyys alkaa jo pienissä määrissä.
Lakritsiuute on aine, joka estää munuaisten entsyymitoimintaa, jolloin kehon oma kortisoli nostaa verenpainetta ja laskee kaliumia. Tuo on vanha mutta melko vähän tunnettu asia. Puhtaalla salmiakilla vastaavia vaikutuksia ei sen sijaan ole, koska siinä ei ole natriumia, eikä se sido kehoon nestettä samalla tavalla kuin ruokasuola.
Ei siis pidä sotkea salmiakkia ja lakritsia toisiinsa, ja on olemassa myös salmiakkia, joka ei nosta lainkaan verenpainetta ja jossa ei ole lainkaan lakritsiuutetta. - Anonyymi00028UUSI
Sokerista ei ole mitään haittaa kun sen käyttö pysyy hallinnassa ja suositusten rajoissa.
- Anonyymi00029UUSI
Kyllä pysyy. Käyn hakemassa VAIN muutaman kerran päivässä kellarista jossa 20 kilon säkki karkkia.Syön VAIN 350 g päivässä pari kertaa.Jäätelyä vain yöllä jolloin sitä ei lasketa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1042255Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411514Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381094Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321048- 101993
- 82866
- 80777
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53777Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain45768Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215764- 93739
- 52714
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28546- 55527
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500- 36495
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25446