Rauha palstalla puolen vuoden ajan.
Vastaukset 28
Ei tällä palstalla rauhaa koskaan ole.
- Anonyymi00001
Heh, kohta et enää pääse häiriköimään.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00001 kirjoitti:
Heh, kohta et enää pääse häiriköimään.
Aamen!
🙏 - Anonyymi00007UUSI
Teitä kahta ei jää kaipaamaan kukaan!
- Anonyymi00002
Kertomus miten Tollosta kasvaa Jeesuksen uljas pikku soturi!
"Katriina
Vaikka elämäntarinani on aivan erilainen kuin Päivi Räsäsen ja kasvoin maailmassa kieroon kuin käppyrämänty, niin tänä päivänä sama Henki Päivin kanssa vetää kohti totuutta.
Vahvuuteni on juuri kokemusasiantuntijuudessa, sillä olen elänyt vasemmistolaisessa Pro Palestiina maailmassa, olen uskonut Priden edustavan ihmisarvoa, ajatellut että Obama tai Stubb ovat osaavia ihan vain siksi, että he ottavat selfieitä ja ovat nuorekkaita sekä uskonut intersektionaalisen feminismin olevan voimaannuttavaa.
Joskus menneisyyteni nolottaa, mutta juuri siksi olen niin varma, että vain Raamatun sana voi muuttaa jääräpäisiä syntisiä. Muutos kohdallani on kuin toukasta perhoseksi, Dna:ta myöden. "
Tätä tekee vain Jeesus kun ihminen tulee uskoon Häneen. - Anonyymi00004UUSI
Päivi uskoo mitä Paavali Raamattuun kirjoittanut.
Jos on moitteen sanaa, pitää herjata Paavalia. - Anonyymi00005UUSI
Kohta ne kaksi jo poissa Suomesta!
- Anonyymi00006UUSI
Mässäämään ehtivät vielä!
- Anonyymi00008UUSI
Onneksi aloittaja roiskeiden vetelijä voi taas pitää koko talven turren kaipuuketjuja joita viime vuosina olemme saanut nauttia 🐱
- Anonyymi00009UUSI
Ei taida pitää paikkaansa: "Tollot jo muualla"!
Hozaa-pelle ja muutama hänen hengenheimolaisensa tekevät kaikkensa terrorisoidakseen palstaa. Totta kyllä tuo "ilo" nopeasti kaipuuksi muuttuu kohoten lopuksi taas jännittyneeseen odotuksen sekaiseen kliimaksiin hiukan ennen kevään tuloa.
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Totta kyllä tuo "ilo" nopeasti kaipuuksi muuttuu kohoten lopuksi taas jännittyneeseen odotuksen sekaiseen kliimaksiin hiukan ennen kevään tuloa.
Heh hehe hehe hee. Kyllä aito-laiselle tulee ainakin ikävä. Kenen kanssa tämä palstan tunnetuin kaappihomo nyt kyselee "kuumia" jos ei Torren...
- Anonyymi00010UUSI
Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:
Heh hehe hehe hee. Kyllä aito-laiselle tulee ainakin ikävä. Kenen kanssa tämä palstan tunnetuin kaappihomo nyt kyselee "kuumia" jos ei Torren...
Oletkohan sinä aivan terve?
- Anonyymi00011UUSI
Totta kyllä tuo "ilo" nopeasti kaipuuksi muuttuu kohoten lopuksi taas jännittyneeseen odotuksen sekaiseen kliimaksiin hiukan ennen kevään tuloa.
Sellainen jatkuva kaipuu sinulla Híntillä.
- Anonyymi00012UUSI
Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:
Huh mikä Hínttari sinäkin olet Turren tavoin.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oletkohan sinä aivan terve?
Eihän MNOT terve ole.
On Niuvan pitkäaikaispotilaita. - Anonyymi00014UUSI
Sellaista roiskeiden vetelyä sinulla, Repe.
🤓
- Anonyymi00015UUSI
ToIkku on tosiaan yhtä sairas Híntti kuin Turrekin.
Sinulla se sairaus on kun nyt jo noin sekaisin ja vasta ilmeisesti torre lähti kotiin. Sama laulu kuin ennenkin syksykin saa mutta sinä et.
- Anonyymi00016UUSI
Sinulla se sairaus on kun nyt jo noin sekaisin ja vasta ilmeisesti torre lähti kotiin. Sama laulu kuin ennenkin syksykin saa mutta sinä et.
OIet tosiaan täysin sairas Híntti ja Ruslean Reiän Ritari.
Tusha projisoida noita omia pervouksiasi muihin. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tusha projisoida noita omia pervouksiasi muihin.Lehmänpaskalle haiseva ToIkku on armoton Hínttari.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tusha projisoida noita omia pervouksiasi muihin.Jaa, tilanteesi on jo noin paha ja jouluunkin on vielä 88 yötä.
- Anonyymi00018UUSI
Jaa, tilanteesi on jo noin paha ja jouluunkin on vielä 88 yötä.
Tilanteesi on tosiaan näin pahaa.
Ja turha sinun Hínttarin on tapojesi mukaan projisoida yhtään enempää sitä että olet paatunut Hínttari ja pervertikko. - Anonyymi00019UUSI
Jaa, tilanteesi on jo noin paha ja jouluunkin on vielä 88 yötä.
Sellaisia sinä Hínttari jo lasket.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lehmänpaskalle haiseva ToIkku on armoton Hínttari.
Aamen!
🙏 - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tilanteesi on tosiaan näin pahaa.
Ja turha sinun Hínttarin on tapojesi mukaan projisoida yhtään enempää sitä että olet paatunut Hínttari ja pervertikko.Jahas, Hurskas Kyylähän se siinä taas jatkaa tervejärkisten ihmisten makuuhuoneiden kyyläämistä, kun ei reppana muutakaan osaa🤣
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jahas, Hurskas Kyylähän se siinä taas jatkaa tervejärkisten ihmisten makuuhuoneiden kyyläämistä, kun ei reppana muutakaan osaa🤣
ToIkku alias Hurskas Kyylähön se siinä taas toisella ”nikillään”.
🤓 - Anonyymi00023UUSI
Täällä näitä lääkäreitä, ja diagnooseja riittää, vaikka muualla niistä on huutava pula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461125Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83897- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29785Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197710Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40663- 22622
- 61592
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu121588VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as11564Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12535On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 76481
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467