Jos ulkomailla syntynyt syyllistyy SUOMESSA TÖRKEÄÄN RIKOKSEEN niin HÄNET VOIDAAN KARKOITTAA MAASTA!
Minä kunniaton Holo ihmettelen sitä, että miksi FB KUNNIALLISET EIVÄT OLE ILMOITTANEET, että YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI ULKOMAILLA SYNTYNEET OVAT YHTÄ SYYLLISIÄ KAIKKI ELI HEIDÄN OLESKELULUVAT PITÄÄ PERUA JA HEIDÄT PITÄÄ POISTA MAASTA!
Heillä on velvoite huolehtia omana kansanryhmänä, että he noudattavat SUOMESSA SÄÄNTÖJÄ JA LAKEJA JOTKA ON LUOTU SUOMEN KANSAN TURVAKSI EI SITÄ VARTEN, ETTÄ ULKOMAALAISET HAKEE OLESKELULUPIA JA TEKEVÄT RIKOKSIA ELI EIVÄT HUOLEHDI TOISISTAAN VAAN ASETTAVAT KAIKKI MEIDÄT SUOMALAISET ERIARVOISEEN ASEMAAN!
Vankilassa, kun minä kunniaton Holo olin kunnian loukkaus sakko vankina niin VARTIJAT OLIVAT SUOMALAISIA!
Saamelais poliisi Titta Rasmus toimi väärin, koska minä EN OLE SAAMELAINEN.
Hän todistettavasti HEIKENSI SAAMELAISTEN TURVALLISUUTTA, koska hän OLI MUKA AINUT POLIISI JOLLA AJOKORTTI JUSTUKSEN LISÄKSI!
Titta Rasmus syyllistyi SUOMALAISTEN SYRJINTÄÄN.
Ei kunnian loukkauksesta kannata mainita mitään, koska sillähän se Titta Rasmus saa valtaa ja hänellähän on jo muutenkin UTSJOEN POLIISILAITOKSELLA POLIISI PÄÄLLIKÖN VALTA, MUTTA HÄNELLE EI KELPAA SEKÄÄN!
Ihmettelen kyllä suuresti sitäkin asiaa.
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Saamelaisten käräjät on Inarissa niin SAAMELAISET POLIISIT VOITAS KESKITTÄÄ UTSJOELLE!
Sieltä he voivat käydä hoitamassa TEHTÄVIÄ myös Inarissa joka hyvin vahvaa SAAMELAISALUETTA, koska SAAMELAISTEN KÄRÄJÄTKIN OVAT INARISSA!
Näin SAAMELAISET SAISIVAT OMIA OIKEUKSIA JA HE VOISIVAT SAMALLA TEHDÄ KARTOITUKSEN ELI SELVITTÄÄ MILLE ALOILLE SAAMELAISTEN PITÄÄ KOULUTTAUTUA NIIN HE SAAVAT TARVITTAVAT PALVELUT!
Suomen valtiohan kyllä kouluttaa ja valitettavasti koulutukset ovat SUOMEN KIELISIÄ, mutta saamelaisethan kouluttautuu äkkiä ja näin he saavat JULKISIA PALVELUITA SAAMELAISILLE!
En minä kunniaton Holo ole vastustanut saamelaisten julkisia palveluita vaan minä olen tukenut niitä!
Kutturasta Pokkaan menevä tiekin tukis saamelaisten palveluita.
Pokantieltähän voi tehdä tien haaran Angelin kylään ja näin saattas löytyä samalla löytyä vaikka Hanhivaaran Anttikin sieltä LAURAVAARASTA, kun SAAMELAISTEN JULKISIAPALVELUITA LUODAAN!
TIET OVAT HYVIN TÄRKEITÄ JULKISIAPALVELUITA JA MINÄ KUNNIATON HOLO AUTAN VAIN SAAMELAIS POLIISI TITTA RASMUSTA NIIN HÄN PÄÄSEE SAAMELAISTEN POLIISI PÄÄLLIKKÖNÄ VARMASTI TÖIHIN!
SE EI OLE MIKÄÄN SYY SANOA ITSEÄÄN IRTI POLIISIN TEHTÄVISTÄ JOS SAAMELAISTEN POLIISI PÄÄLLIKÖKSI PÄÄSEE!
Tuo naapurin RASMUSKIN on antanut minulle KUNNIATTOMALLE HOLOLLE TUKEAKIN TÄHÄN SAAMELAISTEN JULKISTENPALVELUIDEN LUONTIIN SEKÄ SIIHEN, ETTÄ SAAMELAISTEN ENSIMMÄISEKSI POLIISIPÄÄLLIKÖKSI ALKAA UTSJOEN KUNNAN KARIGASNIEMEN KYLÄN TITTA RASMUS!
KEISARINNAKSI NOUSEE GUTTORMIN SONJA JOKA ON NYKYSIN SEPPÄNEN!- Anonyymi00002UUSI
Minun kunniattoman Holon on HELPOMPI HOITAA OMA ASIANI SUOMEN VALTION EDUN MUKAAN SEKÄ SAAMELAISTEN OIKEUKSIA TUKIEN, KUN MINÄ HOIDAN ITSENI POIS LAAJA MITTAISEN SYRJINNÄN AVULLA SEKÄ ILMOITAN SAMALLA, ETTÄ MINUA SYYTELLÄÄN AIHEETTOMASTI KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA, KOSKA MINÄ TUEN SAAMELAISTEN JULKISTENPALVELUIDEN LUOMISTA ELI JULKISET TIEPALVELUT OVAT HYVIN TÄRKEITÄ JA SAAMELAISTEN POLIISI PÄÄLLIKKÖ TITTA RASMUKSEN TYÖN HELPOTTAMISEKSI KUTTURASTA VOIS VETÄÄ TIEN IHAN ANGELIN KYLÄÄN ASTI NIIN ON HUOMATTAVASTI HELPOMPAA HOITAA MYÖS PARTIOINTI KIERROKSET!
Minä kunniaton Holo olen toistaiseksi vielä TYÖTÖN KOTI-ROUVA, mutta työt kuulemma alkaa heti, kun POTENTTIAALINEN ELI KUNNOLLINEN PUOLISO LÖYTYY JOKA TÄYTTÄÄ KUNNON SUOMALAISEN TURJAKE MIEHEN KRITEERIT!
Muistin, että Justus ei täytä koska hänellä on TATUOINTI JA LÄÄKÄRI HOLOLLA ON MYÖS!
Meillä suomalaisilla turjakkeilla EI SAA OLLA TATUOINTEJA!
Minä kunniaton Holo olen sopinut jo lapsena oman isäni äidin isän kanssa, että TATUOINTEJA EN LAITA JA TUO KOSKEE MYÖS MINUN PUOLISOA! - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minun kunniattoman Holon on HELPOMPI HOITAA OMA ASIANI SUOMEN VALTION EDUN MUKAAN SEKÄ SAAMELAISTEN OIKEUKSIA TUKIEN, KUN MINÄ HOIDAN ITSENI POIS LAAJA MITTAISEN SYRJINNÄN AVULLA SEKÄ ILMOITAN SAMALLA, ETTÄ MINUA SYYTELLÄÄN AIHEETTOMASTI KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA, KOSKA MINÄ TUEN SAAMELAISTEN JULKISTENPALVELUIDEN LUOMISTA ELI JULKISET TIEPALVELUT OVAT HYVIN TÄRKEITÄ JA SAAMELAISTEN POLIISI PÄÄLLIKKÖ TITTA RASMUKSEN TYÖN HELPOTTAMISEKSI KUTTURASTA VOIS VETÄÄ TIEN IHAN ANGELIN KYLÄÄN ASTI NIIN ON HUOMATTAVASTI HELPOMPAA HOITAA MYÖS PARTIOINTI KIERROKSET!
Minä kunniaton Holo olen toistaiseksi vielä TYÖTÖN KOTI-ROUVA, mutta työt kuulemma alkaa heti, kun POTENTTIAALINEN ELI KUNNOLLINEN PUOLISO LÖYTYY JOKA TÄYTTÄÄ KUNNON SUOMALAISEN TURJAKE MIEHEN KRITEERIT!
Muistin, että Justus ei täytä koska hänellä on TATUOINTI JA LÄÄKÄRI HOLOLLA ON MYÖS!
Meillä suomalaisilla turjakkeilla EI SAA OLLA TATUOINTEJA!
Minä kunniaton Holo olen sopinut jo lapsena oman isäni äidin isän kanssa, että TATUOINTEJA EN LAITA JA TUO KOSKEE MYÖS MINUN PUOLISOA!Se kyllä on totta, että Justus on minun kunniattoman Holon kaksoisliekki.
Hänellähän roikkuu PAITAKIN SAMALLA TAVALLA, kun minulla jos on tuollainen kaulus paidassa.
Minulla näky vähän tissit aina välillä, mutta Justuksella on sen verran pienet tissit niin hänellä näkyy TATUOINTI!
Näytti siltä, että hän ollut vankilassa ja on ihan omiaan mieheksi SAAMELAISTEN POLIISI PÄÄLLIKKÖ TITTA RASMUKSELLE.
He kyllä pystyy yhdessä tekemään töitä, kun toinen on PÄÄLLIKKÖ JA TOINEN ON VANHEMPI KONSTAAPELI.
He voivat vahtia toinen toistaan ja LOPETTAA MINUN VAHTIMISEN, koska ei minua kiinnosta kuka ketäkin nai ja ei sekään kuulu kenellekkään kenen kanssa minä nain tai vietän aikaani!
Ei edes FB kunniallisilla ole oikeutta vaatia kunnioituksen kautta paljastamaan tuollaista tietoa, koska he voivat kyllä vahtia omia puolisoitaan sekä kavereitaan!
En ole minä heidän kaveri enkä heidän kavereidenkaan kaveri!
Ei minun kaverit edes tunne heitä vaikka FB KUNNIALLISET LUULEVAT OLEVANSA NIIN KUULUISIA, että KAIKKI TUNTEE MYÖS HEIDÄT JOTKA TUNTEE MINUT!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164917
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25667
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu123654VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.137533- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487