On ihan ok kilpakuntoilijan omistaa yksi hiilikuitupari, tai kaksi, jos toinen on siirretty jo pois kisakäytöstä, mutta somessa on näitä jotka ostavat useita pareja, aina pitää löytää entistä nopeampi pari vaikka edellistäkään ei ole juostu loppuun. Sitten niitä vertaillaan ja kisatulokset eivät kuitenkaan ole ihmeellisiä. Esim. maraton päälle kolme tuntia. Ai ettien että.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Erot nopeudessa ovat hyvin marginaalisia noitten brändien osalta, kysymys on lienee vain siitä mikä malli sopii omaan askellukseen ja jalkaan parhaiten.
- Anonyymi00002UUSI
Jokukin tubettaja osti kolmannet hiilikuitukengät syksyn kisaa varten ja tulos oli DNS.
- Anonyymi00006UUSI
Ihan hyvätasoinen harrastelija on hän, puheet vaan ovat ihan eri tasolla oikeasta kunnosta, sanoi esim pystyvänsä jopa alle 8min 3000m jos juoksutekniikka olisi parempi, juostu tulos oli 9.21.
- Anonyymi00003UUSI
Juu ja joku miljoonan kenkäparin influensseri nainen juoksi Berliinissä 3.23.
- Anonyymi00004UUSI
Tällä hetkellä taitaa suosikki olla joku Puma. Adios Pro 4 on liika hidas 😂
- Anonyymi00005UUSI
Pro 4 todennäköisesti toimii tavisläskillä paremmin, puma on loistava niin kauan kun jaksat painaa päkiöillä puhtaasti.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pro 4 todennäköisesti toimii tavisläskillä paremmin, puma on loistava niin kauan kun jaksat painaa päkiöillä puhtaasti.
Juu. Adios Pro 4 oli loistava kenkä tavisläskille. Pumassa outo viisto takana ei sillä pysty kävelemään jos joutuu heittämään läskiksi. Myös droppi liian suuri. Vammainen kenkä. Adios Pro 4 paras.
- Anonyymi00008UUSI
Adizero Adios Pro 5 myynti alkanut, ennemmin pro 4, hinta järkevämpi eikä eroa tuskin ole paljoakaan. Onko kukaan "tavis" ostanut ADIZERO ADIOS PRO EVO 3 kenkää.
- Anonyymi00009UUSI
Pakko ostaa kenkiä varastoon aina kun 50% alessa niin säästää. Minullakin on viidet vähän tai ei yhtään käytetyt hiilikuitutohvelit.
- Anonyymi00010UUSI
Jos on omaan jalkaan sopivat niin joskus uudempi malli ei ole aina parempi ja niitä vanhempia malleja on sitten vaikea löytää enää jonkinajan kuluttua kun varastot myyty loppuun.
"Pro 5 painaa 23g vähemmän, Pro 5 korjaa edeltäjän heikkoutta poistamalla Pro 4:n sisäsyrjän aukon (medial cutout), minkä ansiosta se tuntuu tukevammalta kaarteissa.
Pro 5:ssä on 4 mm drop, kun Pro 4:ssä se on 6 mm.
Pro 5 käyttää päivitettyä Lightstrike Pro -vaahtoseosta, joka tarjoaa entistä paremman energiapalautuksen ja pehmeämmän etujalan vaimennuksen. Molemmissa on pitävä Continental™-ulkopohja"
- Anonyymi00011UUSI
Ihan turhia kenkiä harrastajille. Ensin pitää olla kovassa kondiksessa ilman turhaa läskiä ja sitten voi viilata lopu kengillä
- Anonyymi00012UUSI
Km vauhti paranee hiilarikengällä 10-20s/km verrattuna perustraineriin. Tämä toikki oli enemmänkin hiilarikenkien keskinäisille vertailijoille, jotka ajattelevat saavansa 1-2s/km etua Puman kengistä ja ostivat siksi vielä nekin.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Km vauhti paranee hiilarikengällä 10-20s/km verrattuna perustraineriin. Tämä toikki oli enemmänkin hiilarikenkien keskinäisille vertailijoille, jotka ajattelevat saavansa 1-2s/km etua Puman kengistä ja ostivat siksi vielä nekin.
No ei mulla kyllä vauhti koventunut oikeastaan yhtään, Hoka cielo roadeilla jotka siis perinteiset racinflätit ilman mitään hiilikuitua, meni kymppi 34.44 ja 3 kuukautta myöhemmin puma fast R3 sama reitti vain 15 sekkaa nopeammin. Itse luulen että noitten paras hyöty on vähintään puolimaratonin mittaisella matkalla kun jalat rupeaa oikeasti väsymään niin ne auttaa pitämään tempoa yllä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No ei mulla kyllä vauhti koventunut oikeastaan yhtään, Hoka cielo roadeilla jotka siis perinteiset racinflätit ilman mitään hiilikuitua, meni kymppi 34.44 ja 3 kuukautta myöhemmin puma fast R3 sama reitti vain 15 sekkaa nopeammin. Itse luulen että noitten paras hyöty on vähintään puolimaratonin mittaisella matkalla kun jalat rupeaa oikeasti väsymään niin ne auttaa pitämään tempoa yllä.
Hoka Cielo ei ole mikään Clifton, johon viittaan perustrainerilla.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hoka Cielo ei ole mikään Clifton, johon viittaan perustrainerilla.
Se on perinteinen kisakenkä ilman hiilikuitua, ei ennenkään millään pullilla kisoja juostu.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on perinteinen kisakenkä ilman hiilikuitua, ei ennenkään millään pullilla kisoja juostu.
Hiilikuitu on yliarvostettua. Kevyt kenkä super kriittisellä foamilla ajaa saman asian lyhkäisillä matkoilla. Hiilikuitu vain vakauttaa paksupohjaista kenkää. Minulla on ohutpohjainen NB Rebel V2 ja hyvin kulkee Adios Pro 4 verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 66754
- 113712
- 37686
- 127641
- 67579
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40579Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 26455
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142449- 41422
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa28379Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 29364
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks57362- 32351
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24349- 23347
- 27346