Hiilikuitukenkiin panostaminen

Anonyymi-ap

On ihan ok kilpakuntoilijan omistaa yksi hiilikuitupari, tai kaksi, jos toinen on siirretty jo pois kisakäytöstä, mutta somessa on näitä jotka ostavat useita pareja, aina pitää löytää entistä nopeampi pari vaikka edellistäkään ei ole juostu loppuun. Sitten niitä vertaillaan ja kisatulokset eivät kuitenkaan ole ihmeellisiä. Esim. maraton päälle kolme tuntia. Ai ettien että.

16

69

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Erot nopeudessa ovat hyvin marginaalisia noitten brändien osalta, kysymys on lienee vain siitä mikä malli sopii omaan askellukseen ja jalkaan parhaiten.

• Anonyymi00002
      UUSI

Jokukin tubettaja osti kolmannet hiilikuitukengät syksyn kisaa varten ja tulos oli DNS.

• Anonyymi00006
        UUSI

Ihan hyvätasoinen harrastelija on hän, puheet vaan ovat ihan eri tasolla oikeasta kunnosta, sanoi esim pystyvänsä jopa alle 8min 3000m jos juoksutekniikka olisi parempi, juostu tulos oli 9.21.

• Anonyymi00003
      UUSI

Juu ja joku miljoonan kenkäparin influensseri nainen juoksi Berliinissä 3.23.

• Anonyymi00004
      UUSI

Tällä hetkellä taitaa suosikki olla joku Puma. Adios Pro 4 on liika hidas 😂

• Anonyymi00005
        UUSI

Pro 4 todennäköisesti toimii tavisläskillä paremmin, puma on loistava niin kauan kun jaksat painaa päkiöillä puhtaasti.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pro 4 todennäköisesti toimii tavisläskillä paremmin, puma on loistava niin kauan kun jaksat painaa päkiöillä puhtaasti.

Juu. Adios Pro 4 oli loistava kenkä tavisläskille. Pumassa outo viisto takana ei sillä pysty kävelemään jos joutuu heittämään läskiksi. Myös droppi liian suuri. Vammainen kenkä. Adios Pro 4 paras.

• Anonyymi00008
      UUSI

Adizero Adios Pro 5 myynti alkanut, ennemmin pro 4, hinta järkevämpi eikä eroa tuskin ole paljoakaan. Onko kukaan "tavis" ostanut ADIZERO ADIOS PRO EVO 3 kenkää.

• Anonyymi00009
      UUSI

Pakko ostaa kenkiä varastoon aina kun 50% alessa niin säästää. Minullakin on viidet vähän tai ei yhtään käytetyt hiilikuitutohvelit.

• Anonyymi00010
        UUSI

Jos on omaan jalkaan sopivat niin joskus uudempi malli ei ole aina parempi ja niitä vanhempia malleja on sitten vaikea löytää enää jonkinajan kuluttua kun varastot myyty loppuun.

"Pro 5 painaa 23g vähemmän, Pro 5 korjaa edeltäjän heikkoutta poistamalla Pro 4:n sisäsyrjän aukon (medial cutout), minkä ansiosta se tuntuu tukevammalta kaarteissa.
        Pro 5:ssä on 4 mm drop, kun Pro 4:ssä se on 6 mm.
        Pro 5 käyttää päivitettyä Lightstrike Pro -vaahtoseosta, joka tarjoaa entistä paremman energiapalautuksen ja pehmeämmän etujalan vaimennuksen. Molemmissa on pitävä Continental™-ulkopohja"

• Anonyymi00011
      UUSI

Ihan turhia kenkiä harrastajille. Ensin pitää olla kovassa kondiksessa ilman turhaa läskiä ja sitten voi viilata lopu kengillä

• Anonyymi00012
        UUSI

Km vauhti paranee hiilarikengällä 10-20s/km verrattuna perustraineriin. Tämä toikki oli enemmänkin hiilarikenkien keskinäisille vertailijoille, jotka ajattelevat saavansa 1-2s/km etua Puman kengistä ja ostivat siksi vielä nekin.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Km vauhti paranee hiilarikengällä 10-20s/km verrattuna perustraineriin. Tämä toikki oli enemmänkin hiilarikenkien keskinäisille vertailijoille, jotka ajattelevat saavansa 1-2s/km etua Puman kengistä ja ostivat siksi vielä nekin.

No ei mulla kyllä vauhti koventunut oikeastaan yhtään, Hoka cielo roadeilla jotka siis perinteiset racinflätit ilman mitään hiilikuitua, meni kymppi 34.44 ja 3 kuukautta myöhemmin puma fast R3 sama reitti vain 15 sekkaa nopeammin. Itse luulen että noitten paras hyöty on vähintään puolimaratonin mittaisella matkalla kun jalat rupeaa oikeasti väsymään niin ne auttaa pitämään tempoa yllä.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

No ei mulla kyllä vauhti koventunut oikeastaan yhtään, Hoka cielo roadeilla jotka siis perinteiset racinflätit ilman mitään hiilikuitua, meni kymppi 34.44 ja 3 kuukautta myöhemmin puma fast R3 sama reitti vain 15 sekkaa nopeammin. Itse luulen että noitten paras hyöty on vähintään puolimaratonin mittaisella matkalla kun jalat rupeaa oikeasti väsymään niin ne auttaa pitämään tempoa yllä.

Hoka Cielo ei ole mikään Clifton, johon viittaan perustrainerilla.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hoka Cielo ei ole mikään Clifton, johon viittaan perustrainerilla.

Se on perinteinen kisakenkä ilman hiilikuitua, ei ennenkään millään pullilla kisoja juostu.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Se on perinteinen kisakenkä ilman hiilikuitua, ei ennenkään millään pullilla kisoja juostu.

Hiilikuitu on yliarvostettua. Kevyt kenkä super kriittisellä foamilla ajaa saman asian lyhkäisillä matkoilla. Hiilikuitu vain vakauttaa paksupohjaista kenkää. Minulla on ohutpohjainen NB Rebel V2 ja hyvin kulkee Adios Pro 4 verrattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      66
      754
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      712
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      686
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      127
      641
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      579
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      579
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      483
    8. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      458
    9. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      26
      455
    10. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      449
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      422
    12. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      395
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      28
      379
    14. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      64
      374
    15. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      364
    16. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      57
      362
    17. 32
      351
    18. Jää tyhjää tila

Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.
      Ähtäri
      24
      349
    19. Miks tämä jatkuu näin pitkään?

Ootko rakastunut?
      Ikävä
      23
      347
    20. Onko kaivattusi

Meedio?. .....
      Ikävä
      27