pidätkö itseäsi itsekkäänä, entä itsekeskeisenä?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
En.
- Anonyymi00002
En.
- Anonyymi00003
Jooh, oon kyl välillä
- Anonyymi00004
Eihän tässä muuten selviäisi ja pysyisi ravitussa tilassa.
- Anonyymi00005
En ole itsekäs. Kykenen sitä paitsi suurimpaan rakkauteen että rakastan enemmän toista kuin itseäni. Tämä toinen on rakkain, arvokkain ja tahdon suojella pahalta maailmalta -pahoilta ihmisiltä siis.
- Anonyymi00007
Höpö höpö
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Höpö höpö
Älä muuta virka!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Höpö höpö
Joo nämä nk pelastajasyndroomaiset jäbät kyllä tietää, ei mtn tämmöisiä
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joo nämä nk pelastajasyndroomaiset jäbät kyllä tietää, ei mtn tämmöisiä
Oli oikeen bisnes joskus, tyly kova ympäristö
- Anonyymi00006
En pidä itseäni itsekkäänä sillä en ole sen itsekkäämpi kuin hekään joiden kanssa olen tekemisissä. Vedän myös selkeät rajat.
Toisinaan saatan sortua itsekeskeisyyteen, koska vietän suht paljon aikaa itsekseni. Toisaalta olen kiinnostunut muistaja heidän kuulumisistaan, mutta en enää hajota jaksamistani jokaisen satunnaisen ohikulkijan huolien kuuntelemiseen. Eli rajojen asettamista sekin.
Olen itseasiassa joutunut opettelemaan itsekkyyttä ja tajunnut samalla, että he joille kenenkään halu toimia itseään kohtaan rakastavasti, on uhka, eivät välitä aidosti vaan ajattelevat ainoastaan omaa etuaan. Se, jos työ, harrastukset ja opiskelu ovat paheksuttuja, kertoo hallinnan ja alistamisen halusta tai ainakin siitä, että on tekemisissä väärien ihmisten kanssa. - Anonyymi00009
Sitäkin
- Anonyymi00010
Minkä lisäksi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minkä lisäksi?
Kiltin ja hurmaavan olemuksen lisäksi. Sekä uskollisen
- Anonyymi00011
En kyllä pidä. Tiedän et voisin olla onnelisempi ja mutta silloin satuttaisin muita eli tavallaan tehnyt päätöksen elää elämää näin että he voivat olla onnellisia kuitenki se on ainut asia mikä minulle tässä elämässä lopulta merkitsee.
- Anonyymi00012
Vähän kumpaakin. Eikös semmoinen ole ihan tervettä, että ei ihan tossu ole ja muiden mielistelijä.
- Anonyymi00017UUSI
On kyllä. Pidemmän päälle ihan tosi raskas sellainen ihminen joka on kanssasi samaa mieltä kaikesta, eikä omaa ainoatakaan omaa mielipidettä. Sanoo ensin kyllää ja kun itse sanot eitä niin toinen toteaa että ai niin, minustakin se on ei. Päin naamaa.
- Anonyymi00014
En missään tapauksessa. Olen tehnyt monia valintoja siksi että niistä on rakkailleni hyötyä tai jopa ventovieraille. Siirtänyt omia haluja kauemmas tulevaisuuteen. Ihme kyllä, se on tehnyt hyvin onnelliseksi ja toiveikkaaksi, eikä lainkaan katkeraksi. Onni tulee rakastamisesta.
- Anonyymi00015
Aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen päätin olla sillä tavalla itsekäs, etten halua enää koskaan uutta parisuhdetta kenenkään kanssa! Ja koska olen jo koska olen vanhempaa ikäluokkaa, niin etsin vain pelkkää ystävää 70+miehestä! Ja koska tarvitsen paljon omaa aikaa, en voisi koskaan enää asua yhdenkään miehen kanssa, en edes ystävänä! Yhteinen liikuntaharrastus pari kolme kertaa viikossa ja vaikka kesällä tansseissa käyntiä ja joskus teatterissa käyntiä! Mikä sitten vain meitä molempia kiinnostaa! Ja toivon miehen olevan enemmän puhelias kuin hiljainen!
- Anonyymi00016
En todellakaan pidä. Mietin aina ennen muiden hyvää. Jos huomaan jonkun voivan huonosti niin koitan autta jollain tavoin.
Saatan myös avustaa rahallisestikin miettimättä miten itse tulen pärjäämään. - Anonyymi00020UUSI
Aina silloin, kun ajatus lipsahtaa kaivattuun. Minulla on jo kaikkea. Ei pidä olla ahne.
Nainen - Anonyymi00021UUSI
Pitkään ajattelin olevani vain ujo ja arka, mutta kyllä minä olen ihan mahdoton. Semmoinen tosi rajoittunut sosiaalisesti tai estynyt. En ollenkaan unelmienprinssi. Mieheltä.
- Anonyymi00022UUSI
m"lkku suomeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135765Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48632- 70619
- 81561
- 39529
- 46500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465- 21458
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 92424
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86386Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 13375
- 29374
- 20367
Kangasluoman kirjoitus Lapuan Sanomissa
Ei voi kun nauraa. Nyt tämä henkilö ajaa säästöjä lakkauttamalla kouluja ja sitä myöten tapetaan sivukyliä. Kyseinen h49365