kyllä taas vitutti kun muisteli vegaani purran paskapuhumiset ja lupaukset.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Muistat sitten vaalikopissa ketä et äänestä.
- Anonyymi00002UUSI
- juu minäkin kävin tankkaamassa , panin tankin täytee 65 litraa -
- maksoin ja viheltelin mennessäni töihin -
- Ostan Aina Tankin Täyteen -
- - - - mutta SDP/ViherVassukka-Punikki -ostaa vain 3 litraa . - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
- - - - mutta SDP/ViherVassukka-Punikki -ostaa vain 3 litraa .taisi sossu maksaa sinunkin persuhölmön tiiselit
- Anonyymi00010UUSI
Muista lentää verottomasti, lentobensa on verotonta ja saasteet samat kuin autoilla.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/c019c846-ee7d-5c92-8687-d78be858a6ff - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
- - - - mutta SDP/ViherVassukka-Punikki -ostaa vain 3 litraa .Juu ei kohta sitäkään kohta se porvari joutuu itse tekeen työnsä kun työläiset ei tule töihin. Mutta siitä ympäripyöreistä 25 h vuorokaudessa vähintäin hommiapaiskova porvari ei oo moksiskaan kyllä marbellalla golffatessa unohtuu työt.
- Anonyymi00004UUSI
Ap voisi kontata himassaan sänkynsä alle piiloon "pahaa maailmaa".
- Anonyymi00005UUSI
kuka ap,joku persuhölmö vai?
- Anonyymi00006UUSI
Mua ei vituttanut, kun muistin, että 2022 pensa maksoi jopa 2,95€/litra, ja että EDELLINEN HALLITUS NOSTI VEROJA kun nykyinen sentään yrittää laskea, mutta 2019-2023 PASKOTTU TALOUS ei anna mahdollisuutta enempään, koska niin monesta asiasta joudutaan NYT leikkaamaan!!!
- Anonyymi00007UUSI
Nuo kannattaa tosiaan muistaa vaaliuurnilla.. 2019-2023 paskottu talous on syy moneen ongelmaan.... jos rahaa ei ole, ei sitä voi noin vain ottaa 50Miljardia lisää lainaa jakaakseen sen kaikille halukkaille, kuten 2019-2023 tehtiin!!!!
- Anonyymi00011UUSI
jos persut olis ollu vallassa marinin sijaan niin hinta olis varmasti ollut 4 ekee litra
- Anonyymi00008UUSI
palkasta jää 600e vuodessa enemmän käteen oli laskelma.
sinne se erotus menee muihin nousuihin +-0 - Anonyymi00009UUSI
Minä kanssa tankkasin tänään, 2,11€/litra 95E ihan Ok hinta, kun ottaa huomioon Hormusin tilanteen ja sen, että NESTE tekee KAIKKIEN KOVINTA ENNÄTYSTULOSTA!
- Anonyymi00012UUSI
,,ttu näitä sinun yksinpuheluja itsesi kanssa jokaisessa aktiivisessa viestiketjussa vuoden jokaisena päivänä. Sinun pakkomielteisen piruparaj kirjoittaessa tänäänkin valtavia määriä avauksia euron bensasta ilman että sinä koskaan kykenisit esittämään todisteita persujen vaalilupauksesta euron bensasta.
- Anonyymi00013UUSI
Persut julkaiset 3€ juhlakolikon polttoaineiden pumppuhintojen muistoksi.
- Anonyymi00014UUSI
Joko sinä suomi24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut Soinisti kerrot mikä pumppuhinnat polttoaineille nyt olisi ilman persuja? Jotka ovat sitä laskeneet kynnyskysymyksenä Orpon hallitukseen nousemisessa. Minkä takia oppositiopuolueiden euron bensa vaalilupaus vale on niin naurettava. Opposition joka valtaan päästessään korottaa sitä pumppuhintaa. 🤣
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joko sinä suomi24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut Soinisti kerrot mikä pumppuhinnat polttoaineille nyt olisi ilman persuja? Jotka ovat sitä laskeneet kynnyskysymyksenä Orpon hallitukseen nousemisessa. Minkä takia oppositiopuolueiden euron bensa vaalilupaus vale on niin naurettava. Opposition joka valtaan päästessään korottaa sitä pumppuhintaa. 🤣
"Kun valhetta toistetaan riittävän usein, siitä tulee totuus."
Joseph Goebbels - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ruotsissa saivat laskettua polttoaineiden hintoja.
Persuthan ovat ottaneet asiakaseen sekä pensan ja maahanmuuton - mitä ovat saaneet aikaan?
Miten Peltokangas, Vigelius ja Bergbom liittyvät julkiseen pensakeslusteluun?
- Anonyymi00016UUSI
eikö teitä purran väki hävetä,olette valehdelleeet luvatessanne autovetotuksen keventämistä ja tiiselin hinnan laskua.
- Anonyymi00017UUSI
Keskusteluissa on unohtunut, että persut korottivat hallituksessa polttoaineiden hintoja korottamalla alvia.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Keskusteluissa on unohtunut, että persut korottivat hallituksessa polttoaineiden hintoja korottamalla alvia.
Polttoaineveron alentaminen laski n.6-7 senttilä litralta alvin noston sitä syödessä n.2-3 senttiä litralta. Jakeluvelvoitteen keventämisen laskiessa polttoaineiden hintoja n.15-20 senttiä litralta. Lopputuloksella missä Orpon hallitus on laskenut polttoaineiden hintoja toimillaan n.20 senttiä litralta mistä on kiittäminen persuja. Joita oppositio naurettavimmillaan syyttää polttoaineiden hintojen kasvattamisesta johon itse syyllistyivät mm. edellisessä hallituksessa. Naurettavin kaikista keskustan perseilijöiden lisäksi demarit jotka vaatii Orpon hallitukselta toimia jotka alentaa pumppuhintoja huolimatta siitä, että heidän omassa vaihtoehtobudjetissaan ovat itse perumassa Orpon hallituksen polttoaineveron alennukset.
- Anonyymi00019UUSI
Häpeän ollessa aiheena ainoa asia mikä herättää myötähäpeää on sinun ap:n tuhannet perättömät avaukset euron bensasta valheineen. Jotka on alas ammuttu lukuisia kertoja sinun minuutin päästä toistaessa harhat jotka hetkeä aikaisemmin valheellisiksi todettiin. Valheet joiden tueksi sinä et vuosien jälkeenkään löydä ensimmäistäkään todistetta väitteittesi tueksi.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Häpeän ollessa aiheena ainoa asia mikä herättää myötähäpeää on sinun ap:n tuhannet perättömät avaukset euron bensasta valheineen. Jotka on alas ammuttu lukuisia kertoja sinun minuutin päästä toistaessa harhat jotka hetkeä aikaisemmin valheellisiksi todettiin. Valheet joiden tueksi sinä et vuosien jälkeenkään löydä ensimmäistäkään todistetta väitteittesi tueksi.
"Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.
Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.
Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla, joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys." - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Polttoaineveron alentaminen laski n.6-7 senttilä litralta alvin noston sitä syödessä n.2-3 senttiä litralta. Jakeluvelvoitteen keventämisen laskiessa polttoaineiden hintoja n.15-20 senttiä litralta. Lopputuloksella missä Orpon hallitus on laskenut polttoaineiden hintoja toimillaan n.20 senttiä litralta mistä on kiittäminen persuja. Joita oppositio naurettavimmillaan syyttää polttoaineiden hintojen kasvattamisesta johon itse syyllistyivät mm. edellisessä hallituksessa. Naurettavin kaikista keskustan perseilijöiden lisäksi demarit jotka vaatii Orpon hallitukselta toimia jotka alentaa pumppuhintoja huolimatta siitä, että heidän omassa vaihtoehtobudjetissaan ovat itse perumassa Orpon hallituksen polttoaineveron alennukset.
Alv-korotus tuli jälkikäteen. Ensin laskettiin jakeluvelvoitetta ja se maksoi 170 miljoonaa euroa, joka rahoitettiin velkarahalla. Paljonkos kustannus maksaa kansalaisille, kun huomioon otetaan velkojen korotkin? Pumppuhinnoissa puhuttiin noin 4-5 sentin alennuksesta, josta alv-korotus haukkasi noin kolme senttiä. Loput menivät jakeluyhtiöiden "kulurakenteisiin" kuten nämä itse ilmoittivat.
Ettekö te urpot osaa yhtälölaskuoppia ja huomaa, millaista verokikkailua hallitus on harrastanut? Tekikö tuloveroale köyhemmistäkin kansalaisista miljonäärejä? Ostovoima suorastaan ampui taivaisiin? Sen minkä hallitus yhdellä kädellä antoi, sen se toisella kädellä otti pois ja vielä enemmänkin.
- Anonyymi00022UUSI
Tässä taas yksi hyvä esimerkki siitä miten väärin halutaan kuulla ja ymmärtää asiat! Sitten sitä mantraa hoetaan lakkaamatta!
- Anonyymi00023UUSI
Ai se onkin vika kuulijasssa? Oletko ollut Tynkkysen kanssa samalla leirityksellä Tverissä?
>>Persut julkaiset 3€ juhlakolikon polttoaineiden pumppuhintojen muistoksi.>>
Kun pensan hinta laskee vassullakin on varaa tuhkata itsensä.
⛽💥👻
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.140866Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48652- 70629
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489- 98488
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 21478
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja267466Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37421Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U35413Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25407Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80405- 21402
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24386- 13385
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan30378