Kauneusoperaatio

Anonyymi-ap

Oletko koskaan käynyt missään kauneusoperaatiossa?

Mitä mieltä olet rasvaimusta, rintaimplanteista, huulitäytteistä jne.

Itse olen menossa pian sellaiseen. Mun mielestä rahaa voi käyttää huonomminkin.

24

157

Äänestä

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole käynyt koskaan operaatiossa, jossa kajotaan kehooni jollain tavalla. Kosmetologilla käynti pääsee lähimmäs tuota ja siellä on aina tehty vain jotain perushoitoja. Kaiken maailman neulat saa pysyä kaukana minusta.

Olen sitä mieltä, että jokainen päättäköön kohdaltaan, mitä haluaa ulkonäölleen tehdä. Jos rasvaimu tuo elämään onnea ja iloa ja tiedostaa siihen liittyvät riskit, niin siitä vaan. Henkilökohtaisesti koen kauneusoperaatiot turhiksi, mutta mikäs minä olen muiden puolesta sanomaan.

Aletheias

• Anonyymi00002

En ole käynyt.
      Mielestäni aika turhia riskejä, mutta kaikki ottaa tarpeelliseksi tuntemansa riskit.

Miehenä totean vaan noista naisten implanteista tai täytteistä, että luomuna paljon parempi.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00003

Oletko lukenu uutisia? Kuolemaan nuo johtaa….

• En ole käynyt. Pienennysleikkaus ei ole kauneustoimenpide, vaikka sivutuotteena sen sellaiseksikin voi nähdä. Syy leikata on terveydellinen kuten krooninen vaikea kipu, ihorikot, hautumat. Millään esteettisellä syyllä ei pääse kyseiseen toimenpiteeseen.

Tatuoinnit, ne on esteettisiä. Ja tehdään neuloilla iho rikkoen ja arpeuttaen. Väri jää arpikudosten alle. Sellaiset mullakin on.

Puolihiha yläselän kautta ja ympäri käsivarren toinen. Kivun vuoksi moni jättää käsivarren sisäpinnan tatuoimatta. Arka iho siellä. Nyllä sen kestää, jos ylipäänsä kipua kestää.

• Ja edellisten kommentit nyt luettuani, en tiedä kaipaako kukaan kannanottoa, mutta jokainen tehköön keholleen mitä haluaa. En ehkä kaikkea ymmärrä, kaikkien mielestäni jo valmiiksi kauniiden ihmisten kohdalla, jolla ei mikään happoisku tms. ole pilannut tervettä ihoa ja kudosta, luustoa.

Mutta ei asia mulle kuulu, vaikka näkyy. Samahan se on tatuointien kanssa mitkä on pysyviä muutoksia, eikä välttämättömiä ollenkaan.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja edellisten kommentit nyt luettuani, en tiedä kaipaako kukaan kannanottoa, mutta jokainen tehköön keholleen mitä haluaa. En ehkä kaikkea ymmärrä, kaikkien mielestäni jo valmiiksi kauniiden ihmisten kohdalla, jolla ei mikään happoisku tms. ole pilannut tervettä ihoa ja kudosta, luustoa.

Mutta ei asia mulle kuulu, vaikka näkyy. Samahan se on tatuointien kanssa mitkä on pysyviä muutoksia, eikä välttämättömiä ollenkaan.

Yhtäläinen aivopieru se tatuointi on, kuin tarve muokata terveitä huulia tai nenää. Ei välttämättömiä.

• Anonyymi00018
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja edellisten kommentit nyt luettuani, en tiedä kaipaako kukaan kannanottoa, mutta jokainen tehköön keholleen mitä haluaa. En ehkä kaikkea ymmärrä, kaikkien mielestäni jo valmiiksi kauniiden ihmisten kohdalla, jolla ei mikään happoisku tms. ole pilannut tervettä ihoa ja kudosta, luustoa.

Tuollainen korjausoperaatio voisi olla ainoa syy, miksi menisin johonkin kirurgiseen tai muuhun rankempaan toimenpiteeseen.

Aika useinhan tuollaiset korjausleikkaukset eivät ole pelkästään kosmeettisia vaan niillä pyritään palauttamaan myös toiminnallisuus. Esim yläluomen raskaus saattaa aiheuttaa näköongelmia, päänsärkyä jne eli samalla kun korjataan toiminnallisuutta, on sillä myös kosmeettisesti positiivinen vaikutus.

Muutoin mennään tällä, mitä on luonnolta saanut. Kaikki on suunnilleen oikeilla kohdillaan ja toimii, niin se riittää 😊

Aletheias

• Anonyymi00004

Kyllä mä löydän rahalle parempaakin käyttöä, kun "kauneus"leikkaukset. Pidän noita naisia ja nyt jo "miehiä" lähinnä päästään pipeinä.
      Toki, jos haluaa ankkahuulet ja silikonipallot, niin jokaisen oma asia, mutta oletko ajatellut, että käyttäisit senkin rahan psykiatriin?

• Anonyymi00005

En ole käynyt. Jokainen käyttää rahansa itselleen sopivalla tavalla. Tuo asia on sinulle tärkeä ja olet varmasti toivonut sitä pitkään, niin ei kenelläkään ole oikeutta "dimmaa sun shinee", kuten nuoriso sanois. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Tsemppiä. :)
      🕳️

• Anonyymi00006

Niin ja haluan korkeintaan pätevän pt:n. Huulet, tissit tms. ei kaipaa täytettä.
        🕳️

• Anonyymi00007

No kerrohan nyt ihmeessä aapeeäijä mihin remonttiin olet menossa. Monena naisena kertoillut jo mielipiteitä näistä asioista. Tirkistelevät piilomisogynia lukijat, mitä jos perehtyisitte vaikka Olivia Oraksen tapaukseen mitä tulee plastiikkakirurgiaan ja ottaisitte pään siksi aikaa irti just sieltä minne aurinko ei paista?

• Anonyymi00008

Yle perjantai-pistää miettimään. Suotavaa ois

• Anonyymi00009

En ole mutta menisin jos olisi jokin kohta mikä jatkuvasti vaivaisi. Kohtuuttoman iso nenä tms. On sellainen perusnaama, ei ruma eikä kaunis. Sopivasti saa apua vähäisellä meikillä ja eikun menoksi.

• Anonyymi00010

Joo. Varpaankynnet on leikattu jalkahoidon yhteydessä.
      Vilma

• Kaiken kamalemmat on ankkahuulet, toiseksi kamalemmat silikonirinnat, kolmanneksi kamalemmat rasvaimut tai rasvan siirtäminen toiseen kohtaan sekä tatuoinnit.

• Anonyymi00011

Itse olisin laittanut listaan vielä nenän kavennukset. Ykkös-, tai kakkospaikalle. Brrrhh, oikein puistattaa; olematon nokka ja hampurilainen suun tilalla.

• Tukkaa on joskus leikattu oikein ammattilaisen ottein ja välinein. Ei ollut mikään Svedjeholmsson.

• Ei, en ole käynyt, enkä tule käymäänkään. Ei ole minun juttuni.
      Minulla ei ole tarvetta näyttää paremmalle kuin luoja on minulle luonut.

Mutta tsemppiä sulle tulevaan operaatioosi. Sinulla on syysi siihen, että menet, vaikka et niistä tänne avautunutkaan.

• Anonyymi00012

Suosittelen ottamaan selvää kauneusleikkauksista ennen kuin niihin menet. Botox on yksi pahimmista, lamauttaa lihaksen seurauksena lihakset heikkenee ja alat käyttämään aktiivisemmin niitä lihaksia, mitä ei ole lamaannettu, eli ongelma siirtyy seuraavaan paikkaan. Otsarypyt suoristuu väliaikaisesti, mutta silmiin syntyy harakanvarpaat. Kierre on loputon ja botoksista on tutkimustuloksia vielä liian vähän. Katsoppa ihmisiä, jotka ovat muokanneet kasvojaan usean vuoden ajan, minä en näe heitä kauniina.
      Mitä enemmän katsoo vahanukkeja, sitä kauniimpana pidän luonnollista ihmistä, luonnolliset kynnet, ripset, omat hiukset, rinnat, pakarat jne.
      Tutki asiaa, tee päätöksesi sitten vasta. Uskon, että olet hyvin kaunis ihan omana itsenäsi ❤️

• Anonyymi00013

Kyllä aivan suurin osa naisista TARVITSEE kauneusleikkauksia, että niitä kohti edes voi katsella. On hyvä aloittaa korjaamalla edes yksi kohta, se suurin vika ensin.

• Anonyymi00014

Minkä kohdan meinaat täyttää tai korjata?

• Anonyymi00015

En, mitä se auttais 🤣

• Anonyymi00017

No, sen että sinussa olisi edes yksi kohta mihin voisit olla tyytyväinen, ja mihin miehet olisivat tyytyväisiä.

• Anonyymi00016

3x laitettu rinnat. Kerran 40 mesolankaa naamaan. 2x täyteainetta alaluomen ja kerran botoxia. Naamalle pitäis tehdä paljonkin mutta ostovoima huonontunut hintojennousun takia. Aika pettymyksiä ovat toimenpiteet olleet.

Kiva että jaksat panostaa! Ja onnea! Rumat ja vanhat akat tulevat kateellisina haukkumaan tuota turhaksi.

Kauneus kannattaa aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      25
      1925
    2. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      128
      875
    3. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      126
      665
    4. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      598
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      575
    6. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      541
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      88
      540
    8. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    9. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      64
      513
    10. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      510
    11. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      497
    12. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      474
    13. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      9
      473
    14. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      36
      472
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      32
      451
    16. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      425
    17. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    18. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      416
    19. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      9
      407
    20. Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.

Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as
      Ikävä
      27
      406
    Aihe