Näin tälläisen lehtijutun.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/a/23b51c3b-3352-427e-947a-d5cded822d54
On hyvä nähdä, että asioillr tehdään selkeästi jotain. Uhka tulee idästä päin ja piste.
Venäjän perseilyyn vastataan.
21
98
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Tulee se myös sisältäpäin. Problem-reaction-solution. David Icke. Kaikki on aina osana jotain agendaa.
Kirjoittaja, joka päättää lausumansa voimistavaan kaneettiin 'piste', ei liene kovin omintakeinen.
- Anonyymi00002
Tarviseeko olla? Jos totean että "muut tahot" on itärajan tuulimyllyihin rakentaneet dronetutkia, olevan selvä merkki uhan tulevan idästä, niin pitäisikö vain minun toteavan tosiasian...??? Olemaan jotenkin uniikki?
- Anonyymi00003
Paitsi MINÄ ☝! Mäpä heitän oman pointtini kehhiin. Miten Ve-näjä vois vaikuttaa muhun informatiivisesti kun sen mediat meidän suuntaan on tukittu? Enkä ees seuraa mitään medioita niin muhun ei pystytä vaikuttamaan niin idän kuin lännenkään toimesta. En luota mihinkään tahoon yhtään ikinä. PISTE 🔥💪. -💊-.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Paitsi MINÄ ☝! Mäpä heitän oman pointtini kehhiin. Miten Ve-näjä vois vaikuttaa muhun informatiivisesti kun sen mediat meidän suuntaan on tukittu? Enkä ees seuraa mitään medioita niin muhun ei pystytä vaikuttamaan niin idän kuin lännenkään toimesta. En luota mihinkään tahoon yhtään ikinä. PISTE 🔥💪. -💊-.
Sinun vaikutusmahkut mihinkään on aikalailla nolla. Toinen piste. Vai kolmas?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinun vaikutusmahkut mihinkään on aikalailla nolla. Toinen piste. Vai kolmas?
En uso :). Naulasin jo teesini otsaasi pisteelläni ja sillä sipuli 🧄👌. Ihminen voi itse päättää keitä se kuuntelee ja tottelee ja keitä ei. Kyllä mä sen tiedostan että jos kunnolla yrittäisin tehdä maailmasta paremman paikan niin mut vaiennettaisiin systeemin toimesta, tavalla tai toisella. -💊-.
- Anonyymi00004
Länsimaalaisen yhteiskunnan vielä joskus tuhoava voima tulee etelästä päin, veneillä, eikä idästä lentäen.
- Anonyymi00005UUSI
Samaa mieltä. Tosin mustia on vaan 1 pros. ja muslimeja 3 pros. Luulin että enemmän. Venäläiset suurin mamuryhmä. Niitä on jopa enemmän kuin ruotsalaisia. Miksei niitä ajeta pois. Harvoin niistä edes puhutaan.
- Anonyymi00006UUSI
Siis onhan niitä maassakin kaksoispasseilla paljon...
- Anonyymi00014UUSI
Jos Afrikan elinolosuhteet huononevat, niin siitä seuraa kyllä massiivinen määrä pakolaisia ja vastauksena Eurooppa joutuu lyömään rajat kiinni. Tulee kyllä olemaan mielenkiintoista nähdä, miten eri maat reagoivat pakolaistulvaan ja nouseeko äärioikeisto vahvasti, vai uskaltaako vasemmisto myös tehdä radikaaleja ratkaisuja.
Suomi on kuitenkin maantieteellisesti aika kaukana sieltä, joten Venäjä on täällä vielä tässä vaiheessa se akuutti uhka. Surullista että siellä priorisoidaan naapurimaiden valtaus oman talouden ja yhteiskunnan kehittämisen edelle.
- Anonyymi00008UUSI
10 vuoden päästä venäjäkin on kehittynyt taas tarpeeksi ja se voi aloittaa uuden sodan suomea ja Baltiaa vastaan. Ei se saanut ukrainaa, tosin en usko että saa suomeakaan alistettua koska suomen itäraja on vaikea pääsyistä maastoa. Olen itärajalla itse kävellyt paljon armeija aikana eikä sieltä venäjä läpi pääse. Mutta se onkin droonit joita venäjä rakentaa satoja tuhansia ja ne voi tuhota helsinkin muun muassa. Suomen pitää hankkia ydinpommeja tai muutan näin pienen maan olemassa olo vaarantuu.
- Anonyymi00009UUSI
Ei ydinpommeja kannata ampuilla... se kortti toivottavasti on jo nähty...
Mutta uskon, että Suomessa on kehitteillä oikeanlaista dronehommaa... tosin sen tehokkuuden näkee vasta tilsnteessa ja pidemmällä aikavälillä... niitä pitää pystyä muokkaamaan ja kehittämään välittömästi...
Siihenkin täällä on taatusti paremmat edellytykset kuin idässä... - Anonyymi00011UUSI
Trump kun lähtee natosta, ja jos Kiina alkaa tukea jossain vaiheessa Venäjää, niin mitä hittoa me sitten tehdään. Onneksi vallan on joka tapauksessa lähivuosina vaihduttava, koska molemmat äijät niin vanhoja. Sitä on väläytelty, että Venäjä ajautuisi Putinin kuoleman jälkeen kaaokseen. Olen pettynyt, ettei suomalaisille ilmoiteta uhan mittakaavasta enempää. Olisipa Sale vielä presidentti. Stubin rahkeet ei oikein riitä.
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä inflaatio, työttömyys ja niiden mukana seuraava korkojen nouseminen on se suurin uhka.
Kuinka moni muistaa miten diesel maksoi vuonna 2016 vain 1.1 euroa. Ei se halpaa ollut tuolloinkaan mutta oli se halpaa verrattuna lähes 3 euron nykyisiin litrahintoihin.
Rajat kiinni itään, Venäjälle ei ole mitään suoraa vaikutusta. Voi sitä käyttää syntipukkina omiin poliittisiin tarkoituksiin?!
Merestä löytyneiden romujenkin lähtömaa on Venäjä. Polttoaineen hinnan nousemiseenkin löytyy helposti syylliseksi Venäjä vaikka viimeisin suuri hintojen nousu tapahtui Iranin sodan seurauksena.- Anonyymi00013UUSI
Nyt on muuten hirveä määrä kesämökkejä myynnissä. Ihmiset myyvät niitä konkurssiaallon takia. Pankista on vaan hyvin vaikea saada lainaa kun oikein kenenkään työpaikka ei ole varma.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nyt on muuten hirveä määrä kesämökkejä myynnissä. Ihmiset myyvät niitä konkurssiaallon takia. Pankista on vaan hyvin vaikea saada lainaa kun oikein kenenkään työpaikka ei ole varma.
"Who let the dogs out, u-, u- u- u-, u-!"
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
"Who let the dogs out, u-, u- u- u-, u-!"
u-u-u---u----uuuuuu---uuuuu!
Back to 1990.
- Anonyymi00017UUSI
Itselleni on jäänyt kovin valju kuva siittä miten Venäjä olisi Suomea kohtaan nyt huonosti toiminut, enemmän on ollut uutisia toisinpäin?
Mjoo, ehkä Suomen päättäjistä osa ainakin luottaa johonkin mitä aikaisemmin ei ole edes keskusteluun nostettu. Hyvähän uusia asioita uusien tilanteiden valossa olisi pinnalle nostaa. Kuten se voidaanko demkraattisessa maassa edellyttää ja vaatia oman henkensä menettämistä ihan ilmaiseksi nato jäsenyyden aikana?!
Mielestäni ei voi, joten se perinteinen maanpuolustusvelvoite tulisi täten lakkauttaa. Puolueettomuutta kun ei ole, ei sitä pyhää ajatusta "omasta". Puolueelliset eivät omista koskaan mitään omaa. OVAT VAIN JONKUN TAHON JUOKSUKOIRIA.
AV - Anonyymi00018UUSI
Pienempi uhka kuin sinä
- Anonyymi00019UUSI
Mielestäni olisi ihan oikein tehdä kuten tehdään Yhdysvalloissa ja suurimmassa osassa natomaista, Suomi tässä ainut poikkeus.
AV
- Anonyymi00020UUSI
Case Camara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781250
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️48945Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?15817- 71807
- 82801
- 149746
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk40722Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80719- 64714
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m121605Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19605Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203598- 52559
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115545Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet171521- 90518
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline121511Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18510YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25466- 94456