Onko kenelläkään kokemuksia mausteiden postimyyntifirmoista ? Hintavertailua mistä saa halvimmat mausteet ?
Maustetilaus
9
6008
Vastaukset
- pyy
mutta aikoinaan, kun mausteita tarvitsin, käytin lisäaineettomia mausteita. nam.
Niitä myi jyväskyläläinen puoti. Esittelivät messuilla, toivat kotiin. En tiedä, onko vielä olemassa, en muista nimee, kuukleta.- Jokke
Lieneekö suoraan verrannollinen hankintahintaan, mutta eilen grillasin itse marinoimiani broilerin fileitä, laiton marinaadiin Prima Mausteen Chiliä ja Inkivääriä, muita mausteita jonkin verran.
En laittanut suolaa, mutta safka oli suolaista, eli varmaankin Prima mausteen selosteesta oli tämä suolan osuus unohtunut..:-))
Tarinan opetus, halpa mauste > postimyynnin kautta >> suolaa..
- Asafoetida
Mausteiden, teen, kahvin, viinin jne. suhteen halvimmat eivät koskaan ole hyviä. Mausteita luokitellaan tukkukaupassa ihan samoin kuin kaikkia muitankin em. luonnontuotteita ja parhaat ovat paljon kalliimpia kuin huonot.
Perusinvestoinnin jälkeen mausteiden hinta ruoan kokonaiskustannuksissa on joka tapauksessa hyvin vähäinen - harvoin niitä menee enemmän kuin muutama gramma per annos. Parempia menee vähemmän kuin huonompia. Ns. etnisten kauppojen halvat bulkkimausteet eivät ole korkeatasoisia. - Ryhmätilaaja
Aaria Mausteet Oy = www.aaria.com
Prima Mausteet Oy = www.prima-mausteet.fi
Maustepörssi Oy = www.mausteporssi.fi
Kiperhaka Oy = www.kiperhaka.com
Ryytihyppynen Oy = www.ryytihyppynen.fi - kamisasu
Itse olen käyttänyt 3 vutta kotigastronomi tuotteita ja ovat tuoreita, riittoisia, korkea laatuisia, pussien koot ovat kotitalouksiin sopivan kokoisia joten eivät jää sinne kaappiin vanhenemaan liian ison pussikokonsa ansiosta. Myös hinta on kohdallaan. Kotigastronomi tuotteita saat nettikaupasta tai lähimmältä jälleenmyyjältä. Käy tutustumassa www.kotigastronomi.fi
- mausteidenystävä
Tuli tuossa vastaan nettikauppa jossa myydään suomalaisia yrttimausteita, ovat myös pyyn suosimia lisäaineettomia. Tilasin itse ja kokeilin ylimistön yrttisuolaa joka oli kyllä todella maistuvaa. Osoite maustesekoituksille on: http://www.nettiukko.fi/suomituote/yrtteja/mausteyrtit.html
- nam nam
Primalla on parhainta currya, muita en ole kokeillutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187