Olipa hyvä juttu.

Minä kunniaton Holo luulin, että minun oma setä kävi eilen meillä.
Jäin miettimään asiaa ja menin FB:HEN tarkistamaan asiaa!

Minä huomasin, että hänhän olikin minun ENO joka kävi ja oikein MINUN RAKAS KUMMI-SETÄ ENO!

Siksi oli niin tutun näkönen ja onneksi minä muistin, että enoni kuolema oli kunnian loukkaus!
Sain sentään KORVAUKSENA uuden OMAN ENON!
Yhdenvertaisuuslain mukaan hän voi olla MINUN IHAN IKI OMA ENO!

Minun omalla ENOLLA OLI AINA NIIN HYVIÄ JUTTUJA!
Tämän korvaus enoni oma vaimo ei kyllä välttämättä tykkää minun oman enoni reippaasta pikku pullukka piiasta, mutta oma enonikaan ei välttämättä tykkää kaikista asioista!
Oma enoni on koltta uudessa elämässä ja minä olen SUOMALAINEN TURJAKE JA EN KYLLÄ KOLTAKSI ALA!
2<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Ei oma enokaan HUOLINUT minua aikoinaan samoille työmaille töihin vaan SYRJI MIELUMMIN, mutta FB kunnialliset ovat tehneet tuostakin firmasta PASKAN!
Minähän en suostu tuota asiaa korjamaan, koska TAALIN ESA VOI HOITAA IHAN ITSE OMAN VAIMONSA KANSSA OMAT PASKANSA!
HEILLÄ EI OLE EDES VARA MAKSAA OMIA PASKOMISIAAN!
Kyllä se oli KUNNIAN LOUKKAUS TEHDÄ TAALIN ESAN JA HÄNEN THAI-VAIMONSA JENNA TERVOSEN KANSSA TÖITÄ SUOMI 100 vuotta VANHEMPANA PANOSTAJANA!

Turhaa se oma uusi Koltta ENONI TÄÄLLÄ KÄY MULLISTELEMASSA! Olis onnelllinen, kun on sentään FB KUNNIALLINEN!

Minä näin FB:SSÄ sen koira jutun jossa Löytöeläintarhan pitäjä loukkasi minun oman enoni kunniaa, kun meni koskemaan siihen oman enoni koiraan vaikka minun oma serkku kielsi ja ilmoitti FB:SSÄ, että : ET KOSKE SIIHEN KOIRAAN, KOSKA TÄMÄ ON SOVITTU HOMMA!
Lagerin Nina tietenkin koski, koska hän on valmis alkamaan kenelle vaan VAIMOKSI!

Äänestä
  • En ollut edes minä kunniaton Holo joka niitä kunnioitta on loukannut vaan se on tuo minun oma koltta-eno!
    Hän on niin vittumainen mies, että HÄN VITTUILLESSA HAKEE KAVEREIDENSA PIHOILTAKIN KOIRIA ja raahaa sinne löytöeläintarhalle niin IVALOLAISET EI SYRJITÄ RUOTSISTA MUUTTANUTTA RUOTSALAISTA!

Kyllä kai minun oma enoni sen tietää, että minä olen syntynyt Ivalossa ja asunut Ruotsissa, mutta siskoni on syntynyt Ruotsissa ja syrjii Ruotsin suomalaisena omaa siskoaan joka on SUOMALAINEN TURJAKE joka on sentään syntynytkin SUOMESSA!

Oma enoni on varmaan vähän suuttunut tuolle Ruotsissa syntyneelle Ruotsin suomalaiselle siskolleni joka on oikein PRINSESSA. Haluaa varmaan KUNNIAN ANTAA KEPPIÄ PRINSESSALLE!
    Siinä kyllä pari jossa on VAKKA KANTENSA KYLLÄ LÖYTÄNYT!

Kyllä se minulle sopii, että Ruotsin suomalainen siskoni PRINSESSANA loukkaa Koltta enoni kanssa minun kunniaa!

Ei tarvi ainakaan heidän häihin mennä LOUKKAAMAAN KUNNIOITA!
    Heidän häät on pilalla siinä vaiheessa, kun minä astun KIRKKOON vihkitilaisuuteen ja sen jälkeen mennään juhlimaan heidän häitä.
    Enhän minä malta olla sanomatta, kun onnittelen heitä, että : KATOHAN LÄSKIKIN PÄÄSI VIHDOIN JA VIIMEIN NAIMISIIN!

Minun oma enoni kolttana syrjii minua niin minun on PAKKO MENNÄ HEIDÄN HÄIHIN!

Haluaakohan hän, että minä pidän heille Suomi 100vuotta Vanhempana Panostajana HÄÄ-PUHEEN?
    Olis kyllä semmonen puhe, että sulhanen sais sano omalle vaimolleen, että : Tämä on sentään elämäsi onnellisen päivä ja ajattele, että me ollaan sentään SISKOS KANSSA YHTÄ SUURTA PERHETTÄ!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Minä kunniaton Holo luulin, että minun oma setä kävi eilen meillä.
Jäin miettimään asiaa ja menin FB:HEN tarkistamaan asiaa!

Minä huomasin, että hänhän olikin minun ENO joka kävi ja oikein MINUN RAKAS KUMMI-SETÄ ENO!

Siksi oli niin tutun näkönen ja onneksi minä muistin, että enoni kuolema oli kunnian loukkaus!
Sain sentään KORVAUKSENA uuden OMAN ENON!
Yhdenvertaisuuslain mukaan hän voi olla MINUN IHAN IKI OMA ENO!

Minun omalla ENOLLA OLI AINA NIIN HYVIÄ JUTTUJA!
Tämän korvaus enoni oma vaimo ei kyllä välttämättä tykkää minun oman enoni reippaasta pikku pullukka piiasta, mutta oma enonikaan ei välttämättä tykkää kaikista asioista!
Oma enoni on koltta uudessa elämässä ja minä olen SUOMALAINEN TURJAKE JA EN KYLLÄ KOLTAKSI ALA!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu