Paras kampaamo..

..Torniossa/Hapitsulla

Ulkopaikkakuntalaisena kyselisin että kuka/mikä on Tornion tai Haaparannan paras kampaaja/kampaamo. Siis mun pitäs värjätä leikata ja tottahan se tietenki on makuasia mistä tykkää, mutta ajattelin että jos oisin saanut vähän vinkkejä. Ja mahdollisesti vielä vähän hintahaitaria että mitä maksais. Asialla on hoppu ja olisin ikionnellinen jos joku kiltti vaivaantuisi vastaamaan, kun oma vaivansa on soitella ympäriinsä ja kyselläkkin... (Opiskelija/työtön kun on niin raha ei kasva puussa...)

28

12876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On jees

ANSU - ei tosin halvin, mutta jos sulla kerran kiire on ja pitää laatua saada kohtuuhinnalla, niin tuolta saat sitä - ei tosin ole halvin, mutta halvimpiin on tietty jono.

Sitten on näitä Mindejä ja Hinttejä ja mitä lie kampaamoita, joihin pääsee kyllä heti, mutta ryöstävät mennen tullen asiakkaan. Yksi sellainen on siinä torinlaidalla puutalossa.

• hiuscampa

ja siellä piia kampaaja..tosi hyvä tulee aina...kohtuuhintanen..ja yks hyvä on puutarhakadulla siinä yksisuuntasella kampaamo erja,ja siellä just erja on hyvä leikkaan ja laittaan hiuksia..

• takkutukka

sain vinkin että kuljun kampaamo ois hyvä? en kyllä ite tiedä eli minkälainen on? tarvis nimittäin itekki jotain keksiä...

• Hyvä on

Olen 24v ja käynyt Kuljulla Birgitalla 20v kampaajalla, väliilä olen kokeillut mitakin, mutta kyllä Birgitta on paras.

• julia

Jääkärinkadulla oleva Huone on minusta kaikista parhain kampaamo Torniossa. Itse olen ollut todella tyytyväinen.

• tukka

HIUScampa on ylivoimaisesti tornion paras kampaamo, ja siellä nimenomaan Pia niminen kampaaja. Itse olen käynyt kyseisellä kampaajalla noin 10 vuotta, enkä yhtään ainutta kertaa ola pettynyt. Hinta ei ole huima ja jälki on ukomattoman hyvä! Suosittelen lämpimästi!

• ne kaikki

parturit ja kampaajat mainostavat itseään ja haukkuvat kilpailijoita! :D Hahhahhaa! "sen jälki on uskomattoman hyvä" kuka oikeasti kirjottaisi noin jos ei itsestä kirjoita!?

• Kannattaa kokeilla

Hei!

Tässä yksi varteenotettava vaihtoehto, edullinen ja tosi hyvä, saa myös ilta-aikoja, p.016-449 821.

• Trippin

Kuljun kampaamossa on tullut viimeaikoina käytyä. Siellä on nyt ollut uusi kampaaja jonkun aikaa, joka vetää ihan hyvin.

• -kukkamaaria-

Hei! Ite oon tykänny huoneesta, Jääkärinkadulla. Tosi kivan näköinen paikka ja hyvät kampaajat. Hinta/laatusuhe on kohillaan.

• geisla

Kiitos teille vastanneille! Eiköhän jollain ole aikoja tällä viikolla. Oisin erittäin tyytyväinen jos saisin puh.nrot kyseisiin paikkoihin, eli Huone ja Hiuscampa! Kiitti!

• kyselisin

kuinkahan paljon siel HUONEESSA tai HUIScammassa maksaa naisten hiustenleikkaus?

• maksaa

muistaakseni 22€ naisten hiustenleikkuu...itsellä puolipitkät hiukset eli tuohon olkapäille,niin värjäys tummaksi ja siihen vaaleita raitoja maksoi n.50€

• cool tukka

Jos hyvään parturiin halajat, mene tuccapajalle kemmiin...

• mesta

kuka sitä kemiin viittii lähtee ku torniossa on toistakymmentä hiusalan yrittäjää voi helekatti...
        mee hiusmestaan, salon henrikkiin, rusettiin,ansuun, paulaan, katriin, kuljuun raineriin, studio oneen, erjaan, a&t salonkiin ym.ym puhelinluettelosta löytyy kaikki, älä vaan mee kemiin.....

• :-)
        mesta kirjoitti:

kuka sitä kemiin viittii lähtee ku torniossa on toistakymmentä hiusalan yrittäjää voi helekatti...
        mee hiusmestaan, salon henrikkiin, rusettiin,ansuun, paulaan, katriin, kuljuun raineriin, studio oneen, erjaan, a&t salonkiin ym.ym puhelinluettelosta löytyy kaikki, älä vaan mee kemiin.....

No ei kai noin tarvi tiltata jos joku ehdottaa naapurikaupungin firmaa?! Mun vakikampaajalle on matkaa 350 km ja siellä käyn vaikka lähempääkin löytyis hyviä leikkaajia.

• minä
        mesta kirjoitti:

Hiusmesta Torniossa ehdottomasti paras

• noita
        mesta kirjoitti:

...paljon paljon enemmän, kuin toistakymmentä. Kampaaja-tuttavani oli kerran laskenut puhelinluettelosta yli 60 parturi-kampaamoa Tornion alueelta.

Itelläni ei oo kokemusta nykyään kampaamojen hinnoista/laaduista, koska mulla on pari tuttua kampaajaa jotka leikkaa. Kaverit suosii Kuljua, hinta/laatu-suhdekin kuulemma kohdallaan.
        Rainerille toisaalta olisi kiva antaa ihan vapaat kädet tehdä hiuksille mitä haluaa, mutta on vissiin melkoisen kallis.

• mäkin

siellä HUONEESSA joskus käyny, mutta kyllä alkaa jo pikku hiljaa kyllästyttää..Pitäs varmaan ettiä joku uus kampaaja hetkeksi..

• asiakas

Ansulla Kauppakadulla olen käynyt ja olen tyytyväien.

• Suosittelen

Ansussa on hyvä,ystävällinen palvelu ja tarkka ja hyvä työn laatu sekä siisti ja viihtyisä liike!

• vaki kampaajani

Käyn itse Hius ja Parta puoti eli Raija Pääkkölällä. Raija ravaa jatkuvasti kursseilla ja on aina "ajan hengessä" mukana. Parturiliike kotona kokkokankaalla ja siksi edullinen.
      Siinä aika lähellä on Kampaamo Merituuli, mut en ole käynyt siellä. se on TOSI halpa!

Asuntomessualueen takana Eeva-Liisa Tikkala leikkaa ja parturoi vuosien kokemuksella kauniita hiuksia...

• ..Torniossa..

No sielläpä sitten kävin ja erittäin tyytyväinen olen. Suosin kyllä sitä paikkaa seuraavankin kerran.

• aabcdefg

Mindistä en tykännyt.

• vuosia tyytyväinen

Salon Patrick Hallituskadulla, siinä KUljun kampaamon vieressä.

• ikänikäynysamalla

Salon Patrick on ihan hyvä janopea oon joskus käyny kemissäkin jossakin toisella niin se oli huno tuo Salon Patrick torniossaon huvä parturi kanttii siellä käydä en tiiä onko edullisin mut perus leikkauksen tekee aika nopeesti

• Anonyymi

Sama kysymys tänään. Mikä on mielestäsi paras kampaamo Torniossa? Pitäisi laittaa luonnolliset raidat ja leikata pitkähköt hiukset hyvää malliin.

• Anonyymi

Älä ainakaan sorru parturi liike Bloomin. Itse olin kauan asiakkaana mutta petyin parturiin. Hän sairastui,minulla aika oli sinne jopa kaks kertaa ja sit yht äkkiä ilmoitetaan,ettei ole antaa aikaa minulle. Ajattelin,että käyn kävelemässä parturin lähellä niin huomasin,kun parturi leikkasin siel vaan toisen asiakkaan hiuksia. Ajattelin ,että siel saa olla,oli viimeinen kerta,kun kävin siellä asiakkaana. Tässä nähdään että asiakkaat valikoimaan tässä liikkeessä. Valitsin eri kampaamon ja olen nyt asiakkaana siellä ja hyvä niin. Liike ei ole vieläkään ilmoittanut minulle parturi aikaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      53
      1934
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1649
    Aihe