Siimes lausunut

hämmästynyt

Tulipa taas kerran sammakko kun Siimes lausui palkansaajien toimeentulosta ma 1.8.
"Palkat pitäisi olla tasolla jolla ihminen voisi OSAPUILLEEN tulla toimeen".Todella myötätuntoista ja harkittua kommentointia.

10

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

      Että ei sentään ihan tulla toimeen, mutta osapuilleen. Kun ryöstetään joltain yhtä kurjalta, niin tulee ihan hyvin toimeen.

    • uskonsa menettänyt

      Taitaa olla perussuomalaisille kohta tilausta.

      • k.o.m Mari

        Niin he lupaisivat kaikille töitä ja auton. Ilmaiset asunnot,maailmanrauhan ja ilmaiset ammukset ulkomaalaisia varten.Niin lupaisivat...
        Uskokoon kuka haluaa..Populismi toimii niin kauan kun mistään ei tarvitse kantaa vastuuta.
        Heillä ei liene vastuusta mitään huolta vielä vuosiin.


      • nousussa
        k.o.m Mari kirjoitti:

        Niin he lupaisivat kaikille töitä ja auton. Ilmaiset asunnot,maailmanrauhan ja ilmaiset ammukset ulkomaalaisia varten.Niin lupaisivat...
        Uskokoon kuka haluaa..Populismi toimii niin kauan kun mistään ei tarvitse kantaa vastuuta.
        Heillä ei liene vastuusta mitään huolta vielä vuosiin.

        kuten voit täällä(kin) huomata


    • Työttömät voi saada karens...

      EX-Vasuri kohta.

    • Olen kanssasi samaa mieltä. Satuin näkemään kyseisen A-Studion. Olen arvostellut Häntä jul-
      kisesti erään lehden palstalla juuri tuosta liian harkitsemattomasta "lausuntoautomaatista"!
      vom

      • loogikko

        Ei Siimeksestä kannata enää puhua, mennyt mikä mennyt. Ei kannata edes arvostella puheenjohtajaa, jolla ei käytännössä ole enää puoluetta.


    • OSAPUILLENI HYVIN

      Voin osapuilleni hyvin, kun toinen jalka on nuotiossa ja toinen avannossa. Siinä on sitten kahdelle kirurgille töitä, kun amputoivat. Sen jälkeen voin ja tulen toimeen "osapuilleni" hyvin.

    • Kotilainen

      Kiinalaisten ja suomalaisten työläisten palkkojakin porvarit vertailevat ja siirtävät tuotantoa Kiinaan. Siellä kiinalainen työmies tulee palkallaan osapuilleen toimeen?

      Suomalaisten yritysjohtajien palkkoja ei sen sijaan verrata kiinalaisiin, vaan amerikkalaisiin palkkoihin ja palkkataso on rakennettu sen mukaan. Näillä palkoilla kai sitten kotimaan johtajat tulevat osapuilleen toimeen.

      Suomen työläisille kiinalainen palkkataso ja yrityspomoille amerikkalainen vastaava niin porvari olisi osapuilleen onnellinen?

    • sure_

      En äänestä enää vasemmistoa, koska asenteet ovat nuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe