Dynatour-mailat, Ostamisen arvoiset?

Gloffi

Onko kellään kokemuksia Dynatour merkkisistä mailoista?
Onko esim. DX 350 hyvä setti?

17

21623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <jj>

dynatourin mailat ovat todellakin ostamisen arvoisia. Itselläni on dynatourin rauta 4,6,7,8 ja PW sekä Dynatour DX750 draiveri

mailat ovat todella hyviä

• Nimetön

Itse ostin juuri moiset mailat ja kyllä ne aloittelijalle ovat ihan omiaan. Lainamailoilla suoritin greencardin tänä kesänä ja kävin pari kierrosta pelaamassa, mutta ne mailat olivat tarkoitettu enemmän pelanneille.

Noilla Dynatourin mailoilla on paljon helpompi saada lyönti menemään haluttuun suuntaan kuin niillä kaverini (singeli) mailoilla.

Hintakaan ei ollut paha, kun koko paketti bägeineen ja kärryineen lähti alle 200 euron ja kaupan päälle palloja ja muuta sälää...

• Tietäjäpoika

Itsekin ostin nuo 350 setin ja olen ollut tyytyväinen niihin. Ne ovat paljon paremmat kuin mitä saa lainaksi esim. kurssille.

• Forecaddie

Mulla on yks Dynatourin hybridi. Kivan tuntuinen ja mun tapauksessa epäonnistumisten kohdalla vika ei ainakaan ole mailassa.

• MAsi

minulla on tuo kyseinen dx360 setti..se on ihan perusbägi..hyvä bägi ja ihan ookoo mailat

• Pettynyt

No siis. Dynatourin "mailat" ovat kyllä aika heikkoja. ne ovat kyll halpoja joten alottelijalle sopii hyvin ettei koko tiliä tarvitse käyttää pelkkään asustukseen. Mulla oli sellainen dynatour putteri mistä lähti sweetspotti irti, varsi irtosi. grippi on heikko. jne..:P

• ei enää ikinä

Meillä on juniorilla Dynatourin setti ja se on ainakin ihan skeidaa - kaksi kertaa draiverin varsi on mennyt poikki eikä vika ole todellakaan liian kovissa lyönneissä tai duffeissa vaan mailoissa. Ei tule meidän perheeseen lisää niitä, tämäkin menee takaisin kauppaan....

• intersportin entinen asiakas
        ei enää ikinä kirjoitti:

Meillä on juniorilla Dynatourin setti ja se on ainakin ihan skeidaa - kaksi kertaa draiverin varsi on mennyt poikki eikä vika ole todellakaan liian kovissa lyönneissä tai duffeissa vaan mailoissa. Ei tule meidän perheeseen lisää niitä, tämäkin menee takaisin kauppaan....

Dynatoureilla en saanut peliäni kulkemaan mitenkään. Itelläni on ollut kaks junnu- ja yks aikuistensetti. anteeksiantavuus ei ole ihan kärkipäästä.

• tourpro2000

• "alottelija" hcp 11?
        tourpro2000 kirjoitti:

Loistavat mailat millä lyödä rangella ekat pari viikkoa, sitten ne ovat joko rikki tai ominaisuudet loppuvat kesken. Itse suosittelen useasti http://www.axelsco.com/tayssetit/43-bay-hill-by-palmer-hybrid-grafiitti-golfsetti.html settiä jos haluaa halvemalla saada setin pariksi vuodeksi.

No itella Dynatourin rautasetti plus hybridi ja puufemma ja pelasin tossa eilen 8 yli parin.. ne tuplapokitkin johtu meikäläisen avauslyönnistä kalliilla draiverilla... -.- taitaa olla vaa nii et kaikki toimii jos osaa käyttää.. :D

ennen dynatourin mailoja pelasin ozone golffin grafiittivartisilla mailoilla monta vuotta ja samaan aikaan myös isäni käytti niitä.. Turha laittaa miljoonia euroja harrastukseen jos voi vähemmälläkin pitää hauskaa!

• namjam
        "alottelija" hcp 11? kirjoitti:

No itella Dynatourin rautasetti plus hybridi ja puufemma ja pelasin tossa eilen 8 yli parin.. ne tuplapokitkin johtu meikäläisen avauslyönnistä kalliilla draiverilla... -.- taitaa olla vaa nii et kaikki toimii jos osaa käyttää.. :D

ennen dynatourin mailoja pelasin ozone golffin grafiittivartisilla mailoilla monta vuotta ja samaan aikaan myös isäni käytti niitä.. Turha laittaa miljoonia euroja harrastukseen jos voi vähemmälläkin pitää hauskaa!

Onko kellään kokemusta Dynatour DYN DX FLYTE 34 putterista? Inter Sportista saa. Vaikuttaa halvalta kopiolta Odysseyn White Hot legendasta.

• RistoEr
        namjam kirjoitti:

Onko kellään kokemusta Dynatour DYN DX FLYTE 34 putterista? Inter Sportista saa. Vaikuttaa halvalta kopiolta Odysseyn White Hot legendasta.

Itse ostin Dynatour dx 760 puu-5 vuosi sitten 75€. Eikä ole tarvinnut katua. Pallot lentää tiiltä reilu 200m ja maastakin lähelle sitä.

• kaukaa...
        namjam kirjoitti:

Dynatour on heikkolaatuinen kopio. Olen katsellut kaupassa puttereita. Putterin lavan mitoitus on ehkäpä 8:10 eli liian pieni ja siitä johtuen pallukoiden linjaaminen putatessa omituista. Samoin gripit tuntuvat asennetun mikä mihinkin suuntaan vinoon.

• Golfiin hurah.nainen

Itsellä on hyviä kokemuksia Dynatour 590 grafiittivarsi mailoista, settiin kuuluu: sw,pw, raudat:9,8,7,6,5 sekä hybridi 7 ja puut 5 ja 3 , Putteri minulla kuitenkin on Mitshubishi ja draiveri G 15 Ping. Tasotus pudonnut vuodessa 54:sta 32.

• 25 ast. 200 metriä

käsitykseni mukaan ainakin osa Dynatourin mailoista tulee samasta tehtaasta kuin Wilson. Lisäksi sitä voidaan myydä halvalla, kun volyymit ovat suuret, eli koko Intersport-ketju esim. niitä tilaa ja myy.
      Itsellä enää joku 25-ast. hybridi Dynatourilta - hyvä maila, ei yhtään häpeä monta kertaa kalliimpia merkkejä.

• virtuaali

dynatour 750 Dx tommonen maila ois niin paljoko tosta vois pyytää

• jaaha1

ostin 3v sitten dynatour dx 370 en ole käynnyt 10 kertaa enenmpää ja varsi poikki en sitten tiiä onko vika käyttäjässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      73
      3890
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      29
      3103
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      124
      2443
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      13
      1717
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1462
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1356
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1120
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      999
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      943
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      842
    Aihe