Dynatour-mailat, Ostamisen arvoiset?

Gloffi

Onko kellään kokemuksia Dynatour merkkisistä mailoista?
Onko esim. DX 350 hyvä setti?

17

20793

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <jj>

      dynatourin mailat ovat todellakin ostamisen arvoisia. Itselläni on dynatourin rauta 4,6,7,8 ja PW sekä Dynatour DX750 draiveri

      mailat ovat todella hyviä

    • Nimetön

      Itse ostin juuri moiset mailat ja kyllä ne aloittelijalle ovat ihan omiaan. Lainamailoilla suoritin greencardin tänä kesänä ja kävin pari kierrosta pelaamassa, mutta ne mailat olivat tarkoitettu enemmän pelanneille.

      Noilla Dynatourin mailoilla on paljon helpompi saada lyönti menemään haluttuun suuntaan kuin niillä kaverini (singeli) mailoilla.

      Hintakaan ei ollut paha, kun koko paketti bägeineen ja kärryineen lähti alle 200 euron ja kaupan päälle palloja ja muuta sälää...

    • Tietäjäpoika

      Itsekin ostin nuo 350 setin ja olen ollut tyytyväinen niihin. Ne ovat paljon paremmat kuin mitä saa lainaksi esim. kurssille.

    • Forecaddie

      Mulla on yks Dynatourin hybridi. Kivan tuntuinen ja mun tapauksessa epäonnistumisten kohdalla vika ei ainakaan ole mailassa.

    • MAsi

      minulla on tuo kyseinen dx360 setti..se on ihan perusbägi..hyvä bägi ja ihan ookoo mailat

    • Pettynyt

      No siis. Dynatourin "mailat" ovat kyllä aika heikkoja. ne ovat kyll halpoja joten alottelijalle sopii hyvin ettei koko tiliä tarvitse käyttää pelkkään asustukseen. Mulla oli sellainen dynatour putteri mistä lähti sweetspotti irti, varsi irtosi. grippi on heikko. jne..:P

      • ei enää ikinä

        Meillä on juniorilla Dynatourin setti ja se on ainakin ihan skeidaa - kaksi kertaa draiverin varsi on mennyt poikki eikä vika ole todellakaan liian kovissa lyönneissä tai duffeissa vaan mailoissa. Ei tule meidän perheeseen lisää niitä, tämäkin menee takaisin kauppaan....


      • intersportin entinen asiakas
        ei enää ikinä kirjoitti:

        Meillä on juniorilla Dynatourin setti ja se on ainakin ihan skeidaa - kaksi kertaa draiverin varsi on mennyt poikki eikä vika ole todellakaan liian kovissa lyönneissä tai duffeissa vaan mailoissa. Ei tule meidän perheeseen lisää niitä, tämäkin menee takaisin kauppaan....

        Dynatoureilla en saanut peliäni kulkemaan mitenkään. Itelläni on ollut kaks junnu- ja yks aikuistensetti. anteeksiantavuus ei ole ihan kärkipäästä.


      • tourpro2000

      • "alottelija" hcp 11?
        tourpro2000 kirjoitti:

        Loistavat mailat millä lyödä rangella ekat pari viikkoa, sitten ne ovat joko rikki tai ominaisuudet loppuvat kesken. Itse suosittelen useasti http://www.axelsco.com/tayssetit/43-bay-hill-by-palmer-hybrid-grafiitti-golfsetti.html settiä jos haluaa halvemalla saada setin pariksi vuodeksi.

        No itella Dynatourin rautasetti plus hybridi ja puufemma ja pelasin tossa eilen 8 yli parin.. ne tuplapokitkin johtu meikäläisen avauslyönnistä kalliilla draiverilla... -.- taitaa olla vaa nii et kaikki toimii jos osaa käyttää.. :D

        ennen dynatourin mailoja pelasin ozone golffin grafiittivartisilla mailoilla monta vuotta ja samaan aikaan myös isäni käytti niitä.. Turha laittaa miljoonia euroja harrastukseen jos voi vähemmälläkin pitää hauskaa!


      • namjam
        "alottelija" hcp 11? kirjoitti:

        No itella Dynatourin rautasetti plus hybridi ja puufemma ja pelasin tossa eilen 8 yli parin.. ne tuplapokitkin johtu meikäläisen avauslyönnistä kalliilla draiverilla... -.- taitaa olla vaa nii et kaikki toimii jos osaa käyttää.. :D

        ennen dynatourin mailoja pelasin ozone golffin grafiittivartisilla mailoilla monta vuotta ja samaan aikaan myös isäni käytti niitä.. Turha laittaa miljoonia euroja harrastukseen jos voi vähemmälläkin pitää hauskaa!

        Onko kellään kokemusta Dynatour DYN DX FLYTE 34 putterista? Inter Sportista saa. Vaikuttaa halvalta kopiolta Odysseyn White Hot legendasta.


      • RistoEr
        namjam kirjoitti:

        Onko kellään kokemusta Dynatour DYN DX FLYTE 34 putterista? Inter Sportista saa. Vaikuttaa halvalta kopiolta Odysseyn White Hot legendasta.

        Itse ostin Dynatour dx 760 puu-5 vuosi sitten 75€. Eikä ole tarvinnut katua. Pallot lentää tiiltä reilu 200m ja maastakin lähelle sitä.


      • kaukaa...
        namjam kirjoitti:

        Onko kellään kokemusta Dynatour DYN DX FLYTE 34 putterista? Inter Sportista saa. Vaikuttaa halvalta kopiolta Odysseyn White Hot legendasta.

        Dynatour on heikkolaatuinen kopio. Olen katsellut kaupassa puttereita. Putterin lavan mitoitus on ehkäpä 8:10 eli liian pieni ja siitä johtuen pallukoiden linjaaminen putatessa omituista. Samoin gripit tuntuvat asennetun mikä mihinkin suuntaan vinoon.


    • Golfiin hurah.nainen

      Itsellä on hyviä kokemuksia Dynatour 590 grafiittivarsi mailoista, settiin kuuluu: sw,pw, raudat:9,8,7,6,5 sekä hybridi 7 ja puut 5 ja 3 , Putteri minulla kuitenkin on Mitshubishi ja draiveri G 15 Ping. Tasotus pudonnut vuodessa 54:sta 32.

    • 25 ast. 200 metriä

      käsitykseni mukaan ainakin osa Dynatourin mailoista tulee samasta tehtaasta kuin Wilson. Lisäksi sitä voidaan myydä halvalla, kun volyymit ovat suuret, eli koko Intersport-ketju esim. niitä tilaa ja myy.
      Itsellä enää joku 25-ast. hybridi Dynatourilta - hyvä maila, ei yhtään häpeä monta kertaa kalliimpia merkkejä.

    • virtuaali

      dynatour 750 Dx tommonen maila ois niin paljoko tosta vois pyytää

    • jaaha1

      ostin 3v sitten dynatour dx 370 en ole käynnyt 10 kertaa enenmpää ja varsi poikki en sitten tiiä onko vika käyttäjässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe