jotkut väittävät että markettilaudat ovat raskaita mut mun vanha lauta on tosi kevyt verrattuna mun elementin lautaan jossa on tensorin trukit...
mielipiteitä!!!
"markettilaudat"
8
694
Vastaukset
- Sukka
mulla oli itellä markettilauta viimex ja se painoi enemmän kuin laki sallii, mutta siinä oli hyvät trukit. sit mun pikku broidilla on tällä hetkellä markettilauta ( markettitrukit ja marketti renkaat) ja se on paljon kevyempi kuin mun tän hetkinen statuksen lauta ( trukit ja renkaat). se vähän riippuu siitä mistä se on ostettu. ne ei ole kuitenkaan hirveen kestäviä. mun markettilauta kesti ½vuotta.
- skedettäjä
marketin lauta ei kestä mun lauta kesti 2viikkoo
- Retu
laudoissa on huimia eroja yksilöiden välillä, ei voi yleistää.
- mike
osta vaikka hankkialta uus trukki ja se on kevyt ei painanu ko jotain 200kg eihän paina paljo?
- Sukka
tarkoitit varmaan kahtasataa GRAMMAA (g) etkä kahtasataa KILOGRAMMAA (kg)? 200 kilosii trukkeja ei jaksais nostaa piru erkkikkään ulvomatta!
- Mikzu sk8
Alotin marketti laudoil ja oli ne ok ja harjottelin niil kickcflip,heelflip,ollie,ollie 180,ja pop shuit,mutta niillä kannattaa alottaa
- skeittimiäs
ite alotin suoraan 100€ skedel
- Plan B is the best
Markettilaudat on turhia.Ja tiedoksi aloitteliolle älkää tuhlatko rahojanne niihin vaan ostakaa kunnon dekit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952747Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042673Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy442355Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57812
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j11801- 19709
- 55702