jotkut väittävät että markettilaudat ovat raskaita mut mun vanha lauta on tosi kevyt verrattuna mun elementin lautaan jossa on tensorin trukit...
mielipiteitä!!!
"markettilaudat"
8
664
Vastaukset
- Sukka
mulla oli itellä markettilauta viimex ja se painoi enemmän kuin laki sallii, mutta siinä oli hyvät trukit. sit mun pikku broidilla on tällä hetkellä markettilauta ( markettitrukit ja marketti renkaat) ja se on paljon kevyempi kuin mun tän hetkinen statuksen lauta ( trukit ja renkaat). se vähän riippuu siitä mistä se on ostettu. ne ei ole kuitenkaan hirveen kestäviä. mun markettilauta kesti ½vuotta.
- skedettäjä
marketin lauta ei kestä mun lauta kesti 2viikkoo
- Retu
laudoissa on huimia eroja yksilöiden välillä, ei voi yleistää.
- mike
osta vaikka hankkialta uus trukki ja se on kevyt ei painanu ko jotain 200kg eihän paina paljo?
- Sukka
tarkoitit varmaan kahtasataa GRAMMAA (g) etkä kahtasataa KILOGRAMMAA (kg)? 200 kilosii trukkeja ei jaksais nostaa piru erkkikkään ulvomatta!
- Mikzu sk8
Alotin marketti laudoil ja oli ne ok ja harjottelin niil kickcflip,heelflip,ollie,ollie 180,ja pop shuit,mutta niillä kannattaa alottaa
- skeittimiäs
ite alotin suoraan 100€ skedel
- Plan B is the best
Markettilaudat on turhia.Ja tiedoksi aloitteliolle älkää tuhlatko rahojanne niihin vaan ostakaa kunnon dekit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113324
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1162513- 242046
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s231562Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291540Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151475Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?27960- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62876Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799