jotkut väittävät että markettilaudat ovat raskaita mut mun vanha lauta on tosi kevyt verrattuna mun elementin lautaan jossa on tensorin trukit...
mielipiteitä!!!
"markettilaudat"
8
648
Vastaukset
- Sukka
mulla oli itellä markettilauta viimex ja se painoi enemmän kuin laki sallii, mutta siinä oli hyvät trukit. sit mun pikku broidilla on tällä hetkellä markettilauta ( markettitrukit ja marketti renkaat) ja se on paljon kevyempi kuin mun tän hetkinen statuksen lauta ( trukit ja renkaat). se vähän riippuu siitä mistä se on ostettu. ne ei ole kuitenkaan hirveen kestäviä. mun markettilauta kesti ½vuotta.
- skedettäjä
marketin lauta ei kestä mun lauta kesti 2viikkoo
- Retu
laudoissa on huimia eroja yksilöiden välillä, ei voi yleistää.
- mike
osta vaikka hankkialta uus trukki ja se on kevyt ei painanu ko jotain 200kg eihän paina paljo?
- Sukka
tarkoitit varmaan kahtasataa GRAMMAA (g) etkä kahtasataa KILOGRAMMAA (kg)? 200 kilosii trukkeja ei jaksais nostaa piru erkkikkään ulvomatta!
- Mikzu sk8
Alotin marketti laudoil ja oli ne ok ja harjottelin niil kickcflip,heelflip,ollie,ollie 180,ja pop shuit,mutta niillä kannattaa alottaa
- skeittimiäs
ite alotin suoraan 100€ skedel
- Plan B is the best
Markettilaudat on turhia.Ja tiedoksi aloitteliolle älkää tuhlatko rahojanne niihin vaan ostakaa kunnon dekit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️731604Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1151047YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52882- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74776- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli73740Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606027733Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42716