jotkut väittävät että markettilaudat ovat raskaita mut mun vanha lauta on tosi kevyt verrattuna mun elementin lautaan jossa on tensorin trukit...
mielipiteitä!!!
"markettilaudat"
8
639
Vastaukset
- Sukka
mulla oli itellä markettilauta viimex ja se painoi enemmän kuin laki sallii, mutta siinä oli hyvät trukit. sit mun pikku broidilla on tällä hetkellä markettilauta ( markettitrukit ja marketti renkaat) ja se on paljon kevyempi kuin mun tän hetkinen statuksen lauta ( trukit ja renkaat). se vähän riippuu siitä mistä se on ostettu. ne ei ole kuitenkaan hirveen kestäviä. mun markettilauta kesti ½vuotta.
- skedettäjä
marketin lauta ei kestä mun lauta kesti 2viikkoo
- Retu
laudoissa on huimia eroja yksilöiden välillä, ei voi yleistää.
- mike
osta vaikka hankkialta uus trukki ja se on kevyt ei painanu ko jotain 200kg eihän paina paljo?
- Sukka
tarkoitit varmaan kahtasataa GRAMMAA (g) etkä kahtasataa KILOGRAMMAA (kg)? 200 kilosii trukkeja ei jaksais nostaa piru erkkikkään ulvomatta!
- Mikzu sk8
Alotin marketti laudoil ja oli ne ok ja harjottelin niil kickcflip,heelflip,ollie,ollie 180,ja pop shuit,mutta niillä kannattaa alottaa
- skeittimiäs
ite alotin suoraan 100€ skedel
- Plan B is the best
Markettilaudat on turhia.Ja tiedoksi aloitteliolle älkää tuhlatko rahojanne niihin vaan ostakaa kunnon dekit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465741Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553025- 1832645
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102341- 272083
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132069törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151756- 1461327
- 141269
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611153