Moi
osaatteko kertoa millainen on weber pallogrilli. Minulla on sellainen käyttämätön ja aion myydä sen. Asun kerrostalossa eikä täällä voi grilliä käyttää.
Olisin kiitollinen jos joku osaisi kuvailla grilliä, niin tietäisin kertoa mahdolliselle ostajalle, mitä olen myymässä.
ps. arpajaisvoitto
weber pallogrilli
6
9074
Vastaukset
- vippe90
jos sulla on semmoinen ni miks kysyt mimmonen se on?!!?!?!?!?!?:D:D:D:D
- Weberin onnellinen omistaja
Siis sä tarkotat tota Weber-kesäkeittiögrilliä, vai? Elikkäs siinä on 57" pallogrilli, johon saa täsmägrillausastiat. Tarkottaa että briketit voi panna myös sellasiin pikkuastioihin, jollon saa grillattua pienempiäkin eriä. Pallon alle tulee tuhka-astia. Grillissä on lisäksi brikettipoltin, eli astia, jolla voi esilämmittää briketit. Lisäksi grilliin kuuluu pöytätaso ja ritilätaso.
- grillin tarpeessa
Moi. Jos aiot sen myydä, niin ei siitä kukaan muu maksa tarpeeksi kuin sellainen, joka tietää mikä Weber-grilli on jo muutenkin.
Sehän on siis pallogrillien kuningas, mutta niistäkin on montaa mallia.
Sen sijaan pitää kertoa mikä malli se on.
Eli jos se on One-touch Silver 57 cm tai One-touch Gold 57 cm, niin olen kiinnostunut... - Rede
Moi,
saattaisin olla kiinnostunut ostamaan tuon grillin, riippuen hiukan sen mallista. Otatko yhteyttä:
[email protected], niin keskustellaan lisää. - Ehdotus
Linkki jollekin sivulle, jolta noita Weber-grillejä löytyy.
Esimerkiksi:
http://www.barbecue-online.co.uk/acatalog/BBQ_Shop_Charcoal_BBQs_51.html - AriI
Olen ostamassa Weber-merkkistä pallogrilliä, koska se on kuuluisa laadustaan. Tarvitsen sen juhannukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789